Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Sukelia problemas, kad reikia sustoti, netenkama pirmenybės.
    Ir dar toks side effectas, kad neužmuša, einant per gatvę įsitikinus savo pirmenybe ir žiūrint į telefoną, kaip buvo Narbuto g. perėjoj.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Ir dar toks side effectas, kad neužmuša, einant per gatvę įsitikinus savo pirmenybe ir žiūrint į telefoną, kaip buvo Narbuto g. perėjoj.
      Taip, šiu atveju užmuša bėgančius per raudoną.

      Comment


        Reikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.

        https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2096
Size:	107,2 kB
ID:	1958656

        Comment


          Šiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:


          Užvingio salos tiltas

          Click image for larger version

Name:	Citify-Litexpo-pesciuju-tiltas-26.jpg
Views:	662
Size:	151,0 kB
ID:	1960989


          Žadėjo pastatyt 2022 III, realiai net nepradėjo statybų.

          Žvėryno pėsčiųjų tiltas

          Click image for larger version

Name:	Citify-Pesciuju-tiltas-per-Neri-ties-Green-Hall-07.jpg
Views:	633
Size:	171,8 kB
ID:	1960990

          2019 metų rudenį žadėjo, kad pėsčiųjų tiltas bus pastatytas per ateinančius ketverius metus, tai gaunas, kad vėliausiai kitų metų rudenį tiltas jau turėtų būt pastatytas, nors realiai statybos dar neprasidėjo ir iki jų pradžios yra dar labai toli.

          Baltojo tilto pėsčiųjų viadukas

          Click image for larger version

Name:	Citify-Baltojo-tilto-pesciuju-viadukas-12.jpg
Views:	623
Size:	275,1 kB
ID:	1960991

          Iš pradžių žadėjo pastatyt dar 2020 pabaigoje, paskui žadėjo 2022 pabaigoje. Realiai jokių statybų neprasidėjo.

          Na ir dar praeitų metų vasarą buvo toks labiau komiškas pabandymas prižadėt ant tiek nerealistiškų dalykų, kuriuos net sunku būtų vertinti rimtai, na bet juk ne kažkoks rajono kvailelis apie tai kalba, o pati VMS, tad:

          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Iš savivaldybės protokolų keli įdomūs dalykai išlindo:

          1. Balsių - Nemenčinės tiltas. Iki 2022 m. vasaros turi būti suprojektuotas ir pastatytas pėsčiųjų tiltas per Nerį. Automobilių tilto neplanuojama bent artimiausius 10 metų.

          2. Žirmūnai - Antakalnis pėsčiųjų ir dviračių tiltas. Bus atliekami tyrimai, ieškoma geriausios konstrukcijos. Rašo, kad "pasirinkta pirmoji vieta", bet neaišku kuri tiksliai. Pagal BP tai turėtų būti čia:

          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-06-29 122242.jpg
Views:	1854
Size:	111,4 kB
ID:	1896381

          Comment


            Dėl Užvingio tilto kažką esu girdėjęs, kad lyg tai įstrigo su detaliuoju planu. Kažkuri įstaiga nenori praleisti. O tech. projektas kaip ir baigtas.

            * čia aš ne teisinu, o dalinuosi ką teko girdėt

            Comment


              Įtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
              Šiaip tai logikos tame yra.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Įtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
                Šiaip tai logikos tame yra.
                Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas

                Comment


                  Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                  Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas
                  Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                    Praturtėjo miesto gyventojai, bet miesto biudžetas šiaip gana skurdus. Manau procentaliai pagal tuometines žmonių ir miesto pajamas, tai dabar tas skirtumas lyginant su tarybiniais laikais yra smarkiai miesto nenaudai.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                      Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva
                        Nu prie ko cia? Jei nemokat kritikos issakyti, tai gal geriau nerasinet bet ko ir nedaryt sau gedos. Tilta statyt tai ne nama laukuose sumuryt. Konstrukcija stovi desimtmeciais ar net simtmeciais, reikalinga nuolatine prieziura ir dar reik, kad ji butu prijungta prie infrastrukturos pilnai. Dar ypac su dabartine zaliavu situacija irgi ne pyragai inzinerines infrastrukturos statybai.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                          meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                            Šiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:
                            Turėtų savivaldybė tiksliau komunikuoti ir sakyti kad čia yra ne planuojama pastatymo data, o anksčiausia įmanoma data jeigu visi procesai eis sklandžiai ir bus finansavimas. Net jeigu viskas sklandžiai vyksta ir turi paruoštą projektą nesi garantuotas kad pavyks biudžete pasitvirtint, o su covid, karu, infliacija ir pan turbūt apskritai išeina žadėti tik metams į priekį, nes kai trūksta lėšų lengviausia nukirpti didesnius projektus - iš kart daug pinigų atlaisvini netikėtiems poreikiams padengti. Tik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Tik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.
                              Logiška vertinti pažadus tada, kai objektas yra statomas ir jau atrėja terminas, arba kai statybos dar net neprasidėjo ir yra aišku, kad iki žadėto termino jau niekaip nespės. Taip pat logiška, kad žmonės dažnai kalba apie tam tikrus atvejus, kai VMS laiko miestiečius idiotais ir kasmet žada įgyvendint tą patį projektą, kaip pvz Narbuto dvirtakis, Neries krantinės ir t.t.

                              Comment


                                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
                                Viskas su tuo gerai. Čia kalba apie pačią projektų vadybą. Jeigu tu nematai galimybių įvykidyti projektą., tai kam skelbti, kad tu įvykdysi. Be to, ir patys projektai su laiku keičiasi dėl kintančių poreikių, technologijų ir pan. Tai visiems tarpiniams nerealizuotiems yra išmesti vėjais mokesčių mokėtojų pinigai.
                                Čia panašiai kaip Kelių direkcijoje kas porą metų buvo kuriami kelių rekonstrukcijos projektai, o patys keliai taip ir nerekonstruoti realybėje per dešimtmetį. Dabar, tiesa, ten į kitą pusę nusivažiavo - stipriai sumažino planus.

                                Comment


                                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                  meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
                                  Problema, kad ne tik tiltai nelabai statomi, bet ir tos pačios mokyklos, darželiai (kiek jų naujų pastatyta per 30 metų, labai mažai), troleibusai tie patys seni 40 metų puvenos važinėja išvagotomis gatvėmis, senamiestyje vaikštant per ištrupėjusius šaligatvius galima koją nusilaužti. Žmonių asmeninės pajamos jau yra netoli vakarų Europos, pažiūrėkite, kiek naujo būsto statoma, kiek ir kokie individualūs namai, su kokiais automobiliais važinėja, kokie verslo centrai, restoranų skaičius per capita trečias didžiausias Europoje po Stokholmo ir Londono. O miesto vieša ir fizinė infrastruktūra dar rytų Europos lygio. Skirtumas tarp privačių ir viešų finansų tik didėja.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Už vieno tilto kainą galima būtų A linijas nutiesti visame mieste, kur tik įmanoma, tai nėra brangu. Tačiau matome, kad ir jas vos išstenėdami įrenginėja metų metus. Kur reikia brangesnių sprendinių - vengiama (pvz. marazmas Pilaitės-Vakarinio-Pociūno mazge).

                                    Comment


                                      Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.

                                      Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.

                                        Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.
                                        Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).

                                        Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
                                        Paskutinis taisė Kristisz; 2022.04.08, 11:21.

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                          Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).

                                          Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
                                          Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

                                          Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

                                          Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X