Kiek jūs kilometrų automagistralių norite? Šalyje kurioje tėra 2,5 milijono gyventojų? Mes stadiono niekaip negalime pasistatyti, o jūs magistralių norite į kiekvieną bažnytkaimį. Pataisykite kas jei smarkiai klystu, bet 1km magistralės berods kainuoja 3mln. Iki Utenos beveik 100km, tai kiek toks daiktas kainuotų... Iš kur pinigai, kai yra svarbesnių projektų kaip Via Baltica, Rail Baltica, gynyba ir pan?
Patiklinimas - 1 km prie Marijampolės kainavo 13,97 mln. EUR, kitoje atkarpoje prie Marijampolės 9,3 mln. EUR Tai 100 km iki Utenos turim nekuklius 0,9-1,39 mlrd. EUR
Kiek jūs kilometrų automagistralių norite? Šalyje kurioje tėra 2,5 milijono gyventojų? Mes stadiono niekaip negalime pasistatyti, o jūs magistralių norite į kiekvieną bažnytkaimį. Pataisykite kas jei smarkiai klystu, bet 1km magistralės berods kainuoja 3mln. Iki Utenos beveik 100km, tai kiek toks daiktas kainuotų... Iš kur pinigai, kai yra svarbesnių projektų kaip Via Baltica, Rail Baltica, gynyba ir pan?
Kad niekas ir nenori autostrados, netraukia srautai iki jos tiesiog, net kai kuriuose krašto keliuose intensymas gerokai didesnis, pvz. Kaunas - Prienai ar Klaipėda - Kretinga, jau nekalbant apie atkarpas einančias į Vilnių ar Kauną, pvz. iš Trakų ar Šakių.
Nu kaip tai niekas nenori? Tai kodėl paskutiniuose trijuose temos puslapiuose skaitome dėjones, kad "sugadino kelią" "eilinį kartą prisiaurino" ir t.t.
Nu kaip tai niekas nenori? Tai kodėl paskutiniuose trijuose temos puslapiuose skaitome dėjones, kad "sugadino kelią" "eilinį kartą prisiaurino" ir t.t.
Man rodos nori ne tiek autostrados, kiek 2+1 kelio su lenkimo galimybe. Kas tiek nebūtų išpūtę sąmatos, bet gerokai palengvinę važiavimą +/- pikiniu metu. Šito kelio vėžys yra lėtos kolonos su priekyje kemperiu ar tempiančiu valtį ir tada triedžiantys debilai lenkiantys bilekaip. 2+1 su atskyrimu per vidurį išspręstų abi bėdas. Tikiuosi bent atkarpa iki Molėtų bus padaryta teisingai. Jei pasiteisins - gal ateityje ir iki Utenos bus padarytos kelios atkarpos lenkimui ten kur yra vietos ir nereikia sudėtingų sprendimų su viadukais ir t.t.. Pavyzdžiui nuo Utenos kylant į tą pirmą didesnį kalną prilipdyt antrą juostą.
O 1+1 kelyje jau uždrausta lenkti? Kelio profilis priklauso nuo eismo intensyvumo, nes po tuo slepiasi ir saugumas lenkiant, bei kiti niuansai. 1+2 skirtas galimybei aplenkti, kai intensyvumas didesnis ir didesnis lenkiančių t.p. kiekis keltų pavojų. Kai instensyvumas mažas, tai kam to reikia? Juo labiau, reikia nepamiršti, kad 1+2 su fiziniu atskyrimu kaip tik sukeltų minėtas problemas: siauroje atkarpoje nėra galimybių apvažiuoti ten sustojusį automobilį (gedimas, eismo įvykis). Kai dabartinio profilio kelyje kliūtį apvažiuoti nėra jokios problemos.
P.S. nuo Vilniaus link Molėtų ir bus 1+2, nes ten eismas gerokai intensyvesnis.
Ir šiaip, jeigu kažkas pamiršo ar nežino, tai kelio profilis parenkamas pagal Kelių techninį reglamentą ir ten apibrėžtus parametrus, o ne kaip kažkas sugalvoja ar kažkam atrodo jog kitaip būtų geriau.
siauras 2+2 su turbožiedais, minimaliu kiekiu skirtingų lygių sankryžų būtų geriausias variantas tarp Vilniaus ir Utenos. 2+2 bendrai tokiems keliams kurie jungia mažesnius apskričių centrus. 120-130 km/h kurie jungia didžiuosius miestus ir užsienį. Čia aišku su dabartiniu finansavimu būtų utopija. Reikia iš vis džiaugtis, kad tos betonkės neliks, nes tai buvo prastų Lietuvos kelių simbolis.
O 1+1 kelyje jau uždrausta lenkti? Kelio profilis priklauso nuo eismo intensyvumo, nes po tuo slepiasi ir saugumas lenkiant, bei kiti niuansai. 1+2 skirtas galimybei aplenkti, kai intensyvumas didesnis ir didesnis lenkiančių t.p. kiekis keltų pavojų. Kai instensyvumas mažas, tai kam to reikia? Juo labiau, reikia nepamiršti, kad 1+2 su fiziniu atskyrimu kaip tik sukeltų minėtas problemas: siauroje atkarpoje nėra galimybių apvažiuoti ten sustojusį automobilį (gedimas, eismo įvykis). Kai dabartinio profilio kelyje kliūtį apvažiuoti nėra jokios problemos.
P.S. nuo Vilniaus link Molėtų ir bus 1+2, nes ten eismas gerokai intensyvesnis.
Ir šiaip, jeigu kažkas pamiršo ar nežino, tai kelio profilis parenkamas pagal Kelių techninį reglamentą ir ten apibrėžtus parametrus, o ne kaip kažkas sugalvoja ar kažkam atrodo jog kitaip būtų geriau.
Savaitgaliais intensyvumo kelioms 2+1 atkarpoms tikrai užtenka. Aišku galima sakyt, kad reiktų tokias atkarpas daryt tik pagal vidurkį ir t.t. Bet tada kryželių pakelėse ir toliau sėkmingai daugės Nu arba reikia įkalt sektorinį nuo Utenos iki pat Vilniaus.
Gal ir eismo įvykių būtų mažiau užkardžius debiliškus lenkimus.
siauras 2+2 su minimaliu kiekiu skirtingų lygių sankryžų būtų geriausias variantas tarp Vilniaus ir Utenos. 2+2 bendrai tokiems keliams kurie jungia mažesnius apskričių centrus. 120-130 km/h kurie jungia didžiuosius miestus ir užsienį. Čia aišku su dabartiniu finansavimu būtų utopija. Reikia iš vis džiaugtis, kad tos betonkės neliks, nes tai buvo prastų Lietuvos kelių simbolis.
2+2 nereikia. Ir skirtingų lygių sankryžos iškart išpūstų biudžetą.
2+2 nereikia. Ir skirtingų lygių sankryžos iškart išpūstų biudžetą.
Silpnoji tokių atkarpų vieta yra užsibaigančios kairiosios juostos. Gali būti rizikingų manevrų, o dar LAKD nesiteikia jų tvarkingai paženklinti sprendžiant iš Kirstuko pasidalintų projektų.
Sutinku, kad 2+1 tiesiog pigesnis variantas, o skirtingų lygių sankryžų ir aš nesiūlau Kas gal gelbėja, kad A14 neturi tokio fūrų tranzito kaip Via Baltica ir neturėtų 1:1 kartotis Panevėžio aplinkkelio situacija.
Silpnoji tokių atkarpų vieta yra užsibaigančios kairiosios juostos. Gali būti rizikingų manevrų, o dar LAKD nesiteikia jų tvarkingai paženklinti sprendžiant iš Kirstuko pasidalintų projektų.
Sutinku, kad 2+1 tiesiog pigesnis variantas, o skirtingų lygių sankryžų ir aš nesiūlau Kas gal gelbėja, kad A14 neturi tokio fūrų tranzito kaip Via Baltica ir neturėtų 1:1 kartotis Panevėžio aplinkkelio situacija.
Kiek esu važiavęs 2+1 Suomijoje, nebuvo problemų. Net ir su nemažai srauto kai briedžiai parvažiuoja į Helsinkį po tėviškės lankymo.
Panevėžio aplinkelio apkrovimas gerokai didesnis kiek pamenu. Plius ten ta viena juosta padaryta ganėtinai siaura vizualiai lyginant pavyzdžiui su aukščiau esančiom nuotraukom. Normaliu atveju vienos juostos pusė turėtų būti pakankamai plati, kad pro tvarkingai sustojusią fūrą tilptų ir stambesnis mikriukas jei ne kita fūra. O didesnių avarijų atveju kelio uždarymas natūralu. Kartais ir 2 ar net 3 juostų kelią tenka uždaryti dėl rimto įvykio.
Esu važiavęs Prancūzijoj 2+1 BE fizinio atskyrimo, tik ištisinė. Variantas, kuris sprendžia problemas kelio blokavimo metu. Tik klausimas, kiek mūsų mentalitetui tinkamas
Savaitgaliais intensyvumo kelioms 2+1 atkarpoms tikrai užtenka. Aišku galima sakyt, kad reiktų tokias atkarpas daryt tik pagal vidurkį ir t.t. Bet tada kryželių pakelėse ir toliau sėkmingai daugės Nu arba reikia įkalt sektorinį nuo Utenos iki pat Vilniaus.
Gal ir eismo įvykių būtų mažiau užkardžius debiliškus lenkimus.
Kaip jau ne karta kalbėta - ne pagal pikinius rodmenis projektuojama infrastruktūra.
Čia mes kalbame apie atkarpą Molėtai - Utena. Ar kažkada esamo (ar buvusio, nes buvo tos pačios 1+1 juostos) kelias kėlė problemų dėl galimybės susisiekti? Tokio ilgio atstume, 10 km/h greičio skirtumas yra 2,5 min kelionės trukmės. Ar dėl tų kelių dienų per metus, kad kažkas galėtų nuvykti 2-5 min greičiau iki savo kelionės tikslo, reikia visiems permokėti milijonus?
Jeigu kalbant apie saugumą, tai pasižiūrėjus į eismo intensyvumo ir eismo įvykių žemėlapius, šis kelias (Molėtai - Utena) atrodo kaip vienas saugiausių. Dabar įrengus sankryžas su saugumo salelėmis, daugiau ruožų apribojus lenkimą, tai turėtų dar gerokai pagerinti rezultatus.
Jeigu kalbant apie saugumą, tai pasižiūrėjus į eismo intensyvumo ir eismo įvykių žemėlapius, šis kelias (Molėtai - Utena) atrodo kaip vienas saugiausių. Dabar įrengus sankryžas su saugumo salelėmis, daugiau ruožų apribojus lenkimą, tai turėtų dar gerokai pagerinti rezultatus.
Reiškia, šiam etape Molėtai-Utena platinimo nereikia, galbūt ateityje. Vilnius-Molėtai sulauks platinimo, tik diskutavom 2+1 ar 2+2. Greitis bet kokiu atveju išliktų 90 km/h.
Kaip jau ne karta kalbėta - ne pagal pikinius rodmenis projektuojama infrastruktūra.
Čia mes kalbame apie atkarpą Molėtai - Utena. Ar kažkada esamo (ar buvusio, nes buvo tos pačios 1+1 juostos) kelias kėlė problemų dėl galimybės susisiekti? Tokio ilgio atstume, 10 km/h greičio skirtumas yra 2,5 min kelionės trukmės. Ar dėl tų kelių dienų per metus, kad kažkas galėtų nuvykti 2-5 min greičiau iki savo kelionės tikslo, reikia visiems permokėti milijonus?
Jeigu kalbant apie saugumą, tai pasižiūrėjus į eismo intensyvumo ir eismo įvykių žemėlapius, šis kelias (Molėtai - Utena) atrodo kaip vienas saugiausių. Dabar įrengus sankryžas su saugumo salelėmis, daugiau ruožų apribojus lenkimą, tai turėtų dar gerokai pagerinti rezultatus.
Kaip jau sakiau - man asmeniškai šito kelio peilis yra debilai lenkiantys lėtas kolonas. Man pačiam tos kelios minutės vienodai rodo ir pasivelku iš paskos jei nėra galimybės aplenkt saugiai. Bet tai tikrai nėra kelios dienos per metus, o dažnas savaitgalis ir ne tik šiltu metų laiku.
Keli 2+1 gabalai ten kur juos galima pigiai padaryti nebūtų toks didelis permokėjimas. Ypač jei tai leistų išvengti vieno kito tragiško eismo įvykio. Aišku yra kitas variantas - policijos patruliavimas ir t.t. Bet tas irgi kainuoja pinigų.
Skraidančiai faunai lenkimus apribotų priešpriešinio eismo atskyrimas, o ne dažų brūkšnis ant kelio. Deja.
O 1+1 kelyje jau uždrausta lenkti? Kelio profilis priklauso nuo eismo intensyvumo, nes po tuo slepiasi ir saugumas lenkiant, bei kiti niuansai. 1+2 skirtas galimybei aplenkti, kai intensyvumas didesnis ir didesnis lenkiančių t.p. kiekis keltų pavojų. Kai instensyvumas mažas, tai kam to reikia? Juo labiau, reikia nepamiršti, kad 1+2 su fiziniu atskyrimu kaip tik sukeltų minėtas problemas: siauroje atkarpoje nėra galimybių apvažiuoti ten sustojusį automobilį (gedimas, eismo įvykis). Kai dabartinio profilio kelyje kliūtį apvažiuoti nėra jokios problemos.
P.S. nuo Vilniaus link Molėtų ir bus 1+2, nes ten eismas gerokai intensyvesnis.
Ir šiaip, jeigu kažkas pamiršo ar nežino, tai kelio profilis parenkamas pagal Kelių techninį reglamentą ir ten apibrėžtus parametrus, o ne kaip kažkas sugalvoja ar kažkam atrodo jog kitaip būtų geriau.
Čia techninės detalės, man irgi nelabai patinka, kad atitvarai labai arti važiuojamosios dalies, kam nors sugedus ar atlėkus lenkiančiam bepročiui priešpriešine juosta, nėra kaip išvengti avarijos, žmonės žūsta kur kas dažniau dėl tokių kaktomušų, o ne dėl to, kad nuvažiuoja į griovį.
Kad extra reikalui prispaudus saugiai nebesustosi kelkraštyje kaip ir aišku. Klausimas jau važiavusiems: ar po taip vadinamos rekonstrukcijos sumažėjo ištisinių juostų, ribojimo ženklų?
Jei ne, tai tiesiog kelio dangos rūšies pakeitimas ir tvorų pristatymas, o ne jokia rekonstrukcija.
Čia techninės detalės, man irgi nelabai patinka, kad atitvarai labai arti važiuojamosios dalies, kam nors sugedus ar atlėkus lenkiančiam bepročiui priešpriešine juosta, nėra kaip išvengti avarijos, žmonės žūsta kur kas dažniau dėl tokių kaktomušų, o ne dėl to, kad nuvažiuoja į griovį.
Yra toks dalykas kaip elementari psichologija. Tie patys lekiantys ir lenkiantys, nelėks ir nelenks jei priešais atvažiuojantis neturės kur pasitraukti ir jo manevras 100 proc. reikš kaktomušą. O vat kai yra kažkokie platūs kelkraščiai ir dar dalinai asfaltuoti, tai psichologiškai suveikia "jeigu ką vis vien pasitrauks".
Pagal tamstos įdėtą viršutinę nuotrauką akivaizdžiai matosi, kad iki ašinio punktyro net tilptų du automobiliai vienas greta kito, per asfalto plotį (eismo juosta + kelkraštis), todėl tai labai ir skatina erelius skraidyti.
Comment