Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Laikantis saugaus atstumo - ne problema. Problemos atsiranda prilipus prie šiknos arba stabdant 90-0. 90-70 ar net 90-60 laikantis atstumo tikrai jokių problemų nesukelia.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Jei skaityti ir kramtyti mintis yra problema, nelabai kuo padėsiu. Toks jausmas, kad dalis lyg ka tik gimę. Ar jūs tik troleibusais važinėjate? Ar apskritai važiavęs apkrautais keliais, kad čia apie normalius atstumus svaigsti. 100 metrų iki ribojimo 70 kirtimas per stabdžius nuo 90 iki 60 yra ne problema? wow geriau jau kelyje nesusitikim tada.
      Jeigu paspausti stabdžių pedalą yra problema, metas dėti teises į stalčių.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Jeigu paspausti stabdžių pedalą yra problema, metas dėti teises į stalčių.
        Aha pritariu, jei adresuoji mirksintiems "lakūnams"

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Aha pritariu, jei adresuoji mirksintiems "lakūnams"
          Adresuoju tiems kurie nesugeba suvaldyti nervų pamatę jog kažkas lenkia fūrą ne 140 km/h.

          Comment


            Parašė vytgri Rodyti pranešimą
            Absoliučiai kaip pirštu į akį:

            Click image for larger version

Name:	trunce.jpg
Views:	4121
Size:	233,7 kB
ID:	2070381
            Eilinio silpnapročio rant'as dėl gautos baudos už greičio viršijimą

            Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš kelių

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Eilinio silpnapročio rant'as dėl gautos baudos už greičio viršijimą

              Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš kelių
              Teisybės dėlei, per reidus pagauna sočiai važinėjančių be teisių.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Teisybės dėlei, per reidus pagauna sočiai važinėjančių be teisių.
                Tai tada teisybės dėlei parašykit, kas už tai jiems būna

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Tai tada teisybės dėlei parašykit, kas už tai jiems būna
                  Nusikelia teisių atgavimas ir bauda. Tai faktiškai - nieko kas būtų įdomu didžiajai daliai to kontingento.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Nusikelia teisių atgavimas ir bauda. Tai faktiškai - nieko kas būtų įdomu didžiajai daliai to kontingento.
                    300-450 eurų baudos ir papildomos išlaidos už mašinos išvežimą į policijos aikštelę "buduliams" su BMW/Audi/VW už 1000-1500 eurų nėra kažkas nereikšmingo tokiam kontingentui.

                    Dar įdomu kas būna jeigu pakartotinai vairuoji be teisių...

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      300-450 eurų baudos ir papildomos išlaidos už mašinos išvežimą į policijos aikštelę "buduliams" su BMW/Audi/VW už 1000-1500 eurų nėra kažkas nereikšmingo tokiam kontingentui.

                      Dar įdomu kas būna jeigu pakartotinai vairuoji be teisių...
                      Baudų tikėtina nemoka, o mašinos kaina artimesnė minimai baudai. Ntąjį kartą pagavus be teisių tiesiog toliau nusikėlinėja terminas kada galima atgaut teises.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Eilinio silpnapročio rant'as dėl gautos baudos už greičio viršijimą

                        Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš kelių
                        Baudos veikia tik labai mažą dalį nusižengti linkusių vairuotojų. Tos baudos ir tie matuokliai tikrai dzin recidyvui. Avarines situacijas dažniausiai ir sukelia recidyvai arba žiopliai. Tai manai tai padės sumažinti avaringumą? Žiopliams net tie gulintys mentai dzin, nes skina pėsčiuosius ir per gulinčius. Dabar nesenai visureigis ris vaikus nuskynė Šalčininkuose, tai ką ten greitis buvo didelis, ar šviesoforo nebuvo? Viskas ten įrengta ir šimtai tūkstančių automobilių tą sankryžą pravažiavo be įtampos, bet atsiranda žioplys, kuris nukala tris vaikus, tai ką daryti? Niekas nepadės, nes žmogus yra linkęs klysti prie bet kokių taisyklių. Padės tik savaeigiai auto, kai žmogaus faktorius bus eliminuotas fiziškai.
                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                          Baudos veikia tik labai mažą dalį nusižengti linkusių vairuotojų. Tos baudos ir tie matuokliai tikrai dzin recidyvui. Avarines situacijas dažniausiai ir sukelia recidyvai arba žiopliai. Tai manai tai padės sumažinti avaringumą? Žiopliams net tie gulintys mentai dzin, nes skina pėsčiuosius ir per gulinčius. Dabar nesenai visureigis ris vaikus nuskynė Šalčininkuose, tai ką ten greitis buvo didelis, ar šviesoforo nebuvo? Viskas ten įrengta ir šimtai tūkstančių automobilių tą sankryžą pravažiavo be įtampos, bet atsiranda žioplys, kuris nukala tris vaikus, tai ką daryti? Niekas nepadės, nes žmogus yra linkęs klysti prie bet kokių taisyklių. Padės tik savaeigiai auto, kai žmogaus faktorius bus eliminuotas fiziškai.
                          Baudos veikia labai didelę dalį, drįsčiau sakyti netgi beveik visus „drįstančius nusikalsti“. Aplamai, niekas taip gerai neveikia budulių kaip baudos. Dar labai gerai kai už pakartotinius nusižengimus pradeda atiminėti mašinas - neretas budulis metų metus dirba prie savo nupersto BNV ir atėmimas jam būna tikrai skaudus įvykis gyvenime.

                          Comment


                            Neveiktų baudos, nebūtų tų FB grupių „Trikojis, pranešk“ ir pan.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Metų metais tiuninguojami BNB ir Trikojų grupių fauna dalinai persidengia, bet didele dalimi skiriasi nuo prasigėrusio kaimo ir tampriai su šešėliniu pasauliu susijusių veikėjų.

                              Comment


                                Tokių kurie sėdi su didelėmis skolomis ir yra ant popieriaus beturčiai yra labai nedaug, nes toks gyvenimo būdas nėra iš lengvųjų.

                                Comment


                                  Ir visiškų daugkartinių kelių gaidelių yra vienetai.

                                  Comment


                                    Austrijoj važiuojant per kaimelius neišeidavo važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes nematai kas už pusūkio ir pan. Tada suvoki, kad jei ten yra ribojimas, tai reiškia ten jau tikrai bus priežastis.
                                    O pas mus važiuoji 90, nestaigus posūkis su 70. Privažiuoji kelių km atkarpą 70, nes stovi 3 trobelės, ir ten per 10 metų važiavimo nematei nei vieno žmogaus prie kelio. Aišku važiuoji kruiziniu greičiu nieko nekeisdamas. Ilgainiui susiformuoja požiūris, kad mūsų ženklai yra iš lempos, tik kabinetinio šūdbiurokračio parodymas kad dirba.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Austrijoj važiuojant per kaimelius neišeidavo važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes nematai kas už pusūkio ir pan. Tada suvoki, kad jei ten yra ribojimas, tai reiškia ten jau tikrai bus priežastis.
                                      O pas mus važiuoji 90, nestaigus posūkis su 70. Privažiuoji kelių km atkarpą 70, nes stovi 3 trobelės, ir ten per 10 metų važiavimo nematei nei vieno žmogaus prie kelio. Aišku važiuoji kruiziniu greičiu nieko nekeisdamas. Ilgainiui susiformuoja požiūris, kad mūsų ženklai yra iš lempos, tik kabinetinio šūdbiurokračio parodymas kad dirba.
                                      Taip, čia yra pats blogiausias variantas, kai kelias visiškai nesikeičia (įmanoma važiuoti 90 km/h be jokių pasekmių), o leistinas greitis dirbtinai sumažintas. Tai daugeliu atvejų arba reikia padaryti kelio iškreivinimą su salele, kad nebūtų įmanoma važiuoti 90 km/h, arba neriboti greičio. Gal dar yra kitų priemonių priversti sumažinti greitį ir pagerinti saugumą, pvz. ištisinės salelės/atitvarai, neleidžiantys lenkti tame kaime, vizualiai susiaurėjusi važiuojamoji dalis (borteliai/atitvarai vietoj plačių žvyruotų kelkraščių), arti susodinti krūmai/medžiai, dalinai užstojantys vaizdą, sankryžų rekonstrukcijos su salelėmis, pėsčiųjų takai kaimuose...
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Taip, manau, kad ženklinimas yra didesnė mūsų kelių ir gatvių problema nei dangų būklės.
                                        Baisiau yra turėti ženklus į kuriuos nusispjaut, ir nesilaikyti įstatymų.
                                        Tai yra visiškai atėję iš sovietinių laikų, kur viskas buvo daroma "ir taip sueis" principu.
                                        Čia labai pavojinga tradicija, kurią reikia išgyvendinti. Manau, kad tai kerta ir mūsų šalies reputacijai kaip tokiai tiek vietiniams, tiek (nenustebčiau) ir užsieniečiams. Manau čia vienas iš dalykų, kas mus daro posovietiniu kraštu.

                                        Reikėtų daug labiau investuoti į saleles, iškreivinimus, susiaurinimus. Pagal juos numatyti ženklinimą.
                                        Čia vadinčiau mūsų kelių ir gatvių desovietizacija.

                                        Kalneliai yra gerai, bet manau, kad jie turėtų būti 30 km/h gatvėse, o ne pagrindinėse gatvėse. Kalneliai ar iš vis gulintys policininkai pagr. gatvėse yra sovietinė tradicija.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.30, 03:39.

                                        Comment


                                          Net ir kaimuose, praeinančiuose pro krašto kelius, kalnelių nereikia. Jeigu kiekviename kaime kelio plotis būtų kaip realiose gyvenvietėse, ir būtų normalūs šaligatviai, tai važiuoti ant 90 neišeitų psichologiškai. Bet dabar tokie kaimai atrodo kaip iš dokumentikos apie sovietų sąjungą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X