Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O kodėl taip sugalvojai? Pirmumas visur dviračių, keli lapai diskusijų, jeigu norisi įsigilint:
    Man tai įdomiau, kodėl pats sugalvojai paryškintą teiginį Nėra į ką gilintis tose citatose, nes (dėstau papunkčiui):
    1) Įspėjamieji ženklai nesukuria pareigos kažką praleisti;
    2) Savaime dviratininkai, važiuojantys dviračių taku, neturi jokio pirmumo prieš kertamu keliu važiuojančias kitas transporto priemones;
    3) Ženklas "Duoti kelią" įrengtas už dviračių tako, o pagal kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles 1.12 linija naudojama su ženklu Nr.203.

    Dar dėl linijos 1.12 galima ir diskutuoti, jeigu ji pažymėta prieš dviračių taką ir yra matoma, bet kai nesimatys, tai kaip tada? Kol nesninga yra pirmumas, kai pasninga nebėra? Taip neturi būti. Griežtai.

    Ten tereikia 203 įrengti prieš dviračių taką, kaip rekomenduoja ir kelio ženklų įrengimo taisyklės. Tada nebus nei jokių diskusijų, nei abejonių ar dvejonių
    Paskutinis taisė sleader; 2019.06.19, 23:06.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Man tai įdomiau, kodėl pats sugalvojai paryškintą teiginį Nėra į ką gilintis tose citatose, nes (dėstau papunkčiui):
      1) Įspėjamieji ženklai nesukuria pareigos kažką praleisti;
      2) Savaime dviratininkai, važiuojantys dviračių taku, neturi jokio pirmumo prieš kertamu keliu važiuojančias kitas transporto priemones;
      3) Ženklas "Duoti kelią" įrengtas už dviračių tako, o pagal kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles 1.12 linija naudojama su ženklu Nr.203.

      Dar dėl linijos 1.12 galima ir diskutuoti, jeigu ji pažymėta prieš dviračių taką ir yra matoma, bet kai nesimatys, tai kaip tada? Kol nesninga yra pirmumas, kai pasninga nebėra? Taip neturi būti. Griežtai.

      Ten tereikia 203 įrengti prieš dviračių taką, kaip rekomenduoja ir kelio ženklų įrengimo taisyklės. Tada nebus nei jokių diskusijų, nei abejonių ar dvejonių
      Pradžiai rašai, jog dviračiai neturi pirmumo, o po to jau parašai, kad turi, kol nėra sniego...

      Dėl punkto 1) – trikampiai ant kelio nėra įspėjimas, o prievolė duoti kelią. Ten už 5 metrų yra tie trikampiai prieš perėją prigretintą prie dviračių pervažos, t. y. jie skirti nurodyti praleisti dviračius pervažoje.

      Dėl 2) – visko nekopijuosiu iš KET temos, bet bent truputį:

      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      „Vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka , eismo juostą.” galima tą posūkį traktuoti, kaip važiuojamąją dalį į kurią suka automobilis. Natūralu, kad pradžiai važiuoji tiesia L. Asanavičiūtės gatve, tada suki į posūkį, kol įsuki galiausiai į kitą gatvę – Laisvės pr. Įsižiūrėkit į posūkio ženklą, kuris, taip pat neturi papildomos lentelės, tad posūkis yra teisiškai (ir faktiškai) nuo to ženklo, o dviračių pervaža jau už to ženklo, tad dviračių pirmumas bet kuriuo atveju. Tik pamatęs tą posūkio ženklą ir kreipiausi papildomai dėl schemos tobulinimo (nors jie tą jau ir be manęs numatė).

      Išsukimas iš L. Asanavičiūtės: https://www.google.lt/maps/@54.69386...7i13312!8i6656
      402 Važiuoti į dešinę Leidžiama važiuoti tik rodyklės kryptimi. Kelio ženklas galioja toje važiuojamųjų dalių sankirtoje, prieš kurią jis pastatytas. Kelio ženklo reikalavimai netaikomi maršrutiniam transportui
      Žodžiu, dviratininkų ir pėsčiųjų pirmumas net be jokių perėjų. Pramušim čia, galima bus mėgint su Vakariniais aplinkkeliais visokiais – ten irgi visur „dobilo” nusukimai plataus laipsnio. Pavojinga būtų važiuot dviračiu drąsiai, bet pakankamai kokybiškas, įvairiapusiškas bei pilnas žymėjimas turėtų prilėtinti automobilių srautą ir ilgainiui, tai taps norma.

      Dėl rašytų laiškų ilgio net negaliu čia kopijuoti susirašinėjimo, galit kokybiškai paskaityti čia, su nuotraukomis ir pavyzdžiais iš užsienio: https://drive.google.com/open?id=1uz...U6mK2_KP3fGv_F

      Mano pateikta galutinė schema, bei atsakymas: „Ačiū už pateiktus pasiūlymus. Informuoju, kad Jūsų siūlymai bus pakartotinai pateikti, pristatyti ir apsvarstyti Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento schemų derinimo darbo grupėje kitą savaitę. Dėl priimtų sprendinių informuosiu Jus asmeniškai.”
      Click image for larger version  Name:	Schema_Laisves_pr..jpg Views:	1 Size:	171,3 kB ID:	1712835
      ​​​​
      Dėl 3) – tas ženklas įrengtas automobiliams prieš pat įsiliejant į Laisvės pr., kad praleistų ten mašinas. KET teigia, jei nėra kelio ženklų, tai reikia vadovautis kelio ženklinimu (dažais, tais trikampiukais). Kai bus sniegas ir trikampių nesimatys, dėl mano antrame punkte išdėstytų aplinkybių vistiek išlieka dviračių pirmumas, nes jie važiuoja pagrindiniu keliu, kurio dalį, t. y. dviračių taką kerta jau atvažiuojantys automobiliai iš L. Asanavičiųtės g., o ne dviračiai kertą L. Asanavičiūtės g. Kelias, pagal apibrėžimą KET, yra ne gatvė, o visas plotis nuo kraštinių vejos bortų ties kraštinėmis šaligatvio plytelėmis, kur šiuo atveju, įeina ir dviračių takas.

      ---

      Realybė ta, kad nieks nemoka taisyklių, tamsta taip pat, o ir aš kelis kartus užvedžiau diskusiją kol pats išsiaiškinau, kieno pirmumas toje vietoje. Savivaldybė nežymėtų jokių trikampių "duoti kelią", jei dviratininkams jis nepriklausytų, čia gi vis dar Lietuva su savo tradicijom. Atsižvelgta į mažąją dalį siūlymų ir padaryta ne taip, kaip buvo reikalauta, su tuo negalima nesutikti.

      Papildant, mūsų mentai yra visiški aps*šikę melagiai ir nepajudins piršto vardan "visi eismo dalyviai lygūs", susirašynėjau labai daug mail'ais, FB ir per "Tvarkau miestą", tad nenuostabu, kad visokie Antonai ir Co nesugeba elementarių dalykų įgyvendint, nes jiems neleidžia tiesiog.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Aleliuja, aš taisyklių nemoku, o tamsta mokate. Medalis jums Šiaip jeigu prisiminsite, tai pacitavote mano pranešimą su nuotrauka, kurioje nesimato 1.12 ženklinimo, todėl tą pranešimą rašiau pagal tai kas matėsi toje nuotraukoje ir dariau prielaidą, kad ten nėra pirmumo, o joje ženklas 203 įrengtas ne kaip rekomenduoja taisyklės (prieš dviračių taką).
        Toliau galime nediskutuoti, nes ką čia nevykėliai gali pasakyti profesoriui Tik patarimas pasigilinti ką reiškia "važiuojamoji dalis, į kurią jis suka", nes tai niekaip negali būti važiuojamoji dalis dar net pradėjus posūkio manevro.
        Paskutinis taisė sleader; 2019.06.20, 00:12.

        Comment


          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

          Projektas seniusiai paskelbtas: https://citify.eu/t-narbuto-g-dviraciu-takas/
          Spėju kad pradės pabaigę atkarpą nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų, ty. anksčiausiai rudenį.
          Tai kad ten projektas įdėtas yra ne Narbuto g. tako, o Pilaitės pr. tako nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. O kur toliau įdėtos Narbuto gatvės tako schemos tai ten kažkieno papaišymai su Paintu, o ne projektas su matmenimis ir aukščiais. Aš norėčiau pamatyti tą, kuris viešuose pirkimuose dedamas.

          Comment


            Parašė fireboy Rodyti pranešimą

            Tai kad ten projektas įdėtas yra ne Narbuto g. tako, o Pilaitės pr. tako nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. O kur toliau įdėtos Narbuto gatvės tako schemos tai ten kažkieno papaišymai su Paintu, o ne projektas su matmenimis ir aukščiais. Aš norėčiau pamatyti tą, kuris viešuose pirkimuose dedamas.
            Dalis projekto yra, nes buvo viešieji pirkimai. Kitos dalies yra tai, kam išduoti leidimai. Tikslių brėžinių viešumoje dar nebuvo, nes nebuvo pirkimų.

            Comment


              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
              Prasidejo Didlaukio g. Saligatvio rekonstrukcija ir dvirtakio tiesimas
              Kurioje vietoje dviračių takas?
              Į Didlaukio kalną ? (kažkada buvo įkalnės ženklas - 7% ar 12%)

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Kurioje vietoje dviračių takas?
                Į Didlaukio kalną ? (kažkada buvo įkalnės ženklas - 7% ar 12%)
                Taip. Veikme sumoka uz ji

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                  Kurioje vietoje dviračių takas?
                  Į Didlaukio kalną ? (kažkada buvo įkalnės ženklas - 7% ar 12%)
                  https://citify.eu/didlaukio-g-dviraciu-takas/

                  Citify-Didlaukio-g.-dviraciu-takas.jpg (2048×918)



                  Comment


                    Tuo pačiu: "Informuoju kad pritarėme jūsų siūlymui pertvarkyti tako sujungimą ties kalvariju g."

                    Click image for larger version

Name:	DP.DEO 1.jpg
Views:	125
Size:	270,1 kB
ID:	1730269
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Žymiai geriau. Tik toje siauroje pievos juostoje reikės želdynų, krūmų pageidautina.

                      Comment


                        Smolensko g. Dviraciu tako kuriozas. Kaip jie tikisi pratesti dviracio taka? Cia kazkos smirdancio autoserviso parkavimo zona. Ar jie negalejo tiesiog palikti paprasta saligatvi ir leisti dviratininkam vaziuoti gatve? Pati gatve nera intensyvi, ir dviratininkai gali saugiai ja naudotis, kaip ir daznai dabar taip daro.

                        Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	107
Size:	473,4 kB
ID:	1730546Click image for larger version

Name:	Untitled1.png
Views:	108
Size:	342,9 kB
ID:	1730547

                        Cia gal koks pakilimo takas, kad dviraciai galetu saugiai pakilti i ora, ir skristi virs prigrustu automobiliu?




                        Comment


                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                          Smolensko g. Dviraciu tako kuriozas. Kaip jie tikisi pratesti dviracio taka? Cia kazkos smirdancio autoserviso parkavimo zona. Ar jie negalejo tiesiog palikti paprasta saligatvi ir leisti dviratininkam vaziuoti gatve? Pati gatve nera intensyvi, ir dviratininkai gali saugiai ja naudotis, kaip ir daznai dabar taip daro.
                          Arba galėjo įrengti nuvažą ant važiuojamosios dalies ir pažymėti dviračių eismo juostą. Gatvės plotis daugiau nei pakankamas. Išvis dviračių takų tiesimas neintensyvaus eismo gatvėse, kai tas takas kerta n visokių įvažų ir kitokių kliūčių, yra pati didžiausia durnystė. Tada žymiai patogiau važiuoti tiesiog važiuojamąja dalimi, ką dauguma ir daro. Be to tai netgi ir saugiau, nes iš kiemų/teritorijų išvažiuojantis vairuotojas bus atidesnis prieš įvažiuodamas į gatvę ir jos pakraščiu judantį dviratininką pastebės žymiai paprasčiau, nei važiuojantį kažkur atitrauktu ir per šaligatvį nutiestu taku, kurį dar užstoją visokios kliūtys (kaip šiame pvz. automobiliai).

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                            Smolensko g. Dviraciu tako kuriozas. Kaip jie tikisi pratesti dviracio taka? Cia kazkos smirdancio autoserviso parkavimo zona. Ar jie negalejo tiesiog palikti paprasta saligatvi ir leisti dviratininkam vaziuoti gatve? Pati gatve nera intensyvi, ir dviratininkai gali saugiai ja naudotis, kaip ir daznai dabar taip daro.

                            Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	107
Size:	473,4 kB
ID:	1730546Click image for larger version

Name:	Untitled1.png
Views:	108
Size:	342,9 kB
ID:	1730547

                            Cia gal koks pakilimo takas, kad dviraciai galetu saugiai pakilti i ora, ir skristi virs prigrustu automobiliu?



                            O is kur sitos foto? Jos tavo paties darytos?

                            Comment


                              Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                              O is kur sitos foto? Jos tavo paties darytos?
                              Taip, mano darytos.

                              Comment


                                Žirmūnų urbanizmas – Žirmūnų g.

                                Click image for larger version

Name:	20190623_171402.jpg
Views:	125
Size:	251,2 kB
ID:	1730697

                                Simpatiški bortai dviračių take:

                                Click image for larger version

Name:	20190623_171802.jpg
Views:	111
Size:	260,9 kB
ID:	1730698

                                Truputi juokas, bet tipo sukti į kairę / dešinę negalima – tik tiesiai ir už pievutės į upę pasimaudyt :

                                Click image for larger version

Name:	20190623_171852.jpg
Views:	119
Size:	232,6 kB
ID:	1730699

                                Dar link upės:

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172106.jpg
Views:	118
Size:	287,6 kB
ID:	1730700

                                Apsisukam, tilto prieigos. Laiptai veda į pievą, įdomu ar numatytas šaligatvis:

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172142.jpg
Views:	113
Size:	264,9 kB
ID:	1730701

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172224.jpg
Views:	196
Size:	233,1 kB
ID:	1730702

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172259.jpg
Views:	182
Size:	261,0 kB
ID:	1730703

                                Šaligatvio plotis minimumą, panašu, atitinka. Tiesiog didesnės plytelės:

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172442.jpg
Views:	167
Size:	234,2 kB
ID:	1730704

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172551.jpg
Views:	167
Size:	285,9 kB
ID:	1730705

                                Dar vaizdelis link upės:

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172745.jpg
Views:	174
Size:	205,6 kB
ID:	1730706

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172849.jpg
Views:	178
Size:	261,0 kB
ID:	1730707

                                Click image for larger version

Name:	20190623_172933.jpg
Views:	115
Size:	287,2 kB
ID:	1730708

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  ^^ O kas cia vyksta paskutineje nuotraukoje? Nesugebejo uzbaigti tako?

                                  Comment


                                    Tvarkys sankryžą - tada ir sankryžos ribose padarys. O dabar užbaigta kas planuota šitam etape.

                                    Kam daryt vienam sankryžos neturint bendros vizijos kaip bus atnaujinama visa sankryža. Po to tektų perdarinėt tvarkant pačią sankryžą bei tolesnį gabalą nuo sankryžos link Kalvarijų gatvės.

                                    Comment


                                      Man atrodo ties sankryža yra kito projekto riba. Lyg ir turėjo eiti Kareivių g. dvirtakis, tik atidėjo jo įrengimą, kai tvarkė pačią gatvę su A juosta. Dar jei neklystu, tai ties ta stotele, kur šlaitas, ar tik nebuvo numatyta atraminė sienutė iš betono?

                                      Kaip bebūtų, keista dabar matyti tokį populiarų „Eurovelo” taką dar nepaženklintą punktyru. Danga ten gera, tai jokie perklojimai asfalto vistiek juk nenusimato.

                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Truputi juokas, bet tipo sukti į kairę / dešinę negalima – tik tiesiai ir už pievutės į upę pasimaudyt :

                                        Click image for larger version

Name:	20190623_171852.jpg
Views:	119
Size:	232,6 kB
ID:	1730699
                                        Ne tik horizontalus ženklinimas "be ryšio", bet dar ir visiškai jokios prasmės neturintis ženklas "dviračių takas" įsmeigtas. Čia gal tiems, kurie važiuodami dviračių taku pamiršo kur jie yra

                                        Comment


                                          O atšakoje nuo upės iki gatvės šaligatvis bus? Ar visi tikėsimės, kad pėstieji nepažeidinės KET ir vaikščios tešlynais?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X