Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąIr dar toks side effectas, kad neužmuša, einant per gatvę įsitikinus savo pirmenybe ir žiūrint į telefoną, kaip buvo Narbuto g. perėjoj.
Comment
-
Reikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
- 1 patinka
Comment
-
Šiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:
Užvingio salos tiltas
Žadėjo pastatyt 2022 III, realiai net nepradėjo statybų.
Žvėryno pėsčiųjų tiltas
2019 metų rudenį žadėjo, kad pėsčiųjų tiltas bus pastatytas per ateinančius ketverius metus, tai gaunas, kad vėliausiai kitų metų rudenį tiltas jau turėtų būt pastatytas, nors realiai statybos dar neprasidėjo ir iki jų pradžios yra dar labai toli.
Baltojo tilto pėsčiųjų viadukas
Iš pradžių žadėjo pastatyt dar 2020 pabaigoje, paskui žadėjo 2022 pabaigoje. Realiai jokių statybų neprasidėjo.
Na ir dar praeitų metų vasarą buvo toks labiau komiškas pabandymas prižadėt ant tiek nerealistiškų dalykų, kuriuos net sunku būtų vertinti rimtai, na bet juk ne kažkoks rajono kvailelis apie tai kalba, o pati VMS, tad:
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIš savivaldybės protokolų keli įdomūs dalykai išlindo:
1. Balsių - Nemenčinės tiltas. Iki 2022 m. vasaros turi būti suprojektuotas ir pastatytas pėsčiųjų tiltas per Nerį. Automobilių tilto neplanuojama bent artimiausius 10 metų.
2. Žirmūnai - Antakalnis pėsčiųjų ir dviračių tiltas. Bus atliekami tyrimai, ieškoma geriausios konstrukcijos. Rašo, kad "pasirinkta pirmoji vieta", bet neaišku kuri tiksliai. Pagal BP tai turėtų būti čia:
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąĮtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
Šiaip tai logikos tame yra.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
Čia panašiai kaip Kelių direkcijoje kas porą metų buvo kuriami kelių rekonstrukcijos projektai, o patys keliai taip ir nerekonstruoti realybėje per dešimtmetį. Dabar, tiesa, ten į kitą pusę nusivažiavo - stipriai sumažino planus.
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
- 11 patinka
Comment
-
Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.
Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.
Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.
Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.Paskutinis taisė Kristisz; 2022.04.08, 11:21.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).
Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.
Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
Comment
Comment