Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Nu betgi visų atliktų ir ateity planuojamų alikti projektų suminiai kaštai dar neviršija būsimų neįvyksiančių statybų kainos. Bet kai tos sumos susilygins laikykim kad jau ŠG pastatyta... brėžinuose kiekvienam pagal skonį ir už teisingą kainą. Belieka tik nereikšminga smulkmena - persikelt gyvent į brėžinius.
    Sakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.
    Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
    Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Sakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.
      Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
      Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
      Manau vieni projektiniai pasiūlymai kainavo apie 300 000 Eur (gal ir daugiau), bet buvo pradėti ir techniniai projektai, jų kaina manau didesnė nei 1 mln.
      Projektavo ID Vilnius, buvęs Vilniaus planas, dabar jie nebeturi projektavimo padalinio. Projektavimo koordinavimu rūpinasi Vilniaus vystymo kompanija, matyt yra/bus ir nauja projektavimo įmonė. Dainelė iš naujo.

      Iš vicemero protokolo kovo 25 d.:

      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	22,3 kB ID:	2194263

      Paskaičiuokite arba pafantazuokite, kiek kiekvieno balvono mero užgaidos kainuoja miestui, kaip aplamai vieši pinigai yra švaistomi be jokio pagrindimo...

      Comment


        Mūsuose yra problema, kad kažkoks gairių parinkimas yra mero noro/fantazijos reikalas. Atėjo vienas meras, pasakė reikia 2+2 eismo juostų gatvės - tokia projektuojama. Atėjo kitas ir sako jog reikia 3+3 juostų - toks projektas imamas ruošti, aną išmetus į šiukšlyną.
        Kiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. Atsižvelgiant į planuojamus VT maršrutus, miesto plėtros planus, eismo intensyvumo duomenis, techninius normatyvus ir kt., atliekant studiją galima pasakyti kokio skaičiaus eismo juostų reikia, kokių sankryžų reikia (galima vieno lygio ar siekant optimalaus funkcionavimo reikia dviejų lygių) ir kt. Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.
        Paskutinis taisė sleader; 2025.04.07, 13:31.

        Comment


          +- vaikų darželio kaina už projektą šiukšlų dėžėje.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. <...> Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.
            O man atrodo, kad čia kaip tik nerealistiškai technokratiškas požiūris į miestą. Nes juostų skaičius, jų plotis ir paskirtis yra netgi labai politiškas reikalas - tai yra klausimas apie tai, kaip ir kokiais tikslais mes naudojame savo miesto (labai ribotą) erdvę ir finansinius išteklius. Kam miestas bus daugiau patogesnis, ir kam mažiau. Tas pačias lėšas galima skirti dviračių takų įrengimui ar, kaip čia mini, darželio statyboms, o ne Šiaurinės perprojektavimui - ir šis pasirinkimas rodo politinius Benkunsko prioritetus.

            Inžinieriai gali pagrįsti sprendimą duomenimis, bet jie negali nustatyti tikslo, nes tikslo nustatymas yra iš esmės politinis veiksmas. Ir tame protokole, manau, matome būtent tikslo nustatymą - meras žūtbūt, net labai didelių išteklių kaina, nori perdaryti gatvę į patogesnę automobiliams. Spėčiau, tris juostas meras ne pats sugalvojo - jas jam atnešė JUDU, kai buvo paklausti apie tai, kaip gatvę padaryti pralaidesnę.

            Kitaip tariant, jeigu meras negalėtų lemti, ar bus 4, ar 6 juostos viename grandioziškiausių Vilniaus infrastruktūros projektų, kam iš viso merą rinkti?

            Comment


              IMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
              žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas. Neskaičiuojame 0,001% super entuziastų. Taip ir iki oro gondolų galime nusifantazuoti. Glušų visokių užtenka, kuriems bile pizdelinti provokuojant visus nesiūlant sprendimų.
              Rytų - Vakarų kryptimi ir Šiaurinėje dalyje nėra iš esmės jungčių normalių bendrai ir su VA. Tai sukelia rimtas kamščių, oro užterštumo problemas. Nesprendžiant problemų nemokamai priedo gaunami kvėpavimo takų ir kitas ligas skatinantys faktoriai. Eismas iš kitur persikeltų į Šiaurinę tokiu būdu geriau sprendžiant susikaupusias problemas kiose gatvėse.
              Yra būtina po A juostą visuomeniniam transportui visos gatvės mastu nentrūkstamai. Tai yra, kad nebūtų tai yra, tai nėra.
              Kaip daug kas nebambėtų, po 1 juostą automobiliams šioje gatvėje yra tikrai per mažąi.
              Paskutinis taisė Arunasx; 2025.04.07, 20:53.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Ukmergės gatvės piktžaizdė su savo 6 juostom ir šviesoforais kas 200 m, amžinu triukšmu ir dūmais yra pavyzdys, kaip blogai gali nutikti.

                P.S. Čia prieš porą dienų dviračiu sporto youtube kanalas GCN išleido video, kuriame kelia klausimą, ar tai, kaip mes žiūrim į kelius nėra praplautų smegenų pasekmė:

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  IMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
                  žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas.
                  Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.

                  Comment


                    Man jau nebelabai svarbu kiek juostų bus: 1+1, 2+2 ar 3+3. Tegu tik greičiau stato, nes kitaip nematau ar išvis pastatys. Jei pastatys 1+1, tai bus toks užsikimšimas kartu ir VT, kad neturės kur dėtis ir greitai turėtų tiesti dar bent po 1 juostą pvz VT. O jei bus 3+3 tai bus po 2 juostas automobiliams ir po 1 VT. Tai man jau geriau taip negu išvis nebūtų Šiaurinės.

                    Comment


                      Dėl ,,one more lane, bro'' principo - jis savo esmine kryptymi yra teisingas, bet turi išimčių. Manau, kad nėra teisinga pašiepti siekį tiesti juostas, kurios skirtos užbaigti bent jau pagrindinį gatvių tinklą kuomet jis dar nėra užbaigtas. Kai bus užbaigtas - tada taip, auto perteklių reikia spręsti kitais būdais nei juostų štampavimu iki negalėjimo.

                      Dabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.

                      Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.

                      Dabar, kad ''koncentratas'' vėl nepasidarytų stiprios koncentracijos, reikia daryti realiai funkcionalų VT su A juostų plėtra, išplėtoti šaligatvių tinklą, išautomobilizuoti senamiestį ir kiti sprendiniai.
                      Paskutinis taisė spekas; 2025.04.12, 18:40.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Dabar, dėl minties, kad nutiesus juostas kur jų net nėra (Ozo iki VA, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės, M Lietuvio etc) mieste padaugės automobilių. Mieste automobilių nepadaugėja automatiškai tiesiant juostas. Jų daugėja arba dėl per gerų sąlygų jiems, arba dėl alternatyvų jiems nebuvimo ar trūkumo. Gal yra daugiau priežasčių ir norėčiau jas sužinoti.

                        Automobilių mieste yra kiek jų yra, tiesiog šiuo metu jie yra susikoncentravę esamose gatvėse. Kuomet nutiesiamos gatvės, kurių trūksta pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui, transportas pasiskirsto plačiau - lyg koncentratas prasiskiedžia.
                        Tai pats sau ir atsakai, kad jų daugėja dėl per gerų sąlygų jiems, tai ar naujos gatvės pastatymas nepagerins sąlygų? Lygiai kaip eksvaldo siūlomi viadukai Ozo-Kareivių, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje?
                        Tavo logika gal ir teisinga, bet deja vyrauja "one more lane bro" mąstymas, o ne tikslas persodinti miesto vidinį srautą į viešąjį transportą ir taip planuojant atitinkamų pajėgumų VT rūšį. Sutikčiau, kad Šiaurinė g. turėtų nukrauti Rygos, Buivydiškių gatves, bet mes tuomet daugiau užkrausime Akropolio sankryžą. Gatvės pratęsimas iki Žirmūnų per Ozo žaliąją zoną irgi nieko neišspręstų, o tik apkrautų Žirmūnų-Kareivių sankryžą, kuriai reiktų tuomet viaduko, na ir kas gi kitko tai galėtų būti jei ne sąlygų automobiliui gerinimas.
                        Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.09, 15:55.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Man jau nebelabai svarbu kiek juostų bus: 1+1, 2+2 ar 3+3. Tegu tik greičiau stato, nes kitaip nematau ar išvis pastatys. Jei pastatys 1+1, tai bus toks užsikimšimas kartu ir VT, kad neturės kur dėtis ir greitai turėtų tiesti dar bent po 1 juostą pvz VT. O jei bus 3+3 tai bus po 2 juostas automobiliams ir po 1 VT. Tai man jau geriau taip negu išvis nebūtų Šiaurinės.
                          1+1 neleis statyti Sportbatis, nes neatitinka kategorijos

                          Comment


                            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                            Tai pats sau ir atsakai, kad jų daugėja dėl per gerų sąlygų jiems, tai ar naujos gatvės pastatymas nepagerins sąlygų? Lygiai kaip eksvaldo siūlomi viadukai Ozo-Kareivių, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje?
                            Tavo logika gal ir teisinga, bet deja vyrauja "one more lane bro" mąstymas, o ne tikslas persodinti miesto vidinį srautą į viešąjį transportą ir taip planuojant atitinkamų pajėgumų VT rūšį. Sutikčiau, kad Šiaurinė g. turėtų nukrauti Rygos, Buivydiškių gatves, bet mes tuomet daugiau užkrausime Akropolio sankryžą. Gatvės pratęsimas iki Žirmūnų per Ozo žaliąją zoną irgi nieko neišspręstų, o tik apkrautų Žirmūnų-Kareivių sankryžą, kuriai reiktų tuomet viaduko, na ir kas gi kitko tai galėtų būti jei ne sąlygų automobiliui gerinimas.
                            Per tas sankryžas, kurias apkrautų, jei apkrautų, papildomas srautas po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, turi eiti A juostos, kurios darytų VT kuo sklandesnį, o jau tada, po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, kai yra gerai funkcionuojantis VT, automobilių srautas ir jų kamščiai - manau būtų teisinga sakyti - automobilių vairuotojų ir jų keleivių reikalas/problema.

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą

                              Per tas sankryžas, kurias apkrautų, jei apkrautų, papildomas srautas po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, turi eiti A juostos, kurios darytų VT kuo sklandesnį, o jau tada, po pagrindinių gatvių tinklo užbaigimo, kai yra gerai funkcionuojantis VT, automobilių srautas ir jų kamščiai - manau būtų teisinga sakyti - automobilių vairuotojų ir jų keleivių reikalas/problema.
                              Dėl pagrindinių gatvių užbaigimo: Šiaurinės atkarpa nuo Vakarinio iki Ukmergės tikrai būtų reikalinga, nes nuimtų eismą nuo Rygos/Buivydiškių ir Ąžuolyno gatvių. Bet toliau tai būtų tiesiog srauto perskirstymas kitoms nepritaikytoms gatvėms. Jei gatvė tęstųsi iki Stanevičiaus/Gelvonų, tada daug srauto prisidėtų Gelvonų gatvėje ir ties Akropolio sankryža. Atkarpa per ozą visai nereikalinga, mano matymu, nes Ozo g. turi pakankamai pajėgumų; jei būtų lygiagreti gatrvė Ozo/Kareivių, nusiimtų gal srautas nuo Ozo/Kalvarijų sankryžos, bet važiuojantiems toliau tektų stovėti ties Žirmūnų/Kareivių, nes kito tilto nėra. Žvalgų g. prašosi remonto, bet kamščiai prie Autobusų parko kyla dėl labai kvailų sankryžų su Verkių gatve, kurias šiaip galėtų tvarkyti nepriklausomai nuo Šiaurinės "projekto".
                              Bet tu apie gerai funkcionuojantį VT ir kamščius kaip automobilistų problemą papasakok VMS inžinieriams, kuriems tikslas yra pralaidumas, o jei jam užtikrinti reikia statyti viadukus ir autostradas, tai taip ir padarys.
                              Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.13, 12:31.

                              Comment


                                Iš protokolų:

                                1. SVARSTYTA. Dėl Šiaurinės gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. urbanistinės koncepcijos parengimo.
                                L. Kairienė trumpai apžvelgia Šiaurinės gatvės projekto eigą. Paskutinis viešas svarstymas su naujais pasiūlymais, apimančiais ir gatvės koncepciją, ir urbanistinę-erdvinę studiją, buvo sudėtingas. Vyko diskusijos, atliktos analizės, taisymai. Užsakymas UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ įvykdytas dalinai. Urbanistų nuomone, reikia tęsti tai, kas buvo pradėta – viešinti ne tik važiuojamosios gatvės dalies sprendinius, bet ir urbanistinį kontekstą.
                                Pakomentuojamas darbų eigos grafikas, urbanistinės koncepcijos parengimas ir derinimas bei pristatymas visuomenei.
                                Klausia ir pasisako: V. Benkunskas, I. Karužis, L. Kairienė, I. Urbonaitė-Vadoklienė, B. Umbrasaitė, G. Šakalys, L. Joffė.
                                UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ atstovų teigimu, papildžius užsakymą, š. m. rugsėjo mėn. būtų paruošę komunikacijos planą. Statybos leidimo gavimo terminas – 2026 m. lapkričio mėn.
                                L. Kairienės nuomone, svarbu pristatyti ne tik kelią, bet ir urbanistinę struktūrą. Visuomenės lūkestis – aiški urbanistinė vizija ir prioritetai. Patikina, jog urbanistinei koncepcijai iš visuomenės gauti pasiūlymai nestabdys gatvės darbų.
                                I. Karužio manymu, privalu turėti galimybę bet kada atskirti urbanistinę koncepciją nuo gatvės projekto.
                                Aptariami po paskutinio viešinimo gyventojų išsakyti skundai, kaip į juos atliepta.

                                NUSPRĘSTA:
                                1. Urbanistinės analizės ir viešinimo paslaugos užsakomos iš UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ atskiru UF per Infrastruktūros grupę.
                                2. Urbanistinę koncepciją parengti iki SAR viešinimo. Urbanistinės koncepcijos sprendinius kontroliuoja Vyriausiojo architekto biuras, o terminus kontroliuoja UAB „Vilniaus vystymo kompanija“.
                                3. Nustatyti, kad Šiaurinės gatvės projekto parengimo ir statybos leidimo gavimo terminas yra 2026-11-06.

                                Comment


                                  Jei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.

                                  Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
                                  15. Eismo juosta – kelių horizontaliojo ženklinimo linijomis ir (arba) kelio ženklais pažymėta arba nepažymėta išilginė važiuojamosios kelio dalies juosta, kurios pločio pakanka automobiliams važiuoti viena eile.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                    Jei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.

                                    Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
                                    Svarbiausia, kad iš esmės būtų vykdomas šis labai svarbus šiaurinei miesto daliai šis projektas, kuris spręstų rytų - vakarų krypties ir sujungimo su VA problemas.
                                    p.s. siūlau pasikabinti savo STR fetišą savo tualete ir grožėtis kartu su linijinio parko kliedesiais ir dar kartą nežlugdyti projektą kaip jau darei per svarstymą VMSA. NIMBY
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                      Jei jie tikrai ketina toliau judėti su 6 eismo juostų C kategorijos gatve, tai jie tiesiog durni arba sąmoningai apgaudinėja Bortkunską Becirkį. STR C kategorijai leidžia maksimum 4 eismo juostas.

                                      Primenu kas yra eismo juosta pagal įstatymą ir kodėl nepavyks išsisukti eismo juostas pavadinant „atlankomis“, „A juostomis“ ir pan.
                                      Konstitucijos pr. turi 6/7 juostas ir yra C kategorijos.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Konstitucijos pr. turi 6/7 juostas ir yra C kategorijos.
                                        Manau, kad tai akivaizdus Konstitucijos dvasios įžeidimas ir turėtų būti aparta iki 1+1 keliuko.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Taisyklės yra sukurtos, kad jas laužytume, o reglamentai ir planai, kad jų nesilaikytume. Taip ir gyvenam.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X