Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kaip tu realistiškai gali tikėtis, kad aš, ar dauguma kitų vairuotojų, atsimins taisyklę, kokios spalvos šviesoforas leidžia važiuoti, o kokios draudžia? Aš ir taip turiu atsiminti tūkstančius dalykų, kur man atminty rasti "vietos" tokiam specifiniam dalykui. Važiuoju kartą per metus, iš kur man žinot, kad raudona spalva šviesofore draudžia važiavimą?

    Gal ir reikėtų nustoti stebėtis, kad pas mus važiuojama yra pagal tai, kaip kas moka, o ne pagal KET, kai net forume didieji ekspertai pradeda įrodinėti, kad geltono ženklinimo galima nesilaikyti jei nematai darbų, policininkų, per kelią nemigruoja varlės bei per priešpilnį. Užtai kai dėl tokių nesilaikytų kažkoks debilas įpisa kaktomuša į kitą auto, kuris važiavo tvarkingai, tai kalti kelininkai, direkcija, ministerija ir Šimašius, tik ne tas debilas. Bangladešo vaibas.
    Šviesoforą matai dešimtis kartų per dieną. Tai ir atsimink. Tau taip sunku suprasti, kaip žmonės gali pamiršti nenaudojamas taisykles?
    Plius, tai kokia taisyklė? Geltonos juostos turi viršenybę baltoms juostoms? Jei jokių darbų nėra, vis tiek?

    Per daug purkštavimo šioje temoje, atsipalaiduok gal šiek tiek.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Šviesoforą matai dešimtis kartų per dieną. Tai ir atsimink. Tau taip sunku suprasti, kaip žmonės gali pamiršti nenaudojamas taisykles?
      Plius, tai kokia taisyklė? Geltonos juostos turi viršenybę baltoms juostoms? Jei jokių darbų nėra, vis tiek?

      Per daug purkštavimo šioje temoje, atsipalaiduok gal šiek tiek.
      Tau čia perkeltine prasme pasakė, yra žmonių kurie gyvena kaimuose, ar mažesniuose miesteliuose kurie gal kartą ar du per metus atvažiuoja į didmiestį. Pas juos galbūt nėra šviesoforų, žiedų, stop ženklų, geležinkelių pervažų, pėsčiųjų perėjų ir t.t. bet tai nereiškia, kad jie išvažiavę iš savo "kaimo" neturi vadovautis KET nes pas juos tokių ženklų nėra ar juos pamiršo.

      Kada pagal tave yra darbai, o kada nėra? Kas tai nusako? Darbo valandos? Ženklai? Kelininkai dirbantys? Kas?

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Tau čia perkeltine prasme pasakė, yra žmonių kurie gyvena kaimuose, ar mažesniuose miesteliuose kurie gal kartą ar du per metus atvažiuoja į didmiestį. Pas juos galbūt nėra šviesoforų, žiedų, stop ženklų, geležinkelių pervažų, pėsčiųjų perėjų ir t.t. bet tai nereiškia, kad jie išvažiavę iš savo "kaimo" neturi vadovautis KET nes pas juos tokių ženklų nėra ar juos pamiršo.

        Kada pagal tave yra darbai, o kada nėra? Kas tai nusako? Darbo valandos? Ženklai? Kelininkai dirbantys? Kas?
        Tikrai ne juostų buvimas, nes jos dažnai po darbų paliekamos nusitrinti natūraliu būdu.

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          Dar kartą: jei matau važiuojančią fūrą nesilaikant žymėjimo, tai ir rašau, kad fūra nesilaiko. Kai matysiu lengvūškę nesilaikant žymėjimo, taip ir rašysiu. Jei matai tame problemą - čia jau tavo bėdos.


          Golfieti, sunkiai įsivaizduojama tavo situacija, kad važiavai keliu ir matei TIK fūras nesilaikančios žymėjimo, nors keliais įrašais aukščiau išsižadėjai žodžio TIK, dabar kartojiesi kad matei tik fūras, bet lengvūškių ne. O mano pasidalintas kelių minučių įrašas ir asmeninė patirtis rodo, kad nesilaiko daugelis vairuotojų. Tad pradėk vėl vartytis iš gaidžio, kad nesakei...

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            Tau čia perkeltine prasme pasakė, yra žmonių kurie gyvena kaimuose, ar mažesniuose miesteliuose kurie gal kartą ar du per metus atvažiuoja į didmiestį. Pas juos galbūt nėra šviesoforų, žiedų, stop ženklų, geležinkelių pervažų, pėsčiųjų perėjų ir t.t. bet tai nereiškia, kad jie išvažiavę iš savo "kaimo" neturi vadovautis KET nes pas juos tokių ženklų nėra ar juos pamiršo.

            Kada pagal tave yra darbai, o kada nėra? Kas tai nusako? Darbo valandos? Ženklai? Kelininkai dirbantys? Kas?
            Aš nežinau, kur čia ginčas yra? Abu matėme video. Negi dabar nori semantikas ginčytis, buvo ar nebuvo ten darbai? Manau, jeigu reiktų, teisme įrodyčiau, kad nebuvo. Tu manai priešingai?
            Man atrodo, čia elementariai empatijos iš kai kurių komentatorių trūksta. Aš gi nesakau "Oj lol, nesilaikykime KET, KET laikosi tik lochai"; aš sakau "Pažiūrėjau video, na ir turbūt galbūt spėjimo būdu iš intuicijos sakau, kad žmonės žmogišku būdu tiesiog toje konkrečioje situacijoje nežino, kaip elgtis, nes situacija nėra standartinė ar kasdienė". Negi ir kitiems sunku pamatyti tai, ką aš matau kitų elgesy, toje situacijoje?

            Ir tikrai, kaip mantasm sako, po darbų tos juostos paliekamos a la naturale nusidėvėti. Na ir kuo tada laikytis? Jei kas ir "kaltas" šioje situacijoje, tai kelininkai, kad paliko atmestinai neaiškų ruožą.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą



              Golfieti, sunkiai įsivaizduojama tavo situacija, kad važiavai keliu ir matei TIK fūras nesilaikančios žymėjimo, nors keliais įrašais aukščiau išsižadėjai žodžio TIK, dabar kartojiesi kad matei tik fūras, bet lengvūškių ne. O mano pasidalintas kelių minučių įrašas ir asmeninė patirtis rodo, kad nesilaiko daugelis vairuotojų. Tad pradėk vėl vartytis iš gaidžio, kad nesakei...
              Dar galim papildyt nesilaikančių sąrašą nepaminėtais ir traktoriais, motociklais, kombainais... O koks apskritai skirtumas? Ar kad tik sliekų paieškot ir prisikabint? kaip tai įtakoja pačią problemą?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Dar galim papildyt nesilaikančių sąrašą nepaminėtais ir traktoriais, motociklais, kombainais... O koks apskritai skirtumas? Ar kad tik sliekų paieškot ir prisikabint? kaip tai įtakoja pačią problemą?
                Aš parašiau, kad galima rašyti dauguma vairuotojų, neišskiriant kažkokios vienos transporto rūšies, nes iš tokio parašymo, kad mato fūras pažeidžiančias, o jeigu pamatys, kad pažeidinėja ir lengvūškės, tada taip ir parašys. Tad galiu tik spėti, ar susidaryti nuomonę, kad jis fūros nevairuoja, o tik golfą, tai yra lengvūškę. Tad kažkuria transporto rūšį išskiria kaip linkusią labiau nusižengti ir pateisinti save kaip lengvūškės vairuotoją.

                Comment


                  Sekmadienį važiavau Vilnius-Kaunas ir atgal. Atgal pataikiau šviežiai po avarijos. Yra keli ruožai kur aiškiai geltonos linijos nubrėžtos. Bet kelio darbai nevyksta, ženklai kai kur statomi, kai kur nepabaigti, o kai kur, jei paisytum geltonų linijų, įvažiuotum į atitvarus. Žodžiu KET vs. kelininkų darbų organizavimas. Jei nori elementariai išgyventi - tenka adaptuotis, o po to žiūrėt kas teisus. Ar tai gerai - aišku NE. Bet faktas, kad nepriversi visų darbų atlikti "komplektiškai", tai matyt reikia geresnio reguliavimo tokioms kelių darbų fazėms.

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                    Sekmadienį važiavau Vilnius-Kaunas ir atgal. Atgal pataikiau šviežiai po avarijos. Yra keli ruožai kur aiškiai geltonos linijos nubrėžtos. Bet kelio darbai nevyksta, ženklai kai kur statomi, kai kur nepabaigti, o kai kur, jei paisytum geltonų linijų, įvažiuotum į atitvarus. Žodžiu KET vs. kelininkų darbų organizavimas. Jei nori elementariai išgyventi - tenka adaptuotis, o po to žiūrėt kas teisus. Ar tai gerai - aišku NE. Bet faktas, kad nepriversi visų darbų atlikti "komplektiškai", tai matyt reikia geresnio reguliavimo tokioms kelių darbų fazėms.
                    Kai yra noras galima ir tvarkingai dirbti... nepaliekama dviprasmybių, standartinis žymėjimas panaikinamas A5 – „Google“ žemėlapiai
                    Nors irgi galima pamatyti, kad pradžiai buvo eksperimentuota, bandoma eliminuoti baltas linijas dedant geltonus kryžiukus ir tik po to uždažyta.
                    Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.04.17, 11:30.

                    Comment


                      Čia bendra visos Lietuvos visų kelio ir kitų aplinkos tvarkymo darbų problema. Dar liūdniau yra tai, kad net forumiuke atsiranda tokių, kurie bliauna, kaip čia neva viskas gerai padaryta ir patys kalti, jei nesusigaudot ir nepaisot ženklų ir schemų. Realybė ta, kad tiesiog esam Rusija, o dalis lietuvių net yra pasiryžę už šitą apsišikimą ir krachaborstvą gulti kryžiumi ir užsiimti šūdsargiavimu. Aš tik nesuprantu, kodėl

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą



                        Golfieti, sunkiai įsivaizduojama tavo situacija, kad važiavai keliu ir matei TIK fūras nesilaikančios žymėjimo, nors keliais įrašais aukščiau išsižadėjai žodžio TIK, dabar kartojiesi kad matei tik fūras, bet lengvūškių ne. O mano pasidalintas kelių minučių įrašas ir asmeninė patirtis rodo, kad nesilaiko daugelis vairuotojų. Tad pradėk vėl vartytis iš gaidžio, kad nesakei...
                        WTF??? Kur aš rašiau, kad TIK fūros nesilaiko žymėjimo?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Čia bendra visos Lietuvos visų kelio ir kitų aplinkos tvarkymo darbų problema. Dar liūdniau yra tai, kad net forumiuke atsiranda tokių, kurie bliauna, kaip čia neva viskas gerai padaryta ir patys kalti, jei nesusigaudot ir nepaisot ženklų ir schemų. Realybė ta, kad tiesiog esam Rusija, o dalis lietuvių net yra pasiryžę už šitą apsišikimą ir krachaborstvą gulti kryžiumi ir užsiimti šūdsargiavimu. Aš tik nesuprantu, kodėl
                          Tai kad niekas čia ir nesako, kad ten viskas gerai. Tie nauji skiriamieji borteliai jau vietomis išdaužyti ir avarijų tikrai bus. Ir tas linijų tvarkymas jau trečią savaitę niekaip nebaigiamas, kad jau reiktų daryti laikiną apvažiavimą apvažiavimo statyboms. O dėl T. Kosčiuškos g. užtvaro, tai pats prasileidai ir nereikia čia vis gavnochranytelių ieškot.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.17, 14:18.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Realybė ta, kad tiesiog esam Rusija(
                            Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.

                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                              Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.
                              Važiavau, mačiau. Skirtumai gal ir yra mūsų naudai, bet požiūris ir darbo principai panašūs. Ar pavadinsi tai Rusija ar Bangladešu, ar kitokia metafora, esmė, kad nesame civilizuota Europa pagal tuos dalykus.

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                Šviesoforą matai dešimtis kartų per dieną. Tai ir atsimink. Tau taip sunku suprasti, kaip žmonės gali pamiršti nenaudojamas taisykles?
                                .
                                O jeigu šviesaforo nematai dešimt kartų per dieną, tai jau galima neatsiminti?

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.
                                  Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
                                  Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
                                  Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
                                    Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
                                    Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
                                    Tai tamsta iš Panevėžio? Nes šiandien lygiai tą patį mačiau Panevėžy Vilniaus gatvėje.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Tai tamsta iš Panevėžio? Nes šiandien lygiai tą patį mačiau Panevėžy Vilniaus gatvėje.
                                      Ne iš Panevėžio, bet teko garbė šiandien pervažiuoti

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        O jeigu šviesaforo nematai dešimt kartų per dieną, tai jau galima neatsiminti?
                                        Ai ai ai, kiek daug protingų klausimų čia yra.
                                        Visi aplinkiniai - debilai, kurie nesuprantai akivaizdžių KET'ų, ane?
                                        Apsiraminkit, chebra, kaip sako anglakalbiai, ženkite laukan ir palieskite žolę. Šiek tiek nuo realybės nutolę esat.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
                                          Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
                                          Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
                                          Kol kas nedaug, bet atsiranda jau ta kritinė masė, atsiranda. Kuo daugiau žmonių sakys savo pastabas, tuo greičiau ir pagerės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X