Man nesuprantma kam reikalingi nupiešti dviračių takai mažuose gatvėse kur eismas lėtas. Kodėl negalima judėti tiesiog gatvėje? Iš esmės linijos nupaišytos ant akmens yra nesomonė, atrodo neestetiškai, greitai nusitrina. Užsienyje ant bruko dedami metaliniai atšvaitai vietoje linijų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu rimtai, tai neįsivaizduoju kokiam debilui galėjo kilti mintis nupaišyt dviračių takus ant tokio stambaus, aštraus ir absoliučiai nei dviračiams, nei, tuo labiau, paspirtukams, netinkančio bruko, kaip aplink Rotušę, ant kurio viskas dreba net važiuojant su mašina, bet oh well, #ambicijos...
Comment
-
Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
Jau pradeda priminti Olandiją, kur toks ženklinimas ant kiekvieno kampo
Tik panašu, kad olandai nesivargina žymėti dviračių juostos važiuoti priešinga kryptimi, kas man atrodo kur kas estetiškiau. Bet matyt pas mus to neleidžia taisyklės?
O jeigu ir yra baltos linijos, tai dažnai jos būna iš baltų trinkelių.
Comment
-
Arsenalo g. -- super baisus brukas, bet yra Velomaratono trasos vinis. Palyginus tu tom vietom, Rotušės aikštė yra vienas malonumas.
O Velomaratonas turėtų daugiau dalyvių, jei "išimtų" iš trasos tą Arsenalo gatvę. Atseit plentinė trasa, bet joje patogiau yra su kalnų dviračiu
Senamiestyje nėra lengva pagal tas linijas važinėti: daug posūkių, nedrausmingų pėsčiųjų, intensyvesnis eismas. Jos daugiau dėl grožio nei dėl praktinės naudos.Paskutinis taisė senasnamas; 2020.07.08, 10:27.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKą ten prižiūrėti, jei nekokybiškos plytelės tiesiog trupa. Pirmiausia reikia kokybiškų medžiagų ir kokybiško darbo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąIr išvis, ttttt, kaip įsivaizduojat tinkamus dvirtakius Rotušės aikštėj ir bendrai Senamiesty? Išlupt raudoną granitą ir patiest asfaltą? Paveldosauga neleis. Pakeist granitą lygesniu, bet ne slidžiu? ¯\_(ツ)_/¯
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąMinsko pl. gan iš anksto nutiesė gabaliuką dvirtakio (Šalia viaduko). Iš Liepkalnio g. pusės taip pat iškasti pakraščiai.
Gerai būtų, kad ir likusius kelis šimtus metrų iki savivaldybės ribos nutiestų per ateinantį dešimtmetį - nuo Vilniaus rajono ribos eina visai neblogas takas iki pat Nemėžio.Paskutinis taisė adomazzz; 2020.07.08, 23:25.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jeigu rimtai, tai neįsivaizduoju kokiam debilui galėjo kilti mintis nupaišyt dviračių takus ant tokio stambaus, aštraus ir absoliučiai nei dviračiams, nei, tuo labiau, paspirtukams, netinkančio bruko, kaip aplink Rotušę, ant kurio viskas dreba net važiuojant su mašina, bet oh well, #ambicijos...
- 10 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
O Velomaratonas turėtų daugiau dalyvių, jei "išimtų" iš trasos tą Arsenalo gatvę. Atseit plentinė trasa, bet joje patogiau yra su kalnų dviračiu
Senamiestyje nėra lengva pagal tas linijas važinėti: daug posūkių, nedrausmingų pėsčiųjų, intensyvesnis eismas. Jos daugiau dėl grožio nei dėl praktinės naudos.
Atrodo, turit kažkokius klaidingus įsivaizdavimus apie plentines lenktynes: profesionaliame pasaulyje labai prestižinės yra Paris-Roubaix varžybos, kur trečdalis kelio būna siaubingais grįstais laukų keliais, Ronde van Vlaandren, kur trasa suka kilpomis tarp kelių super stačių ir super brutalių grįstų įkalnių. Italijoj Strade Bianche varžybos kabina žvyrkelius, nuo kurių viskas aplimpa balkšvom dulkėm arba, jei drėgna, pilkšvu purvu, Lietuvoj Plento taurės Semeliškių etape trasa eina per šio miestelio Basanavičiaus gatvę su baisiu apvalių akmenų grindiniu, Šakių etape išvis yra plentiniams dviračiams netinkama išplauto žvyrkelio įkalnė, kuri ir su MTB būtų šioks toks iššūkis, dauguma dalyvių jos ir neįveikia nenušokę: https://www.youtube.com/watch?v=7tVw_NWu7oQ. Šitos sunkiosios vietos sudaro galimybes taktiniams veiksmams, leidžia geriausiems, drąsiausiems ir techniškiausiems pabėgti nuo būrio, sudaro visą varžybų intrigą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠimašiaus Tujų takas ties ta vieta, kur 2018 po "dudžiausios per paskutinius 300 metų" liūties susideformavo tako danga. Tai po šių metų "didžiausios per paskutinius 300 metų" liūties, surprise surprise, nutiko lygiai tas pats. Ta pati tako atkarpa vėl susigumbavusi ir greičiau įsibėgėjus visai realu nuskristi nuo dviračio ar paspirtuko toje vietoje.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Yra Senamiestis gyvenamoji zona, bet vairuotojams kažkaip vienodai, ir policija pažeidėjais nesidomi. Kartą Universiteto g. ant šaligatvio buvo užlipęs kažkoks mikriukas. Jį apeidamas pėsčiomis sutrukdžiau skubėti kažkokiems vairuotojams, buvau apipypintas. Priėjau prie lango paklaust, kas negerai. Argumentai apie gyvenamąją zoną nieko neįtikino.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.
Universiteto g. yra dar vienas gerai iliustruojantis bardaką pavyzdys. Buvo remontuojama ar rekonstruojama gatvė (nežinau, nes šaligatvių platinimas kaip ir užduoda rekonstrukcijos statusą, bet kaip buvo padaryta tai daugiau remonto sunku pavadinti). Ją rekonstruojant reikėjo pajungti lietvamzdžius į kanalizaciją, šaligatvius leisti žemyn, o jei jau STR prikimba su reikalavimu ženkilnti dvirtakį, kad juo būtų galima dviem kryptymis važiuoti (gyvenamojoje zonoje irgi to STR reikalauja? Senamiestyje negalima išimties padaryti dėl susiformavusio užstatymo būdo?), tuomet buvo galima kitokios išvaizdos trinkelių vieną juostą pravesti - ir atrodytų estetiškai tvarkingai, ir nereikėtų perdažynėti, ir berazumiai reikalaujantys aklai STR tokiose situacijose laikytis būtų patenkinti.
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas#layers
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet ten tik maža dalis viso senamiesčio gyvenama zona, turėtų būti visas senamiestis, plius niekur neturėtų būti asfalto (kaip pvz.Rygos senamiestyje). Labas geras pavyzdys Savičiaus g. rekonstrukcija, kur neliko asfalto, praplatėjo šaligatviai ir kas keliasdešimt metrų atsirado kalneliai. Gaila, kad tas nepadaryta rekonstruojant Totorių ar Labdarių gatves.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Kam is viso reikia to atskirimo tarp vaziuojamosios ir saligatviu dalies, juk cia vis tiek ne tranzitine gatve, automatiskai limituoja naudojimo galimybes viesoj erdvej.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNa, ji yra vienos iš kilpų išleidžiamoji gatvė, taigi eismas momentais gali būti gan tankus.
Comment
Comment