Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Vilniuje mažas gyventojų tankumas? T.y. teritorijos daug, o gyventojų mažai? Ir su parkavimu jokių problemų reiškia neturite? Džiaugiuosi dėl jūsų.
- 1 patinka
Comment
-
Tema yra apie parkavimą, tai kalbėti pie visą Lietuvą bendrai gana sunku, nes abejoju ar Čiobiškio ir Žiežmarių gyventojams parkavimo problemos yra aukštai prioritetų sąraše.
Taip pat nesuprantu, kuo čia dėti kamščiai. Palyginus su Londonu, Vilniaus kamščių problemos yra juokingos. Palyginus su Vilniumi, Londono parkavimo problemos yra juokingos. Tai tarpusavyje mažai ką bendro turintys reiškiniai.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Hm, o kodėl Londono Canary Wharf dirba 125.000 žmonių, o parkavimo vietų - 2.500. Ir kažkaip niekam netrūksta. Santykis 1:50.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąBūtų business case statyt daugiabučių rajone (Perkūnkiemis ir pan), kur trūksta legalių vietų gatvėse, daugiaaukščius parkingus ir tiem patiem raportuot kiekvieną KET pažeidinėtoją.Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.03, 09:43.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.
Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Reikia laukti kol sudegs namas su kokiu 20 žmonių, nes ugniagesiai negalėjo privažiuoti dėl ant šaligatvių sustatytų automobilių, gal tada pradės kas keistis.
Kol apsitorčinęs patėvis į sieną neuždaužė ketverių metų berniuko, mušami vaikai irgi mažai kam rūpėjo.
Tą naktį įsiplieskusi ugnis sparčiai plito per įvairiais rakandais užverstus avarinius išėjimus ir apėmė net kelis aukštus. Ugnis žmonės atkirto kelią į lauką, du vyrai žuvo, kai šoko iš 6-ojo aukšto, ugniagesiams skubant pas juos į pagalbą su keltuvu. Gelbėtojai sako, kad vyrų gyvybėms išgelbėti pritrūko vos minutės.
Iš visos tragiškame gaisre tą naktį žuvo penki žmonės. Dar vienas žmogus vėliau mirė ligoninėje. Daug žmonių nukentėjo, liko be pastogės.
Gaisro metu buvo evakuoti visi namo gyventojai. Išdegė 7 butai, apdegė ir aprūko 5 butai. Taip pat apdegė evakuacinė laiptinė nuo trečio iki devinto aukštų bei koridoriai.
Po gaisro buvo skubiai sušauktas Vilniaus miesto Ekstremalių situacijų valdymo centras. Gyventojams buvo suteikta pagalba, be gyvenamosios vietos likę 76 gyventojai buvo apgyvendinti Vilniaus miesto viešbučiuose.
Po šios nelaimės buvo tiriamos įvairios tragedijos versijos, tarp jų ir padegimo. O ugniagesiai visoje Lietuvoje pradėjo tikrinti daugiabučius. Paaiškėjo, kad nelaimė galėjo pasikartoti bet kuriame Lietuvos kampelyje - daugumoje tikrintų namų avariniai išėjimai buvo užversti sendaikčiais.
Po Žirmūnų gaisro pradėta kalbėti ir apie automobilių statymo problemas daugiabučių kiemuose. Tą tragišką naktį ugniagesiai ne iš karto sugebėjo privažiuoti prie liepsnojančio namo. Kelią jiems užtvėrė kiemuose sustatyti lengvieji automobiliai.
Skaitykite daugiau: https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...tm_medium=Copy
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nesvarbu kur. Jeigu skatinsi tik keliavimą VT, tai tokį rezultatą ir gausi: tiesiog padaugės keliaujančių VT. Jeigu nori spręsti automobilizmo problemą iš esmės, reikia kalbėt apie automobilio ar panašų mokestį. Kitaip automobiliai stovės nejudinami.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Hm, tai mes kalbame apie parkavimo problemas. Kur čia problema, jei žmogus turi autombilį, kurį laiko savo kieme, ir kurį naudoja tarkime savaitgalį kažkur nuvažiuoti su šeima, nes į darbą miesto centre važiuoja VT?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Parkavimo problema ir yra ta problema.
Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kažkaip nesusišnekam.
Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?
Dabar daugybė šeimų turi po 2 automobilius. Persėdus į VT, daugeliui užtektų ir vieno. Nemaža dalis galbūt visai atsisakytų.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Mano požiūriu spręstų tiek, kiek sprendžia kokios degalų kainos... praktiškai nulis. Norint esminio sprendimo reikai tiesiogiai spręsti automobilizaciją: įvesti mokesčius už jo turėjimą (tai gali būti ir tiesioginis auto mokestis ir taršos mokestis, ir visuotinis parkavimo mokestis mieste ar kitos priemonės). VT čia būtų tik papildomas faktorius, ne lemiantis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau galvojimas kad vien uolumas skundžiant ir baudžiant išspręs visas problemas, yra naivus. Kol nebus pašalintos priežastys, dėl kurių kyla tos problemos, tol niekas ir nepasikeis.
Kartais problemoms spręsti reikia investicijų, o ne dar vienos fotokameros.
Jie nemoka susiorganizuoti bendrom jėgom kažką veikti. Mikrorajonai nespaudžia per daug valdžios, o valdžia (pvz. Šimašius) nespaudžia tų mikrorajonų. Visiems tinka toks neformalus susitarimas. Piliečiai nemoka būti piliečiais, o valdžiai nereik išlaidauti ir plėsti teisėto parkingo vietų skaičiaus. Kažkas ateis gal investuos kada nors, pastatys čia aikštelių daugiaaukščių, kaip prie Santariškių. Kol kas nebauskite KET pažeidėjų, palikite viską kaip yra. Buvo viskas taip gerai, tiek metų visi gyveno pagal ,,poniatkes" kaip Pravieniškėse. Kalėjimas po atviru dangumi. Patys savo įkalino - suniokojo aplinką, žolę, pėsčiųjų takus sumažino iki minimumo, mamoms su vaikais tapo sudėtinga eiti, pavojinga vaikams prie perėjų ir t.t. Patys sunaikino savo aplinką. Būtų tikrai keistai, jei tame chaose neatsirastų keli tvarkos pasiilgę naujo mąstymo piliečiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Atpratinimas naudotis kasdien ir automobilio pavertimas "progine" transporto priemone dar galėtų padėti tuo, kad būtų mažiau nori laikyti jį po langais (o ten aikštelėje netelpa, tai laiko ant žolės) ir gal žmonės noriau juos statytų aikštelėje už kelių šimtų metrų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis. Ar norėtume vėl grįžti į tokius laikus?Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis.
- 4 patinka
Comment
Comment