Naujasis greitkelis A4, jei gerai pamenu tai nacistinė Vokietija jį jau buvo suplanavus, tačiau dėl visiems žinomų priežaščių neįgyvendino. Apačioje galite pažiūtėti nuotrauka. Atkarpa Dresden - Wroclav (Breslau) bus pilnai autostrada.
Paskutinis taisė Romas; 2012.09.12, 23:27.
Priežastis: Vietoj nuorodos - žemėlapio rodymas
Google maps siūlo važiuoti nuo Augustavo link Varšuvos 61 keliu, o ar ne geriau važiuoti 8 E67?
Kiek pamenu iš savo kelionių Varšuvon geriausia važiuot būdavo taip: nuo Augustavo 61 keliu iki Lomžos, Lomžoj sukti į Zambrowo (63), o iš ten jau važiuot 8 keliu iki Varšuvos. Važiuojant 61 keliu įsimalama į begalinius Varšuvos priemiesčius (Legionowo). Važiuot per Bialystoka neverta, kelias buvo gal truputį geresnis, bet prisideda nemažas kelio galas.
Informacija maždaug 3 metų senumo, situacija gali būti pasikeitusi.
Google maps siūlo važiuoti nuo Augustavo link Varšuvos 61 keliu, o ar ne geriau važiuoti 8 E67?
Siūlyčiau nuo Augustavo 61 keliu važiuot iki Lomžos, o tada sukti link Zambrow ir taip atsidurti 8 kelyje, jei neklystu apie 50 km sutaupai. Aišku galima važiuoti nuo Lomžos link Ostrow Maz. tačiau ten kelias labai nelygus ir duobėtas (bent jau toks buvo balandžio mėnesi). Lomžos mieste važiuojant žiedu ženklas Varšuva nurodo kelio krypti per 61 kelią, tačiau reik imti krypti Ostrow Maz. jei norime patekti į 8 kelią.
Ačiū Tomai ir Classicc padėjote apsispręsti, bet kadangi mano tikslas ne Varšuva, o Berlynas gal patarsite ar nuo Wyszkow važiuoti per Varšuvą E67 ir toliau tęsti E30 ar galima Varšuvą apvažiuoti 62 ir toliau 50-tu patekti į tą patį E30? Nesinorėtų pasėdėti Varšuvoj kamšty.
Sveiki
Įkišiu ir aš savo trigrašį. Turiu nusistovėjusį maršrutą, kuriuo važinėju bent dešimt metų, po du ar tris kartus į metus. Laikas nuo laiko, atgimsta pionieriška dvasia ir pabandau ką nors patobulinti. Visada po to pasigailiu, paskutinį kartą pasigailėjau prieš mėnesį, kai grįždamas iš vokiečių trim valandom pastrigau Varšuvos "šiauriniam apvažiavime".
Taigi jūsų teismui
61 keliu iki Rožan toliau šokam į 60 kelią ir per Makow Maz., Plock atvažiuojam į Kutno. Toliau senuoju 2 keliu iki Kolo ir keli km už jo Koscielec, čia peršokam į naujajį A2.
Galimos variacijos:
1. Nuo Ostoleka krašto keliu per Prasznysz į Ciechanov. Jeigu nėra ypatingai didelio srauto pagrindinias keliais, sakyčiau neverta.
2. Už Plocko ties Gostynin peršokam į 265 kelią ir už puskilometrio sukam į kairę krašto keliu į Krosnievice, tuo būdu nukertam kampą, sakyčiau verta.
Teisybė, jei tikslas Berlynas, į Varšuvą geriau nelyst, nes ji jau ne pakeliui gaunasi (nebent tikimasi atsigriebt važiuojant labai dideliu greičiu magistrale A2, tik tada geriau apskritai lėktuvu skrist ).
Sykį važiavau Vokietijon autobusu. Įdomu tai, kad jis važiavo ir pro Varšuvą, ir pro Plocką
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Jiems labai daug pinigu skyre ES. Taip pat EURO 2012 isipareigojimai. Na o rezultatas matomas, rudeni turetu prasideti autostrados Varsuva - Berlynas atkarpos Nowy Tomysl - Frankfurt/Oder atkarpos tiesimas, bei vyksta konkursas atkarpos Strykow - Varsuva statybos darbams (apie 100 km sudalinta i 5 atskiras dalis). Taip pat atvaziuojant nuo LT puses keliu NR 8 (busimas S8) 50 km likus iki Varsuvos pastatya 2/2 greitkelis (ansktesniuose pasisakymuose yra fotkes). Balandzio menesi dar si atkarpa bus dabaiginejama tai zenkliukas S8 bus uzklijuotas X. Jei viskas ok, tai 2012 m. vaziuojant i Berlyna blogiausia atkarpa bus nuo LT sienos iki Bialystok
na už pat Bialystoko tai kokius 5-10km vyksta kelių tiesimas, ten grandioziškai daug visko daro bet vėliau iki Suwalkų važiuojant kas keli kilai vis kaimas ir kaimas. Ir mane labai nervina, kad Lenijoj miestas jau nuo šimto gyventojų, tai visur tą greiti ir mažint reikia...
Sveiki
Įkišiu ir aš savo trigrašį. Turiu nusistovėjusį maršrutą, kuriuo važinėju bent dešimt metų, po du ar tris kartus į metus. Laikas nuo laiko, atgimsta pionieriška dvasia ir pabandau ką nors patobulinti. Visada po to pasigailiu, paskutinį kartą pasigailėjau prieš mėnesį, kai grįždamas iš vokiečių trim valandom pastrigau Varšuvos "šiauriniam apvažiavime".
Lygtais tame apvažiavime stambūs remonto darbai vyksta. Rekonstruoją kelią ir taip bando sujungti S8 kelią su busimosios A2 autostrados pradžis ties Konotopa. Pridedu orientacijai žemėlapiuką http://siskom.waw.pl/euro2012/warszawa.jpg . Jei klystu pataisykite
61 keliu iki Rožan toliau šokam į 60 kelią ir per Makow Maz., Plock atvažiuojam į Kutno. Toliau senuoju 2 keliu iki Kolo ir keli km už jo Koscielec, čia peršokam į naujajį A2.
Dėkui už rekomendaciją.
Gal kas turite patirties važiuojant Šcecinas - Gdanskas? Galimi trys variantai:
1. važiuoti visą kelią 6 (atrodo priimtiniausias)
2. viską kelią 20
3. iki Walcz 10, po to 22 (siūlo google maps)
Sveiki
2. Už Plocko ties Gostynin peršokam į 265 kelią ir už puskilometrio sukam į kairę krašto keliu į Krosnievice, tuo būdu nukertam kampą, sakyčiau verta.
Dėkui už rekomendaciją.
Gal kas turite patirties važiuojant Šcecinas - Gdanskas? Galimi trys variantai:
1. važiuoti visą kelią 6 (atrodo priimtiniausias)
2. viską kelią 20
3. iki Walcz 10, po to 22 (siūlo google maps)
Esu važiaves 6 keliu, lygtai nepaklydau Jis juk pažymėtas ir E28, todėl turėtų būti priimtiniausias. Išvažiavus iš Gdansko, Sopoto ir Gdynės atsiveria gražūs vaizdai, tolumoje matosi kažkokios aukštumos. Jei turite laiko, galite užsukti ir į Hel, esantį pusiasalyje. Deja, ten nebuvau, tačiau lenkai rekomenduoja ten užsukti
Paskutinis taisė Romas; 2012.03.31, 15:13.
Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės
na už pat Bialystoko tai kokius 5-10km vyksta kelių tiesimas, ten grandioziškai daug visko daro bet vėliau iki Suwalkų važiuojant kas keli kilai vis kaimas ir kaimas. Ir mane labai nervina, kad Lenijoj miestas jau nuo šimto gyventojų, tai visur tą greiti ir mažint reikia...
Na jo, tik svarbiausia, kad jis būtų 2x2 (4eismo juostų), nes Lenkijoje, padarius kelią atitinkamai saugų, taip pat ir 2 eismo juostu (1x2) kelias gali gauti "Expressway" standartą
Aha, kelias S22 nuo Kaliningrado iki Elblag taip yra padarytas. Kiek esu skaitęs, tai ši atkarpa buvo autostrados Berlynas - Koenigsbergas dalis.
Ką gi, lenkai pasirašė visus kontraktus kelio A2 tarp Varšuvos ir Swiecko (sienos su Vokietija). Nuo Varšuvos iki Berlyno nenusukę nuo automagistralės, pagal planus, turėsime galimybę nuvažiuoti jau 2012 metais. Tiesa, kelias bus mokamas. Bus 6-8 apmokėjimo punktai, o visa kelionė nuo Varšuvos iki Vokietijos kainuos apie 68.5-78 PLN (16-18.5 Euro).
Kelios nuotraukos iš sekcijos Swiecko - Nowy Tomysl (t.y. vakarinės kelio dalies):
Na, džiugu aišku, kad stato automagistrales, bet tai aš pvz nenorėčiau, kad nutiestų pvz autostradą Via Balticos atkarpoje ir už visą pravažiavimą Lietuva reiktų mokėti kokius 50 Lt.
Na, šiaip žiūrint koks Lenkijos dydis ir Lietuvos (taip pat gyventojų skaičius) tai kažkaip mūsų turimų autostradų tinklas visai padoriai atrodo Aišku sustoti ties pasiektu nereikėtų.
O kaip vertinant keliu adekvatuma apskritai? Tarkim, ar Lenkijos keliu sistema aptarnauja sali geriau, nei Lietuvos keliu sistema aptarnauja Lietuva? Ar cia irgi yra ko pavydeti? O gal atvirksciai?
John, neadekvatu lyginti. Lenkija yra didesnė šalis su dideliais miestais, tarp kurių reikalingas geras susisiekimas. O pas mus šalies dydis apriboja susisiekimą. Net jei turime potencialių didelių jungčių (vln-minskas, vln-ryga, tačiau abiem atvejais skirtingos šalys stabdo srautus), visgi sunku palyginti, tarkime, Vokietijos kelių tinklą su Islandijos kelių tinklu. O kaip įvertinti galų gale tokį pvz? Juk Vokietijos užmiesčiuose eismas vyksta didesniu vidutiniu greičiu nei Islandijoje vien dėl to, kad Vokietija gali išlaikyti didžiulius greitkelius. Regis, labai panaši situacija Lietuvoje ir Lenkijoje - lenkai turi srautus tokius, jog daug kur apsimoka statyti greitkelius, o tuo tarpu Lietuvoje dabar pagal eismo intensyvumą greitkelio tetrūksta Kaunas-Marijampolė atkarpoje. Lenkijoje tokių atkarpų gerokai daugiau. Jie stato, mes stipriname dangą. Tačiau mes galime iš sostinės pasiekti tris didžiausius miestus greitkeliais, o lenkai negali nė vieno...
Ambicingi ir brangūs lenkų infrastruktūros projektai – Lietuvos kelių tiesimo įmonių taikinys ir pavydo objektas. Kelių, aplinkkelių, gatvių, viadukų konkursuose pliekiasi ne tik lenkų kaimynai, bet ir tolimesnių, galingesnių šalių statybininkai, bandantys atsiriekti infrastruktūros pyrago gabalą. Sekasi tiems, kas turi partnerių ar įsigyja lenkiškų bendrovių. Lenkija į šalies kelių rekonstrukciją ir plėtrą investuoja milijardines sumas, iki 2012 m. kaimynai pasiryžę kasmet infrastruktūros projektams iš įvairių finansavimo šaltinių skirti maždaug po 25 mlrd. litų (30 mlrd. zlotų). Rimvydas Gradauskas, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas, skaičiuoja, kad Lietuva kelių plėtrai šįmet numačiusi apie 775 mln. Lt biudžeto lėšų ir apie 700 mln. Lt ES paramos. Susisiekimo ministerija (SM) informuoja, jog ir kitų metų biudžete keliams bus skiriama apie 1,5 mlrd. Lt. „Mums belieka tik pavydėti lenkams ir gėrėtis tuo, kaip jie tvarkosi. Dabar visų, važiuojančių per Lenkiją, pirmasis įspūdis, jog ten – viena didelė statybų aikštelė“, – kalba R. Gradauskas ir pabrėžia, jog būtent tokie projektai augina kaimynų ūkį. Lietuvos įmonės, anot jo, bando kelti koją į šią rinką. Tačiau žiniomis apie tai asociacijos nariai esą nesidalija – daug energijos reikalaujantys konkursai Lenkijoje – komercinės paslaptys. Be to, laimėtų konkursų gausa negali pasigirti nė viena lietuviška bendrovė. Lietuvos įmonių atstovai puse lūpų užsimena, jog Lenkija prikūrusi įvairiausių barjerų, kaip apsisaugoti nuo kaimynų. Konkursų sąlygos griežtos, reikalaujama garantijų, užstatų. Tačiau, nepaisant kliūčių, ši rinka išlieka geidžiamiausia ir patikimiausia. Vidmantas Norkus, „Kelių remonto grupės“ (KRG) generalinis direktorius, įsitikinęs, jog Lietuvos kelininkų perspektyvos siejamos ir su tuo, kaip sėkmingai pavyks gauti darbų Lenkijoje. „Lietuvoje šis procesas vyksta atvirkščiai – baigei darbus ir mokėk mokesčius, nesvarbu, kad valstybė su įmone dar neatsiskaičiusi“, – lygina jis. KRG šiuo metu vykdo jau antrąjį 1,5 mln. vertės projektą Lenkijoje, rekonstruoja kelius Suvalkų vaivadijoje. V. Norkus sako, kad kol kas KRG neturi įmonės Lenkijoje, tačiau neslepia planų ją įsigyti.
Comment