Dondc, pastabos puikios.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąDondc, pastabos puikios.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMačiau ir aš juos šiandien. Prie vienos pervažos kažką įnirtingai diskutavo ir rodė. Įdomu apie ką buvo? Mokomoji išvyka ar kažką diskutavo dėl įgyvendinimo?
Edit: P. S. Pirklių g. pilnai raudonas asfaltas jau.Paskutinis taisė dondc; 2021.08.19, 07:38.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Liepos pabaigoj buvo išasfaltuotas Pirklių/Mamoničių ruoželis:
Įvažiavimai Pirklių g. pakelti iki dvirtakio lygio:
Trūksta tiek ženklų tiek horizontalaus ženklinimo prie perėjos:
Toliau:
Bonus content: Padangų keitykla gavo patogų parkingą! Jei neapsiramins, reiks prašyt savivaldybės kažkokių kuolelių.
- 4 patinka
Comment
-
Algirdo g. rekonstrukcijos pirmas etapas vėluoja jau tris savaites, ir panašu užtruks dar kelias. Raudono asfalto vis dar niekur nėra, bet bent jau juodas asfalto sluoksnis nuklotas per visą ilgį (išskyrus trumpą atkarpą ties Šaltinių g., kur ilgai keitė kanalizacijos šulinį). Dar yra nesutvarkytų šaligatvio vietų ir nepradėtų salelių. Jeigu vasarą taip lėtai ėjosi darbai, tai ruduo ir žiema tolimesniems etapams nieko gero nežada.
- 13 patinka
Comment
-
Oslo (ne Norvegijos) g.
Statybos darbų (juoda linija) apvažiuojamoji schema (palei gatvę):
https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface
Vejos bortais sujungs juodą su raudonu asfaltu (o ne dažytu punktyru kokiu), dėl išilginio kampo bus pavojinga ir nekomfortabilu, kaip Eurovelo 11 jungtis su Kareivių g., bet atsakingieji galimai approve'ins, na, kad išlaikyt vientisą kelio saugos standartą mieste:
Meistrai sakė pripjaus, viskas gerai. Paprotinau juos, kad granitinius tikrai gamina pereinamuosius, tai gal užsipuls prarabą savo, kad užpirktų kitą kart, kad mažiau dulkėmis kvėpuot:
Nuoširdžiai paplepėjom su darbuotojais, jei gerai supratau, vienas iš Čiurlionkės kiti visi iš VDA, sakė aš, kaip prijaučiantis menui, suprasiu – daro pirmą Lietuvoje dviračių taką aukščiau šaligatvio (© DOют ARCHITECTS):
Padėkojau už pokalbį apie bortus ir nuvažiavau. Takas sujungs Laisvės pr. takelį su viaduku į Lazdynėlius bei pro kiemus į Architektų g. mega ilgą dvirtakį. Kiemai:
Paskutinis taisė dondc; 2021.08.31, 19:58.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTurbūt norėjot [norėjai] parašyt ne "granitinius", o "gazoninius"?
Prisiminiau, kad Gynėjų g. yra vien granitiniai, pereinantys tikrai nepripjauti, bet aišku kampas skiriasi. Tai nejaugi VMS įkalbėjo gamyklas gaminti betoninius dviračių bortus, bet pereinančiųjų ne?
Radau foto, kaip atrodys sujungtas asfaltas. Net Lazdynuose išliejus ir juodo asfalto atkarpą idealiai ties bortu, ilgainiui lygiai prasiskirstys ir atsiras problema. Ties Kareivių g. bortas meta šešėlį ties kuriuo dar kaupiasi smėlis su akmenukais, net nekalbant apie slidesnę kelio dangą (gerai, kai žinai, jog reikia persikelti priekinį ratą sukant arba agresyvesniu kampu sukti – deja ne visi žinos kol nenusisuks sprando, tad su dviračių populiarumu populiarės ir traumos, o jau dabar laukiau virš mėnesio eilėje pas chirurgą Santariškėse):
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDviračių takas AUKŠČIAU už šaligatvį? BUT WHY?Paskutinis taisė dondc; 2021.09.01, 12:26.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Oho, tai čia visai normaliai nukasinėja tą šlaitą, gal žinomas projektinis nuolydis?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kad čia turbūt daugiau supilta, nei nukasta. Bet kuriuo atveju nesuprantu wtf čia jie daro. Kodėl negalėjo tako paleisti apačioje palei gatvę, o kam reikia viršun, jau užsukt zigzagu ties pėsčiųjų viaduku?Parašė Creatium Rodyti pranešimąLabai gerai, kad takas toliau nuo gatvės. Ypač tokios.
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Oho, tai čia visai normaliai nukasinėja tą šlaitą, gal žinomas projektinis nuolydis?
Pagal STR „10 lentelė Pagrindiniai gatvių techniniai parametrai”, maksimalus išilginis nuolydis E kat. – 4 %, projektinis greitis – 30 km/h. Net jeigu prieštarautumėte ir priskirtumėte taką F kat., maksimalus išilginis nuolydis būtų – 5 %, projektinis greitis – 20 km/h. Šaligatviams maks. 5 %.
Pateiktuose PP nenurodytas išilginis nuolydis apskritai, parašyta, jog takas bus daromas pagal esamus pramindžiotus takus. Esamų takų selekcinis (būtent nepalankiausioje ir stačiausioje vietoje) išilginis nuolydis yra 14 %. Net jeigu nuo Laisvės pr. keltumėte taką, kad nuolydį suvienodinti ir išlaikyti kuo mažesnį aukščių skirtumą, būtų 6 % ir STR normų vis tiek neišlaikytumėte.
Jo supila čia, o ne nukasa. Dar atrodo bando formuoti kaskadinius užvažiavimus – sausu oru gal bus geriau, žiemą bus dar didesnis pravalas. Kadangi nuolydžiai ir atstumai savaime nelegalūs, tai šios kaskados vargu ar padeda (yra specialūs skaičiavimai kiek žmogui reikia jėgos užvažiuoti kokiais laipsniais ir kokius kalniukus daryti, bet ten NL dokumentuose, vargu ar LT jais vadovaujasi, nors bibliotekoje VMS'as formaliai lyg ir turi). Buvęs vaizdas:
Paskutinis taisė dondc; 2021.09.01, 23:32.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Oi tik daugiau tokių nelegalių dviračių takų
P.S. reikalavimas dėl takų netiesimo palei A kategorijos gatves yra nesąmonė, nes nevisur yra patogi alternatyvi trasa, nors šioje vietoje čia galima laikyti net ne taku o jungtimi, kurios nėra kaip kitaip nutiesti nuo viaduko per Oslo g. Turėtų būti pakeista reikalavimu tiesti takus alternatyviomis trasomis, jei yra tokia galimybė.
- 7 patinka
Comment
-
Ne pirmą kartą skaitau dondc komentarus dėl šitos jungties ir nesuprantu iš kur toks pyktis būtent šitai atkarpai ir nusišnekėjimas..
Kaip ir buvo sakyta visų pirma tai net nėra normalus dviračių takas, o tiesiog jungtis, kurios labai seniai reikėjo pusei Lazdynų ir Lazdynėlių (ypač kai bus pastatytas tiltas per Nerį). Antra, man visiškai vienodai ar nuolydis bus 5% ar 15%, nes šitoj vietoj nieko geriau nepadarysi, o ir nereikia. Kas nepajėgs užvažiuoti į šitą kalniuką galės tuos 10m pasivesti dviratį. Tad tas kas yra dabar daroma, bus 100 kartų geriau nei buvo ir kaip themanual sakė, tik daugiau tokių nelegalių dviračių jungčių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lakis Rodyti pranešimąNe pirmą kartą skaitau dondc komentarus dėl šitos jungties ir nesuprantu iš kur toks pyktis būtent šitai atkarpai ir nusišnekėjimas..
Ir šiaip, kam savivaldybei tas dvirtakių planas jei tiesia ne ten ir ne tokiu prioritetu kaip planavo?
- 1 patinka
Comment
-
Takų tiesimo eiliškumas tikrai glumina, bet tokioms trumpoms jungtims daryčiau išimtį, ypač tokiose vietose kaip čia kur jungtis išties labai naudinga.
Labiau užkliūva kai atsiranda ilgas neprijungtas takas miesto pakraštyje, nors taką Narbuto g. žada jau penkti metai praktiškai nuo pirmos kadencijos pradžios, o jis prijungtų trečdalį jei ne pusę VIlniaus gyventojų prie centro
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTakas čia buvo išvis nenumatytas: nei Dviračių takų spec. plane (nors jis nedraudžia kurti papildomos infrastruktūros), nei Vilniaus darnaus judumo plane, nei derinant biurų projektą PP stadijoje (su visuomene derintas takas tik palei Laisvės pr., čia turėjo būti tik šaligatvis). Čia viskas kas įmanoma – nelegalu. DJMP išvis net nurodo, jog netiesti takų palei A kat. gatves. Net keliant į viršų jis vis tiek priartėja prie gatvės.
O projektas viešintas visuomenei buvo.Paskutinis taisė Creatium; 2021.09.02, 11:46.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTakų tiesimo eiliškumas tikrai glumina, bet tokioms trumpoms jungtims daryčiau išimtį, ypač tokiose vietose kaip čia kur jungtis išties labai naudinga.
Labiau užkliūva kai atsiranda ilgas neprijungtas takas miesto pakraštyje, nors taką Narbuto g. žada jau penkti metai praktiškai nuo pirmos kadencijos pradžios, o jis prijungtų trečdalį jei ne pusę VIlniaus gyventojų prie centro
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Daug slidžių dalykų čia yra. Ar tikrai galima vertint, kad takas eis palei A1 kategorijos gatvę? Ir taip ir ne. Jeigu 20 metrų takas eis palei gatvę, o tada nuo jos atitols - tai ar čia jau blogai ar dar ne? Bet jį projektavo ir turbūt net tiesia už biurų statytojų pinigus (nes pirkimo konkurso darbams nemačiau). Tai gal ir nėra blogai išnaudoti tokią proga ir nemokamai (?) gauti jungtį.
O projektas viešintas visuomenei buvo.
Biuru satatytojų pinigai yra miestiečių pinigai, nes tokie takai tiesiami vietoj infrastruktūros mokesčio.
Buvo pasiūlymas tiesti taką per šalia esantį miškelį ir išvingiuoti, kad nebūtų per didelio nuolydžio. Tuo atveju, takas tiktų rekreacijai ir būtų geresnis ir iš susisiekimo perspektyvos (tiesiasnis kelias nuo pietinės lazdynų dalies iki tunelio po laisvės prospektu link būsimo tilto per Nerį, mažesnis nuolydis).
Comment
Comment