Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savaitgalį atsirado planų pasivažinėti po šiaurės Lenkiją (galutinis taikinys - Gdanskas). Domina pirma maršruto pusė nuo sienos iki Olštyno.

    Google Maps duoda kelis pasirinkimus, kurie atstumo ir laiko prasme yra praktiškai identiški.



    1. 16 > Augustow, Elk, Orsysz, Wosnice > 642 link Ryn (kažkodėl neduoda važiuoti pro Mikolajki) > 59 link Mragowo, Olsztyn.

    2. 16 > Augustow > 61 link Grajewo, Szcyczyn > 58 Pisz, Riucane > nusukimas 610 link Mragowo > S9 Olsztyn.

    3. 16 > Augustow > 61 link Grajewo, Pisz, Szczytno > 53 Olsztyn.

    Sprendžiant iš Google Street view, nuo Mragowo iki Olsztyn jau stovi normalus 2x2, kas potencialiai leidžia sutaupyti šiek tiek laiko.

    Pro kur važiuoti būtų geriau. Kol kas linkstu bandyti antra variantą pro Grajewo ir Pisz.

    Gal kam teko važiuoti šia atkarpa ir turit rekomendacijų?
    Paskutinis taisė MaratasGr; 2015.06.28, 22:38.

    Comment


      /\
      1. DK16 atkarpa tarp Ožyšo (Orzysz) ir Mikolaikų (Mikołajki) ir yra tokia pati kaip ir prieš n+k metų - siaura, vingiuota ir su prasta danga. Eismą gali lėtinti koks autobusas, o darbodieną - fūra, kurių nelabai galima aplenkti.
      Man labiau patinka važiuoti nuo Suvalkų 653 keliu per Olecko - 655 - Giżycko- 59 - Mrongovas (Mrągowo) ir toliau 16 keliu. Atstumas panašus, bet eismas mažesnis.
      Bet dabar į Suvalkus reikia daryti kampą per Kalvariją (nes 653 kelias Seinai - Suvalkai rekonstruojamas)

      2. Tik kompiuteris gali sugalvoti tikslui pasiekti maršrutą ratais kvadratais.
      Geriau važiuoti tiesesniu keliu. Jei nori pasivažinėti ar pasidairyti, tai atskira kalba.

      3. Kažkada esu išbandęs ir maršrutą Augustavas - Szczuczyn - Pisz - Olštynas
      Kelias neypatingas, kelio kokybė šiaip sau. Greičiau nebus. Mažiau gyvenviečių ir mažesnis eismas nei kituose tos krypties keliuose. Vietos gražios - miškai, ežerai (kaip ir kitur Mozūruose, bet čia nuošaliau). Tą maršrutą galima rinktis, kai bus išbandyti ir jau nusibodę visi kiti variantai.
      Paskutinis taisė Romas; 2016.03.12, 11:09.

      Comment


        Parašė MaratasGr Rodyti pranešimą
        Savaitgalį atsirado planų pasivažinėti po šiaurės Lenkiją (galutinis taikinys - Gdanskas). Domina pirma maršruto pusė nuo sienos iki Olštyno.

        Google Maps duoda kelis pasirinkimus, kurie atstumo ir laiko prasme yra praktiškai identiški.

        Atvaizdas


        1. 16 > Augustow, Elk, Orsysz, Wosnice > 642 link Ryn (kažkodėl neduoda važiuoti pro Mikolajki) > 59 link Mragowo, Olsztyn.

        2. 16 > Augustow > 61 link Grajewo, Szcyczyn > 58 Pisz, Riucane > nusukimas 610 link Mragowo > S9 Olsztyn.

        3. 16 > Augustow > 61 link Grajewo, Pisz, Szczytno > 53 Olsztyn.

        Sprendžiant iš Google Street view, nuo Mragowo iki Olsztyn jau stovi normalus 2x2, kas potencialiai leidžia sutaupyti šiek tiek laiko.

        Pro kur važiuoti būtų geriau. Kol kas linkstu bandyti antra variantą pro Grajewo ir Pisz.

        Gal kam teko važiuoti šia atkarpa ir turit rekomendacijų?
        Pernai važiavau tokiu pačiu maršrutu pro Suvalkus. Nuo Suvalkų link Alėckos labai neblogas kelias (iki Baklarževo pernai naujai išasfaltuotas). Toliau senas vokiškas (ne toks blogas kaip į Mikolaikas), bet nuo maždaug Mrongovo prasideda autostrada beveik iki pat Alnaštyno. Beje, Lėciuje (lenk. Gižycko) labai verta sustoti. Gražus, vokiškas miestas su pasukamu tiltu.

        Comment


          Parašė sauls Rodyti pranešimą
          bet nuo maždaug Mrongovo prasideda autostrada beveik iki pat Alnaštyno
          Nerandu tos autostrados...

          Comment


            Ji prasideda šiek tiek už Mragowo.

            Google streetview linkas kaip tai maždaug atrodo realiai.

            Labai daug ruožo nenufotografuota. Kiek kolegos iš skyscrapers forumo minėjo, tos vadinamos autostrados tame ruože yra tik apie 10km.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              /\
              1. DK16 atkarpa tarp Ožyšo (Orzysz) ir Mikolaikų (Mikołajki) ir yra tokia pati kaip ir prieš n+k metų - siaura, vingiuota ir su prasta danga. Eismą gali lėtinti kos autobussas, o darb odieną - fūra, kurių nelabai galima aplenkti.
              Man labiau patinka važiuoti nuo Suvalkų 653 keliu per Olecko - 655 - Giżycko- 59 - Mrongovas (Mrągowo) ir toliau 16 keliu. Atstumas panašus, bet eismas mažesnis.
              Bet dabar į Suvalkus reikia daryti kampą per Kalvariją (nes 653 kelias Seinai - Suvalkai rekonstruojamas)
              Iš visų minėtų šis Romo variantas manau geriausias.

              Comment


                Sveiki. Koks greičiausias būtų šiuo metu kelias Seiniai-Varšuva? Ar per Bialystoką ar Lomža Zambrow ar Lomža - O. Mazovec?
                Atsižvelgiant į remontus, rekonstrukcijas, šviesoforus ir apribojimus. Žiemą važiavau per Bialystok. Toliau, bet mažai miestelių ir legva lenkti.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Sveiki. Koks greičiausias būtų šiuo metu kelias Seiniai-Varšuva? Ar per Bialystoką ar Lomža Zambrow ar Lomža - O. Mazovec?
                  Atsižvelgiant į remontus, rekonstrukcijas, šviesoforus ir apribojimus. Žiemą važiavau per Bialystok. Toliau, bet mažai miestelių ir legva lenkti.
                  Tarp Bialystok ir Varšuvos vyksta intensyvūs remontai, daug kur 70 km/h. Daugiau info http://www.gddkia.gov.pl/pl/21/mapa-warunkow-drogowych

                  Comment


                    Dėkui. Svarbiausia, kad "vienos krypties" šviesoforų nebūtų.

                    Comment


                      Kokie pasiūlymai šiai dienai pagal vykstančias statybas (jei vyksta) maršrutui Varšuva-Krokuva? Ar rinktis trumpesnį kelią per Radom ir Kielcę (tačiau google maps lyg ir rodo dvejas statybas/remonto darbus tam kely) ar ~70km ilgesnį pro P. Trybunalski ir Katovicus? Planuojama važiuoti liepos 20 d. Dėkui.

                      Comment


                        Parašė Haiku Rodyti pranešimą
                        Kokie pasiūlymai šiai dienai pagal vykstančias statybas (jei vyksta) maršrutui Varšuva-Krokuva? Ar rinktis trumpesnį kelią per Radom ir Kielcę (tačiau google maps lyg ir rodo dvejas statybas/remonto darbus tam kely) ar ~70km ilgesnį pro P. Trybunalski ir Katovicus? Planuojama važiuoti liepos 20 d. Dėkui.
                        Teko važiuoti balandžio mėn. Rekomenduočiau vistik per Radom. Realiai greičiau bus, be to ir rekonstruoto kelio atkarpų yra, o kur remontas, tai šalia juostą stato. Ruožų su šviesoforais kur tik į vieną pusę eismas lyg ir nepamenu kad būtų. Prieš Krokuva, kad ir senas kelias, bet yra lenkimo juostos.

                        Per Čenstakava gan prastas kelias, ten visur šviesoforai kas keli km ir daug kur 70, o max leistinas yra 100 kmh (išskyrus S8 kelio atkarpą nuo Varšuvos). Bet to, dar gabalas kelio mokamas prieš Krokuvą bus.

                        Pabandyk su http://map.project-osrm.org/ patikrinti. Ten daug kur greičio apribojimai teisingi, o gali ir į navigaciją šiuos žemėlapius atsisiųsti.

                        Comment


                          dėl Alytus - Varšuva atkarpos
                          Išbandžiau tiek per Lomža (daug vietinio eismo, visokių traktorių; daug gyvenviečių; daug dvigubų linijų. O kas man įdomiausia - beveik nebesitraukiama į dešnę lyginant su tuo kas buvo prie 3 metus).
                          tiek per Bialystoką (daug tranzitinio eismo, bet mažai gyvenviečių; daug rekonstrukcijų; į dešnę lėtieji nesitraukia).
                          Apibendrintai - tiek ten, tiek ten paprasčiausia yra slinkti ~80-90 kmh su srautu iki Wyszkow-Varšuva atkarpos, kur yra 120 kmh.

                          dėl Varšuva - Krokuva atkarpos
                          Varšuva - P. Trybunalski dalis puiki (120kmh). Yra rekonstrukcijų prie Varšuvos. Bet kelias smagus.
                          P. Trybunalski - Katovicai. Tai yra šviesoforų, bet važiuoji su srautu, kažkur 115 kmh. Ir kaip pataikai, gali 5 pravažiuoti per žalią, gali prie kiekvieno stovėti. Remontų nėra.
                          Katovicai - Krokuva - mokama autostrada, 20 zlotų. Bet greitis 140 kmh.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            ...beveik nebesitraukiama į dešnę lyginant su tuo kas buvo prie 3 metus).
                            Labai gerai, kad nesitraukiama - tas pasitraukimas dešinėn sąlygoja daug tragiškų eismo įvykių (taip pat ir Lietuvoje).

                            Comment


                              Pasidalinsiu įspūdžiais iš savo kelionės per Lenkiją, Čekiją į Vengriją. Į priekį važiavau 2015-07-03 penktadienį, iš Vilniaus pajudėta 8:30 val. ryto link Augustavo su trumpais sustojimais Stakliškėse (lauktuvėms šakotis) ir Alytus (kuro užpylimas). Iki Lenkijos sienos eismo mažai, fūros gal 5 pasitaikė. Lenkijos siurprizai prasidėjo iškart už sienos, remontuojamas kelio ruožas už Ogrodniki ir nukreipiama į apylanką vokiečių laikų keliu, kur padangą prasidurti juokų darbas, o maksimalus greitis gal 40, jei mašina nuosava, o ne darbinė. Jei gerai suprantu, iki 2015-10-14 remontas suplanuotas,

                              https://www.google.lt/maps/@54.13278...7i13312!8i6656

                              Kadangi pirmą kartą link Augustavo vykau tokiu vėlyvu metu, iki tol tekdavo važiuoti 6-8 ryto, tai nustebino mašinų ir dviratininkų gausa. Nuo Augustavo vykau per Lomžą ir Ostrov Mazowieck ir teko kai kur pastovėt kaimo lygio kamščiuose. Bendras greitis iki 2 juostų kelio ties Wyszkow siekė tik apie 65 km/h su sąlyga, kad visur, kur galima, viršijau +9 pagal GPS. Fūrų gal apie 15 teko lenkt. Nuo Ostrov Mazowiec iki Wyszkow tai seniai buvau bematęs tokį srautą, turbūt jei Kaunas - Vilnius suvarytumėm visus į 2 juostas, gautųsi panašiai. 14:30 buvau Marki. Varšuvoj kamštis ant tilto buvo. Kadangi 5ad, tai spėju nemažai varšuviečių vyko į Gdanską A2 keliu, tai pasijautė, kad 2 juostų per mažai tokiam srautui. Kitas kamštis buvo ties Čestakava. Nuo Čestakavos iki Katovicų labai intensyvus eismas. Sieną su Čekiją kirtau 19:30. Visi laikai Lietuvos. Sustojimai pailsėti truko apie pusantros valandos.

                              Grįžau sekmadienį, į jokius kamščius nepapuoliau. Vidutinis greitis nuo Marki iki sienos su Lietuva apie 75 km/h. Geriausi keliai turbūt Vengrijoj, nes jokių remontų ir betoninių kelių. Čekija, jei taip galima sakyti, nusivyliau, nes kai kur remontai jau žolėm apaugę ir vietomis danga prastoka.

                              Comment


                                8 kelyje nuo Varšuvos pusės už Ostrow Maz. artėjant link Zambrow jau prasidėjusi antros juostos (greitkelio) statyba, savaitgalį buvo tuščia, bet darbo dienomis ten gali tekti pastoviniuoti dėl įvažiuojančių ir išvažiuojančių kelio statybos mašinų.
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Keliaujant nuo LT lik CZ 2015-07-04, Varšuvos aplinkelyje tradiciškai iš aplinkelio į S8 kelią, pro Janki IKEA įsukau. O va grįžtant 2015-07-18 S8 kelias tiesiai į Varšuvos aplinkelį įsuko, be jokių Janki. Jokie žemėlapiai to kolkas nerodo, bet žiauriai malonu

                                  Comment


                                    Ačiū, dar viena gera naujiena.
                                    GPS Lenkijoje kartais tik klaidina, nes nespėja atsinaujinti.

                                    Google maps tikrai nerodo to kelio.
                                    Tačiau vietininiai žemėlapiai zumi.pl ar targeo.pl rodo naujus kelius.

                                    Pažymėta trasa per Varšuvą iš S8 Piotrkuvo (Katovicų, Vroclavo) į S8 (Balstogę)



                                    Išdidintas ruožas ties Janki IKEA, ten kur anksčiau kelias šakodavosii į 8/ E67 ir 7 / E77
                                    Ateityje tas naujas kelias įsilies į kelią S7 link Krokuvos

                                    http://mapa.targeo.pl/,23,20.8790731...372feb28dacb75

                                    Comment


                                      Parašė mindau Rodyti pranešimą
                                      Keliaujant nuo LT lik CZ 2015-07-04, Varšuvos aplinkelyje tradiciškai iš aplinkelio į S8 kelią, pro Janki IKEA įsukau. O va grįžtant 2015-07-18 S8 kelias tiesiai į Varšuvos aplinkelį įsuko, be jokių Janki. Jokie žemėlapiai to kolkas nerodo, bet žiauriai malonu
                                      Kažin, ar yra prasmė važiuojant į Lietuvą iš E67 ties Mszczonów sukt į 50 kelią? Navigacija sako, kad nuo Mszczonów iki Marki važiuojant naująją atkarpa yra 6 min greičiau.

                                      Comment


                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                        Kažin, ar yra prasmė važiuojant į Lietuvą iš E67 ties Mszczonów sukt į 50 kelią? Navigacija sako, kad nuo Mszczonów iki Marki važiuojant naująją atkarpa yra 6 min greičiau.
                                        Nelabai supratau minties.. 50 keliu nuo Mszczonów nenuvažiuosi į Marki, nebent iki Ostrov Mazowiecka, bet kad jis nerekonstruotas. Nebandęs aplamai aš to 50 kelio, bet žemėlapiai nerodo jo kaip naujinamo. Geriau ieškot kelių su S arba A raide priekyje.

                                        Comment


                                          Parašė mindau Rodyti pranešimą
                                          Nelabai supratau minties.. 50 keliu nuo Mszczonów nenuvažiuosi į Marki, nebent iki Ostrov Mazowiecka, bet kad jis nerekonstruotas. Nebandęs aplamai aš to 50 kelio, bet žemėlapiai nerodo jo kaip naujinamo. Geriau ieškot kelių su S arba A raide priekyje.
                                          Važiuoji E67, prie Mszczonów suki į 50, tada į A2 ir Marki. Važiavau iš Čekijos neseniai grįždamas. Tas 50 kelias 2+1 kai kur yra, tai problemų nebuvo. Kol nebuvo naujosios atkarpos, tai Google Maps būtent tokį maršrutą rodydavo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X