Fotografuota buvo pro autobuso langą, todėl nebus nei vienos nuotraukos, žiūrinčios tolyn į priekį
Pradžia (nuo Vilniaus pusės)
Nauja degalinė
Kelininkų technika
Už "Neste" degalinės kelias tiesiamas prie pat dabartinio Molėtų plento
Truputį keista - iš pradžių paasfaltavo nuo Vilniaus pusės, o tada ėmėsi asfaltuoti pačią pratęsimo pabaigą, ties sodais. Taigi per vidurį vis tiek dar nieko nepadaryta - kokia prasmė?
Nors ir šeštadienis, bet darbai vyksta
Naujasis kelias yra smarkiai žemiau - negi šitiek asfalto jie dar žada pakloti? Ar gal čia toks sumanymas?
Sostinėje pratęsiama Geležinio Vilko gatve nuo rytojaus bus galima važiuoti iki pat Molėtų plento
2007-10-26, www.vilnius.lt
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad atlikus didžiąją dalį Europos regioninės plėtros fondo remiamo projekto – Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tęsinio darbų, jau nuo rytojaus tiek Vilniaus miesto centro, tiek Molėtų kryptimi bus galima važiuoti naujai nutiesta šios gatvės dalimi. Laikinai, iki visų numatytų darbų pabaigos 2008 m. gegužės 31 d., bus draudžiamas transporto eismas rekonstruojamoje Baltupio gatvės dalyje tarp Mokyklos ir Mokslininkų gatvių. Važiuojant nuo Molėtų link Santariškių transporto eismas nesikeis.
Nors darbai dar tęsiami, transporto eismas naująja Geležinio Vilko gatvės dalimi tarp Mokyklos gatvės ir miesto ribos – Molėtų plento jau bus leidžiamas abiem kryptimis. Šio kelio atkarpoje tarp Mokyklos ir J. Kairiūkščio gatvių eismas vyks 4 eismo juostomis, tarp J. Kairiūkščio ir miesto ribos (Vanaginės sodų 1-osios gatvės) – 2 eismo juostom. Baigus įgyvendinti Geležinio Vilko gatvės tęsinio projektą, visa nauja šios gatvės dalis bus 4 eismo juostų.
Nuo rytojaus dėl eismo draudimo Baltupio gatvės dalyje keičiasi keleto autobusų maršrutų trasos (www.vilniustransport.lt).
Pasikeitus autobusų maršrutams laikinai keičiamas ir stotelių išdėstymas: „Maumedžių“ stotelė naikinama, „Mokyklos“ stotelė perkeliama į Geležinio Vilko gatvėje esančias įvažas, papildomai įrengiant pėsčiųjų perėją, „Akademijos“ stotelė perkeliama į Geležinio Vilko gatvę prieš sankirtą su Mokslininkų gatve.
Nutiesus visą apie 2 km ilgio Geležinio Vilko gatvės tęsinį, ši A2 kategorijos greitojo eismo gatvė bus tiesiogiai nesujungta su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A14 Vilnius–Utena. Gatvės tęsinio darbus numatoma baigti iki 2008 m. gegužės 31 d. Statybos darbus atliks Savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi UAB „Lemminkainen Lietuva“.
Projekto Nr. BPD2004-ERPF-1.1.0-03-05/0047 „Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos g. iki Molėtų pl. statyba“ statybos darbų vertė – 39,5 mln. litų. Šiam projektui įgyvendinti suteikta Europos regioninės plėtros fondo ir LR Vyriausybės 22,8 mln. litų parama, dar 16,7 mln. litų skiria Vilniaus miesto savivaldybė.
Pėstiems vilniečiams turėtų būti patogiau gyventi, nes Vilniuje bus pastatyti du nauji pėsčiųjų tiltai.
Du nauji pėstiesiems skirti tiltai turėtų iškilti per artimiausius mėnesius.
Miesto valdžia tikisi sumažinti automobilių dideles spūstis, kurios nuolat Vilniuje susidaro rytais ir vakarais.
Uždraus transporto eismą
Dėl šiuo metu Geležinio Vilko gatvės pabaigoje statomo pėsčiųjų tilto nuo ketvirtadienio 24 valandos iki penktadienio 5 valandos ryto bus uždraustas transporto eismas.
Teritorija nuo bendrovės „Elsis“ administracinio pastato iki Noragiškių gatvės bus atitverta.
Šis vien tik pėstiesiems skirtas tiltas bus baigtas visai netrukus – gegužės mėnesį.
Jis sujungs Mokyklos ir Noragiškių gatves.
Miesto pakraštyje iškilsiančio pėsčiųjų tilto statyba iš dalies finansuojama iš Europos Sąjungos lėšų.
Iš viso šiam projektui bus skirta beveik du milijonai litų.
Mokslininkų g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų g. sankryža
Kur baigiasi Mokslininkų gatvė ir kur prasideda Molėtų plentas?
Tokios eilutės susidaro sekmadienį per pietus
Jei Mokslininkų g. bus sujungta Bajorų keliu su Vakariniu aplinkkeliu, šią vietą reikės platinti iki 4 eismo juostų
Šylant orams ir gausėjant automobilių ši sankryža po truputį dreifuoja link temos "Nevykę infrastruktūros sprendimai"
Jau dabar matyti, kad čia reikėtų statyti dviejų lygių sankryžą
Comment