Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKiek jūs kilometrų automagistralių norite? Šalyje kurioje tėra 2,5 milijono gyventojų? Mes stadiono niekaip negalime pasistatyti, o jūs magistralių norite į kiekvieną bažnytkaimį. Pataisykite kas jei smarkiai klystu, bet 1km magistralės berods kainuoja 3mln. Iki Utenos beveik 100km, tai kiek toks daiktas kainuotų... Iš kur pinigai, kai yra svarbesnių projektų kaip Via Baltica, Rail Baltica, gynyba ir pan?
https://vialietuva.lt/wp-content/upl...enteles_LT.pdf
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad niekas ir nenori autostradosPaskutinis taisė sleader; 2024.12.31, 10:45.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nu kaip tai niekas nenori? Tai kodėl paskutiniuose trijuose temos puslapiuose skaitome dėjones, kad "sugadino kelią" "eilinį kartą prisiaurino" ir t.t.
- 5 patinka
Comment
-
O 1+1 kelyje jau uždrausta lenkti? Kelio profilis priklauso nuo eismo intensyvumo, nes po tuo slepiasi ir saugumas lenkiant, bei kiti niuansai. 1+2 skirtas galimybei aplenkti, kai intensyvumas didesnis ir didesnis lenkiančių t.p. kiekis keltų pavojų. Kai instensyvumas mažas, tai kam to reikia? Juo labiau, reikia nepamiršti, kad 1+2 su fiziniu atskyrimu kaip tik sukeltų minėtas problemas: siauroje atkarpoje nėra galimybių apvažiuoti ten sustojusį automobilį (gedimas, eismo įvykis). Kai dabartinio profilio kelyje kliūtį apvažiuoti nėra jokios problemos.
P.S. nuo Vilniaus link Molėtų ir bus 1+2, nes ten eismas gerokai intensyvesnis.
Ir šiaip, jeigu kažkas pamiršo ar nežino, tai kelio profilis parenkamas pagal Kelių techninį reglamentą ir ten apibrėžtus parametrus, o ne kaip kažkas sugalvoja ar kažkam atrodo jog kitaip būtų geriau.
- 3 patinka
Comment
-
siauras 2+2 su turbožiedais, minimaliu kiekiu skirtingų lygių sankryžų būtų geriausias variantas tarp Vilniaus ir Utenos. 2+2 bendrai tokiems keliams kurie jungia mažesnius apskričių centrus. 120-130 km/h kurie jungia didžiuosius miestus ir užsienį. Čia aišku su dabartiniu finansavimu būtų utopija. Reikia iš vis džiaugtis, kad tos betonkės neliks, nes tai buvo prastų Lietuvos kelių simbolis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO 1+1 kelyje jau uždrausta lenkti? Kelio profilis priklauso nuo eismo intensyvumo, nes po tuo slepiasi ir saugumas lenkiant, bei kiti niuansai. 1+2 skirtas galimybei aplenkti, kai intensyvumas didesnis ir didesnis lenkiančių t.p. kiekis keltų pavojų. Kai instensyvumas mažas, tai kam to reikia? Juo labiau, reikia nepamiršti, kad 1+2 su fiziniu atskyrimu kaip tik sukeltų minėtas problemas: siauroje atkarpoje nėra galimybių apvažiuoti ten sustojusį automobilį (gedimas, eismo įvykis). Kai dabartinio profilio kelyje kliūtį apvažiuoti nėra jokios problemos.
P.S. nuo Vilniaus link Molėtų ir bus 1+2, nes ten eismas gerokai intensyvesnis.
Ir šiaip, jeigu kažkas pamiršo ar nežino, tai kelio profilis parenkamas pagal Kelių techninį reglamentą ir ten apibrėžtus parametrus, o ne kaip kažkas sugalvoja ar kažkam atrodo jog kitaip būtų geriau.
Gal ir eismo įvykių būtų mažiau užkardžius debiliškus lenkimus.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąsiauras 2+2 su minimaliu kiekiu skirtingų lygių sankryžų būtų geriausias variantas tarp Vilniaus ir Utenos. 2+2 bendrai tokiems keliams kurie jungia mažesnius apskričių centrus. 120-130 km/h kurie jungia didžiuosius miestus ir užsienį. Čia aišku su dabartiniu finansavimu būtų utopija. Reikia iš vis džiaugtis, kad tos betonkės neliks, nes tai buvo prastų Lietuvos kelių simbolis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
2+2 nereikia. Ir skirtingų lygių sankryžos iškart išpūstų biudžetą.
Sutinku, kad 2+1 tiesiog pigesnis variantas, o skirtingų lygių sankryžų ir aš nesiūlau Kas gal gelbėja, kad A14 neturi tokio fūrų tranzito kaip Via Baltica ir neturėtų 1:1 kartotis Panevėžio aplinkkelio situacija.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Silpnoji tokių atkarpų vieta yra užsibaigančios kairiosios juostos. Gali būti rizikingų manevrų, o dar LAKD nesiteikia jų tvarkingai paženklinti sprendžiant iš Kirstuko pasidalintų projektų.
Sutinku, kad 2+1 tiesiog pigesnis variantas, o skirtingų lygių sankryžų ir aš nesiūlau Kas gal gelbėja, kad A14 neturi tokio fūrų tranzito kaip Via Baltica ir neturėtų 1:1 kartotis Panevėžio aplinkkelio situacija.
Panevėžio aplinkelio apkrovimas gerokai didesnis kiek pamenu. Plius ten ta viena juosta padaryta ganėtinai siaura vizualiai lyginant pavyzdžiui su aukščiau esančiom nuotraukom. Normaliu atveju vienos juostos pusė turėtų būti pakankamai plati, kad pro tvarkingai sustojusią fūrą tilptų ir stambesnis mikriukas jei ne kita fūra. O didesnių avarijų atveju kelio uždarymas natūralu. Kartais ir 2 ar net 3 juostų kelią tenka uždaryti dėl rimto įvykio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Savaitgaliais intensyvumo kelioms 2+1 atkarpoms tikrai užtenka. Aišku galima sakyt, kad reiktų tokias atkarpas daryt tik pagal vidurkį ir t.t. Bet tada kryželių pakelėse ir toliau sėkmingai daugės Nu arba reikia įkalt sektorinį nuo Utenos iki pat Vilniaus.
Gal ir eismo įvykių būtų mažiau užkardžius debiliškus lenkimus.
Čia mes kalbame apie atkarpą Molėtai - Utena. Ar kažkada esamo (ar buvusio, nes buvo tos pačios 1+1 juostos) kelias kėlė problemų dėl galimybės susisiekti? Tokio ilgio atstume, 10 km/h greičio skirtumas yra 2,5 min kelionės trukmės. Ar dėl tų kelių dienų per metus, kad kažkas galėtų nuvykti 2-5 min greičiau iki savo kelionės tikslo, reikia visiems permokėti milijonus?
Jeigu kalbant apie saugumą, tai pasižiūrėjus į eismo intensyvumo ir eismo įvykių žemėlapius, šis kelias (Molėtai - Utena) atrodo kaip vienas saugiausių. Dabar įrengus sankryžas su saugumo salelėmis, daugiau ruožų apribojus lenkimą, tai turėtų dar gerokai pagerinti rezultatus.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu kalbant apie saugumą, tai pasižiūrėjus į eismo intensyvumo ir eismo įvykių žemėlapius, šis kelias (Molėtai - Utena) atrodo kaip vienas saugiausių. Dabar įrengus sankryžas su saugumo salelėmis, daugiau ruožų apribojus lenkimą, tai turėtų dar gerokai pagerinti rezultatus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kaip jau ne karta kalbėta - ne pagal pikinius rodmenis projektuojama infrastruktūra.
Čia mes kalbame apie atkarpą Molėtai - Utena. Ar kažkada esamo (ar buvusio, nes buvo tos pačios 1+1 juostos) kelias kėlė problemų dėl galimybės susisiekti? Tokio ilgio atstume, 10 km/h greičio skirtumas yra 2,5 min kelionės trukmės. Ar dėl tų kelių dienų per metus, kad kažkas galėtų nuvykti 2-5 min greičiau iki savo kelionės tikslo, reikia visiems permokėti milijonus?
Jeigu kalbant apie saugumą, tai pasižiūrėjus į eismo intensyvumo ir eismo įvykių žemėlapius, šis kelias (Molėtai - Utena) atrodo kaip vienas saugiausių. Dabar įrengus sankryžas su saugumo salelėmis, daugiau ruožų apribojus lenkimą, tai turėtų dar gerokai pagerinti rezultatus.
Keli 2+1 gabalai ten kur juos galima pigiai padaryti nebūtų toks didelis permokėjimas. Ypač jei tai leistų išvengti vieno kito tragiško eismo įvykio. Aišku yra kitas variantas - policijos patruliavimas ir t.t. Bet tas irgi kainuoja pinigų.
Skraidančiai faunai lenkimus apribotų priešpriešinio eismo atskyrimas, o ne dažų brūkšnis ant kelio. Deja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO 1+1 kelyje jau uždrausta lenkti? Kelio profilis priklauso nuo eismo intensyvumo, nes po tuo slepiasi ir saugumas lenkiant, bei kiti niuansai. 1+2 skirtas galimybei aplenkti, kai intensyvumas didesnis ir didesnis lenkiančių t.p. kiekis keltų pavojų. Kai instensyvumas mažas, tai kam to reikia? Juo labiau, reikia nepamiršti, kad 1+2 su fiziniu atskyrimu kaip tik sukeltų minėtas problemas: siauroje atkarpoje nėra galimybių apvažiuoti ten sustojusį automobilį (gedimas, eismo įvykis). Kai dabartinio profilio kelyje kliūtį apvažiuoti nėra jokios problemos.
P.S. nuo Vilniaus link Molėtų ir bus 1+2, nes ten eismas gerokai intensyvesnis.
Ir šiaip, jeigu kažkas pamiršo ar nežino, tai kelio profilis parenkamas pagal Kelių techninį reglamentą ir ten apibrėžtus parametrus, o ne kaip kažkas sugalvoja ar kažkam atrodo jog kitaip būtų geriau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia techninės detalės, man irgi nelabai patinka, kad atitvarai labai arti važiuojamosios dalies, kam nors sugedus ar atlėkus lenkiančiam bepročiui priešpriešine juosta, nėra kaip išvengti avarijos, žmonės žūsta kur kas dažniau dėl tokių kaktomušų, o ne dėl to, kad nuvažiuoja į griovį.
Pagal tamstos įdėtą viršutinę nuotrauką akivaizdžiai matosi, kad iki ašinio punktyro net tilptų du automobiliai vienas greta kito, per asfalto plotį (eismo juosta + kelkraštis), todėl tai labai ir skatina erelius skraidyti.
- 5 patinka
Comment
Comment