Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Viršyti galima visur, nebent bulvių laukai. Tai būtent diskusija ir yra, kad 2/3 radarų stovi ne tose vietose kur jų reikia.
    Tai taip, ir žvyrkelyje galima viršyti, bet nelabai kas viršija, todėl radarų ren statyti nereikia.
    Apkalbėtos konkrečiai dvi atkarpos, kur vienoje viršyti yra daug lengviau ir viršijama daug dažniau, todėl pirmumo teisė radarams stovėti ten ir pasirinkta.
    Nesuprantu kodėl tu sakai, kad pirmumo teisė sekroriniam radarui turėtų būti ne ten kur lengva ir daug kas viršija, o ten kur sudėtinga ir mažai kas viršija.
    Paskutinis taisė Gator; 2023.06.20, 16:29.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Tai taip, ir žvyrkelyje galima viršyti, bet nelabai kas viršija, todėl radarų ren statyti nereikia.
      Apkalbėtos konkrečiai dvi atkarpos, kur vienoje viršyti yra daug lengviau ir viršijama daug dažniau, todėl pirmumo teisė radarams stovėti ten ir pasirinkta.
      Nesuprantu kodėl tu sakai, kad pirmumo teisė sekroriniam radarui turėtų būti ne ten kur lengva ir daug kas viršija, o ten kur sudėtinga ir mažai kas viršija.
      Oj matyt žvyrkeliais nevažinėji nemačiau, kad kas ant 70 važiuotų, nebent žvyrkelis "tarka".
      Sektorinis pagal oficialią versiją turi stovėti pavojingoje vietoje. Kur didesnis pavojus? Tiesus kelias laukuose ir 110, ar tranzitinis kelias per miestelį, gyvenvietę ir greitis 70?

      Comment


        LAKD niekaip nesupranta kad PredatorGTR labai trūksta sektorinių gyvenvietėse. Gal parašius prašymą, įrengtų Jums asmeniškai?
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          LAKD niekaip nesupranta kad PredatorGTR labai trūksta sektorinių gyvenvietėse. Gal parašius prašymą, įrengtų Jums asmeniškai?
          Iš replikos suprantu, kad pritariate dabartinei radarų statymo logikai? Ar LAKD giminaičių turite? Gal tada suvestumėte asmeniškai, dėl asmeninio radaro?

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Iš replikos suprantu, kad pritariate dabartinei radarų statymo logikai?
            taip, pritariu, nes sektoriniai neskirti sankryžoms ir gyvenvietėms kontroliuoti.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              taip, pritariu, nes sektoriniai neskirti sankryžoms ir gyvenvietėms kontroliuoti.
              Panevėžio raj., Karsakiškis. Sektorinis tik per gyvenvietę. Matyt per klaidą pastatė?

              Turbūt jie neskirti ir pagrindinei valstybės magistralei?

              Comment


                Galėtų kas nors paskaičiuoti/įvertinti, kiek tokia vargana kelių būklė generuoja atliekų padangų/stabdžių kaladėlių ir pakabos elementų pavidalu.
                Esu dalyvavęs bandymuose Iveco bandymų poligone Vokietijoje. Važiuoji 1km ilgio ratą per įvairias dangas. Prasčiausia iš tų dangų nedaug blogesnė nei Utenos betonkė. Gamintojai skaičiuoja, kad 1km tokia trasa imituoja 1000 km ridos. Bandymas buvo 100 ratų (100km), kas atitinka 100k ridos pagal gamintojo skaičiavimus. Kai skindžiamės, kad amortikai ir sailenblokai nelaiko, reikia prisiminti, kad jie neskaičiuoti tokioms dangoms, kokiomis mes važiuojam.

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                  Keliai neperkrauti ženklais, kaimuose/miesteliuose nėra griobanų gulinčių policininkų (pabandykit per juos pavažinėti su prikabinamu nameliu, suprasit, kodėl taip vadinu).
                  Grįžus į Lietuvą po kelių savaičių automobilyje ar šalia jo, gulintys policininkai yra vienas labiausiai užknisančių dalykų. Ir juk nėra taip, kad nebūtų kitų greičio mažinimo priemonių (ir ne, aš kalbu ne apie greičio matuoklius kiekviename žingsnyje). Niekur, o niekur, nesu matęs tiek daug šitų kankinimo įtaisų, kaip Lietuvos miestuose ir miesteliuose.

                  Comment


                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                    Grįžus į Lietuvą po kelių savaičių automobilyje ar šalia jo, gulintys policininkai yra vienas labiausiai užknisančių dalykų. Ir juk nėra taip, kad nebūtų kitų greičio mažinimo priemonių (ir ne, aš kalbu ne apie greičio matuoklius kiekviename žingsnyje). Niekur, o niekur, nesu matęs tiek daug šitų kankinimo įtaisų, kaip Lietuvos miestuose ir miesteliuose.
                    Dar reiktų pridurti, kad ir lavonų Lietuvos keliuose nėra tiek, kiek Latvijoje (kaip, beje, ir Lenkijoje). Kol neišmoksime vairuoti kaip nebeždžionės, tol kalniukai bus būtini. Šiuo metu jų reiktų dar daugiau.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Dar reiktų pridurti, kad ir lavonų Lietuvos keliuose nėra tiek, kiek Latvijoje (kaip, beje, ir Lenkijoje). Kol neišmoksime vairuoti kaip nebeždžionės, tol kalniukai bus būtini. Šiuo metu jų reiktų dar daugiau.
                      Tai ir sakom, kad yra kitų priemonių greičiui mažinti, o ne laužančių mašinas. Pvz. Jei pakelta perėja (gulintis policininkas) padaryta lengvajai mašinai (gali pravažiuoti ~40-50km/h), tai su priekaba/nameliu per tokį važiuosi 15-20 km/h. Spec. tarnybos: greitosios, gaisrinės kokiu greičiu turi ropoti? Pvz. prie Kėdainių, Pašiliuose (1906 kelias), 4,1 km ilgio atkarpoje yra 7vnt !!! gulinčių policininkų.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Dar reiktų pridurti, kad ir lavonų Lietuvos keliuose nėra tiek, kiek Latvijoje (kaip, beje, ir Lenkijoje). Kol neišmoksime vairuoti kaip nebeždžionės, tol kalniukai bus būtini. Šiuo metu jų reiktų dar daugiau.
                        Lavonų sumažėtų, pradėjus normaliai tvarkyti kelius. Daugelis jų yra elementariai nesaugūs ir dėl pločio, ir dėl dangos, ir dėl keisto ženklinimo. Dėl prastos vairavimo kultūros nesiginčysiu – yra kaip yra, bet tie patys kelininkai kartais tiesiog stulbina neadekvačiais greičio ribojimais arba ribojimo ženklais, kurie būna akivaizdžiai pamiršti ir palikti, darbams jau pasibaigus. Tai kursto masinį taisyklių ignoravimą ir pažeidinėjimą.

                        Dar lietuviams, man rodos, padėtų geriau išplėtotos psichologinės ir psichiatrinės paslaugos. Bet čia jau visai atskira kalba.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Latvija labai siekė atsikratyt blogų kelių įspūdžio. Ten keliai ilgai buvo kažkas tokio.
                          Net dabartinė Lietuvos kelių būklė dar tokio blogo lygio nėra pasiekus. Realiai, manau vien dėl visuomenės spaudimo manau ir Lietuvos keliai bus tvarkomi taip kaip kažkada Kauno ir Panevėžio gatves ėmė tvarkyt. Norėsis ir vakarietiškų tvarkymo, priežiūros ir ženklinimo standartų.(...)
                          Kažkada tų "gulinčių policinkų buvo daugiau gal kokioje Danijoje (jei ten žymimi "bump" su skaičiumi).
                          Bet dabar Lietuva turbūt yra čempionas su tais mašinų gadinimo kalneliais.

                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Dar reiktų pridurti, kad ir lavonų Lietuvos keliuose nėra tiek, kiek Latvijoje (kaip, beje, ir Lenkijoje).
                          Kol neišmoksime vairuoti kaip nebeždžionės, tol kalniukai bus būtini. Šiuo metu jų reiktų dar daugiau.
                          Ten kur kitose šalyse nutiesiami aplinkkeliai, Lietuvoje statomi greičio ribojimo kalneliai ir radarai

                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                          Tai ir sakom, kad yra kitų priemonių greičiui mažinti, o ne laužančių mašinas. Pvz. Jei pakelta perėja (gulintis policininkas) padaryta lengvajai mašinai (gali pravažiuoti ~40-50km/h), tai su priekaba/nameliu per tokį važiuosi 15-20 km/h. Spec. tarnybos: greitosios, gaisrinės kokiu greičiu turi ropoti? Pvz. prie Kėdainių, Pašiliuose (1906 kelias), 4,1 km ilgio atkarpoje yra 7vnt !!! gulinčių policininkų.
                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                          Lavonų sumažėtų, pradėjus normaliai tvarkyti kelius. Daugelis jų yra elementariai nesaugūs ir dėl pločio, ir dėl dangos, ir dėl keisto ženklinimo. Dėl prastos vairavimo kultūros nesiginčysiu – yra kaip yra, bet tie patys kelininkai kartais tiesiog stulbina neadekvačiais greičio ribojimais arba ribojimo ženklais, kurie būna akivaizdžiai pamiršti ir palikti, darbams jau pasibaigus. Tai kursto masinį taisyklių ignoravimą ir pažeidinėjimą.
                          Lieka tik pritarti

                          Comment


                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Lavonų sumažėtų, pradėjus normaliai tvarkyti kelius. Daugelis jų yra elementariai nesaugūs ir dėl pločio, ir dėl dangos, ir dėl keisto ženklinimo.
                            Labai norėčiau pamatyti statistiką kiek dėl aukščiau išvardintų priežasčių yra žuvusių? Taip, tikrai yra nesaugių kelių, bet jei juose laikytis leistino greičio avarijų tikrai sumažėtų ir jų pasekmės būtų ne tokios tragiškos.

                            Randu tik senoką statistiką iš COVID laikų, bet ten irgi nėra detalių pakankamai įvertinti ar dėl per siauros juostos buvo pasirinktas nesaugus greitis ar dėl to, kad kelias netinkamai sužymėtas.
                            Eismo įvykių, kuriuose žuvo žmonės, pagrindinės priežastys (proc.) (2020 metai):
                            Saugaus važiavimo greičio nepasirinkimas ar leistino greičio viršijimas – 31 proc.
                            Pėsčiųjų KET pažeidimai, dėl kurių įvyko eismo įvykis – 23 proc.
                            Pėsčiųjų nepraleidimas pėsčiųjų perėjoje ir vairuotojų kt. pareigų pėstiesiems nevykdymas – 14 proc.
                            Lenkimo taisyklių pažeidimas – 12 proc.
                            Reikalavimo duoti kelią pagrindiniu keliu važiuojančiai transporto priemonei nepaisymas – 8 proc.
                            Saugaus atstumo nesilaikymas – 8 proc.
                            Šaltinis: https://lkpt.policija.lrv.lt/uploads...2_apzvalga.pdf

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Tai ir sakom, kad yra kitų priemonių greičiui mažinti, o ne laužančių mašinas. Pvz. Jei pakelta perėja (gulintis policininkas) padaryta lengvajai mašinai (gali pravažiuoti ~40-50km/h), tai su priekaba/nameliu per tokį važiuosi 15-20 km/h. Spec. tarnybos: greitosios, gaisrinės kokiu greičiu turi ropoti? Pvz. prie Kėdainių, Pašiliuose (1906 kelias), 4,1 km ilgio atkarpoje yra 7vnt !!! gulinčių policininkų.
                              40-50 per greit. Aš beveik niekada daugiau 30 nevažiuoju per jokius kalniukus. Ir nepradėkim apie spec. tarnybas, nes, let's be honest, ne dėl jų tu čia bėdavojiesi.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                Labai norėčiau pamatyti statistiką kiek dėl aukščiau išvardintų priežasčių yra žuvusių? Taip, tikrai yra nesaugių kelių, bet jei juose laikytis leistino greičio avarijų tikrai sumažėtų ir jų pasekmės būtų ne tokios tragiškos.

                                Randu tik senoką statistiką iš COVID laikų, bet ten irgi nėra detalių pakankamai įvertinti ar dėl per siauros juostos buvo pasirinktas nesaugus greitis ar dėl to, kad kelias netinkamai sužymėtas.


                                Šaltinis: https://lkpt.policija.lrv.lt/uploads...2_apzvalga.pdf
                                Aplamai "nepasirinko saugaus greičio" yra labai keista sąvoka eismo įvykio priežasčiai nusakyti. Nes turbūt 99% eismo įvykių priežastį galima nusakyti "nepasirinko saugaus greičio". Jei būtum pasirinkęs saugų greitį to įvykio išvengimui, būtum jo išvengęs. Išbėgo stirna į kelią - jei būtum pasirinkęs saugų greitį, būtum susidūrimo išvengęs. Išvažiavo mašina iš šalutinio - jei būtum pasirinkęs saugų greitį, būtum susidūrimo išvengęs. Ir t.t.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  40-50 per greit. Aš beveik niekada daugiau 30 nevažiuoju per jokius kalniukus. Ir nepradėkim apie spec. tarnybas, nes, let's be honest, ne dėl jų tu čia bėdavojiesi.
                                  Nevažiuoji? O kodėl 50km/h greičio zonoje reikia važiuoti 30km/h?

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    Aplamai "nepasirinko saugaus greičio" yra labai keista sąvoka eismo įvykio priežasčiai nusakyti. Nes turbūt 99% eismo įvykių priežastį galima nusakyti "nepasirinko saugaus greičio". Jei būtum pasirinkęs saugų greitį to įvykio išvengimui, būtum jo išvengęs. Išbėgo stirna į kelią - jei būtum pasirinkęs saugų greitį, būtum susidūrimo išvengęs. Išvažiavo mašina iš šalutinio - jei būtum pasirinkęs saugų greitį, būtum susidūrimo išvengęs. Ir t.t.
                                    Na, jei pasirinktum 0km/h greitį tai tikrai, kad 99% išvengtum. Bet į statistiką pakliūna tie atvejai, kur kaltininkas nesilaikė saugaus greičio arba viršijo leistiną. Ir nemanau, kad reiktų kažkokio papildomo ženklinimo, kad esant plikledžiui reikia sumažinti greitį, šitas turėtų būti savaime suprantama, o kelių išplatinimas tik dar labiau skatina viršyti greitį.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą


                                      Ten kur kitose šalyse nutiesiami aplinkkeliai, Lietuvoje statomi greičio ribojimo kalneliai ir radarai
                                      Romai, nu plyz, kam tokias pievas rašinėti? Ne vaikai esam. Proe ko čia greičio kalneliai vs aplinkkeliai?

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Nevažiuoji? O kodėl 50km/h greičio zonoje reikia važiuoti 30km/h?
                                        Todėl, kad be KET yra dar ir sveikas protas.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Todėl, kad be KET yra dar ir sveikas protas.
                                          Tai jei Pašiliuose leidžiamas greitis yra 50km/h, sausa, šviesu, kelias tuščias. Kodėl jame reikia važiuoti 30km/h? (arba 10-20km/h tempiant priekabą)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X