Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    jus girdejote apie toki dokumenta, kuris vadinasi STR? siulau pasidometi kokie ten nurodyti juostu plociai. Isukinejant troleibusui sio isukimo gale salia jo jau telpa lengvoji masina.
    O ir šiaip normali praktika (kaip ir žiedinėse sankryžose) fūroms daryti krašte grublėtą kietą dangą, per kurią lengvosioms jau nesinori važiuoti. Lengvosios pristabdo, nes reikia pataikyti į posūkį, o sunkiasvoriai pristabdo, nes dantų gaila.
    P.S. Čia rimtai tiek žmonių niekur apart Turkijos viešbučių daugiau niekur nėra buvę?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.20, 15:33.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Galbut paviesinsi taip atsakiusio projektu vadovo pavarde?
      Kaip suprantu, Antono draugelis, pavadavo Antoną tuo metu:

      Edgaras Stankevičius
      Miesto eismo organizavimo departamento
      Tvaraus susisiekimo skyriaus Vyr. Specialistas

      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Eksperimentas: kas ką turi praleisti arba kai ženklai negalioja

        https://www.delfi.lt/video/laidos/sp....d?id=81521935

        Ar sutinkate su reportaže išreikšta pozicija, kad važiuojantys greitėjimo juosta turėtų praleisti važiuojančius "pagrindiniu" keliu nusukimui į dešinę? Ženklas 203 "Duoti kelią" reiškia, kad vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu. Kur yra tas kertamas kelias? Mano galva kertamas kelias yra pirma ir antra juosta, įsibėgėjimo juosta nėra kertamas kelias. Tokiu būdu važiuojantys pirma ir antra juosta ir sukantys į greitėjimo juostą turi praleisti važiuojančiu ja, nes kliūtis iš dešinės, o važiuojantys greitėjimo juosta turi praleisti pirma ir antra juosta važiuojančius, nes ten "pagrindinis", o greitėjimo juosta "šalutinis" kelias.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
          Eksperimentas: kas ką turi praleisti arba kai ženklai negalioja

          https://www.delfi.lt/video/laidos/sp....d?id=81521935

          Ar sutinkate su reportaže išreikšta pozicija, kad važiuojantys greitėjimo juosta turėtų praleisti važiuojančius "pagrindiniu" keliu nusukimui į dešinę? Ženklas 203 "Duoti kelią" reiškia, kad vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu. Kur yra tas kertamas kelias? Mano galva kertamas kelias yra pirma ir antra juosta, įsibėgėjimo juosta nėra kertamas kelias. Tokiu būdu važiuojantys pirma ir antra juosta ir sukantys į greitėjimo juostą turi praleisti važiuojančiu ja, nes kliūtis iš dešinės, o važiuojantys greitėjimo juosta turi praleisti pirma ir antra juosta važiuojančius, nes ten "pagrindinis", o greitėjimo juosta "šalutinis" kelias.
          Šiaip truputį nelogiška, kad išvažiuojantysis (greitėjantis) iš greitėjimo juostos turi praleisti įvažiuojantį (lėtėjantį) į lėtėjimo juostą. Tada gaunasi, kad abu pristabdinėja ir sustoja kelyje, iš po ko seka staigūs stabdymai iš paskos važiuojančiųjų. Todėl reikia atskirti tokius dalykus kaip lėtėjimo ir greitėjimo juostas kiek įmanoma. Jeigu neina atskirti, tada greitėjantysis turi pasiekti tokį greitį, kad lėtėjančiam nereiktų pristabdyti kelyje ir įvažiuoti į lėtėjimo juostą, o greitėjančiam išvažiuoti į kelią, vienas kitam netrukdomai.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Esant sąlyginai neintensyviam eismui viaduke, greitėjantis gali ir stabtelti viaduke (tobulu atveju lėtai riedėti ir vertinti eismą pagrindine gatve) iki atsiras "kišenė".

            Tačiau piko metu sunkiai įsivaizduoju darnų judėjimą be "užtrauktuko" principo - vieną išleidi, prieš kitą išvažiuoji. Panašiai kaip 2 juostų susiaurėjime iki 1 statybų metu.

            Deja, įtariu, kad toks principas su esamomis KET nedera.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              148. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima juosta ta pačia kryptimi. Jeigu ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti kelią dešinėje esančiai transporto priemonei.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                148. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima juosta ta pačia kryptimi. Jeigu ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti kelią dešinėje esančiai transporto priemonei.
                Tai lėtėjantis turi duoti kelią greitėjančiam.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Tikrai taip. Laidos vedėjai dundukai (arba apsimeta tokiais), dezinformuoja žiūrovus.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Tikrai taip. Laidos vedėjai dundukai (arba apsimeta tokiais), dezinformuoja žiūrovus.
                    Didelė dalis vairuotojų taip ir masto: "man gi pagrindinis". O kad patys rikiuojasi, tai kaip ir pamiršta. Dėl vieno sutinku, kad tokių vietų neturėtų išvis būti. Toks blin mazgas, o jo pakraštyj iškart konfliktinė vieta.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      148. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima juosta ta pačia kryptimi. Jeigu ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti kelią dešinėje esančiai transporto priemonei.
                      O esant ženklui šalutinis/duoti kelią nepakinta situacija?
                      Vilnius, Vilnius County
                      https://maps.app.goo.gl/XKBdbj3JUGviPQfK6
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                        O esant ženklui šalutinis/duoti kelią nepakinta situacija?
                        Vilnius, Vilnius County
                        https://maps.app.goo.gl/XKBdbj3JUGviPQfK6
                        Bet važiuojantis pagrindiniu keliu nežino, kad įvažiuojant stovi toks ženklas. Asmeniškai šitoje vietoje visada išleidžiu greitėjančius iš Ozo gatvės ir tik tada persirikiuoju. Niekad nebuvo kilus mintis, kad atvažiuojant GV ir norint išsukti turi pirmenybę.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                          O esant ženklui šalutinis/duoti kelią nepakinta situacija?
                          Vilnius, Vilnius County
                          https://maps.app.goo.gl/XKBdbj3JUGviPQfK6
                          Šis ženklas reiškia, kad turi duoti kelią rikiuodamasis iš greitėjimo juostos į pagrindinio kelio eismo juostą.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            O esant ženklui šalutinis/duoti kelią nepakinta situacija?
                            Vilnius, Vilnius County
                            https://maps.app.goo.gl/XKBdbj3JUGviPQfK6
                            Ne, nepakinta. Ženklas, galima sakyti, skirtas šiai situacijai:
                            112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
                            Kitu atveju galioja p.104 (anksčiau pateiktas kaip p.148, atsiprašau už klaidą).

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Tikrai taip. Laidos vedėjai dundukai (arba apsimeta tokiais), dezinformuoja žiūrovus.
                              Tai tas pats turėtų būti taikoma ir policininkui, vedėjai čia labiau dėl jo nuomonės perteikimo.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Didelė dalis vairuotojų taip ir masto: "man gi pagrindinis". O kad patys rikiuojasi, tai kaip ir pamiršta. Dėl vieno sutinku, kad tokių vietų neturėtų išvis būti. Toks blin mazgas, o jo pakraštyj iškart konfliktinė vieta.
                                Tegul nors vienas toks mastytojas ten parodo ženklą, kad jo kelias pagrindinis
                                KET yra tokie ženklai Nr. 522


                                Tačiau Vilniaus eismo organizatoriai dar jų neatrado, nes mieste niekur jie nėra įrengti (išskyrus Vakarinio aplinkkelio abiejuose galuose), o vis dar statomi "Duoti kelia", nors įvažiuojant į greitėjimo juostą jie jokios logikos neturi, nes važiuojančių trajektorijos tiesiogiai nesikerta.


                                Parašė Riedis
                                Bandau įsisąmoninti naują info iš atsakymų. Tai situacija keičiasi nuo pagrindiniu keliu važiuojančio posūkio (ne)rodymo?
                                Schemoje raudona duoda kelią.
                                Principas toks, kad atvažiuojantis iš nuovažos ir įvažiuojantis į persirikiavimo juostą yra šalutiniame kelyje ir pirmumo neturi, tačiau pagrindiniu keliu važiuojantis ir norintis pakeisti eismo juostą (įvažiuoti į persirikiavimo juostą), turi netrukdyti joje važiuojantiems automobiliams ir juos praleisti. Todėl faktiškai veikia taip kaip parodyta schemoje, tik išvažiuojantis iš persirikiavimo (greitėjimo) juostos visada turi įsitikinti, kad jį praleidžia Būna variantų, kad rodo posūkį, bet važiuoja tiesiai.
                                Paskutinis taisė sleader; 2019.06.24, 23:46.

                                Comment


                                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                  Tai tas pats turėtų būti taikoma ir policininkui, vedėjai čia labiau dėl jo nuomonės perteikimo.
                                  Reikėtų žinoti visą kontekstą, nes iš esmės policininkas nieko neteisingo nepasakė. Galbūt vienoje vietoje nedasakė iki galo.

                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  <...> o vis dar statomi "Duoti kelia", nors įvažiuojant į greitėjimo juostą jie jokios logikos neturi <...>
                                  Žiemą po sniegu nesimato horizontaliojo ženklinimo, tada tik ženklas "duoti kelią" sprendžia situaciją (jeigu nėra ženklų 522).
                                  Paskutinis taisė Briedis; 2019.06.25, 08:39.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Žiemą po sniegu nesimato horizontaliojo ženklinimo, tada tik ženklas "duoti kelią" sprendžia situaciją (jeigu nėra ženklų 522).
                                    O kas keistųsi, jei nebūtų 203 ženklo žiemą ir nesimatytų horizontaliojo ženklinimo? Vis tiek iš lėtėjimo juostos į srautą įsiliejantis turėtų praleist "pagrindiniu" važiuojančius.

                                    Comment


                                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                      O kas keistųsi, jei nebūtų 203 ženklo žiemą ir nesimatytų horizontaliojo ženklinimo? Vis tiek iš lėtėjimo juostos į srautą įsiliejantis turėtų praleist "pagrindiniu" važiuojančius.
                                      Tada galima įvairiai interpretuoti. Tarkim kelias apsnigtas, jokių provėžų nėra, ženklo 203 nėra, horizontaliojo ženklinimo nesimato po sniegu. Vienu metu atvažiuoja vienas automobilis "pagrindiniu" keliu ir kitas automobilis "šalutiniu". Kadangi nėra/nesimato jokio ženklinimo, o kelias baltas kaip staltiesė, vadovaujamės dešinės rankos taisykle.

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Tada galima įvairiai interpretuoti. Tarkim kelias apsnigtas, jokių provėžų nėra, ženklo 203 nėra, horizontaliojo ženklinimo nesimato po sniegu. Vienu metu atvažiuoja vienas automobilis "pagrindiniu" keliu ir kitas automobilis "šalutiniu". Kadangi nėra/nesimato jokio ženklinimo, o kelias baltas kaip staltiesė, vadovaujamės dešinės rankos taisykle.
                                        Čia situacija jeigu nėra jokių ženklų, o taip būti negali (neturi). Būtent paminėjau 522, nes jis tokioms vietoms ir skirtas, o pagal jį eismas visiškai aiškus. Pas mus kažkodėl ženklina ne kaip paprasčiau ir aiškiau, bet kažkaip sudėtingai su galimybe atsirasti daug interpretacijų, o po to rodo visokius paaiškinamus video, kuriuose ir patys aiškintojai šneka vėjus.
                                        Kai nesimato horizontalaus ženklinimo, pvz. esant apsnigtai kelio dangai, tai ženklas 203 "Duoti kelią" visiškai nieko nepasako apie eismo juostų konfigūraciją toje vietoje. Matant tik tokį ženklą nėra aišku ar ten yra atskira greitėjimo/persirikiavimo juosta, ar įvažiuojama iškart į pirmąją pagrindinio kelio juostą ir tai gali sukelti papildomų problemų. Pvz. pagrindiniu keliu važiuoja vairuotojas niekada ten nevažinėjantis ir dėl sniego nežino kaip ten suženklintos juostos, todel kerta tiesiai į persirikiavimo juostą, o iš nuovažos atvažiuoja ten pastoviai važinėjantis ir žinantis, kad ten jam yra greitėjimo/persirikiavimo juosta, todėl iš įpročio drąsiai ir važiuoja į ją. Kyla konfliktinė ir pavojinga situacija lygioje vietoje, nes kelio savininkas nesugebėjo pakabinti atitinkamų ženklų (522).

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Pas mus kažkodėl ženklina ne kaip paprasčiau ir aiškiau, bet kažkaip sudėtingai su galimybe atsirasti daug interpretacijų, o po to rodo visokius paaiškinamus video, kuriuose ir patys aiškintojai šneka vėjus.
                                          Ne tik ženklina belekaip, bet ir persirikiavimo juostas įrengia per trumpas. Bet čia jau kita tema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X