Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man nesuprantma kam reikalingi nupiešti dviračių takai mažuose gatvėse kur eismas lėtas. Kodėl negalima judėti tiesiog gatvėje? Iš esmės linijos nupaišytos ant akmens yra nesomonė, atrodo neestetiškai, greitai nusitrina. Užsienyje ant bruko dedami metaliniai atšvaitai vietoje linijų.
    Paskutinis taisė Resutas; 2020.07.08, 08:12.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
      Jeigu rimtai, tai neįsivaizduoju kokiam debilui galėjo kilti mintis nupaišyt dviračių takus ant tokio stambaus, aštraus ir absoliučiai nei dviračiams, nei, tuo labiau, paspirtukams, netinkančio bruko, kaip aplink Rotušę, ant kurio viskas dreba net važiuojant su mašina, bet oh well, #ambicijos...
      Reikėjo suprasti iš ant šaligatvio priparkuoto sunkvežimio. Pas juos vizija - nulis.

      Comment


        Parašė gediminasz Rodyti pranešimą

        Jau pradeda priminti Olandiją, kur toks ženklinimas ant kiekvieno kampo

        Click image for larger version Name:	Screenshot 2020-07-07 at 21.46.18.png Views:	0 Size:	252,2 kB ID:	1813647

        Tik panašu, kad olandai nesivargina žymėti dviračių juostos važiuoti priešinga kryptimi, kas man atrodo kur kas estetiškiau. Bet matyt pas mus to neleidžia taisyklės?

        Click image for larger version Name:	Screenshot 2020-07-07 at 21.54.24.png Views:	0 Size:	292,1 kB ID:	1813648

        O jeigu ir yra baltos linijos, tai dažnai jos būna iš baltų trinkelių.
        Kaune senamiestį nėra linijų, tik ženklai.

        Comment


          Arsenalo g. -- super baisus brukas, bet yra Velomaratono trasos vinis. Palyginus tu tom vietom, Rotušės aikštė yra vienas malonumas.
          Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
          O Velomaratonas turėtų daugiau dalyvių, jei "išimtų" iš trasos tą Arsenalo gatvę. Atseit plentinė trasa, bet joje patogiau yra su kalnų dviračiu
          Senamiestyje nėra lengva pagal tas linijas važinėti: daug posūkių, nedrausmingų pėsčiųjų, intensyvesnis eismas. Jos daugiau dėl grožio nei dėl praktinės naudos.
          Paskutinis taisė senasnamas; 2020.07.08, 10:27.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

            Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
            Gedimino propsektą rekonstravo prieš 17 metų ir turbūt visą tą laiką neprižiūrėjo. Reikia džiaugtis, kad dar jis tokio gero stovio atsižvelgiant į aplinkybes. Nors tiesa bandė kaikurias trinkeles keisti 2012 metais.

            Comment


              Gedimino propsektą rekonstravo prieš 17 metų ir turbūt visą tą laiką neprižiūrėjo.
              Ką ten prižiūrėti, jei nekokybiškos plytelės tiesiog trupa. Pirmiausia reikia kokybiškų medžiagų ir kokybiško darbo.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Ką ten prižiūrėti, jei nekokybiškos plytelės tiesiog trupa. Pirmiausia reikia kokybiškų medžiagų ir kokybiško darbo.
                Na tuomet klojam gedimino prospektą iš naujo. Dalį jau uždarėm, uždarom eismą likusioje dalyje ir klojam šaligatvius. Vistiek dabartiniuose per lauko kavines praeiti neįmanoma.

                Comment


                  Gal kol kas neklojam, yra ir daugiau svarbesnių darbų.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Ir išvis, ttttt, kaip įsivaizduojat tinkamus dvirtakius Rotušės aikštėj ir bendrai Senamiesty? Išlupt raudoną granitą ir patiest asfaltą? Paveldosauga neleis. Pakeist granitą lygesniu, bet ne slidžiu? ¯\_(ツ)_/¯
                    Nereikia ir įsivaizduot, Universiteto gatvės danga tinka ir Senamiesčiui, ir dviračiams, ir paspirtukams, ir net longboard'ams.

                    Comment


                      Minsko pl. gan iš anksto nutiesė gabaliuką dvirtakio (Šalia viaduko). Iš Liepkalnio g. pusės taip pat iškasti pakraščiai.

                      Click image for larger version

Name:	682020151624.jpg
Views:	1100
Size:	226,5 kB
ID:	1813827
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Minsko pl. gan iš anksto nutiesė gabaliuką dvirtakio (Šalia viaduko). Iš Liepkalnio g. pusės taip pat iškasti pakraščiai.
                        Kiek pamenu iš projekto, čia nuotraukoje matomas gana keistas sprendimas užbaigti dviračių taką šaligatviu.

                        Gerai būtų, kad ir likusius kelis šimtus metrų iki savivaldybės ribos nutiestų per ateinantį dešimtmetį - nuo Vilniaus rajono ribos eina visai neblogas takas iki pat Nemėžio.
                        Paskutinis taisė adomazzz; 2020.07.08, 23:25.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Jeigu rimtai, tai neįsivaizduoju kokiam debilui galėjo kilti mintis nupaišyt dviračių takus ant tokio stambaus, aštraus ir absoliučiai nei dviračiams, nei, tuo labiau, paspirtukams, netinkančio bruko, kaip aplink Rotušę, ant kurio viskas dreba net važiuojant su mašina, bet oh well, #ambicijos...
                          Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                            Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
                            O Velomaratonas turėtų daugiau dalyvių, jei "išimtų" iš trasos tą Arsenalo gatvę. Atseit plentinė trasa, bet joje patogiau yra su kalnų dviračiu
                            Senamiestyje nėra lengva pagal tas linijas važinėti: daug posūkių, nedrausmingų pėsčiųjų, intensyvesnis eismas. Jos daugiau dėl grožio nei dėl praktinės naudos.
                            O nepakanka Velomaratone dalyvių? Sportininkų ir semi-sport finišavusių netoli 300, daugiau, nei leidžia startuot Tour de France vienu metu. Mėgėjų parade irgi tūkstančiai, visi 10 km užpildyti dviratininkų srautu.

                            Atrodo, turit kažkokius klaidingus įsivaizdavimus apie plentines lenktynes: profesionaliame pasaulyje labai prestižinės yra Paris-Roubaix varžybos, kur trečdalis kelio būna siaubingais grįstais laukų keliais, Ronde van Vlaandren, kur trasa suka kilpomis tarp kelių super stačių ir super brutalių grįstų įkalnių. Italijoj Strade Bianche varžybos kabina žvyrkelius, nuo kurių viskas aplimpa balkšvom dulkėm arba, jei drėgna, pilkšvu purvu, Lietuvoj Plento taurės Semeliškių etape trasa eina per šio miestelio Basanavičiaus gatvę su baisiu apvalių akmenų grindiniu, Šakių etape išvis yra plentiniams dviračiams netinkama išplauto žvyrkelio įkalnė, kuri ir su MTB būtų šioks toks iššūkis, dauguma dalyvių jos ir neįveikia nenušokę: https://www.youtube.com/watch?v=7tVw_NWu7oQ. Šitos sunkiosios vietos sudaro galimybes taktiniams veiksmams, leidžia geriausiems, drąsiausiems ir techniškiausiems pabėgti nuo būrio, sudaro visą varžybų intrigą.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Šimašiaus Tujų takas ties ta vieta, kur 2018 po "dudžiausios per paskutinius 300 metų" liūties susideformavo tako danga. Tai po šių metų "didžiausios per paskutinius 300 metų" liūties, surprise surprise, nutiko lygiai tas pats. Ta pati tako atkarpa vėl susigumbavusi ir greičiau įsibėgėjus visai realu nuskristi nuo dviračio ar paspirtuko toje vietoje.
                              Matyt, ten veržiasi gruntiniai vandenys, kažkokie šaltiniai? Įdomu, koks yra technologiškai teisingas sprendimas tokiai problemai.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.
                                Yra Senamiestis gyvenamoji zona, bet vairuotojams kažkaip vienodai, ir policija pažeidėjais nesidomi. Kartą Universiteto g. ant šaligatvio buvo užlipęs kažkoks mikriukas. Jį apeidamas pėsčiomis sutrukdžiau skubėti kažkokiems vairuotojams, buvau apipypintas. Priėjau prie lango paklaust, kas negerai. Argumentai apie gyvenamąją zoną nieko neįtikino.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Yra Senamiestis gyvenamoji zona, bet vairuotojams kažkaip vienodai, ir policija pažeidėjais nesidomi. Kartą Universiteto g. ant šaligatvio buvo užlipęs kažkoks mikriukas. Jį apeidamas pėsčiomis sutrukdžiau skubėti kažkokiems vairuotojams, buvau apipypintas. Priėjau prie lango paklaust, kas negerai. Argumentai apie gyvenamąją zoną nieko neįtikino.
                                  Bet ten tik maža dalis viso senamiesčio gyvenama zona, turėtų būti visas senamiestis, plius niekur neturėtų būti asfalto (kaip pvz.Rygos senamiestyje). Labas geras pavyzdys Savičiaus g. rekonstrukcija, kur neliko asfalto, praplatėjo šaligatviai ir kas keliasdešimt metrų atsirado kalneliai. Gaila, kad tas nepadaryta rekonstruojant Totorių ar Labdarių gatves.



                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.
                                    Būtent. Dar norėčiau papildyti, kad senamiesčio beveik visos gatvės, ypač kuo labiau centro, turi būti rekonstruojamos, lietvamzdžiai pajungiami į kanalizaciją, visi šaligatviai ir esamos eismo juostos sulyginami į vieną lygį.

                                    Universiteto g. yra dar vienas gerai iliustruojantis bardaką pavyzdys. Buvo remontuojama ar rekonstruojama gatvė (nežinau, nes šaligatvių platinimas kaip ir užduoda rekonstrukcijos statusą, bet kaip buvo padaryta tai daugiau remonto sunku pavadinti). Ją rekonstruojant reikėjo pajungti lietvamzdžius į kanalizaciją, šaligatvius leisti žemyn, o jei jau STR prikimba su reikalavimu ženkilnti dvirtakį, kad juo būtų galima dviem kryptymis važiuoti (gyvenamojoje zonoje irgi to STR reikalauja? Senamiestyje negalima išimties padaryti dėl susiformavusio užstatymo būdo?), tuomet buvo galima kitokios išvaizdos trinkelių vieną juostą pravesti - ir atrodytų estetiškai tvarkingai, ir nereikėtų perdažynėti, ir berazumiai reikalaujantys aklai STR tokiose situacijose laikytis būtų patenkinti.

                                    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	675
Size:	81,4 kB
ID:	1814181
                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	672
Size:	72,9 kB
ID:	1814182
                                    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas#layers

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Bet ten tik maža dalis viso senamiesčio gyvenama zona, turėtų būti visas senamiestis, plius niekur neturėtų būti asfalto (kaip pvz.Rygos senamiestyje). Labas geras pavyzdys Savičiaus g. rekonstrukcija, kur neliko asfalto, praplatėjo šaligatviai ir kas keliasdešimt metrų atsirado kalneliai. Gaila, kad tas nepadaryta rekonstruojant Totorių ar Labdarių gatves.
                                      Kam is viso reikia to atskirimo tarp vaziuojamosios ir saligatviu dalies, juk cia vis tiek ne tranzitine gatve, automatiskai limituoja naudojimo galimybes viesoj erdvej.

                                      Comment


                                        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                        Kam is viso reikia to atskirimo tarp vaziuojamosios ir saligatviu dalies, juk cia vis tiek ne tranzitine gatve, automatiskai limituoja naudojimo galimybes viesoj erdvej.
                                        Na, ji yra vienos iš kilpų išleidžiamoji gatvė, taigi eismas momentais gali būti gan tankus.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                                          Na, ji yra vienos iš kilpų išleidžiamoji gatvė, taigi eismas momentais gali būti gan tankus.
                                          Berlyne eismas taip pat gan tankus, bet ten dviratininkai be problemų važiuoja pirmąja eismo juosta ir tai yra tik automobilių vairuotojų problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X