siaip panasus borteliai yra raudondvario plento dviraciu take. galbut del to daznai tenka ten matyti, kad dviratininkai vaziuoja gatve nors salia uz 2 metru dviraciu takas...
Su šiais savivaldybės valdininkais teko teko susirašinėti ne kartą. Atsakymo galite nesulaukti, bet bandyti verta.
Vadovaujantis Visuomenės informavimo įstatymu, bet kokia valstybinė įstaiga privalo interesantui atsakyti per 20 darbo dienų. Kreipimasis turėtų būti pristatytas asmeniškai savivaldybės interesantų priimamajame arba siunčiamas paštu į savivaldybę, arba elektroninis dokumentas, pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Kreipimesi turi būti vardas, pavardė ir kontaktiniai duomenys, tarp kurių būtų gerai, kad būtų ir adresas. Jei kreipimesi nurodoma, kad pageidaujama gauti atsakymą el. paštu, tuomet galima tikėtis atsakymo sulaukti keliomis dienomis anksčiau. Jei į tokį raštą savivaldybė neatsako - vertėtų pasiskambinti į savivaldybę ir pasidomėti, ar rašto atsakymas parengtas, klausiama, ar raštas gautas. Jei negautas - siųsti dar kartą, jei gautas, bet atsakymas per minėtą laiką neparengtas - skųskite Seimo kontrolieriui arba ginkite viešąjį interesą teisme. Jei ne raštas gautas, atsakymas parengtas, išsiųstas, bet jo negavote, prašykite atsiųsti dar kartą. Jei per kelias dienas negavote - vėl skambinkite. Jei vis tiek negavote - rašykite oficialų raštą dėl rašto negavimo ir prašykite pakartotinai siųsti. Jei vis tiek negaunate per 20 darbo dienų, tuomet skųskite Seimo kontrolieriui arba teisme.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Jei per atitinkamą terminą neatsakys, tai vėl draugiškai visiems vertėtų administracijos vadovybei parašyti, nes atsakyti privalo. Ir už įstatymų nesilaikymą gali per kepurę gauti, kitąkart gal nusileis ant žemės.
Žiūrint, kaip kreipėsi. Jei tiesiog parašė elektroniniu paštu, tai į tokius kol kas Lietuvos valstybinės institucijos nelinkusios rimtai žiūrėti ir neretai mėgsta neatsakyti, nes savaip interpretuoja Visuomenės informavimo įstatymą. Todėl geriau siūlau žaisti jų pačių susigalvotomis taisyklėmis ir bombarduoti oficialiais raštais, nes į elektroninius laiškus jie linkę neatsakyti. Tokiu būdu, išsisukinėdami, jie patys sau prisidaro daugiau darbo, nes atsakyti į oficialų raštą trunka žymiai ilgiau, negu tiesiog į elektroninį laišką (dėl rašto registravimo ir kt. oficialių procedūrų).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Su šiais savivaldybės valdininkais teko teko susirašinėti ne kartą. Atsakymo galite nesulaukti, bet bandyti verta.
Šių valdininkų piktybinius nenoras bendrauti net ir vykdant bendrus KTU-savivaldybės projektus jau yra plačiai žinomas akademinėje bendruomenėje. Tačiau, kodėl nepabandžius laiškais užversti.
Žiūrint, kaip kreipėsi. Jei tiesiog parašė elektroniniu paštu, tai į tokius kol kas Lietuvos valstybinės institucijos nelinkusios rimtai žiūrėti ir neretai mėgsta neatsakyti, nes savaip interpretuoja Visuomenės informavimo įstatymą. Todėl geriau siūlau žaisti jų pačių susigalvotomis taisyklėmis ir bombarduoti oficialiais raštais, nes į elektroninius laiškus jie linkę neatsakyti. Tokiu būdu, išsisukinėdami, jie patys sau prisidaro daugiau darbo, nes atsakyti į oficialų raštą trunka žymiai ilgiau, negu tiesiog į elektroninį laišką (dėl rašto registravimo ir kt. oficialių procedūrų).
Suprantu tuos oficialumus, bet kai gauni oficialų laišką su neargumentuotais išsisukinėjimais ir vos ne siuntimu ant trijų raidžių, tai gal geriau jau jokio atsakymo negauti. Kitaip sakant, kai arogancija liejasi per kraštus, geranoriškumo nelauk. Gausi atsakymą, kad tas ir anas nepažeidžia teisės aktų ir atsiknisk. Bendravau su nemažai savivaldybių, bet Kauno valdininkai vieni iš didžiausių biurokratų ir mažiausiai geranoriškų.
vaziavau sestadieni. uz tilto iki tako pradzios kokiu 500 metru atkarpa zvyrkelis. toliau asfaltas beveik iki pat kacergines, baigias ties kanalizacijos linija i raudondvari, bet keliukas iki kacergines (ten irgi keli simtai metru) intensyviai tvarkomas. vietomis sutampa su keliu, tai asfaltas paklotas, bet nebaigti atitvarai kad nuo kelio atskirt.
vaziavau sestadieni. uz tilto iki tako pradzios kokiu 500 metru atkarpa zvyrkelis. toliau asfaltas beveik iki pat kacergines, baigias ties kanalizacijos linija i raudondvari, bet keliukas iki kacergines (ten irgi keli simtai metru) intensyviai tvarkomas. vietomis sutampa su keliu, tai asfaltas paklotas, bet nebaigti atitvarai kad nuo kelio atskirt.
vadinasi ta 500 metru atkarpa nuo tilto link Kacergines yra Kauno miesto teritorija, o darbai vykdomi jau prasidejus Kauno rajono teritorijai. miestas atsilieka... tikiuosi greitu laiku padarys jungti po tiltu su tuo taku.
Baltu pr. kalnas jau irgi baigtas. ilga atkarpa nuo megos iki lampedziu gaunas per vilijampole. tiesa neskaitant vvienos bedos - takas visur suzymetas kaip dviraciu, bet spekit ar pestieji to paiso?
Ka jus cia nusikalbat, gi su dviraciu vaziuojat ar gaila kad zmones eina, gi vairas yra apvaziuot sunku zmones? ar visai tokie proto invalidai esat kad takas turi but visiskai tuscias, zmones gi nevaikscios per zole kai asfaltas yra... keisti man jus
Comment