Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Leidimas laikyti egzaminą B kategorijai nepraėjus vairavimo mokyklos, mano galva, kaip tik labai geras sprendimas laužant vairavimo mokyklų monopoliją. Dabartinė susiklosčiusi situacija, kur mokoma ne išmokti vairuoti, bet išlaikyti egzaminą labai prisideda prie dabartinės situacijos su vairuotojais. Egzaminas regitroje vistiek bus toks pats, tad nematau kaip tai galėtu pabloginti situaciją.
Kas liečia draudimą užsiimti bet kokia kita veikla vairuojant, tai čia labiau iš kosmoso. Nesužiūri kalbančiu telefonu niekaip, tai čia sužiūrės kas valgo ar cigaretę ruko.
Comment
-
Su tuo Tuviltos monopolijos naikinimu ne tik gali, o ir butinai ir gausis tokia pat situacija kaip su universitetais, kai dabar jie visi kovoja del studentu, tad realaus mokso kokybe zemiau plintuso. Kai TUV prades teikti begale servisiuku jie visi kovos del klientu. Savaime aisku jokia apziuros kokybe niekam nerupes, svarbiau tik kad ateitu klientas ir sumoketu pinigus. O kur klientas eis? Aisku ten kur praeiti apziura lengviausiai.
- 5 patinka
Comment
-
Gyvenu netoli prie Vilniaus Regitros - pastoviai aplink zuja mokomieji automobiliai. Tikrai susidaro įspūdis, kad naujiems vairuotojams reikia ne mokėti variuoti, o mokėti vairuoti prie regitros ir visais egzaminavimo maršrutais. O mokinukams nelabai sekasi - žarijų/lentvario g. sankryžoje po kartą į savaitę besimokantys vairuoti sukvežimus paguldo saugumo salelėje stovinčius ženklus
Parašė drulia Rodyti pranešimąLeidimas laikyti egzaminą B kategorijai nepraėjus vairavimo mokyklos, mano galva, kaip tik labai geras sprendimas laužant vairavimo mokyklų monopoliją. Dabartinė susiklosčiusi situacija, kur mokoma ne išmokti vairuoti, bet išlaikyti egzaminą labai prisideda prie dabartinės situacijos su vairuotojais.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šviesoforai įrengti pagal seną standartą ir jiems dabartinės šviesoforų įrengimo taisyklės negalioja. O dėl psichologijos, kad tai pagrindinis kelias į kairę, tai tik vienas iš variantų. Mano minėtoje sankryžoje Kaune yra šalutinis kelias ir posūkis į kairę iš dviejų juostų.Paskutinis taisė AudriusV; 2019.05.09, 11:12.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąLietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal galima kur nors rasti tą techninį PAR-13-02-TP projektą?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Dar kartą apie Geležinio Vilko / Žalgirio mazgą, kuris turbūt pretenduoja tapti geriausiu pavyzdžiu, rodančiu, kokia katastrofiškai bloga yra mūsų vairavimo kultūra ir nebaudžjamumas. Ten neseniai padarė porą pakeitimų:
- nebegalima sukti į Rimi važiuojant Geležinio Vilko g. link Ozo g.
- Nebegalima apsisukti Žalgirio ir Linkmenų g sankryžoje važiuojant Žalgirio g. link Kalvarijų g.
Papaišiau schemoje, kaip tai atrodo.
Spėkit, ar kas nors laikosi draudimo kirsti ištisinę ir paiso apsisukimą draudžiančių ženklų. Čia neskaitant to šviesoforo, kur visi važiuoja per raudoną. Ir viskas dėl to, kad labai reykia važoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąČia nuo kada uždraudė iš GV pasukt? Įdomu ar pats iš įpratimo nenukirtau kampo.
Sprendimas turbūt būtų nebent sustatyt kuoliukus. Ištisinė linija ten greitai nusivažinės nuo persirikiuojančių. Arba išvis uždaryt tą įvažiavimą. Po šitų pakeitimų jis nebereikalingas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Prieš kelias savaites. Dabar ištisinė linija eina tolyn nuo sankryžos link Ozo g. Apie kuoliukus pagalvojau. Reiks rašyti per tvarkaumiesta.lt. Nors nujaučiu, kad nieko nedarys ir atsimazins, nes nu kaip gi čia dabar VMS bandytu užkirsti kelią vayrotojems pažeidinėti KET ir kelti pavojų žmonių gyvybėms.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar kartą apie Geležinio Vilko / Žalgirio mazgą, kuris turbūt pretenduoja tapti geriausiu pavyzdžiu, rodančiu, kokia katastrofiškai bloga yra mūsų vairavimo kultūra ir nebaudžjamumas. Ten neseniai padarė porą pakeitimų:
- nebegalima sukti į Rimi važiuojant Geležinio Vilko g. link Ozo g.
- Nebegalima apsisukti Žalgirio ir Linkmenų g sankryžoje važiuojant Žalgirio g. link Kalvarijų g.
Papaišiau schemoje, kaip tai atrodo.
Spėkit, ar kas nors laikosi draudimo kirsti ištisinę ir paiso apsisukimą draudžiančių ženklų. Čia neskaitant to šviesoforo, kur visi važiuoja per raudoną. Ir viskas dėl to, kad labai reykia važoti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bl*t
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
as suprantu kad GAL taip saugiau, bet daryti toki lanka vardan ivaziavimo i aikstele? Tai gal dar papaisom po tris juostas ir vazinejam ratais sitoj vietoj nuo ryto iki vakaro..Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Su tuo įsukimu iš Geležinio Vilko buvo ta, kad greitėjimo juosta, išsukant iš Žalgirio gatvės, tapdavo ir lėtėjimo juosta sukantiems iš Geležinio Vilko į Rimi. Dėl ko ten teko matyti daug pavojingų situacijų, kai sukantis į Rimi stabdydamas užlįsdavo priešais greitėjantį ir išsukinėjantį iš Žalgirio į Geležinio Vilko gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip pats Šimašius ir Pakalnis ne kartą yra šaipęsi iš šito Rimi, kaip ypač blogo urbanizacijos pavyzdžio. Tai gal sugalvojo tokį "kerštą" šito sklypo developeriams? Nes šiaip ir važiuojant kairėn į Linkmenų g. iš Žalgirio g. stovi ženklas, draudžiantis sukti į kairę (nebent nuėmė po paskutinių pakeitimų, kažkaip nepatikrinau) į Rimi aptarnaujančią gatvę. Tai patekti iš GV į tą Rimi, bent jau laikantis KET, tampa beveik neįmanoma.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
P. S. Patiko projektų vadovo prierašas: "Atkreipiu dėmesį, kad Jūsų minima problema dėl greičio viršijimo ties nusukimu į L. Asanavičiūtės g. yra ne ženklinimo o vairuotojų nesilaikymo KET problema." Na nieko, turiu minčių, kaip patobulint, susirašysiu dar. Beje, diskusiją reiktų perkelt į KET temą, kita vertus, čia didesnis pastebimumas.
Cia jiems skaitosi normalus vienos juostos isukimu plotis:
Galbut paviesinsi taip atsakiusio projektu vadovo pavarde?Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.20, 11:45.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ot π*dR-ai, vairuotojai jiems mat KET nesilaiko..
Cia jiems skaitosi normalus vienos juostos isukimu plotis:
Galbut paviesinsi taip atsakiusio projektu vadovo pavarde?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąCia jiems skaitosi normalus vienos juostos isukimu plotis:
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Šeip dar yra autobusai, furos... jiems per bortus važinet?
Comment
Comment