Ko gero turiu atsiprašyt, kad užsipuoliau. Iš nuotraukų panašu, kad mano turėta info dėl šilumos trasos buvo neteisinga ir ten yra išties atnaujinami šaligatviai... Nors turbūt dar reikia palaukti.
Mano pirma mintis irgi buvo apie šilumos trasą, bet tiesiog pagalvojau, kad kažkaip labai jau nelogiška būtų pradėti daryti ją, kai iki šildymo sezono geriausiu atveju liko mėnuo. O ir buvo labai jau lygiai nuimta tako ribose
Absitriest galima tokį neūkiškumą matant, tvoros ten gražios, tad nepigios. Įdomu ar iškasė ir pernaudos ar nupjovė ir išmetė, kaip su kelio ženklų atramom daro: https://www.facebook.com/groups/7379...62234717133531
Algirdo g. rekonstrukcija, šįkart einant priešinga kryptimi - iš šiaurės į pietus. V. Mykolaičio-Putino g. darbai vis tik eina ne pagal pradinį planą - šaligatvis perklojamas ten kur buvo, o ne perdaromas į dviračių taką. Palei gatvės važiuojamąją dalį tik pakeisti bortai.
Algirdo g. vis tik prasidėjo ir antro etapo darbai. Atkarpoje tarp J. Basanavičiaus ir T. Ševčenkos g. nufrezuotas asfaltas iki senojo akmeninio grindinio.
Ties T. Ševčenkos gatve dviračių tako darbai susikerta su šilumos tinklo atnaujinimo darbais - beveik visa T. Ševčenkos gatvė vis dar išrausta. Toliau link Naugarduko g. jau šalinamas ir akmeninis grindinys.
Pirmojo etapo darbai Naugarduko-Geležinkelio atkarpoje arti finišo, bet vis dar nebaigti. Šaligatvio dar trūksta Naugarduko-Šaltinių atkarpoje bei pavieniuose taškuose kur reikia pjaustyti plyteles (pvz. šalia stulpų), dviračių takas raudono asfalto sluoksnį vis dar turi tik tarp Kauno ir Panerių gatvių.
Pasinaudosiu bucaneer foto.
nesuprantu šitos vietos V. Mykolaičio-Putino g. Kadaise buvo išdaužytas šaligatvis, tuomet praeitais metais būtent toje vietoje buvo keičiami šiluminiai vamzdžiai (po šaligatviu) ir vyko dangos atstatymo darbai, suklotas naujas šalitgatvis, bet dabar jį perklojo iš naujo... Taip pat ne itin man suprantama, kaip šioje vietoje suplanuotas dviračių takas:
Ant popieriaus buvo suprojektuotas raudonas asfaltas. VMS'as pakeitė planą jo netiesti, tad nurodė perkloti šaligatvį, nes paprastai jie būna nudėvėti. Vietoje aišku netikrino vaizdo, tad nematė, jog perkloti nereikia. Buvo diskusijų, kad dviračių eismą organizuoti gatve. Matyt, ja ir važiuos, nes net Naujojoj Vilnioj sugeba humanizuoti gatves.
LDB agituoja, kad D kat. gatvėse takų neturi būti, bet aš nevisai palaikau tokią nuomonę. Pvz. praeitą žiemą važiavau D kat. Sudervės kl., tai ten buvo 4 bombslėjaus trasos išilgai gatvės nuo 4 eilių auomobilių ratų – ledo loviai, užsnigti sniegu ir purvo koše. Net nusiteikęs ekstremaliam važiavimui ledu, išsiplojau ant nugaros, nulaužiau lempą, kadangi nebuvo įmanoma važiuoti niekaip, persikėliau į šaligatvį, kuris nevalytas, tech. šaligatvio pločio. Sniegas iki pusės blauzdų.
Valyt turi, bet kai nenuvalo, tai naudotis gatve bendram sraute žiema kartais neįmanoma. Nevalytą dvirtakį dar galima įveikti.
Algirdo g. dviračių takas jau apstatytas automobiliais.
Darbai dar nebaigti, pagal planą ten turės būti plastikiniai ratų atmušai, be to, dar nėra jokio (horizontalaus ar vertikalaus) ženklinimo, kad ten yra būtent dviračių takas.
Neturi ką veikti, kad ušsiminėji tokiais dalykais? Gal žmonės 5 minutėms tepasistatė, nes močiutė miršta ir reikia skubiai į ligoninę? Nerašik, nežinodamas situacijos
Yra dar viena bėda (tikiuosi laikina) su D gatvėmis (bent jau viena tai tikrai) žiemą. Kur buvo padarytas bendras srautas ir nebuvo atskiro (išskirto) šaligatvio, žiemą nebuvo joks plotelis nuvalytas pėstiesiems, matomai traktuojant, kad tai važiuojamoji dalis. O ten kur einamoji dalis, nors ir viename lygyje su asfaltu, klota pvz trinkelėmis, - trinkelės buvo valomos.
O šaligatvis ir dvirtakis atnaujinamas ir palei traukinių stotį? O jei stoties projektas numatys pakeisti gatvės trajektoriją ar ką kitą? Na, gal nedidelis praradimas...
Yra dar viena bėda (tikiuosi laikina) su D gatvėmis (bent jau viena tai tikrai) žiemą. Kur buvo padarytas bendras srautas ir nebuvo atskiro (išskirto) šaligatvio, žiemą nebuvo joks plotelis nuvalytas pėstiesiems, matomai traktuojant, kad tai važiuojamoji dalis. O ten kur einamoji dalis, nors ir viename lygyje su asfaltu, klota pvz trinkelėmis, - trinkelės buvo valomos.
Bėda praėjusią žiemą Vilniuje buvo ta, kad daugelis šaligatvių išvis nebuvo valomi, nors pagal VMS ir rangovų sutartis tai turėjo būti daroma. Tiesiog piktybiškai nevalė ir tiek.
O šaligatvis ir dvirtakis atnaujinamas ir palei traukinių stotį? O jei stoties projektas numatys pakeisti gatvės trajektoriją ar ką kitą? Na, gal nedidelis praradimas...
Dar nebaigus grandiozinio bent dvejus metus trukusio dviračių tako projekto statybų, miesno baby inžinierių komanda buvo informuota, jog pagal DJMP ne Vakarinio aplinkkelio/Pilaitės pr., o būtent Ozo/GV g. dobile numatyta dviejų lygių jungtis, tad įsiklausę – perdaro ir šį projektą! Šiemet numatyta net 3 mljn. europietiškų eurų (galimai 1 mljn. naujoms statyboms ir 2 mljn. taisymams). Iš darbų perimetro galima įtarti, jog bus liftai. Tikėkimės, kad krovininius montuos, kad būtų galima kilti kartu su draugu. Visgi magistralinis aukščiausios dviračių kategorijos kelias. Chronologija: 2021-05-30
Darbai dar nebaigti, pagal planą ten turės būti plastikiniai ratų atmušai, be to, dar nėra jokio (horizontalaus ar vertikalaus) ženklinimo, kad ten yra būtent dviračių takas.
Sakai pirma išlaužom, po to neleidžiam statyti, kad kokį 20 metų takas būtų sulaužytas nuo pat nutiesimo?
Ozo g. gal persigalvojo ir darys kalnelius prieš perėją, kas būtų saugiau nes transporto priemonės turėtų anksčiau prilėtinti. Aišku galbūt įmanoma turėti ir greičio mažinimo kalnelius ir iškilią perėją šalia, ar yra kur nors toksai sprendimas?
Tai 3 mln numatyti per visą Vilnių (14 km takų), bet jūs taip patogiai sudėliojote žodžius lyg šita viena sankryža tiek kainuos.
Forumiečiai (kurie nespustelėjo aktyvaus teksto nuorodos) dėkingi už papildomą išaiškinimą. Maža kas galėjo nesuvaldyti termobranduolinės sarkazmo bombos pranešime.
P. S. Skliausteliuose rašiau daugiskaita „statyboms”, o ne šio objekto „statybai”, tad neturėjau jokių intencijų susieti 3 mljn. tik su šiuo vienu projektu.
Comment