Nagrinėjau brėžinius. Projektas 2018 m. ir jame buvo numatyti įvažiavimo bortai. Dabar, kaip suprantu, pakoreguota į tuos 8 cm pločio dviračių mažesnius bortus, kuriuos ką tik pradėjo gaminti. Pagal Vilniaus plano vienos darbuotojos per Šilo g. projekto metu išsakytą nuomonę – tie įvažiavimo bortai yra visiškas resursų bereikalingas švaistymas. Taigi, su dabartiniais pirkimais turėjų bent kažkiek atpigti jau vien dėl tų bortų.
Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:
O rimtai, WTF ten išvis vyksta? Vietomis uždažė ir nupiešė tiesiog virš uždažytų:
Last time I checked Vilniuje nebuvo pasiekta aukščiausia komunizmo stadija ir žmonių darbas, technikos naudojimas ir sunaudotos medžiagos nebuvo nemokamos, tad įdomu kam taip beprasmiškai švaistomi mokesčių mokėtojų pinigai...
Jeigu tikėti tuo, ką sako vietoje dirbančių darbininkų vadovas iš Grindos, klaidas taiso net ne tie kas jas padarė.
Paprastai sutartyse būna numatytas variantas, kad Užsakovas pats pasirenka, kas klaidas ištaisys ir išrašo sąskaitą kaltininkui. Bet kažką sukontroliuoti, kieno kur pinigai, žinoma sunkiau.
Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro.
Iš šiaip nemanau, kad taip yra, labiau panašu į eilinį pinigų plovimą. Jeigu jiems rūpėtų seno/naujo standarto žymėjimas, arba šiaip žymėjimas, kodėl neperdažo ką tik nutiestame Apkasų take?
Arba kodėl neperdažo šito iš ŪK'ų čikenfabriko grįžusių profesionalų jau prieš beveik metus Paupyje padaryto šedevro (ir atsako "nū tai žymėjimo kryptis nėra svarbi)?
Tvora Paupyje jau buvo eskaluota viešai FB. Atrodo, oficialiai Tvarkau mieste užregistruota, kad sutikrintų projektą, kol darbai nepriduoti. Dėl žymėjimo krypčių geras pastebėjimas. Dar neteko tokių matyt naujuose takuose. Tuo tarpu Linkmenų g., tai gyvai matant tą žymėjimą pasirodė tiesiog išsikraipę kontūrai, nutekėję dažai. Tiesiog perdarė tvarkingai.
Rašiau dar berods rudens pabaigoje tiesiai atsakingiems už tai žmonėms (ne būtent už šį žymėjimą, bet už dviračių takų tiesimą), nes laukti pusantro mėnesio kol iš Tvarkau Miestą gausiu standartini atsakymą "labai ačiū už pranešimą, bla bla bla, įvertinsim problemą ir savo galimybes, atstok jau pagaliau nuo mūsų" kažkaip po daugelio kartų jau nebematau prasmės. Atsakymas buvo, kad nieko čia tokio tos kryptys, svarbu, kad yra žymėjimas, toliau juk visur iš abiejų pusių normaliai nudažyta...
Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.
Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.
Manau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.
O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.
Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą
Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.
Kiek teko paskutinius kartus ten - pravažiuot sunkiai įmanoma tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl vaikų su žaisliniais dviratukais ir kitais pribumbasais. Na, įsikėlus Paupio + Paplaujos gyventojams, bus totali katastrofa..
Gal sukant iš Kęstučio į A.Mickevičiaus gatvę sankirtoje būtų pravartu įrengti bike-box (kaip paveikslėlyje)? Laukiant posūkio į kairę dviratininkai galėtų saugiai išvažiuoti į priekį.
Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą
Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
Kaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas? Vietoje to, kad mažinti automobilių kiekį gatvelėje ir išgyvendinti įprotį vaikus atvežti kuo arčiau mokyklos durų, suprojektuoja ją taip, kad mašinos turi važinėti gatvele pirmyn - atgal, o vaikam praeiti paliekama tik siaurutė perėja, vaizdą blokuoja lygiagrečiai įrengtos parkavimosi vietos (realybėje visi vaikščios kaip jiems patogiausia, užprogramuojamos nesaugios situacijos).
Būtų tikrai. Pats norėjau tą siūlyti savivaldybei. Galim pasiūlyti kartu, gal bus didesnis efektas
Beje, jie juos norėjo įrengti. Tik po pasitarimo su dviratininkais buvo atsisakyta. Bet, panašu, kad veltui. Man su paspirtuku nu niekaip nekyla noras rikiuotis į kairę juostą ir atlikti posūkį gatvėje. Visada sustoju prie perėjos ir tada važiuoju per ją.
Bet tam, kad pasinaudotum tokiu žymėjimu turi sulaukti raudono šviesoforo (gal todėl nepritarė?). Principe vietos toje sankryžoje yra už stop linijos, tai pagal idėją jau ir dabar taip įmanoma elgtis, gal tik neteisėta. Bet tuo pačiu beveik nematau, kad motociklininkai bijotų per skiriamąsias juostas tarp laukiančių automobilių užlįsti į priekį.
Bet sutinku, kad su paspirtuku sudėtingiau rodyti posūkius rankos mostu. Gan nestabilu laikant vairą viena ranka ir dar tuo pačiu žvalgytis ar vairuotojai reaguoja.
Comment