Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"
Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"
Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
Rinkimai dar ne rytoj - neatmeskime, kad tiesiog laukia tinkamo komunikacijai momento.
O ką padarysi, kad daugiau nei 10 metų kelias stovėjo netvarkomas. Nors tiek gerai, kad dabar po gabaliuką tvarkys tiek nuo Vilniaus tiek nuo Utenos pusės. Tiesa, dabar vėl keletos metų pauzė nusimato iki 2023
Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"
Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
Pagal naujus planus rekonstruos iki 2030 m. (Ne)Keista, kad praimas eilinį kartą pamiršta savo skambius pažadus.. Aišku 2018m rinkimai dar toli buvo..
ELTA 2020.11.20 Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-Utena
Kitų metų valstybės biudžete siūloma Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, numatyti papildomą 2,5 mln. eurų sumą atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus.
Tai jei skyrė kitų metų biudžete 2,5 mln. eurų, tai tiek pinigėlių užteks lygiai 0,885638 kilometro Valio!
Tai kad šie pinigai ne kelio rekonstrukcijai skiriami, o galimybių studijos ruošimui ir projektavimo darbams, kas į kilometrus niekaip nėra konvertuojami.
Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
Na iš principo, mano manymų - darbo daug, o naudos gali būti 0. nes pirmiausia tas tipiškumas tik paviršiuje, o giliau dažnai skiriasi. Pirmiausia būtų protegavimas, tipinio projekto autorių, nes didžiausia tikimybė - kad jiems būtų skirta koreguoti, čia jau su skaidrumų daug problemų atsiranda. O jei bendros komandos susūrimas - tai vieni lygesni nei kiti, galutinės tipo formos sukūrimas - labai diskutuotinas. vieni sakys tarkim metaliniai geresni, kiti monolitiniai, o treti surenkami. Šiaip čia slidus reikalas. Nes panašiai dabar vyksta BIM sistemos kūrimas- teoriškai gerai. Praktiškai bardakas viduje. Nei produkto nei sistemos normalios gali ir nebūti. Plius kas prižiūrės standartus ir sistema - jau didžiuliai pinigai.
Dar panašiai buvo anksčiau su sovietinėmis serijomis. Tenkant ekspertuoti tokius statinius, tai dažnai padaromi pakankamai individualūs sprendimai. Plius, poreikis tikrai nedidelis. Suprojektuoti standartinį sprendimą plius pritaikyti kokius max 10 kartų Lietuvoje(tam tikras rodikliai turi atitikti, dydis, intensyvumas ir t.t), na nežinau ar bus racijos, nes pritaikant prie konkrečių salygų reikia nemažai dar perskaičiuoti. Kokius pėsčiųjų dar kaip ir vyksta, bet su automobiliniais, tai abejoju ar tai racionalu.
Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją įmanoma baigti 2024-ųjų pabaigoje arba 2025 metų pradžioje, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis. Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-iki-2025-uju/ .
Galima - negalima, įmanoma - neįmanoma, per siauras - per platus. Su tokiais postringavimais duok Dieve jiems atnaujinti rekonstrukciją 2024 m pabaigoje ar 2025 m pradžioje.
Comment