Parašė Nas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Taip turbūt jūs teisūs dėl dvipusio eismo atstatymo, bet vistiek nesuvokiu, kaip darant tokią GRAND gatvės rekonstrukcija, galima nenorėti įdėti dviračių tako?
Tiesiog nerandu loginio paaiškinimo - techniškai įmanomas variantas, kainos labai smarkiai neišaugina, projektavimo darbai dėl to netampa super sudėtingi.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2022.04.30, 10:59.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTies Geležinio vilko g. turbūt bus pakeista į C kategoriją. O dabar tvarkoma atkarpa bus palikta D. Aš taip spėčiau.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Pirmoji dviračių gatvė nusimato Vileišio g. Tokia rimta, tam pritaikyta, o ne tiesiog ženklą pakabinant.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pirmoji dviračių gatvė nusimato Vileišio g. Tokia rimta, tam pritaikyta, o ne tiesiog ženklą pakabinant.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Sunkiai įsivaizduoju Lietuvoje kasdienybę, kur tokioje gatvėje nuolat nesusidurčiau su užgazuotais lenkimais palei pat dviračio vairą bei signalizavimais, kad pasitraukčiau arčiau dešiniojo krašto.
Dar vienas klausimas.
Kaip žiūrite sprendimą leisti tokiose juostose parkuoti automobilius, jei nėra įrengta atskirų parkavimo vietų? Nematau problemų dviračiu apvažiuoti automobilius, jei gatvėje (beveik) nėra eismo ir greitis 20 km/h
Nyderlanduose šiaip neteko matyti tokio universalaus "dviračių juostos-kelkraščio" pritaikymo, bet gal nebūtų didelė problema?
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Sunkiai įsivaizduoju Lietuvoje kasdienybę, kur tokioje gatvėje nuolat nesusidurčiau su užgazuotais lenkimais palei pat dviračio vairą bei signalizavimais, kad pasitraukčiau arčiau dešiniojo krašto.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKaip žiūrite sprendimą leisti tokiose juostose parkuoti automobilius, jei nėra įrengta atskirų parkavimo vietų? Nematau problemų dviračiu apvažiuoti automobilius, jei gatvėje (beveik) nėra eismo ir greitis 20 km/h
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Kokia tada tų dviračių juostų prasmė?
Ok, gal ne dviračių juostomis vadintųsi.
Būtų kaip 1 juostos gatvė (bet dvipusio eismo) su plačiais kelkraščiais. Tarnautų kaip užuovėja pasitraukti nuo automobilių, bet nedraustų ir parkavimo.
Automobiliai priparkuoti tokiuose kelkraščiuose liptų į važiuojamąją juostą, bet važiuojant automobiliui būtų galima aplenkti užlipant ant priešingos pusės kelkraščio. Tokios juostos įrengiamos, kur mašinos beveik nesutinka viena kitos iš priešingų pusių, tai neturėtų kelti problemų. Realiai daug kur nelabai ir pasikeistų tvarka, išskyrus, kad mašinos labiau laikytųsi vidurio, ir greitis mažėtų nuo 30-50 km/h į 20 km/h.
Noriu pagaliau sužinoti, kiek tai sąmonė/nesąmonė
---
Kas liečia tokias 1 juostos gatves, tai N. Vilnioje panaši atsiranda su dviračių juostomis, aišku, jinai labiau atitinka Nyderlandų praktiką, kur dviračių juostų/kelkraščių niekas neturėtų užkišti, išskyrus stoteles.Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.30, 16:49.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Lietuvoje tokioje gatvėje būtini iškilūs elementai per vidurį, kad būtų sunku pagazuoti. Didžioji dalis kelių gaidelių tada savo mašinas labiau saugos ir dviratininkams bus saugiau. Šiandien taip vienam gaideliui vos į užpakalį neįsimontavau, važiavau M.Valančiaus gatve link Kudirkos g., nepatenkintas per šoną užgazavęs aplenkė ir tada kirto ant stabdžių prieš gulintį policinką. Kliudysi žmogų ant dviračio - nusispjaut, šiek bamperį brauksi į gatvę - tragedija.
P. Vileišio g. bus centrinė juosta grįsta trinkelėmis:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tiesiog važinėjant nuošalesnėm gatvėm su priparkuotom auto pagalvojau tokią mintį,
Ok, gal ne dviračių juostomis vadintųsi.
Būtų kaip 1 juostos gatvė (bet dvipusio eismo) su plačiais kelkraščiais. Tarnautų kaip užuovėja pasitraukti nuo automobilių, bet nedraustų ir parkavimo.
Automobiliai priparkuoti tokiuose kelkraščiuose liptų į važiuojamąją juostą, bet važiuojant automobiliui būtų galima aplenkti užlipant ant priešingos pusės kelkraščio. Tokios juostos įrengiamos, kur mašinos beveik nesutinka viena kitos iš priešingų pusių, tai neturėtų kelti problemų. Realiai daug kur nelabai ir pasikeistų tvarka, išskyrus, kad mašinos labiau laikytųsi vidurio, ir greitis mažėtų nuo 30-50 km/h į 20 km/h.
Noriu pagaliau sužinoti, kiek tai sąmonė/nesąmonė
---
Kas liečia tokias 1 juostos gatves, tai N. Vilnioje panaši atsiranda su dviračių juostomis, aišku, jinai labiau atitinka Nyderlandų praktiką, kur dviračių juostų/kelkraščių niekas neturėtų užkišti, išskyrus stoteles.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą"Bus" yra gana optimistiška. Dabar, iki dabartinės administracijos kadencijos pabaigos likus maždaug metams, tikimybė, kad tokio projekto ten apskritai nebus, turėtų perkopinėti 50%.
Šiaip norėtųsi, kad spėtų įgyvendinti.
Aišku, gali darbai sustoti, (ar apskritai pasaulis sustoti kažkuria dalimi) dėl ekonominių/politinių, etc. dalykų, bet labai norėtųsi, kad nesustotųPaskutinis taisė PoDV; 2022.04.30, 17:16.
- 1 patinka
Comment
Comment