Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    7.
    Click image for larger version Name:	IMG_20211108_153112.jpg Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	1926925
    Tai išlupo dviračių takų bortelius ir sudėjo paprastus?

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Tai išlupo dviračių takų bortelius ir sudėjo paprastus?
      Gyvai neužfiksavau, o nuo foto man jau akyse mirga, tai pabijojau garsiai rėkt, kad čia paprasti, bet jo, čia tokie. Dar greit užasfaltavo, kad savivaldybė mažiau noro norėtų kontroliuot. Nors vis dar krapštosi su eskavatoriumi žemiau. Buvo precedentas jau Pilaitės pr., kai sudėjo ovalius gatvės bortus (parkavimo bortus, kaip Upės g.), tai po pranešimo statybos skyriui „Tvarkau mieste“, lupo lauk ir dėjo įvažiavimo automobilinius nusklembtuosius bortus (15 cm pločio), nes dviratinių (8 cm pločio) dar negamino LT. 1 km keitė.

      Čia įtariu suformavo skersinį 2 % nuolydį į kiemą, tai jei būtų tik apsukę dviratinius bortus, kad dvirtakis būtų žemiau – vanduo laikytųsi take, todėl suchaltūrino, kad būtų mažiau darbo. Na, žiūrėsim ką VMS'as.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Dar šiek tiek Žalgirio g. tako. Vandens nuvedimo kokybė


        Comment


          Kreivarankiai gonna kreivarank

          Comment


            Įdomu kodėl taip gaunasi. Juk visoje tako atkarpoje trombuojamas smėlis, paskui žvyras, paskui dedamas pirmas sluosknis ir šis, raudonas.

            Comment


              idomiai , negi keliu proc nuolydzio nera projekte?
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                Įdomu kodėl taip gaunasi. Juk visoje tako atkarpoje trombuojamas smėlis, paskui žvyras, paskui dedamas pirmas sluosknis ir šis, raudonas.
                Tame pačiame projekte, arčiau sankryžos su Kalvarijų g., teko pačiam matyti, kaip dar per karštą asfaltą buvo leidžiamas dviračių eismas ir važinėjo visokie traktoriukai ir kita statybų technika. Paklausus kažkokio pamainos viršininko, tas užtikrino, kad viskas čia gerai ir "volas dar pravažiuos". Savaime suprantama, "gerai" nebuvo ir tako dalis liko sugadinta. Tai čia net ne kreivarankiškumas, o tyčinis ir piktybiškas aplaidumas ar glušumas. Turbūt nieko stebėtino, kad ir šitoje vietoje viskas daryta pagal panašius standartus.

                Comment


                  Taigi ne savo sodybai daro, o valdžiai

                  Comment


                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                    Taigi ne savo sodybai daro, o valdžiai
                    Jei rimtai, tai nelabai suprantu, kaip tokia Grinda apskritai vis dar turi samdomų darbuotojų - darbininkų, su tokiais statybų įkainiais jie dirbdami statybose "ant savęs" panašius darbus kokius 5 kartus daugiau uždirbtų.
                    Flickr

                    Comment


                      Paprastai. Papildomai chaltūrini, mokesčių nemoki. Grindoj pavolioji durnių, eina pinigai pensijai, o dar ir atlyginimą kažkokį sumoka

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Jei rimtai, tai nelabai suprantu, kaip tokia Grinda apskritai vis dar turi samdomų darbuotojų - darbininkų, su tokiais statybų įkainiais jie dirbdami statybose "ant savęs" panašius darbus kokius 5 kartus daugiau uždirbtų.
                        Ant savęs slunkiukai nedirba, per daug reikalų. Reikia investicijos įrankiams, mokėt jais naudotis, nusisamdyt padavanų. Grindoj pagrinde slunkiukai dirba. Visi rimti meistreliai jau senai normalų pinigą kala ant savęs ir savo vertę supranta.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tame pačiame projekte, arčiau sankryžos su Kalvarijų g., teko pačiam matyti, kaip dar per karštą asfaltą buvo leidžiamas dviračių eismas ir važinėjo visokie traktoriukai ir kita statybų technika. Paklausus kažkokio pamainos viršininko, tas užtikrino, kad viskas čia gerai ir "volas dar pravažiuos". Savaime suprantama, "gerai" nebuvo ir tako dalis liko sugadinta. Tai čia net ne kreivarankiškumas, o tyčinis ir piktybiškas aplaidumas ar glušumas. Turbūt nieko stebėtino, kad ir šitoje vietoje viskas daryta pagal panašius standartus.
                          Jau pasakojau prieš kokius metus apie Giedraičių gatvę, kad buvo lygiai tokia pati istorija. Per ką tik nutiestą asfaltą pravažiavo traktorius, ant asfaslo liko gilus padangų protektorius, klausiu wtf jūs čia darot, o tie tiesiog juokiasi maždaug "blemba nū tu ir durnas, tėgi če išsilygins...", na tai taip ir liko iki šiol Tiesiog ten dirba žmonės, kuriems visų pirma yra visiškai px, o antra, nėra kvalifikuoti šiam darbui. Tuo įsitikinau dar prieš kokius 4-5 metus, kai po didelio karo su VMS činūšom išsikovojau, kad giminaičių kieme, kuris atrodė (ir iki šiol atrodo) kaip po atominio karo, naujai išasfaltuotų vienintelį taką/šaligatvį, kuris yra tuo pačiu yra ir privažiavimas prie 2 daugiabučių namų laiptinių. Problema buvo tame, kad jis buvo netaisytas kokius 50 metų ir po lietaus tapdavo viena didele bala. Atvažiavo Grindos profesionalai, pirmadienį ir antradienį darė matavimus, ruošiesi, prarabas buvo ne tipinis 55-65 metų Grindos veikėjas, kuriam ant veido parašyta, kad jam viskas yra giliai px, o maždaug 30 metų aktyvus vyrukas. Pakalbėjau su juo, sakė viskas bus padaryta kokybiškai. Per trečiadienį ir ketvirtadienį viską gražiai išasfaltavo. Penktadienį prasidėjo lietus ir šitas šaligatvis/kelias tapo tokia pačia bala, koks ir buvo prieš tai

                          Comment


                            Labai moderniai uzbaigtas dviračiu takas prie ozo....2021 metai, Vilnius, viena iš europos šalių sostinių....kokia tai rusija 1990 ieji....

                            Comment


                              Panašu, kad gal planuojama šitos sankryžos rekonstrukcija ar kas. Bet, žinoma, tai nėra pasiteisinimas viską taip palikti
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Turi ten sankryžą tvarkyti. Išvis visą ruožą nuo ten iki Žirmūnų turi rekonstruoti, pastatyti takus, kur jų nėra. Bet matyt, kaip visad, vėluoja ir dėl to galima viską taip palikti, nes kažkada kokiais 2025 gal viskas bus užbaigta.

                                Comment


                                  Galėtų patys Ozo valdytojai šitą vietą sutvarkyt, vis tik pas juos didžiausias srautas pro čia pėdina.. Gal vienas kitas klientas ir dviračiu užsuktų.

                                  Comment


                                    Berods taip ir bus, PC Ozas rekonstruos, keis eismą aplink degalinę (žiedai ir pan.) bei perdarys perėją. Bent jau taip pas juos sužymėta, nežinau kas finansuos būtent pervažą.

                                    Kitas variantas - kai Ozo g. A juostą įrengs, tada sutvarkys. Sutartis jau pasirašyta, tai manau pavasarį-vasarą bus.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Laisvės pr./L. Asanavičiūtrės/A. P. Kavoliuko g.

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151716.jpg Views:	36 Size:	966,1 kB ID:	1928328

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151559.jpg Views:	37 Size:	983,1 kB ID:	1928329

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151447.jpg Views:	36 Size:	890,1 kB ID:	1928330

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151432.jpg Views:	37 Size:	1,10 MB ID:	1928331

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151358.jpg Views:	37 Size:	907,6 kB ID:	1928332

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151413.jpg Views:	37 Size:	995,8 kB ID:	1928333

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151340.jpg Views:	37 Size:	838,7 kB ID:	1928334

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151235.jpg Views:	37 Size:	858,5 kB ID:	1928336

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151251.jpg Views:	37 Size:	787,9 kB ID:	1928335

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151211.jpg Views:	36 Size:	889,9 kB ID:	1928337

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151150.jpg Views:	36 Size:	1,03 MB ID:	1928338

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151836.jpg Views:	36 Size:	1,04 MB ID:	1928339

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151930.jpg Views:	36 Size:	1,02 MB ID:	1928340

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20211113_151914.jpg Views:	36 Size:	925,6 kB ID:	1928341
                                      Paskutinis taisė dondc; 2021.11.13, 20:11. Priežastis: Gramatika
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Click image for larger version  Name:	244374956_1244266189329637_1872279184491432095_n.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	1928502
                                        Kalbant apie si sedevra Oslo g. leidziantis nuo Vakarinio apl. atsakyma Vilnius.wtf facebuk'e pateike Jonas Simutis - SI Susisiekimo paslaugos inzinierius:

                                        Click image for larger version  Name:	Vilnius-wtf-Facebook.png Views:	0 Size:	35,1 kB ID:	1928503

                                        Atsakymai į visus kodėl: 1. Kodėl yra atitvarai take? Požeminiai tinklai. Praeina magistralinė šilumos trasa ir dujų trasa. Būtent šilumos tinklų buvo pageidavimas palikti tvorelę ties jų orinimo šachtomis orinimo (grybukai kur išsikiša metaliniai), pavojus dviratininkams leidžiantis nuo kalno, didelė tikimybė susižaloti nepamačius. 2. Kodėl takas neasfaltuotas? Reljefo ypatumai, didelis aukščių skirtumas, neatitikimas STR reikalavimams. Deja, bet taip, STR reikalavimai yra tokie, kurie priverčia rinktis vienus ar kitus sprendinius nepaisant kaip norėtųsi daryti kitaip, objektyviai įvertinus situaciją.
                                        Prisidengiant STR'u pasirodo galima daryti pliurzos taka vietoj asfaltuoto, jei nuolydis matomai didesnis nei galima. Logika!
                                        Matote viena like'a prie posto, jis yra Gintauto Niauros - VMS ekspluatacijos poskyrio vedejo. (P.S. Kiek Niaura sedi savo poste nezinau, bet jau 2008 jis uzimdavo sias pareigas.)
                                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.11.14, 15:16.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Prisidengiant STR'u pasirodo galima daryti pliurzos taka vietoj asfaltuoto, jei nuolydis matomai didesnis nei galima. Logika!
                                          Dar vieną šviežiai padarė taką Karoliniškėse, tik ten jau nesutankino, kaip Oslo/Gudelių g. Važiuojant Karoliniškėse ratas smenga į smėliuką, smėlis pabiręs ant šaligatvio, vejos bortų nėra, bet darant normaliai, nereikalingi ir jie. Juk nei Žaliųjų Ežerų g. ne visur jie yra ties biria danga, nei Nemenčinės pl. ne visur ties asfaltu. Šiaip saugiau be vejos bortų, maždaug būnant 12-os m. esu įskėlęs pirštakaulį įstrigus priekiniam ratui tarp vejos ir borto.

                                          Laisvės pr. ties troleibusų žiedu L. Asanavičiūtrės g., prie Pasakų parko, anksčiau buvo pratryptas keliukas pievoje:
                                          Click image for larger version  Name:	IMG_20211112_165247.jpg Views:	0 Size:	754,7 kB ID:	1928536

                                          Click image for larger version  Name:	IMG_20211112_165358.jpg Views:	0 Size:	377,1 kB ID:	1928535
                                          Paskutinis taisė dondc; 2021.11.14, 17:37. Priežastis: skilo, nelūžo.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X