Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąO čia ilgą laiką matau labanoro g. pratęsimą nuo geležiako mapsuose. Bet spėju, kad niekad nebus įgyvendintas? Šnipiškių gyventojams čia būtų labai geras sprendimas, jeigu įmanoma būtų įvažiuot į šnipiškes per labanoro g.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Šitą atkarpą savivaldybė buvo davus suprojektuoti ir gal net įrengti Kernavės g. 86 projekto vystytojui (https://citify.eu/kernaves-g-86/), bet po PP atsisakė. Ta jungtis neturi jokios prasmės. Važiuojant nuo centro į Šnipiškes ir taip yra kaip patekti, o jeigu jau esi prie to dobilo, tai tiesiog gali įsukti prie Kernavės g. sankryžos dešinį posūkį.
Comment
-
Bendras srautas tai Ozo ir Geležinio Vilko?? Aš pirmiausia mastau apie nesaugu ir netvarkinga eisma aplink Compensa ir prie Linkmenų Ežerų o ne bendrą miesto eismo gerinimą. Kaip ir sakiau eismas prie garažų gan intensyvus tai kodėl jo nepagerinus??? Nėra kalbos kad reikia statyti tranzitinė gatvė tarp Žalgirio ir Ozo bet visiems butu tik geriau jai Linkmenų Ežerų gyventojai ir Compensos žiūrovai galėtų patekti į objektą ir per Linkmenų ir pro Ozo .
- 1 patinka
Comment
-
Prieš 10 metų šioje vietoje nebuvo nei Compensos nei Linkmenų ežerų bet gatvių tinklas, jai jas galima pavadinti gatvemis, liko tas. Visuose Šnipiškėse tas pats.. Įdomu ar atsiradus Verslo centrui visi taip pat vaidins kad viskas šioje vietoje OK.Paskutinis taisė Kublickij; 2021.03.28, 16:05.
- 1 patinka
Comment
-
Nebūtų geriau, nes tas patekimas tiesiog atsiremtų į tą pačią minimą Kernavės g. Tai tiesiog greičiau prie tos problemos privažiuotum.
Geriau yra ieškot sprendimų tai problemai išspręsti nekuriant dubliuojančių ir naudos neduosiančių gatvių.
Kažkada, beje, buvo planai Kernavės g. tęsti pro Ozo PC ar tuneliu ar viaduku.
- 3 patinka
Comment
-
Kas mane glumina miesto (ne)planavime, tai dar nenumačius perspektyvinio gatvių tinklo (apie švietimo įstaigas ir, galbūt, viešas rekreacines erdves) išdavinėjami statybos leidimai padrikam statymui, o po to, po kelių ar net keliolikos metų ateinama ir ,,Ooo, kaip čia taip galėjo išeiti?.." Tada arba reikia nacionalizuoti žemes, arba niekas nebedaroma, nes reikėtų griauti gan rimtai statinius, arba ,,negalima žmonių piktinti''. Čia mes matome puikų tokio proceso pavyzdį ir pasekmes.
...
- 4 patinka
Comment
-
Manyčiau vertėtų vengti Z formos sankryžų, nes tai formuoja nesklandų eismą - pradeda tiek transportas, tiek kiti eismo dalyviai veltis siekdami įveikti Z formos eismo ryšius.
Manau būtų geriau formuoti taisyklingą keturšalę sankryžą, taip sudarant sąlygas sklandžiam susisiekimui, bei sukuriant ramią erdvę priešais daugiabutį iš jo vakarinės pusės ir švietimo įstaigos(?).
Reikėtų tik, žinoma, sklypus, panaudotus gatvei, kompensuoti pvz sukūriant sklypus juodai apvestoje teritorijoje.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNebūtų geriau, nes tas patekimas tiesiog atsiremtų į tą pačią minimą Kernavės g. Tai tiesiog greičiau prie tos problemos privažiuotum.
Geriau yra ieškot sprendimų tai problemai išspręsti nekuriant dubliuojančių ir naudos neduosiančių gatvių.
Kažkada, beje, buvo planai Kernavės g. tęsti pro Ozo PC ar tuneliu ar viaduku.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad gatvių tinklą ir užstatymą numato BP, kuris rengiamas berods 10 metų į priekį? Tad planavimas yra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKas mane glumina miesto (ne)planavime, tai dar nenumačius perspektyvinio gatvių tinklo (apie švietimo įstaigas ir, galbūt, viešas rekreacines erdves) išdavinėjami statybos leidimai padrikam statymui, o po to, po kelių ar net keliolikos metų ateinama ir ,,Ooo, kaip čia taip galėjo išeiti?.." Tada arba reikia nacionalizuoti žemes, arba niekas nebedaroma, nes reikėtų griauti gan rimtai statinius, arba ,,negalima žmonių piktinti''. Čia mes matome puikų tokio proceso pavyzdį ir pasekmes.
...
Įžūliausia tai kad dažnai argumentuojama, jog vietiniams būtų geriau (nors absoliuti dauguma nenori jokių naujų jungčių), o stumiama dar viena tranzitinė gatvė šiaurės pietų kryptimi kurių ir taip pakanka mieste.
Nors kvartalas gaunasi ir nemažas, bet jo centre nėra jokių traukos centrų (koncertų salė kvartalo pakraštyje, važiuojant į ją automobilu visiškai nebūtinas patogus patekimas, nes galima patogiai patekti prie Ozo ir ten palikti automobilį), jis iš visų pusių apsuptas tranzitinių gatvių ir jį galima traktuoti kaip ir kokį Žirmūnų trikampį, kuriame tranzitinis eismas nepageidaujamas ir pakanka užtikrinti galimybę kvartalą kirsti pėsčiomis ar dviračių, kas ir bandoma padaryti senvagės ir Širvintų g. projektais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Kaip tuomet čia turime tokią disfunkciją?
Comment
-
Svarbiausias reikalas ten tas, kad absoliuti dauguma gyventojų patinka, kad ten yra ramūs akligatviai, kuriais niekur nenuvažiuosi ir jie visiškai nenori, kad pro ten būtų patogu važiuoti. Negana to, būtent tam tikslui ten kai kuriose vietose yra eismą draudžiantys ženklai.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Įdomiausias momentas kaip baigsis su odioziniu garažų masyvu, kurį gina kažkoks sovietinių laikų veikėjas prisirinkęs pseudo dokumentų kokių 50 metų senumo. Kai griaus būtų įdomu su popkornu užsiimti vietą žiūrovų estradoje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąĮdomiausias momentas kaip baigsis su odioziniu garažų masyvu, kurį gina kažkoks sovietinių laikų veikėjas prisirinkęs pseudo dokumentų kokių 50 metų senumo. Kai griaus būtų įdomu su popkornu užsiimti vietą žiūrovų estradoje.
Comment
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Viskas ten nejuda iš vietos dėl to kad Savivaldybė TIK PASAKĖ kad šitas sklypas turi atitekti jai! Jai būtų konkretus planai dėl šios vietos reikalai pajudėtu greičiau. Taip pat manau kad Savivaldybė galėtų o gar ir norėtų parduoti ji kokiam nors Haneriui bet tiktai švarų ir išlyginta be garažų, o parduoti su garažais negali dėl galimo interesų konflikto.. Pačios Savivaldybės neryžtinguma būtent taip ir paaiskinciau..
Comment
Comment