Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Nu betgi visų atliktų ir ateity planuojamų alikti projektų suminiai kaštai dar neviršija būsimų neįvyksiančių statybų kainos. Bet kai tos sumos susilygins laikykim kad jau ŠG pastatyta... brėžinuose kiekvienam pagal skonį ir už teisingą kainą. Belieka tik nereikšminga smulkmena - persikelt gyvent į brėžinius.
    Sakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.
    Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
    Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Sakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.
      Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
      Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
      Manau vieni projektiniai pasiūlymai kainavo apie 300 000 Eur (gal ir daugiau), bet buvo pradėti ir techniniai projektai, jų kaina manau didesnė nei 1 mln.
      Projektavo ID Vilnius, buvęs Vilniaus planas, dabar jie nebeturi projektavimo padalinio. Projektavimo koordinavimu rūpinasi Vilniaus vystymo kompanija, matyt yra/bus ir nauja projektavimo įmonė. Dainelė iš naujo.

      Iš vicemero protokolo kovo 25 d.:

      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	22,3 kB ID:	2194263

      Paskaičiuokite arba pafantazuokite, kiek kiekvieno balvono mero užgaidos kainuoja miestui, kaip aplamai vieši pinigai yra švaistomi be jokio pagrindimo...

      Comment


        Mūsuose yra problema, kad kažkoks gairių parinkimas yra mero noro/fantazijos reikalas. Atėjo vienas meras, pasakė reikia 2+2 eismo juostų gatvės - tokia projektuojama. Atėjo kitas ir sako jog reikia 3+3 juostų - toks projektas imamas ruošti, aną išmetus į šiukšlyną.
        Kiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. Atsižvelgiant į planuojamus VT maršrutus, miesto plėtros planus, eismo intensyvumo duomenis, techninius normatyvus ir kt., atliekant studiją galima pasakyti kokio skaičiaus eismo juostų reikia, kokių sankryžų reikia (galima vieno lygio ar siekant optimalaus funkcionavimo reikia dviejų lygių) ir kt. Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.
        Paskutinis taisė sleader; 2025.04.07, 13:31.

        Comment


          +- vaikų darželio kaina už projektą šiukšlų dėžėje.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. <...> Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.
            O man atrodo, kad čia kaip tik nerealistiškai technokratiškas požiūris į miestą. Nes juostų skaičius, jų plotis ir paskirtis yra netgi labai politiškas reikalas - tai yra klausimas apie tai, kaip ir kokiais tikslais mes naudojame savo miesto (labai ribotą) erdvę ir finansinius išteklius. Kam miestas bus daugiau patogesnis, ir kam mažiau. Tas pačias lėšas galima skirti dviračių takų įrengimui ar, kaip čia mini, darželio statyboms, o ne Šiaurinės perprojektavimui - ir šis pasirinkimas rodo politinius Benkunsko prioritetus.

            Inžinieriai gali pagrįsti sprendimą duomenimis, bet jie negali nustatyti tikslo, nes tikslo nustatymas yra iš esmės politinis veiksmas. Ir tame protokole, manau, matome būtent tikslo nustatymą - meras žūtbūt, net labai didelių išteklių kaina, nori perdaryti gatvę į patogesnę automobiliams. Spėčiau, tris juostas meras ne pats sugalvojo - jas jam atnešė JUDU, kai buvo paklausti apie tai, kaip gatvę padaryti pralaidesnę.

            Kitaip tariant, jeigu meras negalėtų lemti, ar bus 4, ar 6 juostos viename grandioziškiausių Vilniaus infrastruktūros projektų, kam iš viso merą rinkti?

            Comment


              IMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
              žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas. Neskaičiuojame 0,001% super entuziastų. Taip ir iki oro gondolų galime nusifantazuoti. Glušų visokių užtenka, kuriems bile pizdelinti provokuojant visus nesiūlant sprendimų.
              Rytų - Vakarų kryptimi ir Šiaurinėje dalyje nėra iš esmės jungčių normalių bendrai ir su VA. Tai sukelia rimtas kamščių, oro užterštumo problemas. Nesprendžiant problemų nemokamai priedo gaunami kvėpavimo takų ir kitas ligas skatinantys faktoriai. Eismas iš kitur persikeltų į Šiaurinę tokiu būdu geriau sprendžiant susikaupusias problemas kiose gatvėse.
              Yra būtina po A juostą visuomeniniam transportui visos gatvės mastu nentrūkstamai. Tai yra, kad nebūtų tai yra, tai nėra.
              Kaip daug kas nebambėtų, po 1 juostą automobiliams šioje gatvėje yra tikrai per mažąi.
              Paskutinis taisė Arunasx; 2025.04.07, 20:53.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Ukmergės gatvės piktžaizdė su savo 6 juostom ir šviesoforais kas 200 m, amžinu triukšmu ir dūmais yra pavyzdys, kaip blogai gali nutikti.

                P.S. Čia prieš porą dienų dviračiu sporto youtube kanalas GCN išleido video, kuriame kelia klausimą, ar tai, kaip mes žiūrim į kelius nėra praplautų smegenų pasekmė:

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  IMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
                  žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas.
                  Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.

                  Comment


                    Man jau nebelabai svarbu kiek juostų bus: 1+1, 2+2 ar 3+3. Tegu tik greičiau stato, nes kitaip nematau ar išvis pastatys. Jei pastatys 1+1, tai bus toks užsikimšimas kartu ir VT, kad neturės kur dėtis ir greitai turėtų tiesti dar bent po 1 juostą pvz VT. O jei bus 3+3 tai bus po 2 juostas automobiliams ir po 1 VT. Tai man jau geriau taip negu išvis nebūtų Šiaurinės.

                    Comment


                      Dėl ,,one more lane, bro'' principo - jis savo esmine kryptymi yra teisingas, bet turi išimčių. Manau, kad nėra teisinga pašiepti siekį tiesti juostas, kurios skirtos užbaigti bent jau pagrindinį gatvių tinklą kuomet jis dar nėra užbaigtas. Kai bus užbaigtas - tada taip, auto perteklių reikia sprėsti kitais būdais nei juostų štampavimu iki negalėjimo.

                      Dabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.

                      Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.

                      Dabar, kad ''koncentratas'' vėl nepasidarytų stiprios koncentracijos, reikia daryti realiai funkcionalų VT su A juostų plėtra, išplėtoti šaligatvių tinklą, išautomobilizuoti senamiestį ir kiti sprendiniai.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Dabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.

                        Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.
                        Tai pats sau ir atsakai, kad jų daugėja dėl per gerų sąlygų jiems, tai ar naujos gatvės pastatymas nepagerins sąlygų? Lygiai kaip eksvaldo siūlomi viadukai Ozo-Kareivių, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje?
                        Tavo logika gal ir teisinga, bet deja vyrauja "one more lane bro" mąstymas, o ne tikslas persodinti miesto vidinį srautą į viešąjį transportą ir taip planuojant atitinkamų pajėgumų VT rūšį. Sutikčiau, kad Šiaurinė g. turėtų nukrauti Rygos, Buivydiškių gatves, bet mes tuomet daugiau užkrausime Akropolio sankryžą. Gatvės pratęsimas iki Žirmūnų per Ozo žaliąją zoną irgi nieko neišspręstų, o tik apkrautų Žirmūnų-Kareivių sankryžą, kuriai reiktų tuomet viaduko, na ir kas gi kitko tai galėtų būti jei ne sąlygų automobiliui gerinimas.
                        Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.09, 15:55.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Man jau nebelabai svarbu kiek juostų bus: 1+1, 2+2 ar 3+3. Tegu tik greičiau stato, nes kitaip nematau ar išvis pastatys. Jei pastatys 1+1, tai bus toks užsikimšimas kartu ir VT, kad neturės kur dėtis ir greitai turėtų tiesti dar bent po 1 juostą pvz VT. O jei bus 3+3 tai bus po 2 juostas automobiliams ir po 1 VT. Tai man jau geriau taip negu išvis nebūtų Šiaurinės.
                          1+1 neleis statyti Sportbatis, nes neatitinka kategorijos

                          Comment

                          Working...
                          X