Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Uždrausti reiktų ir makiažo darymą už vairo
    Tai ir siūloma, nes formuluotė teigia, jog drausti bet kokius veiksmus nesisjusius su vairavimu ar automobilio irengimų valdymu. Man tik iškilo klausimas, ar mobiliam telefone paleista navigacinė programa ir jos valdymas skaitysis jau kaip automobilio įrengimas ar ne?

    Comment


      Leidimas laikyti egzaminą B kategorijai nepraėjus vairavimo mokyklos, mano galva, kaip tik labai geras sprendimas laužant vairavimo mokyklų monopoliją. Dabartinė susiklosčiusi situacija, kur mokoma ne išmokti vairuoti, bet išlaikyti egzaminą labai prisideda prie dabartinės situacijos su vairuotojais. Egzaminas regitroje vistiek bus toks pats, tad nematau kaip tai galėtu pabloginti situaciją.

      Kas liečia draudimą užsiimti bet kokia kita veikla vairuojant, tai čia labiau iš kosmoso. Nesužiūri kalbančiu telefonu niekaip, tai čia sužiūrės kas valgo ar cigaretę ruko.

      Comment


        Su tuo Tuviltos monopolijos naikinimu ne tik gali, o ir butinai ir gausis tokia pat situacija kaip su universitetais, kai dabar jie visi kovoja del studentu, tad realaus mokso kokybe zemiau plintuso. Kai TUV prades teikti begale servisiuku jie visi kovos del klientu. Savaime aisku jokia apziuros kokybe niekam nerupes, svarbiau tik kad ateitu klientas ir sumoketu pinigus. O kur klientas eis? Aisku ten kur praeiti apziura lengviausiai.

        Comment


          Gyvenu netoli prie Vilniaus Regitros - pastoviai aplink zuja mokomieji automobiliai. Tikrai susidaro įspūdis, kad naujiems vairuotojams reikia ne mokėti variuoti, o mokėti vairuoti prie regitros ir visais egzaminavimo maršrutais. O mokinukams nelabai sekasi - žarijų/lentvario g. sankryžoje po kartą į savaitę besimokantys vairuoti sukvežimus paguldo saugumo salelėje stovinčius ženklus

          Parašė drulia Rodyti pranešimą
          Leidimas laikyti egzaminą B kategorijai nepraėjus vairavimo mokyklos, mano galva, kaip tik labai geras sprendimas laužant vairavimo mokyklų monopoliją. Dabartinė susiklosčiusi situacija, kur mokoma ne išmokti vairuoti, bet išlaikyti egzaminą labai prisideda prie dabartinės situacijos su vairuotojais.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Šviesoforai įrengti pagal seną standartą ir jiems dabartinės šviesoforų įrengimo taisyklės negalioja. O dėl psichologijos, kad tai pagrindinis kelias į kairę, tai tik vienas iš variantų. Mano minėtoje sankryžoje Kaune yra šalutinis kelias ir posūkis į kairę iš dviejų juostų.
            Done. https://tvarkaumiesta.lt/problem/96985
            Paskutinis taisė AudriusV; 2019.05.09, 11:12.
            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

            Comment


              Gal galima kur nors rasti tą techninį PAR-13-02-TP projektą?
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Gal galima kur nors rasti tą techninį PAR-13-02-TP projektą?
                Neįsivaizduoju, bet ,manau, forume yra kas galėtų pasufleruoti.
                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                Comment


                  Dar kartą apie Geležinio Vilko / Žalgirio mazgą, kuris turbūt pretenduoja tapti geriausiu pavyzdžiu, rodančiu, kokia katastrofiškai bloga yra mūsų vairavimo kultūra ir nebaudžjamumas. Ten neseniai padarė porą pakeitimų:
                  - nebegalima sukti į Rimi važiuojant Geležinio Vilko g. link Ozo g.
                  - Nebegalima apsisukti Žalgirio ir Linkmenų g sankryžoje važiuojant Žalgirio g. link Kalvarijų g.

                  Papaišiau schemoje, kaip tai atrodo.



                  Spėkit, ar kas nors laikosi draudimo kirsti ištisinę ir paiso apsisukimą draudžiančių ženklų. Čia neskaitant to šviesoforo, kur visi važiuoja per raudoną. Ir viskas dėl to, kad labai reykia važoti.

                  Comment


                    Čia nuo kada uždraudė iš GV pasukt? Įdomu ar pats iš įpratimo nenukirtau kampo.

                    Sprendimas turbūt būtų nebent sustatyt kuoliukus. Ištisinė linija ten greitai nusivažinės nuo persirikiuojančių. Arba išvis uždaryt tą įvažiavimą. Po šitų pakeitimų jis nebereikalingas.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Čia nuo kada uždraudė iš GV pasukt? Įdomu ar pats iš įpratimo nenukirtau kampo.

                      Sprendimas turbūt būtų nebent sustatyt kuoliukus. Ištisinė linija ten greitai nusivažinės nuo persirikiuojančių. Arba išvis uždaryt tą įvažiavimą. Po šitų pakeitimų jis nebereikalingas.
                      Prieš kelias savaites. Dabar ištisinė linija eina tolyn nuo sankryžos link Ozo g. Apie kuoliukus pagalvojau. Reiks rašyti per tvarkaumiesta.lt. Nors nujaučiu, kad nieko nedarys ir atsimazins, nes nu kaip gi čia dabar VMS bandytu užkirsti kelią vayrotojems pažeidinėti KET ir kelti pavojų žmonių gyvybėms.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Prieš kelias savaites. Dabar ištisinė linija eina tolyn nuo sankryžos link Ozo g. Apie kuoliukus pagalvojau. Reiks rašyti per tvarkaumiesta.lt. Nors nujaučiu, kad nieko nedarys ir atsimazins, nes nu kaip gi čia dabar VMS bandytu užkirsti kelią vayrotojems pažeidinėti KET ir kelti pavojų žmonių gyvybėms.
                        Bl*t

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Dar kartą apie Geležinio Vilko / Žalgirio mazgą, kuris turbūt pretenduoja tapti geriausiu pavyzdžiu, rodančiu, kokia katastrofiškai bloga yra mūsų vairavimo kultūra ir nebaudžjamumas. Ten neseniai padarė porą pakeitimų:
                          - nebegalima sukti į Rimi važiuojant Geležinio Vilko g. link Ozo g.
                          - Nebegalima apsisukti Žalgirio ir Linkmenų g sankryžoje važiuojant Žalgirio g. link Kalvarijų g.

                          Papaišiau schemoje, kaip tai atrodo.



                          Spėkit, ar kas nors laikosi draudimo kirsti ištisinę ir paiso apsisukimą draudžiančių ženklų. Čia neskaitant to šviesoforo, kur visi važiuoja per raudoną. Ir viskas dėl to, kad labai reykia važoti.
                          as suprantu kad GAL taip saugiau, bet daryti toki lanka vardan ivaziavimo i aikstele? Tai gal dar papaisom po tris juostas ir vazinejam ratais sitoj vietoj nuo ryto iki vakaro..

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Bl*t
                            Šiaip pats Šimašius ir Pakalnis ne kartą yra šaipęsi iš šito Rimi, kaip ypač blogo urbanizacijos pavyzdžio. Tai gal sugalvojo tokį "kerštą" šito sklypo developeriams? Nes šiaip ir važiuojant kairėn į Linkmenų g. iš Žalgirio g. stovi ženklas, draudžiantis sukti į kairę (nebent nuėmė po paskutinių pakeitimų, kažkaip nepatikrinau) į Rimi aptarnaujančią gatvę. Tai patekti iš GV į tą Rimi, bent jau laikantis KET, tampa beveik neįmanoma.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              as suprantu kad GAL taip saugiau, bet daryti toki lanka vardan ivaziavimo i aikstele? Tai gal dar papaisom po tris juostas ir vazinejam ratais sitoj vietoj nuo ryto iki vakaro..
                              Su tuo įsukimu iš Geležinio Vilko buvo ta, kad greitėjimo juosta, išsukant iš Žalgirio gatvės, tapdavo ir lėtėjimo juosta sukantiems iš Geležinio Vilko į Rimi. Dėl ko ten teko matyti daug pavojingų situacijų, kai sukantis į Rimi stabdydamas užlįsdavo priešais greitėjantį ir išsukinėjantį iš Žalgirio į Geležinio Vilko gatvę.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Su tuo įsukimu iš Geležinio Vilko buvo ta, kad greitėjimo juosta, išsukant iš Žalgirio gatvės, tapdavo ir lėtėjimo juosta sukantiems iš Geležinio Vilko į Rimi. Dėl ko ten teko matyti daug pavojingų situacijų, kai sukantis į Rimi stabdydamas užlįsdavo priešais greitėjantį ir išsukinėjantį iš Žalgirio į Geležinio Vilko gatvę.
                                Taip. Tereikejo padaryti ivaziavima toliau, uz Rimi.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Šiaip pats Šimašius ir Pakalnis ne kartą yra šaipęsi iš šito Rimi, kaip ypač blogo urbanizacijos pavyzdžio. Tai gal sugalvojo tokį "kerštą" šito sklypo developeriams? Nes šiaip ir važiuojant kairėn į Linkmenų g. iš Žalgirio g. stovi ženklas, draudžiantis sukti į kairę (nebent nuėmė po paskutinių pakeitimų, kažkaip nepatikrinau) į Rimi aptarnaujančią gatvę. Tai patekti iš GV į tą Rimi, bent jau laikantis KET, tampa beveik neįmanoma.
                                  Tebėra tas ženklas, tik beveik niekas jo nepaiso.

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    P. S. Patiko projektų vadovo prierašas: "Atkreipiu dėmesį, kad Jūsų minima problema dėl greičio viršijimo ties nusukimu į L. Asanavičiūtės g. yra ne ženklinimo o vairuotojų nesilaikymo KET problema." Na nieko, turiu minčių, kaip patobulint, susirašysiu dar. Beje, diskusiją reiktų perkelt į KET temą, kita vertus, čia didesnis pastebimumas.
                                    Ot π*dR-ai, vairuotojai jiems mat KET nesilaiko..
                                    Cia jiems skaitosi normalus vienos juostos isukimu plotis:

                                    Click image for larger version  Name:	20190619_095847.jpg Views:	1 Size:	358,3 kB ID:	1730130

                                    Galbut paviesinsi taip atsakiusio projektu vadovo pavarde?
                                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.20, 11:45.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      Ot π*dR-ai, vairuotojai jiems mat KET nesilaiko..
                                      Cia jiems skaitosi normalus vienos juostos isukimu plotis:



                                      Galbut paviesinsi taip atsakiusio projektu vadovo pavarde?
                                      Standartinis bebro atsakymas:

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Cia jiems skaitosi normalus vienos juostos isukimu plotis:
                                        Šeip dar yra autobusai, furos... jiems per bortus važinet?

                                        Comment


                                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                          Šeip dar yra autobusai, furos... jiems per bortus važinet?
                                          jus girdejote apie toki dokumenta, kuris vadinasi STR? siulau pasidometi kokie ten nurodyti juostu plociai. Isukinejant troleibusui sio isukimo gale salia jo jau telpa lengvoji masina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X