Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Man tai keistas požiūris, kad LAKD (kaip valstybės patikėtinis) turi bėgioti paskui verslo įmones, ar savivaldybes, žiūrėti kas kur ką pasistatė ir iš biudžeto (pasikartosiu: mūsų visų sumokėtų mokesčių pinigų) pulti rekonstruoti objektus, kai niekas net nebuvo derinta.
    O kam tada yra mokamas infrastruktūros mokestis? Konkrečiu atveju konkrečioje vietoje šiai įvažai įrengti buvo siūloma kompensuoti iš įmonės mokamo infrastruktūros mokesčio, bet nebuvo leista to padaryti.

    LAKD neveiklumas, neūkiškumas ir nekompetencija yra tokia didelė, kad nestebina ir ši situacija. Kaip visada visi kalti aplinkui tik ne jie.

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

      O kam tada yra mokamas infrastruktūros mokestis? Konkrečiu atveju konkrečioje vietoje šiai įvažai įrengti buvo siūloma kompensuoti iš įmonės mokamo infrastruktūros mokesčio, bet nebuvo leista to padaryti.

      LAKD neveiklumas, neūkiškumas ir nekompetencija yra tokia didelė, kad nestebina ir ši situacija. Kaip visada visi kalti aplinkui tik ne jie.
      o infrastruktūros mokestis mokamas ne savivaldybei? Kelias ir nuovaža yra LAKD sklype. Tai čia nebent įmonė su savivaldybe būtų sutarusi, bet kadangi įvaža ne savivaldybės teritorijoje - tai nelabai patrauklu atiduot eurus už ją.

      Comment


        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
        O kam tada yra mokamas infrastruktūros mokestis? Konkrečiu atveju konkrečioje vietoje šiai įvažai įrengti buvo siūloma kompensuoti iš įmonės mokamo infrastruktūros mokesčio, bet nebuvo leista to padaryti.
        Tai vat man irgi čia klausimas kyla, tik kiek kitoks - "už ką mokamas tas mokestis"?
        Nes įmonės sumokėjo tokį mokestį savivaldybei (statėsi gi ne LAKD sklype, o savivaldybės teritorijoje), o savivaldybė dėl nuovažos rekonstrukcijos sako: mes čia ne prieko, nieko nefinansuosime. Tai ką už tą mokestį gavo įmonė, jei iš esmės jiems reikalinga ta nuovaža. O tada visos strėlės į LAKD - jie nedirba ir t.t.

        Comment


          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

          Iš pradžių sakot, kad magistralė per visą lietuvą bus iki 2030, bet po to atsiranda "mažytis vėlavimas" ir pasidaro 2035. Ar nebūsit LAKD darbuotojas, nes ten matematika panaši, nutiesus 25% kelio, pasakos, kad nutiesta jau pusė.
          Aišku, nebūsiu LAKD darbuotojas, net nedirbu viešajame sektoriuje. Tikėtis, kad visi dideli sudėtingi projektai bus baigti laiku yra tiesiog naivu. Štai analogija: tarkime, važiuojam iš Vilniaus į Zakopanę. Google Maps sako, kad nesant eismo tai 10 valandų kelio. Jei labai spausi, gali laimėti keliolika minučių. Tačiau, jei strigsi kamštyje, ar stosi pavalgyt pakeliui, gali prarasti ištisas valandas. Jei ir spausi ir nesiseks, rezultatas bus toks pats, kaip tiesiog nesisekant. Kuo daugiau projekte dalių, tuo didesnė tikimybė, kad vienoje ar kelete jų nutiks kažkoks "kamštis", ir visas grafikas nusislinks. Bet faktas yra tas, kad šalis yra įsipareigojus padaryt magistralę iki 2030 metų.

          Comment


            Arba kitaip: projektui suplanuota 12 mėnesių. Vieną pusę padarai dukart greičiau, nei planuota, t.y. per 3 vietoj 6 mėnesių, o kitą pusę dukart lėčiau, nei planuota, t.y. 12 vietoj 6. Ką gauname sumoje? Išeisim ant nulio? Ne.

            Comment


              Foto 2024.01
              Greitkelio A5 Mauručiai - Dženčialauka (Puskelniai) pabaiga prieš Marijampolę


              Posūkis į Marijampolės aplinkkelį


              Marijampolės aplinkkelio pradžia

              Tęsinys bus kitą dieną

              Comment


                Rekonstuojama III etapo (artimiausio nuo Kauno pusės) atkarpa
                Darbai nesutoja ir žiemą
                Foto 2024.01






                Panašu į kelio RK2607 Marijampolė - Šunskai viaduką




                Sankryža su keliu A7 Marijampolė-Kybartai. Buvęs viadukas išardytas.
                Kelio krypčių ženklinimas apgailėtinas. Net dieną neaišku kokią eilę reikai užsiimti
                Sunku įsivaiz\duoti kaip ten eismas vyksta tamsoje




                Eismas vyksta rombo fromos "ratu"


                Nusikimas į ansktesnę kelio A5 trasą

                Comment


                  Foto 2024.01
                  Tarp mazgo Marijampolė Vakarai (su keliu A7) ir pastatytos lietuviškos autostrados atkarpų


                  Iš karto už "Emsi degalinės


                  Viadukas su keliu RK 2609 Marijampolė - Keturvalakiai


                  Dar vienas viadukas - trubūt su keliu RK5122 Vilakviškis -Liudvinavas




                  Persirikaivimas į kitą juostą


                  Remontuojamo ruožo pabaiga ties Skardupiais (72,5 km).
                  Tolumoje matosi įspėjimas apie autostradą

                  Comment


                    Pirmas iš keturių baigtas autostrados ruožas tarp Skardupių ir Trakiškių (72,5 - 79,0 km)
                    Šios atkarpos rangovas UAB "Fegda"
                    Kai ši 6,5 km atkarpa 2023.10.27 d.,buvo atidaromas, tai LAKD PiaRščikai paskelbė, kad Lietuvoje išaušo "istorinis momentas"
                    Smagu ir man savo šlapiomis padangomis prisliesti prie istorinės vietos, kur tą "istorinę dieną" buvo kerpama juostelė.

                    Foto 2024.01


                    Magistralės ženklas yra apie 400-500 m už pervažiavimo į dviejų juostų kelią


                    Pirmasis ir kol kas vienintelis Lietuvoje žaliasis tiltas gyvūnų migracijai
                    Šio vienetinio šalyje objekto įrengimas atsiėjo 5,4 mln EUR be PVM (...) Didžiausią žvėrių kainos dalį sudarė 2,4 mln EUR atsiėję rėminės konstrukcijos betonavimo darbai
                    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...gus-56-2147388


                    Kažkoks magistralės pabaigos ženklas turbūt žymi rekonstrukcijos etapų ribą ties Trakiškiais.
                    Toliau kelio danga niekuo nesiskyre.
                    Bet ženklai buvo žali ir visi važiavo 100-110 km/val. greičiu.


                    Antras iš keturių etapų autostrados ruožas (pagal terminus) tarp Trakiškių ir Kreivukės ties Kalvarija (79,0 - 85,0 km)
                    Šios atkarpos rangovas AB "Kauno tiltai"
                    Kai šis ruožas 2023.12.20 d.buvo atidaromas LAKD PiaRščikai išrado "pusiaukelę", kai buvo pabaigta tik trečdalis kelio (12,5 iš 40 km)

                    Pirmas Kalvarijos mazgas su keliu KK200 į Vištytį (kiek toliau yra kitas Kalvarijos mazgas su keliu KK131 į Alytų




                    84 km. Dabar iš tiesų greitkelio pabaiga




                    Autostrada iki Lenkijos sienos eis naujas trasa į vakarus nuo dabartinio kelio


                    Įvažiuojame į seną kelią
                    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.02, 06:30. Priežastis: 110 km/h

                    Comment


                      Gal kam nors bus naudinga orientuotis, kiek užtrunka nuvažiuoti nuo Kauno - Marijampolės autostrados pabaigos iki Lietuvos / Lenkijos sienos važiuojant kolonoje, o autostradoje neviršijant greičio.
                      Tuo metu buvo lietus ir silpna šlapdriba.

                      Važiavimo atstumas ir trukmė etapais:
                      1) Mazgas Marijampolė Šiaurė (A5 / KK231) - mazgas Marijampolė Vakarai (A5 /A7 su keliu į Vilkaviškį): 6 km, 8:00 minutės
                      2) Mazgas Marijampolė Vakarai A5 /A7 iki rekonstruojamo kelio pabaigos (72,5 km): 9 km, 9:00 minutės
                      3) Du autostrados ruožai (72,5 - 84,5 km): 12 km 7:00 minutės
                      4) Sena kelio A5 trasa nuo autostrados pabaigos (Kalvarijos sankryžos su KK231) iki Lenkijos sienos: 12 km 10:00 minučių
                      Iš viso 39 km 34:00 minutės, vidutinis greitis apie 69 km /val..
                      Vasarą ar geru oru autostradoje galima paspausti ir vietoj 7 minučių nuvažiuoti per 4-5 minutes. Bet remontuojamame kelyje ar važiuojant "fūrų" kolonoje nepavyks labai nuskubėti.

                      Darbo valandomis eismą gali apsunkinti iš statybvietės išvažiuojančios mašinos. Tokiu prastu oru jų buvo nedaug ir ta technika nelabai trukdė.
                      Paskutinis taisė Romas; 2024.02.05, 21:53.

                      Comment


                        Prieš sieną laukia siurprizas
                        Privažiavęs sieną apsidžiaugi pamatęs lenkišką greitkelį.
                        Kairėje matosi pasienio stulpas Nr. 140, sienos linija eina įstrižai link to lenkų ženklo su ereliu
                        ​​
                        Bet tai dar ne viskas.

                        Prieš išvažiuojant iš Lietuvos reikia vairuoti atidžiai, kad kelionė nepasibaigtų pačiame pasienyje

                        Comment


                          Reikėtų ministrui Skuodžiui ir į LKAD nusiusti nuotrauką su geltonais ovalais ir siena linija.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Reikėtų ministrui Skuodžiui ir į LKAD nusiusti nuotrauką su geltonais ovalais ir siena linija.
                            Siųskit

                            Comment


                              Straipsnio pavadinimas ne visai obejektyvus - ten ne šiukšlynas, o purvynas; šiukšlių per purvą nelabai matosi.
                              O jei rimtai ,yra šiokia tokia kaina už darbą lietingu sezonus.
                              Tik kad su ten ženklinimu nekas, ypač tamsiu metu - krypčių nuorodų reikėtų daugiau prismaigstyti ir bent kartais jas pavalyti.

                              15min.lt 2024.02.05
                              Vairuotojai pasipiktinę: rekonstruojama „Via Baltica“ atrodo kaip šiukšlynas
                              „Ir asfalto danga, ir kelio ženklai – apdrėbti purvo sluoksniu. Kai kurie ženklinimo elementai atrodo lyg po audros. Važiuojant tokiu keliu apima svetima gėda“, – tai tik dalis vairuotojo laiško, kunkuliuojančio emocijomis. Žinoma, ministerijos publikuojamose „Via Baltica“ nuotraukose – vaizdai kaip iš atviruko: graži įmonės „Fegda“ kelių tiesimo technika, tvarkingai supiltos žvyro krūvos.



                              (...)

                              "Gavę Jūsų informaciją susiekėme su rangovu, kuris nuvalė purvu apneštus kelio ženklus (...), - komentavo LAKD atstovė ir atsiuntė rangovo nuotraukų.
                              Jose - valomi kelio ženklai.

                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2187008#_

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                Prieš išvažiuojant iš Lietuvos reikia vairuoti atidžiai, kad kelionė nepasibaigtų pačiame pasienyje
                                Juokingiausia, kad komunikuojama apie ruožą Marijampolė - siena, nors ties siena yra absoliučiai nieko nedaroma ir nerandu nei vieno dokumento, pagal kurį būtų galima tikėtis, kad kelias bus sujungtas su lenkų autostrada jau šiemet.

                                Taip ir atrodom, kaip iš ex LTSR įvažiavę į ES.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Taigi kalba eina "iki 2025", kas reiškia, kaip aukščiau išsiaiškinom, "iki 2025-12-31".

                                  Comment


                                    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                    2023.11.17
                                    Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85,00 iki 97,06 km rekonstravimas
                                    Kolkas prieinamas nestandartinis skelbimas, tačiau galima jau pamatyti ir atsisiųsti projektą.
                                    Kažkada kitą savaitę sukelsiu brėžinius į žemėlapį.
                                    Praėjo kelios savaitės....
                                    Kažkas kitas gal ras laiko įkelti bėžinius - jų čia dar nebuvo.

                                    Quotation deadline (EET): 2024-02-27
                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...e/738599?B=PPO
                                    Įdomu, ar pasiseks konkurso nugalėtoją paskelbti iš pirmo karto ir be jokių skundų teismuose.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.25, 20:27.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Praėjo kelios savaitės....
                                      Kažkas kitas gal ras įkelti bėžinius - jų čia dar nebuvo.
                                      Brėžinius į žemėlapį esu sukėlęs seniai, tačiau nebuvau paskelbęs atskiro įrašo.

                                      Sienos perėjimo punktas:

                                      (Visas paveikslų albumas paspaudus nuotrauką)
                                      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                      Comment


                                        O kur bus suprojektuoti Automagistralės pradžios ir pabaigos ir kelio nr. A5 ties siena ženklai, ir kaip bus sutarta su lenkais kur bus jų greitkelio S61 pradžia?Reiktų pasiūlyti, kad prie sienos būtų įspėjimas, kad Lenkijoje automagistralės ženklai mėlyni, o Lietuvoje žali

                                        Comment


                                          Gal yra logiškas paaiškinimas, kam daro tas papildomas nuovažas ir nesilaiko reikalavimų autostradose daryti kuo mažiau nuovažų ar įvažiavimų, jeigu jos yra visai netoli, juo labiau kai tos nuovažos neturi jokios apčiuopiamos naudos?

                                          Click image for larger version

Name:	235707.jpg
Views:	1876
Size:	118,8 kB
ID:	2113290 Click image for larger version

Name:	134918.jpg
Views:	1879
Size:	178,3 kB
ID:	2113291

                                          Comment

                                          Working...
                                          X