Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).
Comment
-
Parašė RiedisNuo Baltupio g. į Ateities g. numatomas pagrindinis šviesoforas be rodyklių su papildoma sekcija.
Kuo skiriasi situaciškai abiejų ciklų IV (ketvirta) fazė ? Ar išjungtos papildomos sekcijos metu netenki pirmumo iš priešpriešos kairėn (Didlaukio g.) sukančius?
Juoda rodykle pažymėjau spėjimą, kada galima bus sukti esant išjungtai papildomai sekcijai.
Nelabai supratau apatinę schemą. Čia iš kitos sankryžos.
Comment
-
Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.
Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.Paskutinis taisė Riedis; 2019.08.27, 20:01.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąAčiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.
Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
Comment
-
Neesu tikras dėl vietos dešinėje.
Jei skersai per sankryžą (kur laukiantys pėstieji matosi), tai taip - atskirai. Berods pilnai apsaugota perėja.
Visos kitos berods kartu su eismu tiesiai - neįsižiūrėjau gerai iš visų pusių, tad galiu klysti.
Tiesą pasakius, panašu, kad būsimas dviračių takas Rinktinės g. - Apkasų g. (1 nuotraukoje tolumoje, 2 nuotraukoje kairėje) turbūt liks nepilnai apsaugotas. Bet užtat žalios rodyklės lentelėje panaikintos, kas tokioje judrioje sankryžoje labai svarbu. (jos buvo iš visų 4 pusių).Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.10, 20:22.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNeesu tikras dėl vietos dešinėje.
Jei skersai per sankryžą (kur laukiantys pėstieji matosi), tai taip - atskirai. Berods pilnai apsaugota perėja.
Visos kitos berods kartu su eismu tiesiai - neįsižiūrėjau gerai iš visų pusių, tad galiu klysti.
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTiesą pasakius, panašu, kad būsimas dviračių takas Rinktinės g. - Apkasų g. (1 nuotraukoje tolumoje, 2 nuotraukoje kairėje) turbūt liks nepilnai apsaugotas.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąGaila nepadariau nuotraukos iš tos pusės, bet man atrodo pažymėtas šviesoforas leidžia sukti tiesiai ir į dešinę kartu su pėsčiaisiais (turbūt su paankstinimu)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.11, 08:43.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Važiuojant dviračiu ar tiesiog einant tikrai daug saugiau ir maloniau ramiai važiuoti per žalią žinant, kad netikėtai už posūkio niekas neatlėks ar nebus užblokuotas kelias, kai auto pasuka ir sustoja dėl kokios kliūties ties perėja. Juk žalių rodyklių nuėmimo esmė ir yra, kad pėstieji, einantys per žalią, būtų saugūs ir jų srautas kuo mažiau kirstųsi su automobilių. Neapsaugoti posūkiai į dešinę turi tą pačią problemą kaip ir žalios rodyklės.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ne visai. Degant raudonam signalui su lentele, didžiausias pavojus tenka skersine kryptimi einantiems pėstiesiems. Taip pat kyla pavojus, kad sukdamas į dešinę vairuotojas dešinėje esančią perėją privažiuos būtent tuo momentu, kai pėstiesiems tuo metu užsidegs žalias signalas. Tokiu atveju galimos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, analogiškai ir su dviratininkais. Nuėmus lentelę, nebėra pavojaus skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir dviratininkams. O dešinėje esantys pėstieji ir dviratininkai gauna žalią 1-2 s anksčiau nei transporto priemonės. Taigi privažiavęs pėsčiųjų perėją / dviračių pervažą vairuotojas mato pėsčiuosius ir dviratininkus. Be abejo, pėsčiasis ar dviratininkas važiuojamąją dalį gali pasiekti ne fazės pradžioje, o eigoje. Bet sukdamas į dešinę vairuotojas žino, kad sukant per žalią reikia praleisti lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą.
Comment
Comment