Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    DK16 - S16 Północna obwodnica Ełku / Elko šiaurinis aplinkkelis

    www.mapy.cz

    Foto 2024.10




    Mazgas Nr. 23 Ełk Zachód / Vakarinis Elko mazgas su keliu DK 65 į Geldapę (Gołdap)




    Už mazgo Nr. 24 Ełk Północ / Šiaurinio Elko mazgo prasideda 6 km ilgio greitkelis S16 iki S61 "Via Ba;ticos"


    Comment


      Lenkiškos kelionės pabaigoje šiek tiek pasisukiojome, pavažiavome, senuoju keliu DK16 (dab. DW625) iki Sendkų vietovės (Sędki), kur yra restoranas "Chata Rybaka" (Žvejo troba). Tačiau ten buvo didelės eilės, tai važiavome nesustodami iki lietuvos pasienyje esančių Šipliškių.

      Foto 2024.10
      Šiek tiek klaidus sukiojimasis Elko rytiniame mazge (Ełk Wschód) norint patekti senąjį kelią DK16 (dab. DW625) link Wysokie - Augustów


      Šalia eina greitkelis S61 į Lietuvą




      Senasi kelias DW625 (ex DK16) kelis kartus peršoka viadukais per greiteklį S61


      Sędki. Chata Rybaka


      Už Wysokie vietovės DW625 vėl tampa DK16 lin Augustavo


      Už mazgo Nr. 15 Kalinowo (ex Wysokie) patekome į S61 "Via Balticą"

      Comment


        Iš viso Lenkijos keliais į Berlyną ir atgal nuvažiavome virš 1800 km

        Maršrutu Vilnius - Berlynas Į tą pusę Lenkijos keliais nuvažiavome 807 km.


        Esminis 2024 metų proveržis - Lomžos aplinkeklio viena juosta su tiltu per Narevo upę
        Pralaidumą link Vokietijos pagerins Poznanės pietinio aplinkkelio platinimas iki 3 juostų

        Palyginimas ties Lomža
        Foto 2022.05


        Foto 2024.10


        Atgal nuvažiavome 1072 km per Ščeciną, Gdanską ir Olštyną su pasisukiojimais Gdansko apylinkėse.
        Važiavimo sąlygos nuo Berlyno iki Gdansko jau pagerėjo


        Anksčiau beveik visas kelias DK6 Ščecinas - Gdanskas (išskyrus Slupsko aplinkelį ir platesnisu kelisu Ščecino bei gdansko apaylinkėse) buvo toks:


        Kelias E28 / DK6 Ščecinas - Gdanskas intensyviai rekonstruojamas.


        Greitkelis S6 yra 180 km ilgio nuo Ščecino iki mazgo Nr. 26 Sianów Wschód į rytus už Košalino.


        Pastaraisiais metai tame ruože visiškai baigtas Košalino aplinkelis.
        2023 metų pabaigoje sutrumpintas kelias S6 nuo Bożepole Wiekie ir Chwaszczyno - Gdynia Wielki Kack (naujas greitkelis apie 40 km)


        Iš karto tvarkoma net apie 120 -130 km (!) greitkelio, Slupsko aplinkkelis pertvarkomas iš 2 x 1 į 2 x 2 juostų greitkelį.
        Jau 2025 metų pabaigoje greitkelis S6 bus nuo Vokietijso siensos iki Slupsko, o 2026 I ketvirtį - visas kelias iki Gdansko

        Tarp Gdansko ir Lietuvos sienos


        Tarp Olštyno 2024 metais nutiesta 12 km greitkelio ir 4 km ilgio Mrongovo aplinkelis
        Palyginimas ties Wielkie Borki vietove
        Foto 2022.09.


        Foto 2024.10.


        Per artimiausius 3 metus (iki 2028 metų) visas kelias Nr.16 tarp Olštyno ir Mrongovo bus greitkelis, o vėlesnių S16 etapų tarp Mrongovo ir Elko teks palaukti ilgiau


        Malonu, kad kiekvienais metais kelionės per Lenkiją link Europos darosi vis greitesnės ir patogesnės

        Comment


          Tarp Augustavo ir Balstogės prie Suchowolos statomas rimtas aplinkkelis.
          Click image for larger version  Name:	fetch?photoid=2194889.jpg Views:	1 Size:	58,1 kB ID:	2195045
          Click image for larger version  Name:	fetch?photoid=2194890.jpg Views:	1 Size:	56,0 kB ID:	2195046
          Paskutinis taisė kotofeich1; 2025.04.11, 08:24.

          Comment


            Netoli Lietuvos – įspūdingas Lenkijos kelio ruožas



            Lenkijoje, netoli Suvalkų, driekiasi įspūdingas kelio ruožas, kuris dėl savo išskirtinio bruožo traukia tiek vietinių, tiek užsienio vairuotojų dėmesį. Tai – ilgiausia tiesioji kelio atkarpa šalyje, besitęsianti net 26 kilometrus be jokių posūkių.​

            Ši kelio atkarpa, esanti netoli Suvalkų, yra unikali dėl savo ilgio ir tiesumo. Vairuotojai, važiuodami šiuo ruožu, gali mėgautis nepertraukiamu važiavimu be posūkių, kas yra reta patirtis daugelyje Europos kelių. Toks kelio dizainas ne tik palengvina vairavimą, bet ir suteikia galimybę geriau planuoti kelionės laiką, ypač sunkiasvorių transporto priemonių vairuotojams.​

            Turistinis traukos objektas

            Be praktinės reikšmės, ši tiesioji kelio atkarpa tapo ir tam tikru turistiniu objektu. Automobilių entuziastai ir keliautojai dažnai renkasi šį maršrutą ne tik dėl patogumo, bet ir dėl galimybės patirti unikalų vairavimo pojūtį. Kai kurie netgi sustoja šalia kelio, kad įamžintų šią išskirtinę kelio atkarpą nuotraukose.​

            Comment


              Kelyje Jonava - Ukmergė yra tiesi atkarpa tarp Jadvygavos ir Ukmergės aplinkkelio, kurios ilgis 30 km. Kažkodėl niekam neatėjo į galvą girtis dėl to.

              Comment


                Šiauliai- Joniškis ~28km

                Comment


                  Lenkijos keliuose atsirado naujas kelio ženklas



                  Lenkijos keliuose atsirado naujas kelio ženklas – žalias greičio ribojimo ženklas. Skirtingai nei įprasti raudonu apvadu pažymėti ženklai, šis žalias ženklas nėra privalomas, o tik rekomendacinis. Jis nurodo siūlomą saugų važiavimo greitį tam tikrose vietose, pavyzdžiui, šalia mokyklų ar gyvenamųjų rajonų. Vairuotojams, viršijantiems šiame ženkle nurodytą greitį, baudos neskiriamos, tačiau rekomenduojama laikytis siūlomo greičio siekiant užtikrinti didesnį eismo saugumą.

                  Šie žali ženklai pirmiausia buvo įdiegti Jungtinėje Karalystėje kaip dalis eismo saugumo gerinimo iniciatyvos. Jų tikslas – skatinti vairuotojus savanoriškai sumažinti greitį vietose, kuriose yra didesnė pėsčiųjų, ypač vaikų, koncentracija. Nors šie ženklai nėra privalomi, tyrimai rodo, kad dauguma vairuotojų laikosi siūlomo greičio, ypač kai ženklai yra aiškiai matomi ir logiškai išdėstyti.

                  Kitose Europos šalyse taip pat naudojami rekomenduojamo greičio ženklai, tačiau jų dizainas skiriasi. Pavyzdžiui, Vokietijoje naudojami mėlyni stačiakampiai ženklai, nurodantys rekomenduojamą 130 km/h greitį tam tikruose autobano ruožuose. Ispanijoje – mėlyni kvadratiniai ženklai, o Norvegijoje – balti kvadratiniai ženklai su juodu ženklinimu. Šie ženklai taip pat nėra privalomi, tačiau skatina vairuotojus pasirinkti saugesnį greitį.

                  Comment


                    Tai bent naujovė Aišku ne veltui Madeinvilnius straipsnis, nes rašyti, apie "Lietuvoje ženklai nenaudojami, bet svarstomas jų diegimas", kai realiai tokius ženklus turime:
                    539 Rekomenduojamas greitis (Greitis, kuriuo rekomenduojama važiuoti tame kelio ruože iki artimiausios sankryžos. Kai kelio ženklas pastatytas kartu su įspėjamuoju kelio ženklu, rekomendacija galioja pavojingame ruože)
                    Gali tik atitinkamo lygio "žurnalistas".

                    Comment


                      Pervažiavimas per Lenkiją iki Čekijos
                      Atstumas nuo Lietuvos - Lenkijos iki Lenkijos - Čekijos sienos sudarė 740 km ir užtruko 8:20 val, įskaitant 40 min pietų pertrauką Mazovijos Ostruvoje (Ostrów Mazowiecka), kavos pertrauką už Varšuvos, kuro papildymą ir du techninius stopus.

                      Maršrutas iki Katovicų aglomeracijos standartinis, o paskui nusukome krašto keliais link Čekijos sienos:
                      LT. Kalvarija / PL. Budzisko - S61 - Ostrów Mazowiecka - S8 - Warszawa - S8 Piotrków Trybunalski - A1 - Gliwice - A4 - Łany - DK40 - PL. Głuchołazy / CZ Mikulovice
                      Atgal važiavome nestandartiniu maršrutu per Poznanę - Bydgoščą - Olštyną - Pišą

                      Kai pagerėjo keliai Lenkijoje nebėra reikalo keltis labai anksti. Lenkijos sieną kirtome 9:30.


                      Iki Varšuvos pakraščio (Zielonka) kelionė nuo sienos užtruko 3:20
                      Šeštadienį įdienojus važiavome tiesiai per Varšuvos miestą.


                      S8 Torunės magistralėje apie pietus buvo nedidelis judantis kamštukas už tilto per Vyslą.
                      Maršrutas neklaidus. Iš S8 reikia pasukti į Wola, Aleja Prymasa Tysiąclecia, dar vienas posūkis yra prie Vakarų stoties (Warszawa Zachodnia). O toliau visą laiką tiesiai į S8 link Vroclavo / Katovicų
                      Smulkus šio maršruto per Varšuvą S8 - S8 aprašymas su nuotraukomis buvo pateiktas 2025.04.30
                      https://www.miestai.net/forumas/foru...57#post2133457

                      Comment


                        Per Varšuvą savaitgalį popiet pravažiavome greitai. Apie 23 km atstumas nuo Balstogės kelio ties Marki iki S8 išvažiavimo į Katovicus įveiktas per 15-20 minučių

                        Važiavimas nuo Varšuvos iki Katovicų aglomeracijos (lenkai ją vadina konurbacja) buvo keliais S8-A1 be nuotykių.
                        Nuo Varšuvos pakraščio keliu S8 iki autostrados A1 ties Piotrków Trybunalski atstumas 128 km, nuvažiavome per 1:20 val., įskaitant standartinį kavos sustojimą už Varšuvos.
                        Nuo Piotrkuvo iki Čenstochovos autostrada A1 yra 2x3 juostų pločio. Autostradoje A1 nuo mazgo Nr. 26 Piotrków Trybunalski Zachód iki mazgo Nr. 37 Pyrzowice (ties Katovicų oro uostu) atstumas apie 128 km, kelionė užtruko valandą su trupučiu.
                        Pernai nuo Pyžovicų oro uosto mazgo sukome į rytus S1 link Slovakijos: Dąbrowa Górnnicza - Mysłowice - Tychy - Bielsko-Biała - Zwardoń / Skalité.
                        Šiemet važiavome autostradomis A1 ir A4. Kampo keliais Nr. 94 ir 40 link A4 / DK40 mazgo Łany nekirtome, nes ties Pyskovicais kelias Nr. 94 tuo metu buvo rekonstruojamas.


                        Dėmesio verta vieta buvo iškart po Pyžovicų mazgo (Nr. 36).
                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Beje, čia vakar atgal važiuodamas pastebėjau, kad kažkur tarp Lomžos ir Elko naujoj autostrados juostoj link Lietuvos susiformavo linksmieji kalneliai. Panašūs į tuos A1 prie Gliwice, bet ne tokie smarkūs. 80 ar tai 100 apribojimas.
                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Čia tie, kur nedavažiavus Katovicų prasideda, ar yra dar kažkokie šiek toliau nei pasakus į juos ? Jei taip, tai "smagu"...
                        Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 15:09.

                        Comment


                          Už A1 mazgo Pyrzowice Nr. 36 ties Pyžovicais / Katovicų oro uostu (Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice) autostradoje atsirado eismo ribojimo ženklai iki 110 km/h, o paskui - iki 80 km/ h.
                          Kelias pasidarė toks banguotas, kad kai kur važiuodmas ir 80 km/ h galėjai palikti ant asfalto variklio apsaugas ar bamperius, todėl prieš didesnes duobes staiga stabdyti.

                          Ta Lenkijos kelininkų gėda tęsiasi apie 15-16 kilometrų - beveik iki Bytomo miesto, tiksliau - iki mazgo Nr. 37 Piekary Śląskie.


                          Tas kelias pradėjo darytis nelygus iš karto po paleidimo 2012 metais. apie kelio taisymą kalbama kelerius metus, bet darbai taip ir nepradėti.

                          Wyborcza Katowice 2021.08.14
                          Pofałdowana autostrada A1 w okolicy lotniska w Pyrzowicach do naprawy /
                          Bus remontuojama banguota autostrados A1 atkarpa netoli Pyžovicų oro uosto

                          Kelininkai ruošiasi atnaujinti autostrados A1 15 km atkarpą tarp Pyrzowice ir Piekary Śląskie.
                          A1 greitkelio šioje atkarpoje banguota jau seniai. Čia vairuotojai turėtų važiuoti ne didesniu kaip 110 km per valandą greičiu. Krašto kelių ir autorsrtadų generalinės direkcijos (GDDKiA) Katovicų skyrius ruošiasi atnaujinti A1 greitkelį.
                          Tačiau prieš pradedant darbus turi būti baigti geologiniai tyrimai. (...)
                          Kodėl šalia Pyžovicų oro uosto autostrada A1 yra nelygi?
                          Autostrados atkarpa tarp Piekary Śląskie ir Pyrzowice buvo atidaryta eismui 2012 m. GDDKiA teigia, kad žalos priežastis buvo cheminė panaudotų medžiagų reakcija. (...) . Tačiau sub-konstrukcijoje naudojami šlakai, susilietę su drėgme, pradėjo brinkti. Cheminė veikla baigėsi ir naujų nelygybių greitkelyje nebestebime – pabrėžia GDDKiA.
                          https://katowice.wyborcza.pl/katowic...wicach-do.html
                          GDDKiA Katowice 2022.08.24
                          Przed remontem autostrady A1 Pyrzowice - Piekary Śląskie będzie ekspertyza /
                          Prieš atnaujinant autostradą A1 Pyrzowice – Piekary Śląskie bus atlikta ekspertizę

                          Ši autostrados A1 atkarpa pradėta tiesti 2009 m., o eismas atidarytas 2012 m. birželį. Net garantiniu laikotarpiu atsirado kelio dangos nelygumai, apie kuriuos nuolat pranešdavome rangovui, kad jie būtų pašalinti. Nepaisant atliktų veiksmų, atsirado daugiau nelygybių. Didžiausi buvo nuolat šalinami.
                          https://www.gov.pl/web/gddkia-katowi...zie-ekspertyza
                          Auto Świat 2023.06.06
                          Pofalowana autostrada A1 na Śląsku. Trzeba zwalniać do 80 km na godz
                          Banguota autostrada A1 Silezijoje. Turite sulėtinti greitį iki 80 km/val
                          Kiekvienas, važiavęs greitkeliu A1 tarp Pyžovicų ir Piekarų turėjo patirti šoką. Staiga lygus kaip stalas kelias virsta keliu tarsi po žemės drebėjimo. Leistinas greitis sumažinamas iki 110, o vietomis net iki 80 km/val. Geriau laikytis tų apribojimų, jei norite šį kelią įveikti saugiai.


                          Pažeista autostrada A1 vis dar yra autostrada
                          Gali kilti abejonių, ar tokios būklės kelias atitinka autostradai (automagistralei) keliamus reikalavimus. Vadovybė tikina, kad pažesita A1 atkarpa, nepaisant dangos lygumo parametrų viršijimo, formaliai vis dar yra autostrada . O kad juo tenka važiuoti lėčiau nei eiliniu valsčiaus reikšmės keliu – atskiras klausimas .
                          https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci...-do-80/t0fj66r
                          P.S. straipsnyje yra ir video.

                          Pora video su dabartine apgailėtina kelio A1 būkle
                          Autostrada A1 i Śląskie rodeo / Autostrada A1 ir Silezijos Rodeo

                          https://www.youtube.com/watch?v=GaQoQ3peueg

                          Uszkodzony odcinek autostrady A1 - pofalowana autostrada // Sugadinta autostrados A1 atkarpa - banguotas kelio danga

                          https://www.youtube.com/watch?v=s66y77A12qU&t=332

                          Comment


                            A1. Pyrzowice - Piekary Śląskie - Glliwice
                            Turbūt greit prasidės lenkiško autostrados A1 rodeo ruožo rekonstrukcija.
                            Prie kelias savaites tuo šunkeliu buvo pavėžintas premjeras D. Tuskas, kuris lyg ir stumdys finasavimo prioritetus .
                            Kai kažkada prasidės vyks darbai važiuojant A1 per Aukštutinę Sileziją link Čekijos (Ostrava - Brno) ir Austrijos - Italijos gali tekti ieškoti alternatyvių maršrutų.

                            Dziennik Zachodni 2025.06.07
                            Nareszcie znikną "fale Dunaju" na autostradzie A1 między Piekarami Śląskimi a Pyrzowicami.
                            Autostradoje A1 tarp Piekarų ir Pyžovicų pagaliau išnyks „Dunojaus bangos“ .
                            Vairuotojai autostradoje A1 greitkelyje tarp Pyrzowice ir Piekary Śląskie dėl didelių nelygybių turi sulėtinti greitį iki 110 km/h ar net 80 km/h, nes vietoj lygaus kelio teks važiuoti bangomis. Premjeras Donaldas Tuskas tai išbandė šių metų gegužės pabaigoje, pakeliui į Euroterminalą Słavkuvo mieste mieste.(...0
                            Autostrados A1 Pyrzowice – Piekary Śląskie remonto projektinė dokumentacija suskirstyta į 13 užduočių, įtrauktų į keturis įgyvendinimo etapus. Bus atnaujinta apie 16 km ilgio greitkelio atkarpa ir keliautojų aptarnavimo aikštelė (MOP) .
                            "Numatoma abiejų važiuojamųjų dalių remonto kaina viršija 700 mln. PLN. Šiuo metu yra nustatomos įgyvendinimo detalės, įskaitant, be kita ko, optimalų užduočių paskirstymą atskirais etapais. GDDKiA konkursą pirmajam statybos darbų etapui planuoja skelbti 2025 metais," – sako infrastruktūros viceministras Przemysław Koperski

                            Projektavimo darbus iš pradžių buvo numatyta baigti 2024 metų liepą, tuomet manyta, kad jei šiai investicijai bus finansavimas, tai 2024 metais paskelbus konkursą jai įgyvendinti, darbai galėtų prasidėti 2025 metų pradžioje. Jau dabar žinoma, kad to neįvyko. Greitkelio remontas vis dar neturi patvirtinto finansavimo (...).
                            https://dziennikzachodni.pl/nareszci.../c1p2-27663951
                            Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 15:16.

                            Comment


                              Kelios A1 nuotraukos pasibaigus tam banguotam šunkeliui
                              Foto 2025.05
                              Mazgas Nr. 37 Piekary Śląskie. Nelygaus kelio ruožo pabaiga


                              Kelias išplatėja iki 3 juostų




                              Artėja posūkis į autostradą A4 Krokuva - Katovicai -Vroclavas




                              Mazgas Nr. 42 Gliwice Sośnica


                              Kaip Lenkijoje dažnai būna didesniuose mazguose, jau iš anksto atskiriami į šoną sukantys srautai




                              Nusikame į A4 link Vroclavo

                              Comment

                              Working...
                              X