Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O aš skeptiškai nusiteikęs dėl sąmoningumo. Kol tai negali atsiliepti asmeniškai per kišenę, tol sąmoningumas ateina labai iš lėto. Važiavau atkarpa tarp Sitkūnų ir Panevėžio. Kad siaurokas kelias, tai aišku nekas, bet kad didelėje dalyje kelio ištisinė - tikrai ramina "nesitampyt". Tai čia irgi galima panašiai spręst - kur nenori, kad taip suktų, darai ištisinęs, prieš tai informacinius ženklus. Kitaip tai viso labo geros valios ženklas ir per bet kokį skubėjimą ar spūstį visi lįs kaip lindę.

    Comment


      Pasistūmėjo „Via Baltica“ rekonstrukcija

      Penktadienį baigto pirmojo „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbų etapo metu atnaujinti magistralinio kelio A5 ruožai Kauno rajone nuo Garliavos iki Prienų savivaldybės ribos (17,34-23,40 km atkarpa dešinėje kelio pusėje ir 21,84-23,40 km kairėje kelio pusėje).
      ...
      Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Egidijus Skrodenis pažymėjo, kad pagrindinė kelio „Via Baltica“ problema yra ta, kad tranzitinių automobilių srautas joje maišosi su vietiniu eismu: tuo pačiu keliu juda ir autotraukiniai, ir traktoriai, ir dviračiai, neturintys kito pasirinkimo. „Transporto priemonių greičio ir masės skirtumai čia pernelyg dideli.
      Tarp gyvenviečių nutiesus jungiamuosius kelius, o „Via Baltica“ paskyrus vien tranzitiniam transportui, daug problemų išnyks“, – sakė E. Skrodenis.
      Antrojo rekonstrukcijos darbų etapo metu bus modernizuojamas „Via Baltica“ ruožas, nutiestas Kazlų Rūdos savivaldybėje.
      Trečiojo etapo metu bus rekonstruojamas Marijampolės ruožas, ketvirtojo – tvarkoma magistralinio kelio Prienų atkarpa. Atlikus visus darbus, šis magistralinis kelias įgaus automagistralės, kuria bus galima važiuoti iki 130 km/h greičiu, statusą. Preliminariais duomenimis, šiuo metu keliu „Via Baltica“ per parą važiuoja apie 14 tūkst. automobilių.
      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72376804
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Kada bus galima 130km/h

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Pasistūmėjo „Via Baltica“ rekonstrukcija

          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72376804
          Įdomiai sudėliotas rekonstrukcijos eiliškumas:
          1. Kauno r.
          4. Prienų r.
          2. Kazlų Rūdos sav.
          3. Marijampolės sav.

          Comment


            Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius pabrėžė, kad didelį dėmesį skiriant susisiekimo infrastruktūrai, Lietuva tampa strateginiu logistikos tašku, kur susikerta Rytų ir Vakarų tranzito keliai. „Mes tęsime pradėtus darbus ir baigsime viso kelio rekonstrukciją, taip užtikrindami augančius tranzito srautus, o, svarbiausia, vairuotojų ir keleivių saugumą“, – sakė premjeras.

            ==== Lauksime eismo įvykių tame apsisukime, gal gal atsipeikės poto kažkas....
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
              Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius pabrėžė, kad didelį dėmesį skiriant susisiekimo infrastruktūrai, Lietuva tampa strateginiu logistikos tašku, kur susikerta Rytų ir Vakarų tranzito keliai. „Mes tęsime pradėtus darbus ir baigsime viso kelio rekonstrukciją, taip užtikrindami augančius tranzito srautus, o, svarbiausia, vairuotojų ir keleivių saugumą“, – sakė premjeras.

              ==== Lauksime eismo įvykių tame apsisukime, gal gal atsipeikės poto kažkas....
              Priešrinkiminės pagiros

              Comment


                Apsisukimai

                Tie apsisukimai - tai kazkoks musu mastymo siaurumas. Visur sviete tokio lygio keliuose yra normalu tureti exit'us kas 10-20 km ir paskui jau privaziuoti iki savo kaimu, sodu ar vienkiemiu, o musuose tik kokiam kaimui prireikia apsisukimo prie namu slekscio - tuoj pat vykdoma...

                Comment


                  Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
                  Tie apsisukimai - tai kazkoks musu mastymo siaurumas. Visur sviete tokio lygio keliuose yra normalu tureti exit'us kas 10-20 km ir paskui jau privaziuoti iki savo kaimu, sodu ar vienkiemiu, o musuose tik kokiam kaimui prireikia apsisukimo prie namu slekscio - tuoj pat vykdoma...
                  Pritariu, kad apsisukimų galima sumažinti. Kita vertus, visur sviete yra normaliai išvystyti jungiamieji keliai, kurių pas mus labai trūksta.

                  Comment


                    15min apie apsisukimą Via Baltikoje

                    Žinant kaip pas mus reaguojama į gyventojų norus, gal ten koks šulas apsigyveno, kuriam to apsisukimo ir prireikė?
                    Paskutinis taisė myhorsegallery; 2016.10.06, 07:27.
                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      Pagaliau pradedam mastyti plačiau. Puiki naujiena ir del Giraites.

                      O del šulo nebūtinai sutinku - dažnai būna taip, kad vien tik tam, "kad būtų ramu ir nezirztų" padaromos tokios nesąmonės. Juk tranzitu važiuojantys vairuotojai, tuo labiau užsieniečiai, nesiskųs, nepiketuos, tik pakeiksnos, o vietiniai nuolat zirziantys ir prisiprašo. O valdininkui - kad tik ramiau būtų...

                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                      15min apie apsisukimą Via Baltikoje

                      Žinant kaip pas mus reaguojama į gyventojų norus, gal ten koks šulas apsigyveno, kuriam to apsisukimo ir prireikė?

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Pritariu, kad apsisukimų galima sumažinti. Kita vertus, visur sviete yra normaliai išvystyti jungiamieji keliai, kurių pas mus labai trūksta.
                        Jungiamieji keliai gerai išvystyti DE, AT, NL ir dar keletoje EU šalių, tačiau PL, CZ ir net tokioje IT labai dažnai turi važiuoti kampais -niolika kilometrų.

                        Tačiau tose šalyse nekyla pagundos daryti apsisukimus (lenkų Gierkowka čia labiau išimtis), nes eismo intensyvumas ten paprasčiausiai per didelis, o ir prioritetus atsirinkti moka (dėl dviejų sodiečių nestabdysi arba nekelsi pavojaus šimtams tranzitų važiuojančių automobilių).
                        O pas mus daro kompromisus, o po to tie kompromisai prieina ir iki tokių kelių kaip A1, A2 ar A5.

                        Comment


                          Suprasti galima, bet pateisinti - niekaip. Srautas ten jau tikrai toks kad nusipelno autostrados be apsisukimų.
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Bet tai išdurnėjimas jei iš tiesų už 1km yra normalus apsisukimas... Nekompetencija konkreti.

                            Comment


                              Nėra, artimiausias apsisukimas yra Jurginiškių kaime maždaug už 4 km į Marijampolės pusę nuo straipsnyje aprašyto - http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra

                              Comment


                                Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                                Nėra, artimiausias apsisukimas yra Jurginiškių kaime maždaug už 4 km į Marijampolės pusę nuo straipsnyje aprašyto - http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
                                Tie gyventojai tikriausiai turi galimybę važiuoti teisiai be apsisukimu link savo namų Prienų keliu ir važiuoti neasfaltuotomis Gluosnių ir Pamiškės gatvėmis. Bet tai būtų jau Jų gyvenimo sąlygų pabloginimas.

                                Comment


                                  Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                  Tie gyventojai tikriausiai turi galimybę važiuoti teisiai be apsisukimu link savo namų Prienų keliu ir važiuoti neasfaltuotomis Gluosnių ir Pamiškės gatvėmis. Bet tai būtų jau Jų gyvenimo sąlygų pabloginimas.
                                  1 ar 4 km - tikrai proto ribose apsisukimas, visur i vakarus nuo LT visiskai normalus atstumas.

                                  O del gyvenimo salygu bloginimo - remiantis tokia logika - Via Baltikos 2x2 niekada nebus, nes kazkam visada bus daugaiu triuksmo, ar pora km toliau vaziuoti.

                                  Comment


                                    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                                    Nėra, artimiausias apsisukimas yra Jurginiškių kaime maždaug už 4 km į Marijampolės pusę nuo straipsnyje aprašyto - http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
                                    Nieko neatsitiks, nuvažiuos ir apsisuks tik du menesius burbes o po to pripras.

                                    Comment


                                      Na ką, "autostrada" nuo Mauručių pabaigta. Buvo 90 ir 70 km/h ir liko. Pravažiuoji viaduką ir matai, kaip kelių policija pagal autostrados standartus pastatytame kelyje matuoja greitį, nes ten tik 90 leidžiama. Kol buvo kelio remontas ir eismas vyko priešpriešiais, ten jos nė kvapo nebuvo. Šlykštu. Pikta ir dėl policijos ir dėl pinigų švaistymo beprasmiams projektams.

                                      Comment


                                        Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                        Na ką, "autostrada" nuo Mauručių pabaigta. Buvo 90 ir 70 km/h ir liko. Pravažiuoji viaduką ir matai, kaip kelių policija pagal autostrados standartus pastatytame kelyje matuoja greitį, nes ten tik 90 leidžiama. Kol buvo kelio remontas ir eismas vyko priešpriešiais, ten jos nė kvapo nebuvo. Šlykštu. Pikta ir dėl policijos ir dėl pinigų švaistymo beprasmiams projektams.
                                        Mane tai toks beprasmis panikavimas ne piktina, bet juokina

                                        Comment


                                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                          Na ką, "autostrada" nuo Mauručių pabaigta. Buvo 90 ir 70 km/h ir liko. Pravažiuoji viaduką ir matai, kaip kelių policija pagal autostrados standartus pastatytame kelyje matuoja greitį, nes ten tik 90 leidžiama. Kol buvo kelio remontas ir eismas vyko priešpriešiais, ten jos nė kvapo nebuvo. Šlykštu. Pikta ir dėl policijos ir dėl pinigų švaistymo beprasmiams projektams.
                                          Tai viso labo reiškia, kad rekonstrukcijos tikslas nėra didesnis greitis.
                                          Paskutinis taisė vėkas; 2016.10.10, 09:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X