Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.
Dėl spalvų siūlyčiau esamus dviračių takus (raudonas asfaltas/ pilkas asfaltas arba dviračių juostos) daryti panašesnių spalvų - pvz. raudona + oranžinė. Tam, kad atrodytų didesnis takų tęstinumas. Plytelių/trinkelių dviračių takus galima daryti geltonus.
Šiuo metu remontuojamus/ tiesiamus - žydra spalva, o trūkstamus - mėlyna
Gal kas gali paaiškinti, kodėl dviračių take Žvėrynei palei Nerį (tam, kur Šimašius tvoras pjaustė) nėra lietaus nutekėjimo padaryta ir kadangi dviračių takas aukščiau, viskas teka ant pėsčiųjų tako?
Pasirodo atnaujino maps.vilnius, yra būsimų atkarpų eiliškumas. Labai įdomu!
Norėčiau klysti, bet manau šitas eiliškumas yra tik labai lakios vaizduotės drambliuko svajonės. Užtenka pažiūrėt kiek yra suplanuota 2020 (nors nemaža dalis tų takų jau turėjo egzistuot dar praeitais metais, o kai kurie ir anksčiau) ir palyginti su realiais VMS greičiais, kad suprast, kad to nebus.
P.S.
Dar labai įdomiai atrodo per 2 etapus iki 2021 metų "planuojamas statyti dviračių takas" Gedimino prospekte..
Bus įdomu pažiūrėt kaip darys dvirtakį į Savanorių kalną ir per viaduką per A1 Kokia prasmė daryt dvirtakį Čiurlionio gatvėj irgi nelabai įsivaizduoju. Ten gi mažiau eismo nei dažnam kieme miegamuose rajonuose.
Įsižiūrėjau: nuo kada ties pėsčiųjų perėja statomi 3 perėjos ženklai? Kiek žinau, turi būti ženklas dešinėje prieš perėją ir vienas už perėjos kairėje.
Dar matoma nugarinė pusė dviračių tako ženklo. Derėtų jį demontuoti, dviračių tako ženklą pakabinti ant apšvietimo stulpo, o atvažiuojantiems automobiliams įrengti trikapmį duoti kelią su papildoma dviračių eismo lentele, nes dviračių pagrindinis pagal KET. Aišku, nebent būtų galima siūlyti savivaldybei už atskirą sumą, kai objektas bus priduotas pagal brėžinius...
Žodžiu, 2 pertekliniai stulpai įrengti vien ties šiuo išvažaivimu, kurių šamie mazge su Vakariniu aplinkkeliu yra net 8.
Įsižiūrėjau: nuo kada ties pėsčiųjų perėja statomi 3 perėjos ženklai? Kiek žinau, turi būti ženklas dešinėje prieš perėją ir vienas už perėjos kairėje.
Dar matoma nugarinė pusė dviračių tako ženklo. Derėtų jį demontuoti, dviračių tako ženklą pakabinti ant apšvietimo stulpo, o atvažiuojantiems automobiliams įrengti trikapmį duoti kelią su papildoma dviračių eismo lentele, nes dviračių pagrindinis pagal KET. Aišku, nebent būtų galima siūlyti savivaldybei už atskirą sumą, kai objektas bus priduotas pagal brėžinius...
Žodžiu, 2 pertekliniai stulpai įrengti vien ties šiuo išvažaivimu, kurių šamie mazge su Vakariniu aplinkkeliu yra net 8.
Nes tą salą traktuoja, kaip saugumo salelę, o interesų grupės prasistūmė sau taisykles, kad saugumo salelėse statomi 4 ženklai. Ženklas nugarinėje pusėje priklauso tame pačiame komplekte.
Apibendrinus apklausos rezultatus buvo kreiptasi į Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Tvaraus susisiekimo skyriaus vadovą Antoną Nikitiną. Jis atsakė, kada galima tikėtis miestiečių įvardytų atkarpų pritaikymo dviratininkams.
Iš pirmo žvilgsnio atrodo labai daug būsimų takų, bet tie pažadai vis tęsiasi ir nusikelia. Stipriai vėluojama pagal pateiktus planus "Dviračių takų timeline'e" ir ne tik. Vien ką reiškia Architektų g. – pradėjo kelio ženklnimą vasario mėn., o iki šiol stovi keliningų gairelė ir nepabaigiama žymėt ties abejais viadukais.
Pasirodo atnaujino maps.vilnius, yra būsimų atkarpų eiliškumas. Labai įdomu!
atidarau ir ziuriu 2019 metus. Igno Simulionio atkarpa Karoliniskese. Ka tik ten paklotas naujas saligatvis be jokio dviracio tako. Nebent darys is kitos puses... tikrai nedarys, nes gi ten laukia didziules L. Asanavičiūtės g. 31 verslo centro statybos. Jei ten paklot dviraciu taka kitamet ji jau reikes perdarinet, tuo labiau teritorija manau bus dalinai aptverta.
MELAS.
Ziuriu salia atkarpa Pilaites pr padaryta tik iki sankryzos su Sietyno g. Kaip suprantu siais metais iki Laisves pr tikrai nespes pratesinet, nes darbai net nepradeti.
MELAS.
Ir taip su kiekvienu pazymetu taku. Pavadinam tai tiesiog melo zemelapiu.
atidarau ir ziuriu 2019 metus. Igno Simulionio atkarpa Karoliniskese. Ka tik ten paklotas naujas saligatvis be jokio dviracio tako. Nebent darys is kitos puses... tikrai nedarys, nes gi ten laukia didziules L. Asanavičiūtės g. 31 verslo centro statybos. Jei ten paklot dviraciu taka kitamet ji jau reikes perdarinet, tuo labiau teritorija manau bus dalinai aptverta.
MELAS.
Ziuriu salia atkarpa Pilaites pr padaryta tik iki sankryzos su Sietyno g. Kaip suprantu siais metais iki Laisves pr tikrai nespes pratesinet, nes darbai net nepradeti.
MELAS.
Ir taip su kiekvienu pazymetu taku. Pavadinam tai tiesiog melo zemelapiu.
Tai prie to pačio tik kiek detaliau:
Žalgirio gatvė - nuo Linkmenų iki Rudnios pradėjo daryt mažytę atkarpą šalia https://citify.eu/zalgirio-112/, nutiesie šaligatvį, jau 2 savaitės jokių darbų. Nuo Rudnios iki Giedraičių yra labai senas dvirtakis, nors projekte numatyta, kad nuties naują, nenustebsiu, jeigu paliks seną ir įtrauks į ataiskaitą kaip naujai pastatytą (kaip ir prie Kalvarijų Lidl, turėjo pertiest, realybėje turim ką turim). Nuo Giedraičių iki Kalvarijų jokių darbų, nuo Kalvarijų iki RInktinės irgi, plius prie Rinktinės Lidl ką tik nutiestas naujas šaligatvis (tiesiog dar vienas VMS debilų veiklos pavyzdys, lyg negalima buvo susitart, lyg planai nutiest ten dvirtakį atsirado va dabar, prie pusvalandį).
Ar spės 2019? O taip, most definitely...
Žirmūnuose nuo Lidl iki Kareivių gatvės - jokių darbų, projekto irgi kaip ir nėra (gal tiesiog pats praleidau).
Ar spės 2019? Žinoma spės...
Neries senvagės dvirtakis - šis yra mano mėgstamiausias. Geriausias VMS absoliutaus neveiksnumo ir nekompetentingumo pavyzdys, jau ne kartą rašiau apie tai šioje temoje, per metus jie padarė vieną atkarpą iš 7 (Prie Ozo gatvės, nors ir tai dar nėra apšvietimo ir senas netinkamas takas prie Kalvarijų Lidl staiga pagal juos tapo nauju), dar vienoje atkarpoje prie Forum Palace siurblinės nutiesė pusę tako bet ir tai be raudono asfalto, o kita dalis stovi be kietos dangos (hello nauji reikalavimai ir draudimas stovėt bet kietos dangos daugiau nei 2 dienas, rašiau skundus, niekas net neatrašo) na ir Linkmenų gatvėje vietomis išrausė ir paliko be jokių darbų, bet čia šiaip, nu kad jūs matytumėt, kad Vilnius tvarkosi.
Ar spės 2019? Taigi be jokių klausimų taip...
Naugarduko dvirtakis nuo Švitrigailos iki Pylimo - ahaha, šitas geras, net neturiu komentarų.
Ar spės 2019? Jūs visi labai pesimistiški, siūlyčiau žiūrėt į viską iš kito kampo, gal kitoje dimensijoje jis jau nutiestas...
Eurovelo trasos sujungimas prie Tuskulėnų dvaro - kiek žinau jokių darbų, projekto irgi nemačiau.
Ar spės 2019? O kodėl gi ne?
Apkasų gatvė - nėra jokių darbų, apart Rinktinės/Žalgirio sankryžos rekonstrukcijos
Ar spės 2019? Hell yeah...
Matome, kad iš 16 projektų 8 jau yra melas, dar nežinau kokia yra situacija su Šeškinės Ukmergės, Pasakų parko ir tuo Lazdynuose link Gariūnų dvirtakiu, tai potencialiai 11 iš 16. GO VMS! #smagu
atidarau ir ziuriu 2019 metus. Igno Simulionio atkarpa Karoliniskese. Ka tik ten paklotas naujas saligatvis be jokio dviracio tako. Nebent darys is kitos puses... tikrai nedarys, nes gi ten laukia didziules L. Asanavičiūtės g. 31 verslo centro statybos. Jei ten paklot dviraciu taka kitamet ji jau reikes perdarinet, tuo labiau teritorija manau bus dalinai aptverta.
MELAS.
Ziuriu salia atkarpa Pilaites pr padaryta tik iki sankryzos su Sietyno g. Kaip suprantu siais metais iki Laisves pr tikrai nespes pratesinet, nes darbai net nepradeti.
MELAS.
Ir taip su kiekvienu pazymetu taku. Pavadinam tai tiesiog melo zemelapiu.
Aš važinėju, kitoj Pilaitės pr. pusėj, ten dabar puikiai tarp Sietyno ir V.Pociūno g.. Na tarp Sietyno ir Rutkausko g. yra plytelių, bet jos puikios būklės, tai kompromisas kaip ir pakenčiamas, ir realiai blogumas tik pora papildomų perėjų - pereiti į kitą pusę prie Sietyno ir grįžti atgal prie Prismos arba Viados. Bet va Narbuto g. yra tragiškos būklės, tai mano manymu geriau atkarpą tarp Sietyno ir Panoramos prioritizuotų aukščiau Pilaitės pr. likusios dalies.
Atsiraduo zymejimu atskirtas dviraciu takas ant tilto. Automobiliams sumazino juostu skaiciu: dvi juostos i viena puse ir viena juosta i kita.
Toliau tikrai WOW, susiaurino gatve zymejimu prie perejos iki 1+1 juostos:
(Ziurekit kiek yra perteklinio asfalto)
Iskart uz tilto panaikino parkinga. Fantastika, dabar isvaziuojant is kiemo nereikia isvaziuot i gatves viduri, kad pamatyti ar yra atvaziuojanciu masinu.
Atsiraduo zymejimu atskirtas dviraciu takas ant tilto. Automobiliams sumazino juostu skaiciu: dvi juostos i viena puse ir viena juosta i kita.
Toliau tikrai WOW, susiaurino gatve zymejimu prie perejos iki 1+1 juostos:
(Ziurekit kiek yra perteklinio asfalto)
Iskart uz tilto panaikino parkinga. Fantastika, dabar isvaziuojant is kiemo nereikia isvaziuot i gatves viduri, kad pamatyti ar yra atvaziuojanciu masinu.
Gaila, kad tokius dalykus reikėjo metus laiko išmušinėti, kad bent dažais nupieštų (apie fizinius atskyrimus jau lieka tik svajoti). Norėtųsi, kad tai būtų jau standartas planuojant ateities darbus.
Taip. Važiavau ir aš vasaros pradžioje, buvo žymėjimai ir ant viaduko. Trūko žymėjimų ant viaduko virš Laisvės pr. ties Neste degaline, tai įdomu ar tenai padarė.
Comment