Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ataskaitoje buvo: "Dalyvių pasiūlymų kainos yra per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos"
    Čia gali slypėti paaiškinimas, kodėl po to takai būna banguoti ir suskilinėję

    Comment


      Nagrinėjau brėžinius. Projektas 2018 m. ir jame buvo numatyti įvažiavimo bortai. Dabar, kaip suprantu, pakoreguota į tuos 8 cm pločio dviračių mažesnius bortus, kuriuos ką tik pradėjo gaminti. Pagal Vilniaus plano vienos darbuotojos per Šilo g. projekto metu išsakytą nuomonę – tie įvažiavimo bortai yra visiškas resursų bereikalingas švaistymas. Taigi, su dabartiniais pirkimais turėjų bent kažkiek atpigti jau vien dėl tų bortų.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą

        Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:


        O rimtai, WTF ten išvis vyksta? Vietomis uždažė ir nupiešė tiesiog virš uždažytų:



        Last time I checked Vilniuje nebuvo pasiekta aukščiausia komunizmo stadija ir žmonių darbas, technikos naudojimas ir sunaudotos medžiagos nebuvo nemokamos, tad įdomu kam taip beprasmiškai švaistomi mokesčių mokėtojų pinigai...

        Comment


          Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

          Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

            Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.
            Jeigu tikėti tuo, ką sako vietoje dirbančių darbininkų vadovas iš Grindos, klaidas taiso net ne tie kas jas padarė.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Jeigu tikėti tuo, ką sako vietoje dirbančių darbininkų vadovas iš Grindos, klaidas taiso net ne tie kas jas padarė.
              Paprastai sutartyse būna numatytas variantas, kad Užsakovas pats pasirenka, kas klaidas ištaisys ir išrašo sąskaitą kaltininkui. Bet kažką sukontroliuoti, kieno kur pinigai, žinoma sunkiau.

              Comment


                Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro.
                Iš šiaip nemanau, kad taip yra, labiau panašu į eilinį pinigų plovimą. Jeigu jiems rūpėtų seno/naujo standarto žymėjimas, arba šiaip žymėjimas, kodėl neperdažo ką tik nutiestame Apkasų take?



                Arba kodėl neperdažo šito iš ŪK'ų čikenfabriko grįžusių profesionalų jau prieš beveik metus Paupyje padaryto šedevro (ir atsako "nū tai žymėjimo kryptis nėra svarbi)?





                Beje nuostabus combo kartu su STR'ine tvora...



                Paskutinis taisė ttttt; 2020.05.13, 14:17.

                Comment


                  Tvora Paupyje jau buvo eskaluota viešai FB. Atrodo, oficialiai Tvarkau mieste užregistruota, kad sutikrintų projektą, kol darbai nepriduoti. Dėl žymėjimo krypčių geras pastebėjimas. Dar neteko tokių matyt naujuose takuose. Tuo tarpu Linkmenų g., tai gyvai matant tą žymėjimą pasirodė tiesiog išsikraipę kontūrai, nutekėję dažai. Tiesiog perdarė tvarkingai.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Ar pranešėte per tvarkaumiesta.lt?

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Ar pranešėte per tvarkaumiesta.lt?
                      Rašiau dar berods rudens pabaigoje tiesiai atsakingiems už tai žmonėms (ne būtent už šį žymėjimą, bet už dviračių takų tiesimą), nes laukti pusantro mėnesio kol iš Tvarkau Miestą gausiu standartini atsakymą "labai ačiū už pranešimą, bla bla bla, įvertinsim problemą ir savo galimybes, atstok jau pagaliau nuo mūsų" kažkaip po daugelio kartų jau nebematau prasmės. Atsakymas buvo, kad nieko čia tokio tos kryptys, svarbu, kad yra žymėjimas, toliau juk visur iš abiejų pusių normaliai nudažyta...

                      Comment


                        Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

                          Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.
                          Gali būti ir taip, kad ne to dydžio žymėjimą parinko, nes matosi, jog lyginant su nauju žymėjimu prieš tai buvęs buvo ryškiai mažesnis.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.
                            Manau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.

                            O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.

                            Comment


                              Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

                              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

                              Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.
                                Kiek teko paskutinius kartus ten - pravažiuot sunkiai įmanoma tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl vaikų su žaisliniais dviratukais ir kitais pribumbasais. Na, įsikėlus Paupio + Paplaujos gyventojams, bus totali katastrofa..

                                Comment


                                  Gal sukant iš Kęstučio į A.Mickevičiaus gatvę sankirtoje būtų pravartu įrengti bike-box (kaip paveikslėlyje)? Laukiant posūkio į kairę dviratininkai galėtų saugiai išvažiuoti į priekį.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

                                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

                                    Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
                                    Kaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas? Vietoje to, kad mažinti automobilių kiekį gatvelėje ir išgyvendinti įprotį vaikus atvežti kuo arčiau mokyklos durų, suprojektuoja ją taip, kad mašinos turi važinėti gatvele pirmyn - atgal, o vaikam praeiti paliekama tik siaurutė perėja, vaizdą blokuoja lygiagrečiai įrengtos parkavimosi vietos (realybėje visi vaikščios kaip jiems patogiausia, užprogramuojamos nesaugios situacijos).

                                    Comment


                                      Būtų tikrai. Pats norėjau tą siūlyti savivaldybei. Galim pasiūlyti kartu, gal bus didesnis efektas

                                      Beje, jie juos norėjo įrengti. Tik po pasitarimo su dviratininkais buvo atsisakyta. Bet, panašu, kad veltui. Man su paspirtuku nu niekaip nekyla noras rikiuotis į kairę juostą ir atlikti posūkį gatvėje. Visada sustoju prie perėjos ir tada važiuoju per ją.

                                      Comment


                                        Dar vienas Paupio projekto fakapas su nevietoje įrengtais dviračių stovais. Matosi ir pėsčiųjų tako plotis


                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/135365

                                        Comment


                                          Bet tam, kad pasinaudotum tokiu žymėjimu turi sulaukti raudono šviesoforo (gal todėl nepritarė?). Principe vietos toje sankryžoje yra už stop linijos, tai pagal idėją jau ir dabar taip įmanoma elgtis, gal tik neteisėta. Bet tuo pačiu beveik nematau, kad motociklininkai bijotų per skiriamąsias juostas tarp laukiančių automobilių užlįsti į priekį.

                                          Bet sutinku, kad su paspirtuku sudėtingiau rodyti posūkius rankos mostu. Gan nestabilu laikant vairą viena ranka ir dar tuo pačiu žvalgytis ar vairuotojai reaguoja.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X