VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.
Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )
Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )
Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.
Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.
N metų posūkis į kairę buvo per skirtingas fazes ir nebuvo didelių problemų nuo Santariškių žiedo pusės. Atvirkščiai, kamštis nuo Santariškių pusės atsirado sumetus į vieną fazę kairius posūkius ir palikus trumpesnę fazę važiavimui tiesiai iš Santariškių į Bajorus. Ir kiek pamenu tas nutiko jau vėliau po ML išasfaltavimo.
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet,
taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros,
Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga,
Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
Super. Pagaliau juda. Ne žemė sunkiausia, o gyventojų pasipriešinimas. Bet - grigiškiečių niekas neklausia ar norit prie A1 gyvent. Taip ir čia.
Gal užtruks - bet bus geriau nei yra. Tai pozityviai su vėjeliu.
,,Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir modernizuotos eismo gatvės
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
Tai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?
Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?
Comment