Manau, kad visi ten gyvenantys labai suintersuoti galėti normaliai sukti į kairę tiek važiuodami iš Ozo g. į Kernavės, tiek ir iš Kernavės į Ozo g.
Šiaip jau, tą sujungimą planuota daryti dar statant trečią Linkmenų ežerų etapą, bet po masinio pasipiktinimo nedarė. Labai nenorėjo niekas daugybės dūmijančių automobilių po langais.
O čia ilgą laiką matau labanoro g. pratęsimą nuo geležiako mapsuose. Bet spėju, kad niekad nebus įgyvendintas? Šnipiškių gyventojams čia būtų labai geras sprendimas, jeigu įmanoma būtų įvažiuot į šnipiškes per labanoro g.
O čia ilgą laiką matau labanoro g. pratęsimą nuo geležiako mapsuose. Bet spėju, kad niekad nebus įgyvendintas? Šnipiškių gyventojams čia būtų labai geras sprendimas, jeigu įmanoma būtų įvažiuot į šnipiškes per labanoro g.
Net techniškai nebeįmanoma. Nemažoje dalyje trasos jau yra Senvagės parkas ir pėsčiųjų/dviračių takai.
Šitą atkarpą savivaldybė buvo davus suprojektuoti ir gal net įrengti Kernavės g. 86 projekto vystytojui (https://citify.eu/kernaves-g-86/), bet po PP atsisakė. Ta jungtis neturi jokios prasmės. Važiuojant nuo centro į Šnipiškes ir taip yra kaip patekti, o jeigu jau esi prie to dobilo, tai tiesiog gali įsukti prie Kernavės g. sankryžos dešinį posūkį.
Bendras srautas tai Ozo ir Geležinio Vilko?? Aš pirmiausia mastau apie nesaugu ir netvarkinga eisma aplink Compensa ir prie Linkmenų Ežerų o ne bendrą miesto eismo gerinimą. Kaip ir sakiau eismas prie garažų gan intensyvus tai kodėl jo nepagerinus??? Nėra kalbos kad reikia statyti tranzitinė gatvė tarp Žalgirio ir Ozo bet visiems butu tik geriau jai Linkmenų Ežerų gyventojai ir Compensos žiūrovai galėtų patekti į objektą ir per Linkmenų ir pro Ozo .
Prieš 10 metų šioje vietoje nebuvo nei Compensos nei Linkmenų ežerų bet gatvių tinklas, jai jas galima pavadinti gatvemis, liko tas. Visuose Šnipiškėse tas pats.. Įdomu ar atsiradus Verslo centrui visi taip pat vaidins kad viskas šioje vietoje OK.
Kas mane glumina miesto (ne)planavime, tai dar nenumačius perspektyvinio gatvių tinklo (apie švietimo įstaigas ir, galbūt, viešas rekreacines erdves) išdavinėjami statybos leidimai padrikam statymui, o po to, po kelių ar net keliolikos metų ateinama ir ,,Ooo, kaip čia taip galėjo išeiti?.." Tada arba reikia nacionalizuoti žemes, arba niekas nebedaroma, nes reikėtų griauti gan rimtai statinius, arba ,,negalima žmonių piktinti''. Čia mes matome puikų tokio proceso pavyzdį ir pasekmes.
...
Manyčiau vertėtų vengti Z formos sankryžų, nes tai formuoja nesklandų eismą - pradeda tiek transportas, tiek kiti eismo dalyviai veltis siekdami įveikti Z formos eismo ryšius.
Manau būtų geriau formuoti taisyklingą keturšalę sankryžą, taip sudarant sąlygas sklandžiam susisiekimui, bei sukuriant ramią erdvę priešais daugiabutį iš jo vakarinės pusės ir švietimo įstaigos(?).
Reikėtų tik, žinoma, sklypus, panaudotus gatvei, kompensuoti pvz sukūriant sklypus juodai apvestoje teritorijoje.
Nebūtų geriau, nes tas patekimas tiesiog atsiremtų į tą pačią minimą Kernavės g. Tai tiesiog greičiau prie tos problemos privažiuotum.
Geriau yra ieškot sprendimų tai problemai išspręsti nekuriant dubliuojančių ir naudos neduosiančių gatvių.
Kažkada, beje, buvo planai Kernavės g. tęsti pro Ozo PC ar tuneliu ar viaduku.
Aš kalbu apie Kernavės pradžios sujungimą, kelio dangos pagerinimą su Linkmenų nes šioje atkarpoje eismas gan intensyvus. Įrankių tam yra- nukeliant nelegalius garažus.Kernavės atkarpos iki Žalgirio gerinimas neimanomas dėl per tankaus užstatymo. Pagal tamstos logiką kelio asvaltavimas taip pat nesprendzia jokios problemos.
Kas mane glumina miesto (ne)planavime, tai dar nenumačius perspektyvinio gatvių tinklo (apie švietimo įstaigas ir, galbūt, viešas rekreacines erdves) išdavinėjami statybos leidimai padrikam statymui, o po to, po kelių ar net keliolikos metų ateinama ir ,,Ooo, kaip čia taip galėjo išeiti?.." Tada arba reikia nacionalizuoti žemes, arba niekas nebedaroma, nes reikėtų griauti gan rimtai statinius, arba ,,negalima žmonių piktinti''. Čia mes matome puikų tokio proceso pavyzdį ir pasekmes.
...
Reikia atsižvelgti, kad vystomas ne naujas rajonas vidury laukų o tiesiog vyksta tam tikrų zonų konversija ir kartu su tuo tvarkoma aplinka. Visokie perspektyviniai gatvių tinklai reiklaujantys sulyginti su žeme kelioliką individualių namų buvo nuo pat pradžių invaziniai ir jiems pateisinti reiktų svarių argumentų, kurių bent aš negirdėjau ir labai gerai kad jų buvo atsisakyta.
Įžūliausia tai kad dažnai argumentuojama, jog vietiniams būtų geriau (nors absoliuti dauguma nenori jokių naujų jungčių), o stumiama dar viena tranzitinė gatvė šiaurės pietų kryptimi kurių ir taip pakanka mieste.
Nors kvartalas gaunasi ir nemažas, bet jo centre nėra jokių traukos centrų (koncertų salė kvartalo pakraštyje, važiuojant į ją automobilu visiškai nebūtinas patogus patekimas, nes galima patogiai patekti prie Ozo ir ten palikti automobilį), jis iš visų pusių apsuptas tranzitinių gatvių ir jį galima traktuoti kaip ir kokį Žirmūnų trikampį, kuriame tranzitinis eismas nepageidaujamas ir pakanka užtikrinti galimybę kvartalą kirsti pėsčiomis ar dviračių, kas ir bandoma padaryti senvagės ir Širvintų g. projektais.
Svarbiausias reikalas ten tas, kad absoliuti dauguma gyventojų patinka, kad ten yra ramūs akligatviai, kuriais niekur nenuvažiuosi ir jie visiškai nenori, kad pro ten būtų patogu važiuoti. Negana to, būtent tam tikslui ten kai kuriose vietose yra eismą draudžiantys ženklai.
Įdomiausias momentas kaip baigsis su odioziniu garažų masyvu, kurį gina kažkoks sovietinių laikų veikėjas prisirinkęs pseudo dokumentų kokių 50 metų senumo. Kai griaus būtų įdomu su popkornu užsiimti vietą žiūrovų estradoje.
Įdomiausias momentas kaip baigsis su odioziniu garažų masyvu, kurį gina kažkoks sovietinių laikų veikėjas prisirinkęs pseudo dokumentų kokių 50 metų senumo. Kai griaus būtų įdomu su popkornu užsiimti vietą žiūrovų estradoje.
Viskas ten nejuda iš vietos dėl to kad Savivaldybė TIK PASAKĖ kad šitas sklypas turi atitekti jai! Jai būtų konkretus planai dėl šios vietos reikalai pajudėtu greičiau. Taip pat manau kad Savivaldybė galėtų o gar ir norėtų parduoti ji kokiam nors Haneriui bet tiktai švarų ir išlyginta be garažų, o parduoti su garažais negali dėl galimo interesų konflikto.. Pačios Savivaldybės neryžtinguma būtent taip ir paaiskinciau..
Viskas ten nejuda iš vietos dėl to kad Savivaldybė TIK PASAKĖ kad šitas sklypas turi atitekti jai! Jai būtų konkretus planai dėl šios vietos reikalai pajudėtu greičiau. Taip pat manau kad Savivaldybė galėtų o gar ir norėtų parduoti ji kokiam nors Haneriui bet tiktai švarų ir išlyginta be garažų, o parduoti su garažais negali dėl galimo interesų konflikto.. Pačios Savivaldybės neryžtinguma būtent taip ir paaiskinciau..
Tai sakai keis sklypo paskirtį iš visuomeninės į daugiabučių statybos?
Comment