Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kolkas ir darbo dienomis ten labiau ruošiasi nei darbai vyksta prie viaduko. T.y. atsirada visokia infrastuktūra, moduliniai nameliai ir t.t.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    A16 / A4 Trakų Vokės mazgas

    www.mapy.cz

    LAKD / Via Lietuva 2024.04.12 d. pasigyrė

    Savaitgalį, aišku, niekas nevyksta.
    Kažkada vyko ir niekad daugiau nebevyks, nes žiopli vairuotojai geltonas linijas interpretuoja pagal save ir vieni vadovavosi geltonom, kiti baltom ant nusukimo į Trakus ir ten buvo super avaringa vieta. Kas savaitę po kvailą avariją kaip minimum, kai pirmą kart "tvarkė" tą viaduką, tai paskui perstatė atitvėrimus taip, kaip dabar yra. Nes kai reikėdavo dėl darbų uždaryt juostą tai uždarydavo tik tam kartui kol reik ir paskui vėl paleisdavo.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia kažkada eisma gal ir vyko dviem srautais, nes nėra jokių geltonų juostų, tik kelio susiaurėjimą rodantys pastatomi laikini ženklai
    Gal tai laikinas susiaurinimas darbų zonoje

    .

    Comment


      Parašė HDi Rodyti pranešimą
      Kažkada vyko ir niekad daugiau nebevyks, nes žiopli vairuotojai geltonas linijas interpretuoja pagal save ir vieni vadovavosi geltonom, kiti baltom ant nusukimo į Trakus ir ten buvo super avaringa vieta. Kas savaitę po kvailą avariją kaip minimum, kai pirmą kart "tvarkė" tą viaduką, tai paskui perstatė atitvėrimus taip, kaip dabar yra. Nes kai reikėdavo dėl darbų uždaryt juostą tai uždarydavo tik tam kartui kol reik ir paskui vėl paleisdavo.
      Vadinasi iš tiesų fizinis juostos atitvėrimas yra dėl darbų po viaduku

      Būtų gerai, ne tik paskutinė, o ir visos laikinos A16 krypčių nuorodos į Trakus - Marijampolę būtų geltonos spalvos.


      Lieka neaišku, kam paliktas išplatėjimas su kvietimu važiuosiantiems A4 link Druskininkų užimti kairę juostą, jei netrukus reikės rikiuotis atgal į dešinę juostą
      Gal tas buvo logiška kol darbai buvo įstrigę,, bet dabar tai tik klaidinimas.


      Būtų gerai, jei ir važiuojant iš Trakų laikinos nuorodos į Vilnių būtų geltonos spalvos. Užtektų vien kelio A16 numerio.

      Su ta nuoroda į Šiaulių aplinkkelį 18 (turėta omeny A19) yra nenuoseklu - analogiškose situacijose situacijose tik prieš pat aplinkkelį rodomas ir aplinkkleio numeris ir tolimesnė kryptis (A3 Minskas A15 Lyda). Kaliningrado tranzitas vis vien daugiau vyksta per Kauną, o ne per Prienus.
      Todėl geriau ne taisyti A18 į A19, o tiesiog užlipinti juodu polietilenu klaidinantį A18 numerį. Pasinaudoti juodo polietileno privalumais mūsų kelininkai moka meistriškai.
      Paskutinis taisė Romas; 2024.04.29, 19:25.

      Comment


        Dėl avaringumo. Ten tas fizinis atitvėrimas buvo pakeistas jau praėjus keliems mėnesiams po pirmo "remonto" pabaigos kai niekas nebedirbo. Tiesiog per dvi savaites ten įvyko aibė bukų avarijų ir pakeitė po to ir per visą likusią pertrauką kol nieks nedirbo ten taip ir buvo.

        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Vadinasi iš tiesų fizinis juostos atitvėrimas yra dėl darbų po viaduku

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Toje atkarpoje kelyje reikia kelis kartus persirikiuoti ir sprendimas užsiimti kurią nors eilę ne visada būna teisingas, nes negalima įvertinti, kas bus priekyje.Šiuo konkrečiu atveju atsirado tarpas antroje juostoje (skaičiuojant su nusukimu - trečioje); antroje cituotoje nuotraukoje matosi, kad ten buvo laisva
          O grįžimas į pirmą juostą buvo gana komfortiškas nes prieš autobusą susidarė nemažas tarpas.
          Nesuprantu tokio vairavimo esmės, nors jis ir paplitęs Lietuvoje. Vis tiek tas autobusas prisivijo, nes paskui vis tiek sustojot? Kur čia tokio lenkimo prasmė? Kodėl negalima tiesiog riedėti su visu srautu, žinant, kad priekyje vis tiek kamštis?

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            Vis tiek tas autobusas prisivijo, nes paskui vis tiek sustojot?
            Sutaupyti 1-2 šviesoforo ciklai. Lenkti buvo saugu, nes buvo laisva ir kairėje juostoje (kas matosi nuotraukoje) ir prieš autobusą.
            Autobusas ne prisivijo, o gerokai atsiliko, nes dar užsuko į stotelę.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Sutaupyti 1-2 šviesoforo ciklai. Lenkti buvo saugu, nes buvo laisva ir kairėje juostoje (kas matosi nuotraukoje) ir prieš autobusą.
              Autobusas ne prisivijo, o gerokai atsiliko, nes dar užsuko į stotelę.
              Tau sutaupyti, o sąžiningai laukusiems?

              Comment


                Tai ką dabar daryti - nuvažiuoti į Trakų Vokę, sulaukti autobuso ir pravažiuoti paskui jį kelis kilometrus, kad būtų atlikta atgaila?...

                O jei rimtai, krypčių nuorodos pasirodo tik paskutiniu momentu, jau pravažiavus Trakų Vokės šviesoforą.
                Toje konkrečioje situacijoje į kalną važiavau pirma eile, o antra juosta gana ilgai buvo laisva.
                Yra šiokia tokia analogija su kelio užkimšimu, kai greitkelyje kokia nors "fūra" ar koks lėtaeigis pradeda lenkti +5 km/h skirtumu ir padaro kelio užkimšimą - po jo susidaro kolona.
                Šiuo atveju buvo didelis laisvas tarpas abiejose juostose ir buvo laisvas aplenkimas bei grįžimas į laisvą pirmą juostą - skirtingai nuo nuotraukose matomų mašinų, kurios važiuoja antra juosta iki pat susiaurėjimo ir užlindinėja prieš pat pat nosį.

                Važiavimas bendra kelio A16 / A4 nėra malonus ir saugus ne tik dėl kamščių prie "Lukoilo" / Viados bet ir dėl prasto žymėjimo, bei kelis kartus pasikartojančių išplatėjimų-susiaurėjimų ir priverstinių persirikiavimų.
                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Gintis nuo jūsų minimo kacapcyno yra būtina turėti kuo geresnį logistikos tinklą. Jis yra žlugdomas. Moderniame kare karus laimi, galima sakyti, logistika. O čia ar matote dideles problemas (net nekalbant apie karinius dalykus, o elementarų kasdienį gyvenimą, kuris turi būti prioritetas karui)?
                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                Pradėsiu matyti, kai į Trakus teks važiuot per A1.
                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Per ilgus savaitgalius piko metu jau tenka.
                Šį kartą nei savaitgalis buvo ilgas, nei diena itin saulėta; eismas buvo santykinai neintensyvus, o važiuoti nebuvo labai paprasta.

                Geriausias vaistas nuo to nemalonaus važiavimo yra išvykti labai anksti ryte arba rinktis alternatyvius maršrutus - į Trakus važiuoti per Rykantus, į Alytų - per Kruonį ar Semeliškes. Tačiau važiuoti A4 link Valkininkų - Druskininkų tinkamų alternatyvų aplenkti šią A16 / A4 atkarpą nėra.
                Paskutinis taisė Romas; 2024.05.05, 12:12.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  skirtingai nuo nuotraukose matomų mašinų, kurios važiuoja antra juosta iki pat susiaurėjimo ir užlindinėja prieš pat pat nosį.
                  Tos mašinos atlieka susiliejimo manevrą užtrauktuko principu, o ne užlindinėja prieš nosį.
                  Paskutinis taisė Ignalina; 2024.04.29, 23:46.

                  Comment


                    Važiavau šį penktadienį iš Vilniaus link Trakų apie 13.00. Kamščiai buvo tokie:

                    1. Atkarpa. Kamštis nuo VA iki Gariūnų sankryžos. Reikia, kaip planuojama, perdaryti juostą išsukimui iš Oslo g. į VA ir būtina 2 lygių sankryža ties Gariūnais.
                    2. Kamštis ir už Gariūnų sankryžos - užsikimšusi ir vos judanti viena vienintelė juosta išsukimui į A1. Reikia 2 juostas padaryti. Jų reikia ir avariniams atvejams joje apvažiuoti.

                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	81,0 kB ID:	2128224

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Važiavau šį penktadienį iš Vilniaus link Trakų apie 13.00. Kamščiai buvo tokie:

                      1. Atkarpa. Kamštis nuo VA iki Gariūnų sankryžos. Reikia, kaip planuojama, perdaryti juostą išsukimui iš Oslo g. į VA ir būtina 2 lygių sankryža ties Gariūnais.
                      2. Kamštis ir už Gariūnų sankryžos - užsikimšusi ir vos judanti viena vienintelė juosta išsukimui į A1. Reikia 2 juostas padaryti. Jų reikia ir avariniams atvejams joje apvažiuoti.

                      Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	81,0 kB ID:	2128224
                      Važiavau gal valanda anksčiau. Patirtis panaši. Su viaduku ties Gariūnais reiktų perdaryti ir išvažiavimus iš Gariūnų. Dabar blokuojasi nusukimas į A1 dėl, kad vieni bando nusukti arčiau prekybos centro, kiti išsukti iš ten. Išsukimą reikia padaryt toliau nuo nusukimo į A1 - arba kažkur šalia viaduko, arba kur bus perdaroma dabartinė šviesoforinė. Nes daug kas rikiuojasi į Trakų kelią, bando aštriai kirsti juostas. Čia bėda, kad nepajudinus viauduko, nepajudės visos priežastinės grandinės tvarkymas, nes be jo nėra prasmės kažką daryti, padės tik simboliškai.

                      Platinimas nusukimo į A1 iki 2 juostų... dabartiniu atveju gal reikėtų palikt dešiniausią juostą išvis ne į A1, o kaip greitėjimo lėtėjimo šalia Gariūnų, o nusukimams užgriebti antrą juostą ir iš jos perpaišyt nusukimą. Po viaduko ir visų sankryžų perdarymo gal neliktų taip besikertančių srautų (arba susikirtimas bus anksčiau) ir bent jau už dabartinio šviesoforo užtektų 1 juostos. 2 juosta tiktų tik avarinių padarinių apvažiavimams.

                      Long-term vistiek reikėtų dar išvažiavimo pro Pilaitę ir tilto ties Rykantais. Bet pavažiavus link Sudervės, ir net mapsuose pažiūrėjus, neįsivaizduoju kaip įmanoma ten įspraust... o dar tos buvusios vizijos iki Pilaitės atvest geležinkelį iš Karmėlavos...

                      Po viso to atsiblokuotų ir kelias link Trakų. Aišku temos biški permaišytos čia gavosi

                      Comment


                        Aš manau, kad skubiai reikia naujo aplinkkelio. Kitaip nieko nebus.

                        Comment


                          reikia dar dvieju aplinkeliu ir po 3 juostas .

                          Bet tai kaip su planavimu ir viesuoju transportu prastai LT.
                          Paskutinis taisė DeSadas; 2024.05.06, 03:07.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            VLR, DeSadas - ar to užteks?

                            Comment


                              Reikia išvažiavimo - Pilaitės prospektas - Karveliškių kapinės - per Nerį į A1.

                              Nuimtų Vilniaus šiaurę.
                              Dalis kas važiuoja per Gariūnus, braunasi į priemiesčius "prie Regitros", Lentvarį, Grigiškes ir pan.

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                VLR, DeSadas - ar to užteks?
                                iki kol vel daugiau masinu neatsiras.
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  A16 sankryžą su RK4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė rekonstruoja į šviesoforinę... Buvo diskusijų, kas bus, padidėjus srautui dėl logistikos centrų Fabriko gatvėj, tai va. Tikėjausi, kad padarys žiedą.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    AB "VIA Lietuva" / Delfi 2024.05.09
                                    Atnaujinama Trakų viaduko rekonstrukcija: po juo bus draudžiamas eismas
                                    Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu, dėl atnaujinamų ir intensyvių Trakų viaduko kapitalinio remonto darbų, šioje atkarpoje keisis eismo organizavimo tvarka. Planuojama, kad kelyje nuo Vilniaus į Trakus esančio viaduko remontas bus baigtas iki šių metų pabaigos
                                    Jau artimiausiu metu eismas po Trakų viaduku bus apribotas bei kreipiamas apylanka. Eismas apylanka vyks po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi. Priešingos eismo krypties srautai, siekiant užtikrinti didesnę eismo saugą, bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemones, bortelius


                                    https://vialietuva.lt/naujienos/nauj...-traku-viaduku
                                    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...smas-120011526
                                    Įdomu, kokio aštrumo bus posūkių kreivės sukiojantis link Trakų ir kokio ilgio bus kamščiai savaitgaliais

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      AB "VIA Lietuva" / Delfi 2024.05.09
                                      Atnaujinama Trakų viaduko rekonstrukcija: po juo bus draudžiamas eismas


                                      Įdomu, kokio aštrumo bus posūkių kreivės sukiojantis link Trakų ir kokio ilgio bus kamščiai savaitgaliais
                                      O negalėjo apačioje suformuoti žiedo? Dabar jokios info kaip vyks eismas Vilnius-Valkininkai ir Valkininkai-Trakai?

                                      Comment


                                        Žemiausioje paveiksliuko vietoje ir yra žiedas.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          AB "VIA Lietuva" / Delfi 2024.05.09
                                          Atnaujinama Trakų viaduko rekonstrukcija: po juo bus draudžiamas eismas


                                          Įdomu, kokio aštrumo bus posūkių kreivės sukiojantis link Trakų ir kokio ilgio bus kamščiai savaitgaliais
                                          Teko pravažiuoti, įrengtas žiedas ir sakyčiau važiavimas dabar saugesnis ir sklandesnis nei buvo anksčiau. Nors atsirado važiuojančių žiedų tarsi būtų UK... matyt neseniai grįžo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X