Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Ir net jei šiuo atveju įrengimą labai pasistengus galima pritempti dėl jungiamojo kelio... tai pvz. čia 3017 – „Google“ žemėlapiai net fantazijos trūksta... tik nesakyk sodybos apsaugai, nes už kilometro sodyba arčiau kelio jau be atitvaro...
    Tai žinai čia tu atvejų, kaip razinų, prirankioti galima įvairių. Ten pirmame pvz. tai iš tiesų keistai tas atitvaras užsibaigia anksčiau nei atrodytų logiškai. Tačiau be "gilios" analizės žiūrint visą projektą sunku kažką pasakyti. Gal kokios komunikacijos ten eina ar dar kažkas perspektyvoje buvo numatyta dėl ko nebuvo galima sukalti atitvarų tam tikroje vietoje.
    Aš kažkam advokatauti ir sakyti, kad visur viskas gerai tikrai nesiruošiu. Nes taip nėra. Pats daug važinėju ir matau n+1 vietą kur pridaryta klaidų, kažkas nepilnai padaryta ar pan. Tačiau jei kažkur yra vienokia ar kitokia klaida tikrai negalima sakyti jog "kelią sugadino" ir dabar jau vos ne nebeįmanoma važiuoti, nes matai kažkur atitvaras keliais šimtais metrų ilgesnis nei turėtų/galėtų būti.
    Jeigu pastarasis pvz. su sodyba, tai vėlgi taip iš šono nelabai įmanoma tiksliai pasakyti. Pasižiūrėjus GSV senesnius vaizdus dar iki išasfaltavimo, matoma, kad ten buvo eilė vaismedžių palei kelią. Tai daryčiau spėjimą, kad atitvarai buvo numatyti, kad atitverti nuo tų medžių, kaip šalia kelio esančios stacionarios kliūties. Tik dar yra toks dalykas, kad pvz. žvyrkelių asfaltavimui būna projektai paruošiami, padedami į stalčių ir įgyvendinami ar neįgyvendinami po eilės metų. Tai pilnai įmanomas variantas, kad atliekant darbus jau medžių ir nebebuvo, bet projekte atitvaras buvo ir buvo įrengtas.

    Tai va visa problema ir yra, kad yra kelio eksploatuotojas, bet ne šeimininkas. Užsakei projektą, paleidai darbų rangos konkursą ir turi iškeptą kreivoką rezultatą. Ir kepam kaip bandeles...O tada belieka teisintis viskas pagal reglamentus. Saugos auditas irgi niekados nepasakys, kad yra pripiešta perteklinių saugos elementų
    Puikiai žinau kaip su tais projektais valstybinėse įmonėse... būna draugiškas atsakymas "aj geriau nebesigilink", per daug pastangų reikia norint kažką racionaliai pakoreguoti.
    Suprantu projektuotojus, patirtis skiriasi... bet projektų tvirtintojams nekyla klausimų kodėl vienas kuoliukų piešia dvigubai daugiau už kitą?
    Atsakingo žmogaus priskyrimas bent stambesnių objektų išgliaudymui didelio mechanizmo nesukurs, na nebent jam alga po 20 štukų mokėt nusimatysi. Vien jau lanksčių signalinių stulpelių iš projekto išretinimas jam turbūt algą kompensuotų
    Visiems projektams įgyvendinti yra paskirti atsakingi asmenys, kurie viską turėtų sužiūrėti. Bet viskas susiveda į tą turėtų. Skiriasi žmonių kompetencijos, požiūriai, galimybės, noras kažką tobulinti ir kt. Vienas darys ekstra žingsnius, kad kažką pakeisti kaip būtų geriau, kitas pažiūrės, kad tie kuoliukai niekam netrukdo ir praleis pro akis, kad tik mažiau darbo pačiam būtų. Nes juk visi žinome kaip sakoma - už iniciatyvą baudžiama. Tenka susidurti su kita valstybine kontora, tai viskas labai priklauso nuo to pas kokį projekto vadovą atsidurs tavo klausimai. Vieni dirba ir daro sklandžiai, su kitais klausimai pajuda po mėnesių, kai jau kreipiamasi tiesiogiai radus kanalus į vadovus. Nes žmonių kaita didelė, daug turinčių mažai patirties ir t.t.
    O dėl kuoliuku kiekio, tai sakyčiau nutinka vien dėl to, kad kuoliukai ten brėžiniuose nėra taškuojami, o tiesiog parašoma išnaša ar pastaba: x kuoliukų įrengiama kas y metrų. Tai tokia smulkmena, kuri mažai aktuali. Ekspertas tik pažiūri ar nenusižengiama reglamentams ir viskas, o dėl "geresnio" sprendinio jis nieko negali pasakyti. Taip pat ir žiniaraštyje matant, kad yra pvz. 5 sankryžos ir sumoje kokie 300 kuoliuku, tai nelabai matysi čia jų daug ar nedaug. Vat su atitvarais, kai žinai jog tiesiama 30km kelio ir būtų numatyta koks 65 km atitvarų (t.y. visas kelias vien atitvarai + su užsukimais į šalutinius), tikrai atkreiptų visų dėmesį ir reikėtų projektuotojui apsiginti. Tačiau jei viskas pagal reglamenta, tai niekas ir nesakys, kad nuimk nes man atrodo čia nereikia, nors reglamentas reikalauja.
    Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 15:47.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Paprastas pavyzdys: kuo pasikeičia kelio sankasa kur yra atitvaras ir kur baigiasi....E67 – „Google“ žemėlapiai Ir apskritai kodėl jis čia prasideda arba baigiasi? Ar griovio šlaito pasvirimas projekte pasikeičia jau per laipsnį ir nepatenka į atitvarų montavimo ribas? Ar tau iš vairuotojo sėdynės atrodo kad nulėkt į griovį už atitvaro pabaigos jau galima saugiai?
      Nenustebsiu, kad ir šiame kelyje tokių dviprasmybių pilna...

      Tavo pavyzdys akivaizdus - atitvaras saugo kad neįlėktum į sodybą ir medžius. Į javus gali saugiai skristi.

      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Tavo pavyzdys akivaizdus - atitvaras saugo kad neįlėktum į sodybą ir medžius. Į javus gali saugiai skristi.
        Ne į ta kelio pusę žiūri... ten tik jungiamasi kelias už griovio, bet ir jis ne visas apsaugotas kodėl? https://www.google.com/maps/@55.5915...UzSAFQAw%3D%3D

        Comment

        Working...
        X