Tai paskutinėj foto kuriuo ženklu vadovautis? Uždengtu kairėj, atidengtu dešinėj? Ar čia pagal politines pažiūras?
O jei visi ženklai uždengti, ribojimų nėra... tai staiga prieš nosį išvydus geltonas juostas irgi reik staiga keisti važiavimo kryptį ir zigzaguot. O jei šoninėje juostoje važiuojantis nepakeis, nesilaikys juostos, kaip elgtis? Durt į šoną? Sustot ir praleist visus? Būsi stropus KET besilaikantis, bet kiek bus saugu tiek pačiam, tiek aplinkiniams klausimas...
O su ženklų uždengimu problemos dažnos...
Bet vakar tas atsilaupęs ženklas jau buvo vėl apvyniotas streču. Matyt forumo kelininkai buvo nulėkę sutvarkyti . Beje prie tos nelemtos sankryžos iš pradžių stovėjo ženklas, kad sankryža bus uždaryta nuo 04/08, tada pasikeitė į 04/15. Šiandien jau 04/18, o darbai dar nevyksta, sankryža neuždaryta. Geltonos juostos ten atsirado dar prieš 04/08...
Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
Kultūra Europoje: su pastatytais sunkvežimiais, kad sugertų smūgį, su aplinkkeliais, su laikinais šviesoforais, dirba naktį, na žodžiu tikrai kaip ne pas mus
Švedija:
Danija:
Rumunija:
Paskutinis taisė digital; 2024.04.18, 15:00.
Priežastis: sudėti [youtube] tagai
Važiavau, mačiau. Skirtumai gal ir yra mūsų naudai, bet požiūris ir darbo principai panašūs. Ar pavadinsi tai Rusija ar Bangladešu, ar kitokia metafora, esmė, kad nesame civilizuota Europa pagal tuos dalykus.
Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...
Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...
Akivaizdu, kad pagrindų po tuo asfaltu nėra ir jo paties tik vienas plonas sluoksnis. Tai kokios ten kokybės norėti?
Jau iš pačio asfalto būklės (smulkus pažaidų voratiklis), matosi jog po visu plotu pagrindų nėra. Tai apskritai neįmanoma kitaip ar kažkaip tvarkingai jį užlopyti.
Lietuva uždara ekosistema kelių ženklinime. Lyg ir nėra spaudimo norėti turėti aiškesnį ženklinimą, nes esam uždara kultūrinė erdvė. Gal pastarieji keletas metų bandoma paklibint ženklinimo niuansus, turbūt greitkelių statyba Lenkijoje daug duoda. Latvija per estus spėju irgi perima praktikų.
jei LAKD būtų mažiau užsispyrę ten kur nereikia ir padarytų užduotis iki galo, norėčiau, kad su ženklinimu juos gerai pamokytų Briuselis
Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.
Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.
Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja. Todėl ir niekaip nesulaukiam darbų pradžios.
Vis dar laikausi nuomonės, kad daugelio problemų galima išvengti paprasčiausiai trumpinant remontuojamas atkarpas iki 1-2km, o ne iškart 6km, kaip prie Krūnos
Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja.
Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
Kitas dalykas, kad tie bortai nevykęs eksperimentas. Saugumo jie neprideda, nes juos "peršokti" problemos nėra, o jų montavimas yra žiauriai ilgas. Geriau kaip anksčiau atskirtų dviguba geltona linija ir jos viduryje kas kažkokį atstumą prisuktų tas mažas lanksčias gairės, kurias dabar deda tarp bortų. Greičiau sumontuotų, o efektas būtų lygiai toks pats.
Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.
Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
paaiškinsiu tau paprasčiau,
1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.
paaiškinsiu tau paprasčiau,
1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.
Atsakysiu tau irgi paprastai:
"Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...
Atsakysiu tau irgi paprastai:
"Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...
Ne, ne puiku, nes daug kas nesilaiko taisyklių ir dėl to sužeidžiami ar žūsta žmonės!
Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
Linijos reikalingos tik viename gale viena kryptimi, nuo kurios ir pradeda montuoti bortelius. Kitame gale jos visiškai nereikalingos ir kelia sumaištį, nes priešpriešiniam eismui dar niekur nereikia rikiuotis, o šia kryptimi jau varoma visomis keturiomis juostomis (žymėjimas nedraudžia rikiuotis kur nori), o dvi iš jų staiga liepia šokti kiton pusėn.
Tos mašinos atlieka susiliejimo manevrą užtrauktuko principu, o ne užlindinėja prieš nosį.
Užtrauktukas turi prasmę, kai iš abiejų juostų yra daugmaž vienodi srautai ir abi juostos to principo laikosi.
Užtrauktuko pavyzdys - kažkada kažkur Lenkijoje
Srautas judėjo daugmaž normaliai, nes visi tvarkingai laikėsi principo 'kas antras"
O čia kažkaip su lygiateisiškumu nelabai - kai jau matosi žymėjimas apie juostų "susiprastinimą", toks manevras nebe "užtrauktukas", o tiesiog užlindimas prieš nosį.
1. Kažkas įsuko prieš pat ženklą
2. Čia labai greita "užtrauktuko" galvutė
3. Čia labai kantri "užtrauktuko" galvutė - išlaukė iki paskutinio momento ir tada įkirto į pirmą juostą prieš pat nosį
Gerai, kad nepasimaišė atsiradusi dar viena "galvutė" iš dešinės
Čia pavyzdys, kaip pas kaimynus lenkus prasisiurbia kur kas didesnis kamštis, nes visi laikosi "užtruaktuko" principo.
Jau tik nereikia čia lenkų pavyzdžiu rodyt - ten toks pats budulynas. Pernai vasarą kažkur autostrados pabaigoj ties lomža pats patyriau kaip jie naglai antra juosta varo, nors ir pirmoj kamštis nedidelis, ir po to su pypsinimais užlindinėja į pirmą.
eismą būten tie ir stabdo "iš karto sukantys į pirmą juostą". arba-arba. Arba visi į pirmą dar prieš kamštį (taip nebus, nes nevietiniai nežino kad ten susisurėjimas bus), arba užtrauktukas.
Jei vairuotojai išnaudotų abi juostas, o ne grūstųsį į pirmą horizonte pamatę susiaurėjimą, šimto metrų kamščio nebūtų.
Jei prieš susiaurėjimą nėra sankryžos, kurią užkimštum, koks skirtumas, kur tas kakliukas darysis ar prie pat susiaurėjimo ar 50-100m iki jo. Vis tiek visiems reik sutilpt i vieną eilę. Važiuoti iki galo ir daryti užtrauktuką pavyks tik jei abiejų juostų vairuotojai elgsis atsakingai, sąžiningai ir stropiai. Jei vieni žiopsos, nedarys tarpų iš toliau, o kiti naglai visus prašvilpę lys - bus eilinis chaosas. Ir pirma juosta pradės stabčiot. Todėl pradėt mastyt rikiuotis reik šiek tiek anksčiau, neįleis vienas piktas, įleis kitas pareigingas. Ir eilė tikrai judės sklandžiau, nei šiaip dabar.
Comment