Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Infrastruktūros planavimas, skirtingai nei atrodo pačiam, yra čiut čiut sudėtingesnis procesas, negu pažiūrėjimas į žemėlapį porai sekundžių ir idėjos sugalvojimas.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Beje, gal apsimokėtų ir kažką tokio padaryti?:
      - nutiesti baltas atkarpas
      - panaikinti arčiau Trakų esantį viaduką (nereikalautų remonto išlaidų), paliekant dešiniuosius posūkius?
      Kažko nakinti nereikia, kad nutiesti kelius viduryje laukų. Pas mus ir taip ydingas kelių tinklas, kai dauguma, net ir rajoninių kelių praeina kažkur per laukus, o gyventojai gyvena šone - pasiekiami tik vietinės reikšmės keliais. Taip kelių tinklas yra perteklinai didelis ir reikalaujantis daug finansų palaikymui. Sankryža turėtų likti ir pravažiavimo ten, kur pažymėta šiaurinė atkarpa reikia, tik ne būtent toje vietoje, viduryje niekur, o turėtų tiesiog būti sutvarkyta Rubežiuje esanti Giraitės g. ir tvarkingai sujungta su ta sankryža prie geležinkelio. Keliai/gatvės turi eiti ne kažkur per aplinkui, o ten kur stovi pastatai.

      Comment


        Logiška, daug kuo pritariu.
        Dėl Giraitės gatvės vietoje mano siūlytos atkarpos - minusas tas, kad tada gyventojai gaus tranzitinį eismą. Iš kitos pusės, gal jis bus nedidelis ir iš tiesų mum kaip šaliai reikėtų stengtis taupyti ir neperspausti su infra ypač tokiose situacijose tad Giraitės atgaivinimas duotų dvigubą naudą: ir sutaupyta infrai su jos remonto kaštais ateityje, bei gyventojai gautų geresnę infrą.

        Dėl viadukų. Tai matomai gausis trys viadukai šioje atkarpoje. Truputi ne per didelė prabanga ir mes neturime kur pinigų dėti infrai ir jos paskui išlaikymui?
        Mano variante vietoje 3 viadukų būtų 1.

        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	163,7 kB ID:	2195603

        Comment


          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	309
Size:	181,2 kB
ID:	2195605

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Logiška, daug kuo pritariu.
            Dėl Giraitės gatvės vietoje mano siūlytos atkarpos - minusas tas, kad tada gyventojai gaus tranzitinį eismą. Iš kitos pusės, gal jis bus nedidelis ir iš tiesų mum kaip šaliai reikėtų stengtis taupyti ir neperspausti su infra ypač tokiose situacijose tad Giraitės atgaivinimas duotų dvigubą naudą: ir sutaupyta infrai su jos remonto kaštais ateityje, bei gyventojai gautų geresnę infrą.

            Dėl viadukų. Tai matomai gausis trys viadukai šioje atkarpoje. Truputi ne per didelė prabanga ir mes neturime kur pinigų dėti infrai ir jos paskui išlaikymui?
            Mano variante vietoje 3 viadukų būtų 1.
            ]
            Nemanau, kad variantas naikinti viaduką prie pat Trakų būtų gerai. Visiškai uždraust kairinius posūkius atvažiuojantiems iš Senųjų trakų ar senojo kelio ne variantas. Gal pigiau prižiūrėt jau esamą infrastruktūrą nei kurt avarines situacijas.

            O dėl geležinkelio viaduko išnaudojimo aplinkeliui reiktų žiūrėt kokia situacija su karjeru. Tiek teisinė, tiek reljefo.

            Comment

            Working...
            X