neblogai taip pajudėjo reikalai, matyt pastume į pasturgali kam reikėjo, dirba konkrečiai, reiškiasi kažkur kitur darbai sustojo,
pradedam nuo gandrų g. link arimų
ne tik šalia draugystės g yra bordiuru bet ir šalia gandrų g yra aikštelei,
tikėkimės orai nesustabdys darbu, Pagaliau bus kelias valio valio
pagal foto nesimato bet kažkaip kiekviena trinkele gyvena savam pasaulyje, eini ir jauti kad nera lygumos, tai žemiau tai aukščiau, ant greitos rankos kaip sakoma daryta, arba pirmadienis buvo...
šiuolaikinis duobiu remontas
nuolydis tai neapsakomas, žiema per sniega/leda bus oi kai sunku
dar turi kur dirbti
vieta kur pradėjo platinti susiaurinta kelia
draugystės g.
buvusio nesusipratimo vieta, bus tiesus kelias, tik įdomu kiek greičio mažinimo kalneliu padarys, lažinames? nuo gandrų iki arimų 7vnt bus
Rugiagėlių autobuso st.
aukščio skirtumas tarm kelio borto ir trinkelių,
greit duobiu nebebus, tfu tfu tfu (tik ar ilgam? kokybės kontrole)
be komentaru, kažka kažkam daro,
ir nerealus asfalto frezavimo kiekis....
mėdaus g.
įvažiavimas i kiema, bloga foto bet iš bordiuro per trinkelių borta reik pravažiuoti,
ei, dviračių mylėtojai, kaip įvažiavimas į dviračio taka? ne per aukštai užkeltas bordiūras? ne? :-D
užtat trinkeles ir bordiuras tiesiog tobulai dera vienas prie kito
neblogai, gražu,
tik brokas lenda visvien
ir dviračio tako pabaiga, kalnu dviratis peršoks?
frezavimo darbai,
arimų g.
dešinei kojelavičiaus g.
įvažiavimasa į kiema, laikinai blokuotas
Trečiadienį pravažiavau, tai labai keistai, kad pradėta platinti, pravažiavus porą šimtų metrų, nelabai supratau, kuom kita atkarpa tokia ypatinga.
O asfalto danga labai blogai atrodo, matyt tas apatinis sluoksnis neskirtas būti paviršiuje, nes lupasi kaip nudegusios žmogaus oda...
LAIKINI EISMO RIBOJIMAI A. KOJELAVIČIAUS GATVĖJE
Rugpjūčio 17-19 dienomis nuo 19 val. iki 5 val. planuojame asfaltuoti A. Kojelavičiaus g. atkarpą nuo Gandrų g. iki Arimų g.
Nakti 17/18 d, (trečiadieni į ketvirtadieni) pradejo kloti asfalta, kaip ir buvo paskelbta transporto eisma uždare 19val, per nakty spejo pakloti nuo arimų g iki čiobrėlių
Dirbti nestandartiniu grafiku, dažniausiai ne nuo dirbančiojo pasirinkimo priklauso. Darbo kodekso realybėje irgi dažnai nesilaikoma, įskaitant ir „white collar“. Nepatinka – p*zdinsi į darbo biržą, dar blogesnio darbo ieškot. Apmoka daugiau, vien dėl žalojamos sveikatos, ar tai būtų bio laikrodžio išbalansavimas ar tiesioginis smegenų nykimas dirbantiems pilnai naktimis ilgiau nei 3 m.
Nakti iš ketvirtadieni 18d į penktadieni 19d buvo pilnai paklotas asfaltas iki gandrų g.
liko tik vėl bortus sutvarkyt, likutini asfalta nuimtu nuo trinkeliu, (guli likučiai, neturėjo kur det tai primete ant šaligatvio) sutvarkut kad gražu butu, juostas nubraižyt, na ir kaip be gulinčių policininku....
ai dar dviračio taka sutvarkyt, vienu žodžiu darbu dar turi bet jau sauletekio alėja pradėjo draskyt,
ne į tema, o ka su vileišio g. daro? Šalia šili tilto ir olandų žiedo?
Dviejus metus projektą derino, o galiausiai tokią nesąmonė padaro, kuri neatitinka jokių standartų... Džamšuto lygio... Su geriausiais linkėjimais neįgaliems ir mamoms su vežimėliais...
Dviejus metus projektą derino, o galiausiai tokią nesąmonė padaro, kuri neatitinka jokių standartų... Džamšuto lygio... Su geriausiais linkėjimais neįgaliems ir mamoms su vežimėliais...
Būkim biedni, bet teisingi, ši vieta yra Arimų g. ir neįeina į Kojelavičiaus projekto ribas. Anksčiau dirbau su žmogumi, kuris gyveno vietoje šitos daubos trobelių, sakė, kad jos bus nugriautos statant šiaurinį naujos vilnios aplinkkelį. Tai nėra šiuo metu didelio tikslo plėsti šaligatvį į gatvę ar užmūryti esantiems gyventojams įėjimą. Taip pat 40 metrų spinduliu ten 2 stulpai blokuojantys 2 suskilusių plytelių pločio šaligatvį ir dar autobusų stotelė tarp jų. Jei artimiausiu metu nejudės aplinkkelio darbai, tai galės išspręsti visą atkarpą iškart, kai tvarkys Arimų g.
O negalima būtų tokiose vietose, tiesiog sulyginti aukštį važiuojamosios dalies su šaligatviu, kalti gyvenamosios zonos ženklą, dangą per visą plotą daryti iš plytelių, o ne asfalto. Tokiu atveju piestieji normaliai apeiti galėtų, o vairuotojai išmoktu dalintis keliu, čia juk lėtoi eismo gatvė bet kokiu atveju.
O negalima būtų tokiose vietose, tiesiog sulyginti aukštį važiuojamosios dalies su šaligatviu, kalti gyvenamosios zonos ženklą, dangą per visą plotą daryti iš plytelių, o ne asfalto. Tokiu atveju piestieji normaliai apeiti galėtų, o vairuotojai išmoktu dalintis keliu, čia juk lėtoi eismo gatvė bet kokiu atveju.
Toje vietoje prasideda pramoninis rajonas ir ja nuolat važinėja fūros ir kitas sunkiasvoris transportas + autobusai, tad nemanau, kad tai gera mintis. Šiaip ten įdomi situacija, viena trobelė išvis išlipusi ant kelio ir blokuoja šaligatvį (vaizdas iš kitos pusės). Mano manymu, toje vietoje reikia kelią traukti toliau nuo trobelių ant žalio ploto/parkingo prie gamyklų ir praplatinti šaligatvį.
Būkim biedni, bet teisingi, ši vieta yra Arimų g. ir neįeina į Kojelavičiaus projekto ribas. Anksčiau dirbau su žmogumi, kuris gyveno vietoje šitos daubos trobelių, sakė, kad jos bus nugriautos statant šiaurinį naujos vilnios aplinkkelį. Tai nėra šiuo metu didelio tikslo plėsti šaligatvį į gatvę ar užmūryti esantiems gyventojams įėjimą. Taip pat 40 metrų spinduliu ten 2 stulpai blokuojantys 2 suskilusių plytelių pločio šaligatvį ir dar autobusų stotelė tarp jų. Jei artimiausiu metu nejudės aplinkkelio darbai, tai galės išspręsti visą atkarpą iškart, kai tvarkys Arimų g.
Na, nors tai ir Arimų g. Bet stulpai dar įeina į darbų zoną, nes jeigu neįeitų, tai šaligatvio turbūt nieks irgi netvarkytų? Tarp šaligatvio ir šalia esančio namo pagal regia.lt žemėlapį vietos dar tikrai yra stulpams, jeigu reiktų juos perkelti, trūko tik noro.
Tas nusileidimas link namo iš viso klausimas ar dar yra naudojamas, nes ties vartais į sklypą yra ir varteliai pėstiesiems, bet matyti buvo paprasčiau nesigilinant nubrėžti darbų ribą ties tuo nusileidimu ir visiems paaiškinti jeigu ką, kad duobė už darbo zonos ribų.
Apie Šiaurinį aplinkkelį nieks rimtai nekalba, tai labai abejoju,kad artimiausiame dešimtmetyje kažkas ten pajudės.
Jo, kažką vertinti aplinkelio kriterijais tikrai neverta. Gal reiktų oficialesnės užklausos, kodėl čia taip vyksta? Nerašė nieko į bent Tvarkau Vilnių?
Jo, kažką vertinti aplinkelio kriterijais tikrai neverta. Gal reiktų oficialesnės užklausos, kodėl čia taip vyksta? Nerašė nieko į bent Tvarkau Vilnių?
Na, nors tai ir Arimų g. Bet stulpai dar įeina į darbų zoną, nes jeigu neįeitų, tai šaligatvio turbūt nieks irgi netvarkytų? Tarp šaligatvio ir šalia esančio namo pagal regia.lt žemėlapį vietos dar tikrai yra stulpams, jeigu reiktų juos perkelti, trūko tik noro.
Tas nusileidimas link namo iš viso klausimas ar dar yra naudojamas, nes ties vartais į sklypą yra ir varteliai pėstiesiems, bet matyti buvo paprasčiau nesigilinant nubrėžti darbų ribą ties tuo nusileidimu ir visiems paaiškinti jeigu ką, kad duobė už darbo zonos ribų.
Apie Šiaurinį aplinkkelį nieks rimtai nekalba, tai labai abejoju,kad artimiausiame dešimtmetyje kažkas ten pajudės.
Pažiūrėjus projekto brėžinį panašu, kad neįeina, žinoma, galiu klysti. Anyway, pagrindinė mintis yra toje vietoje spręsti visą problemą, o ne vieną stulpą. Iš anksčiau mano pateiktų foto akivaizdu, kad 1 stulpas ar tas įėjimas absoliučiai nieko neišspręs, reikia iškart tvarkyti visą arimų g. Kitaip čia tėra praktiškai pinigų metimas į balą, taip bus techniškai teisinga būtent tame taške, realybėje situacija ta pati. Ten pesčiųjų eismo praktiškai nėra, tad sakyčiau nėra didelio reikalo skubėti ir po lopinėlį taisyti. Mano požiūriu, kas turėjo būti padaryta, tai iš esmės pertvarkyta ta sankryža, arimų g. patraukta į rytus (dabar tąsa link geležinkelio pasislinkus, tai vairuotojai turi tuščiai manevruoti) taip galėtų atsirasti normalus šaligatvis, o ne techninis+ šaligatvis, kuriuo 2 žmonėms neįmanoma prasilenkti, tada galėtų atsirasti normali laukimo aikštelė autobuso stotelei ir t.t.
Comment