Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai išlupo dviračių takų bortelius ir sudėjo paprastus?
Čia įtariu suformavo skersinį 2 % nuolydį į kiemą, tai jei būtų tik apsukę dviratinius bortus, kad dvirtakis būtų žemiau – vanduo laikytųsi take, todėl suchaltūrino, kad būtų mažiau darbo. Na, žiūrėsim ką VMS'as.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąĮdomu kodėl taip gaunasi. Juk visoje tako atkarpoje trombuojamas smėlis, paskui žvyras, paskui dedamas pirmas sluosknis ir šis, raudonas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTaigi ne savo sodybai daro, o valdžiai
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei rimtai, tai nelabai suprantu, kaip tokia Grinda apskritai vis dar turi samdomų darbuotojų - darbininkų, su tokiais statybų įkainiais jie dirbdami statybose "ant savęs" panašius darbus kokius 5 kartus daugiau uždirbtų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tame pačiame projekte, arčiau sankryžos su Kalvarijų g., teko pačiam matyti, kaip dar per karštą asfaltą buvo leidžiamas dviračių eismas ir važinėjo visokie traktoriukai ir kita statybų technika. Paklausus kažkokio pamainos viršininko, tas užtikrino, kad viskas čia gerai ir "volas dar pravažiuos". Savaime suprantama, "gerai" nebuvo ir tako dalis liko sugadinta. Tai čia net ne kreivarankiškumas, o tyčinis ir piktybiškas aplaidumas ar glušumas. Turbūt nieko stebėtino, kad ir šitoje vietoje viskas daryta pagal panašius standartus.
- 2 patinka
Comment
-
Berods taip ir bus, PC Ozas rekonstruos, keis eismą aplink degalinę (žiedai ir pan.) bei perdarys perėją. Bent jau taip pas juos sužymėta, nežinau kas finansuos būtent pervažą.
Kitas variantas - kai Ozo g. A juostą įrengs, tada sutvarkys. Sutartis jau pasirašyta, tai manau pavasarį-vasarą bus.
- 1 patinka
Comment
-
Kalbant apie si sedevra Oslo g. leidziantis nuo Vakarinio apl. atsakyma Vilnius.wtf facebuk'e pateike Jonas Simutis - SI Susisiekimo paslaugos inzinierius:
Atsakymai į visus kodėl: 1. Kodėl yra atitvarai take? Požeminiai tinklai. Praeina magistralinė šilumos trasa ir dujų trasa. Būtent šilumos tinklų buvo pageidavimas palikti tvorelę ties jų orinimo šachtomis orinimo (grybukai kur išsikiša metaliniai), pavojus dviratininkams leidžiantis nuo kalno, didelė tikimybė susižaloti nepamačius. 2. Kodėl takas neasfaltuotas? Reljefo ypatumai, didelis aukščių skirtumas, neatitikimas STR reikalavimams. Deja, bet taip, STR reikalavimai yra tokie, kurie priverčia rinktis vienus ar kitus sprendinius nepaisant kaip norėtųsi daryti kitaip, objektyviai įvertinus situaciją.
Matote viena like'a prie posto, jis yra Gintauto Niauros - VMS ekspluatacijos poskyrio vedejo. (P.S. Kiek Niaura sedi savo poste nezinau, bet jau 2008 jis uzimdavo sias pareigas.)Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.11.14, 15:16.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPrisidengiant STR'u pasirodo galima daryti pliurzos taka vietoj asfaltuoto, jei nuolydis matomai didesnis nei galima. Logika!
Laisvės pr. ties troleibusų žiedu L. Asanavičiūtrės g., prie Pasakų parko, anksčiau buvo pratryptas keliukas pievoje:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment