O aš skeptiškai nusiteikęs dėl sąmoningumo. Kol tai negali atsiliepti asmeniškai per kišenę, tol sąmoningumas ateina labai iš lėto. Važiavau atkarpa tarp Sitkūnų ir Panevėžio. Kad siaurokas kelias, tai aišku nekas, bet kad didelėje dalyje kelio ištisinė - tikrai ramina "nesitampyt". Tai čia irgi galima panašiai spręst - kur nenori, kad taip suktų, darai ištisinęs, prieš tai informacinius ženklus. Kitaip tai viso labo geros valios ženklas ir per bet kokį skubėjimą ar spūstį visi lįs kaip lindę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Pasistūmėjo „Via Baltica“ rekonstrukcija
Penktadienį baigto pirmojo „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbų etapo metu atnaujinti magistralinio kelio A5 ruožai Kauno rajone nuo Garliavos iki Prienų savivaldybės ribos (17,34-23,40 km atkarpa dešinėje kelio pusėje ir 21,84-23,40 km kairėje kelio pusėje).
...
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Egidijus Skrodenis pažymėjo, kad pagrindinė kelio „Via Baltica“ problema yra ta, kad tranzitinių automobilių srautas joje maišosi su vietiniu eismu: tuo pačiu keliu juda ir autotraukiniai, ir traktoriai, ir dviračiai, neturintys kito pasirinkimo. „Transporto priemonių greičio ir masės skirtumai čia pernelyg dideli.
Tarp gyvenviečių nutiesus jungiamuosius kelius, o „Via Baltica“ paskyrus vien tranzitiniam transportui, daug problemų išnyks“, – sakė E. Skrodenis.
Antrojo rekonstrukcijos darbų etapo metu bus modernizuojamas „Via Baltica“ ruožas, nutiestas Kazlų Rūdos savivaldybėje.
Trečiojo etapo metu bus rekonstruojamas Marijampolės ruožas, ketvirtojo – tvarkoma magistralinio kelio Prienų atkarpa. Atlikus visus darbus, šis magistralinis kelias įgaus automagistralės, kuria bus galima važiuoti iki 130 km/h greičiu, statusą. Preliminariais duomenimis, šiuo metu keliu „Via Baltica“ per parą važiuoja apie 14 tūkst. automobilių.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
1. Kauno r.
4. Prienų r.
2. Kazlų Rūdos sav.
3. Marijampolės sav.
Comment
-
Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius pabrėžė, kad didelį dėmesį skiriant susisiekimo infrastruktūrai, Lietuva tampa strateginiu logistikos tašku, kur susikerta Rytų ir Vakarų tranzito keliai. „Mes tęsime pradėtus darbus ir baigsime viso kelio rekonstrukciją, taip užtikrindami augančius tranzito srautus, o, svarbiausia, vairuotojų ir keleivių saugumą“, – sakė premjeras.
==== Lauksime eismo įvykių tame apsisukime, gal gal atsipeikės poto kažkas....As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąMinistras Pirmininkas Algirdas Butkevičius pabrėžė, kad didelį dėmesį skiriant susisiekimo infrastruktūrai, Lietuva tampa strateginiu logistikos tašku, kur susikerta Rytų ir Vakarų tranzito keliai. „Mes tęsime pradėtus darbus ir baigsime viso kelio rekonstrukciją, taip užtikrindami augančius tranzito srautus, o, svarbiausia, vairuotojų ir keleivių saugumą“, – sakė premjeras.
==== Lauksime eismo įvykių tame apsisukime, gal gal atsipeikės poto kažkas....
Comment
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąTie apsisukimai - tai kazkoks musu mastymo siaurumas. Visur sviete tokio lygio keliuose yra normalu tureti exit'us kas 10-20 km ir paskui jau privaziuoti iki savo kaimu, sodu ar vienkiemiu, o musuose tik kokiam kaimui prireikia apsisukimo prie namu slekscio - tuoj pat vykdoma...
Comment
-
15min apie apsisukimą Via Baltikoje
Žinant kaip pas mus reaguojama į gyventojų norus, gal ten koks šulas apsigyveno, kuriam to apsisukimo ir prireikė?Paskutinis taisė myhorsegallery; 2016.10.06, 07:27.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Pagaliau pradedam mastyti plačiau. Puiki naujiena ir del Giraites.
O del šulo nebūtinai sutinku - dažnai būna taip, kad vien tik tam, "kad būtų ramu ir nezirztų" padaromos tokios nesąmonės. Juk tranzitu važiuojantys vairuotojai, tuo labiau užsieniečiai, nesiskųs, nepiketuos, tik pakeiksnos, o vietiniai nuolat zirziantys ir prisiprašo. O valdininkui - kad tik ramiau būtų...
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą15min apie apsisukimą Via Baltikoje
Žinant kaip pas mus reaguojama į gyventojų norus, gal ten koks šulas apsigyveno, kuriam to apsisukimo ir prireikė?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąPritariu, kad apsisukimų galima sumažinti. Kita vertus, visur sviete yra normaliai išvystyti jungiamieji keliai, kurių pas mus labai trūksta.
Tačiau tose šalyse nekyla pagundos daryti apsisukimus (lenkų Gierkowka čia labiau išimtis), nes eismo intensyvumas ten paprasčiausiai per didelis, o ir prioritetus atsirinkti moka (dėl dviejų sodiečių nestabdysi arba nekelsi pavojaus šimtams tranzitų važiuojančių automobilių).
O pas mus daro kompromisus, o po to tie kompromisai prieina ir iki tokių kelių kaip A1, A2 ar A5.
Comment
-
Nėra, artimiausias apsisukimas yra Jurginiškių kaime maždaug už 4 km į Marijampolės pusę nuo straipsnyje aprašyto - http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąNėra, artimiausias apsisukimas yra Jurginiškių kaime maždaug už 4 km į Marijampolės pusę nuo straipsnyje aprašyto - http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąTie gyventojai tikriausiai turi galimybę važiuoti teisiai be apsisukimu link savo namų Prienų keliu ir važiuoti neasfaltuotomis Gluosnių ir Pamiškės gatvėmis. Bet tai būtų jau Jų gyvenimo sąlygų pabloginimas.
O del gyvenimo salygu bloginimo - remiantis tokia logika - Via Baltikos 2x2 niekada nebus, nes kazkam visada bus daugaiu triuksmo, ar pora km toliau vaziuoti.
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąNėra, artimiausias apsisukimas yra Jurginiškių kaime maždaug už 4 km į Marijampolės pusę nuo straipsnyje aprašyto - http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
Comment
-
Na ką, "autostrada" nuo Mauručių pabaigta. Buvo 90 ir 70 km/h ir liko. Pravažiuoji viaduką ir matai, kaip kelių policija pagal autostrados standartus pastatytame kelyje matuoja greitį, nes ten tik 90 leidžiama. Kol buvo kelio remontas ir eismas vyko priešpriešiais, ten jos nė kvapo nebuvo. Šlykštu. Pikta ir dėl policijos ir dėl pinigų švaistymo beprasmiams projektams.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąNa ką, "autostrada" nuo Mauručių pabaigta. Buvo 90 ir 70 km/h ir liko. Pravažiuoji viaduką ir matai, kaip kelių policija pagal autostrados standartus pastatytame kelyje matuoja greitį, nes ten tik 90 leidžiama. Kol buvo kelio remontas ir eismas vyko priešpriešiais, ten jos nė kvapo nebuvo. Šlykštu. Pikta ir dėl policijos ir dėl pinigų švaistymo beprasmiams projektams.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąNa ką, "autostrada" nuo Mauručių pabaigta. Buvo 90 ir 70 km/h ir liko. Pravažiuoji viaduką ir matai, kaip kelių policija pagal autostrados standartus pastatytame kelyje matuoja greitį, nes ten tik 90 leidžiama. Kol buvo kelio remontas ir eismas vyko priešpriešiais, ten jos nė kvapo nebuvo. Šlykštu. Pikta ir dėl policijos ir dėl pinigų švaistymo beprasmiams projektams.Paskutinis taisė vėkas; 2016.10.10, 09:26.
Comment
Comment