Parašė tajus2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimąTuriu stiprų įtarimą, kad visi tokie projektuojantys tokius sprendimus arba yra modernios bevaikės šeimos arba pakankamai pinigų specialiai nusamdyti vaikų vairuotoją.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąRealūs projektuotojai yra dažniausiai tik užsakovo TU ir įstatyminių STR vykdytojai.
Galima palyginti 2014 m ir dabartinį vaizdus, kad palyginti progresą.
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Labai norėčiau pamatyti veidą užsakovo, kuris pasakė: Nu va, kaip gerai padarėm, dabar daug geriau nei buvo: https://www.google.com/maps/@54.7390...5409&entry=ttu
Galima palyginti 2014 m ir dabartinį vaizdus, kad palyginti progresą.
Tai tik patvirtina rezultatas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDiskusijoms apie Fabijoniškes yra kita tema.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąTen kai kur pagailėjo pusmetrio asfalto ir tiesiog sudėjo pirmumo ženklus. Net "laikinam" keliui klausimas - kodėl ? juolab kad išvažinėtas dėl to kelkraštis.
- 4 patinka
Comment
-
Laba diena, norėjau pasiteirauti gal kas esate matę informaciją kaip ateityje planuojama įrengti sankryžą M. Lietuvio ir Noragiškių g.? Dabar Noragiškių g. keli šimtai metrų yra vienpusis eismas M. Lietuvio kryptimi. Ar nebus taip, kad „iš naujo” padarius M. Lietuvio gatvę per Noragiškių g. bus paleistas eismas priešinga kryptimi ir ten eis srautai per sodus?
Iš anksto ačiū už laiką ir atsakymus
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąon that note - uzvakar vaziuodamas per G.V. - Mokslininku sankryza pastebejau, kad gremziama pazymeta vieta. Pamenu kazkuriam M.L. gatves plane lyg ir buvo parodyta, kad bus apsaugotas posukis i desine. Tai gal cia sita daro atskirai?
Comment
-
Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Galvoju, ar pločiai leidžia padaryti dabartinę juostą į dešinę tiesiai, o trečią juostą paleisti į kairę vietoj to kad tiesiai? Tokiu atveju turėtų dvi tiesiai ir dvi į kairę - dabar srautai į kairę link Molėtų pl. dažnai užkiša Mokslininkų g. , išsispręstų problemos.
Tikiuosi toks ir bus galutinis rezultatas viską pabaigus. Nes dabar kiek mačiau laukiantys pasukt į kairę toliau sėkmingai užkiša gatvę ir naujoji juosta stovi tuščia.
Comment
-
Kaip miela, kai Mykolo Lietuvio gatvė pagaliau vadinama tuo, kuo ir turi būti - šiauriniu Vilniaus aplinkkeliu
NŽT 2024.09.25
Vykdoma žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra Vilniaus aplinkkelio plėtrai
Vilniaus miesto savivaldybės iniciatyva žemę visuomenės poreikiams numatoma paimti Lietuvos Respublikos žemės įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 4 punkte nurodytam tikslui – keliui įrengti (Mykolo Lietuvio gatvei tiesti).
Teritorija, kurioje numatyta Mykolo Lietuvio gatvė, pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrąjį planą, patvirtintą Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu apibūdinama kaip teritorija, skirta transporto infrastruktūrai. (...) Vilniaus miesto savivaldybės aiškinamajame rašte teigiama, kad įrengus Mykolo Lietuvio gatvę būtų patenkintas viešasis interesas ir įgyvendintas susisiekimo infrastruktūros projektas sujungiant Ukmergės gatvę (kelio A2 Vilnius–Panevėžys atkarpą), Vakarinį aplinkkelį ir Mokslininkų gatvę. Būtų įrengta keturių eismo juostų Mykolo Lietuvio gatvė su žalia skiriamąja juosta, apšvietimu, 2,5 m pločio dviračių taku, šaligatviais, viešojo transporto stotelėmis ir kita reikiama inžinerine infrastruktūra (...)
Įrengus Mykolo Lietuvio gatvę visuomenės gaunamą naudą sudarytų sumažėjusios laiko, degalų sąnaudos, atsirastų galimybė viešojo transporto, dviračių ir pėsčiųjų takų plėtrai, padidėtų eismo dalyvių saugumas. Mykolo Lietuvio gatvės įrengimas ir jos sujungimas su Vakariniu aplinkkeliu formuotų miesto žiedą, todėl tranzitu judantis transportas galėtų apvažiuoti Vilniaus miesto tankiai urbanizuotas teritorijas ir neformuoti papildomų transporto srautų miesto centrinėje dalyje.
https://nzt.lrv.lt/lt/naujienos/vykd...kelio-pletrai/
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.Paskutinis taisė mantasm; 2024.09.26, 12:58.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Poreikis buvo/yra dviem juostom į kairę. Arba platint visą gatvę pridedant bent vieną juostą, kad uodega laukiančių sukti į kairę neblokuotų kitų krypčių. Pridedant paprastą juostą irgi pėstiesiems būtų nekažką per 5 juostas. Nors bendrai ten visa sankryža šikna...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet kolega sakė, kad palikta dubliuojanti juosta į dešinę su šviesoforu.
Comment
Comment