Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai paskutinėj foto kuriuo ženklu vadovautis? Uždengtu kairėj, atidengtu dešinėj? Ar čia pagal politines pažiūras?
    O jei visi ženklai uždengti, ribojimų nėra... tai staiga prieš nosį išvydus geltonas juostas irgi reik staiga keisti važiavimo kryptį ir zigzaguot. O jei šoninėje juostoje važiuojantis nepakeis, nesilaikys juostos, kaip elgtis? Durt į šoną? Sustot ir praleist visus? Būsi stropus KET besilaikantis, bet kiek bus saugu tiek pačiam, tiek aplinkiniams klausimas...
    O su ženklų uždengimu problemos dažnos...
    Bet vakar tas atsilaupęs ženklas jau buvo vėl apvyniotas streču. Matyt forumo kelininkai buvo nulėkę sutvarkyti . Beje prie tos nelemtos sankryžos iš pradžių stovėjo ženklas, kad sankryža bus uždaryta nuo 04/08, tada pasikeitė į 04/15. Šiandien jau 04/18, o darbai dar nevyksta, sankryža neuždaryta. Geltonos juostos ten atsirado dar prieš 04/08...

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
      Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
      Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
      Kultūra Europoje: su pastatytais sunkvežimiais, kad sugertų smūgį, su aplinkkeliais, su laikinais šviesoforais, dirba naktį, na žodžiu tikrai kaip ne pas mus

      Švedija:


      Danija:


      Rumunija:
      Paskutinis taisė digital; 2024.04.18, 15:00. Priežastis: sudėti [youtube] tagai

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Važiavau, mačiau. Skirtumai gal ir yra mūsų naudai, bet požiūris ir darbo principai panašūs. Ar pavadinsi tai Rusija ar Bangladešu, ar kitokia metafora, esmė, kad nesame civilizuota Europa pagal tuos dalykus.
        Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...

        Attached Files
        Paskutinis taisė goolfietis; 2024.04.19, 13:48.

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...
          Akivaizdu, kad pagrindų po tuo asfaltu nėra ir jo paties tik vienas plonas sluoksnis. Tai kokios ten kokybės norėti?
          Jau iš pačio asfalto būklės (smulkus pažaidų voratiklis), matosi jog po visu plotu pagrindų nėra. Tai apskritai neįmanoma kitaip ar kažkaip tvarkingai jį užlopyti.

          Comment


            Lietuva uždara ekosistema kelių ženklinime. Lyg ir nėra spaudimo norėti turėti aiškesnį ženklinimą, nes esam uždara kultūrinė erdvė. Gal pastarieji keletas metų bandoma paklibint ženklinimo niuansus, turbūt greitkelių statyba Lenkijoje daug duoda. Latvija per estus spėju irgi perima praktikų.
            jei LAKD būtų mažiau užsispyrę ten kur nereikia ir padarytų užduotis iki galo, norėčiau, kad su ženklinimu juos gerai pamokytų Briuselis

            Comment



              Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

              https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

              Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

                https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
                Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja. Todėl ir niekaip nesulaukiam darbų pradžios.
                Vis dar laikausi nuomonės, kad daugelio problemų galima išvengti paprasčiausiai trumpinant remontuojamas atkarpas iki 1-2km, o ne iškart 6km, kaip prie Krūnos

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja.
                  Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
                  Kitas dalykas, kad tie bortai nevykęs eksperimentas. Saugumo jie neprideda, nes juos "peršokti" problemos nėra, o jų montavimas yra žiauriai ilgas. Geriau kaip anksčiau atskirtų dviguba geltona linija ir jos viduryje kas kažkokį atstumą prisuktų tas mažas lanksčias gairės, kurias dabar deda tarp bortų. Greičiau sumontuotų, o efektas būtų lygiai toks pats.

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                    Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

                    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                    Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
                    paaiškinsiu tau paprasčiau,
                    1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
                    2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      paaiškinsiu tau paprasčiau,
                      1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
                      2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.
                      Atsakysiu tau irgi paprastai:
                      "Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
                      Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
                      Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Atsakysiu tau irgi paprastai:
                        "Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
                        Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
                        Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...
                        Ne, ne puiku, nes daug kas nesilaiko taisyklių ir dėl to sužeidžiami ar žūsta žmonės!

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
                          Linijos reikalingos tik viename gale viena kryptimi, nuo kurios ir pradeda montuoti bortelius. Kitame gale jos visiškai nereikalingos ir kelia sumaištį, nes priešpriešiniam eismui dar niekur nereikia rikiuotis, o šia kryptimi jau varoma visomis keturiomis juostomis (žymėjimas nedraudžia rikiuotis kur nori), o dvi iš jų staiga liepia šokti kiton pusėn.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            nuotraukose matomų mašinų, kurios važiuoja antra juosta iki pat susiaurėjimo ir užlindinėja prieš pat pat nosį.
                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Tos mašinos atlieka susiliejimo manevrą užtrauktuko principu, o ne užlindinėja prieš nosį.
                            Užtrauktukas turi prasmę, kai iš abiejų juostų yra daugmaž vienodi srautai ir abi juostos to principo laikosi.

                            Užtrauktuko pavyzdys - kažkada kažkur Lenkijoje
                            Srautas judėjo daugmaž normaliai, nes visi tvarkingai laikėsi principo 'kas antras"


                            O čia kažkaip su lygiateisiškumu nelabai - kai jau matosi žymėjimas apie juostų "susiprastinimą", toks manevras nebe "užtrauktukas", o tiesiog užlindimas prieš nosį.

                            1. Kažkas įsuko prieš pat ženklą


                            2. Čia labai greita "užtrauktuko" galvutė


                            3. Čia labai kantri "užtrauktuko" galvutė - išlaukė iki paskutinio momento ir tada įkirto į pirmą juostą prieš pat nosį
                            Gerai, kad nepasimaišė atsiradusi dar viena "galvutė" iš dešinės
                            Paskutinis taisė Romas; 2024.04.30, 00:11.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Čia pavyzdys, kaip pas kaimynus lenkus prasisiurbia kur kas didesnis kamštis, nes visi laikosi "užtruaktuko" principo.
                              Jau tik nereikia čia lenkų pavyzdžiu rodyt - ten toks pats budulynas. Pernai vasarą kažkur autostrados pabaigoj ties lomža pats patyriau kaip jie naglai antra juosta varo, nors ir pirmoj kamštis nedidelis, ir po to su pypsinimais užlindinėja į pirmą.
                              Paskutinis taisė Nitro; 2024.06.03, 10:16.

                              Comment


                                Užtrauktuko principu ir reikėtų važiuoti iki galo antra juosta bei rikiuotis gale. Jei vietinė fauna neįleidžia, pypsinimas yra pakankamai adekvatu.

                                Comment


                                  eismą būten tie ir stabdo "iš karto sukantys į pirmą juostą". arba-arba. Arba visi į pirmą dar prieš kamštį (taip nebus, nes nevietiniai nežino kad ten susisurėjimas bus), arba užtrauktukas.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Užtrauktuko principu ir reikėtų važiuoti iki galo antra juosta bei rikiuotis gale. Jei vietinė fauna neįleidžia, pypsinimas yra pakankamai adekvatu.
                                    Aplenki šimtą metrų kamščio pirmoj juostoj ir pypsindamas įlendi - lenkiško užtrauktuko principas.

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                      Aplenki šimtą metrų kamščio pirmoj juostoj ir pypsindamas įlendi - lenkiško užtrauktuko principas.
                                      Jei vairuotojai išnaudotų abi juostas, o ne grūstųsį į pirmą horizonte pamatę susiaurėjimą, šimto metrų kamščio nebūtų.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Jei vairuotojai išnaudotų abi juostas, o ne grūstųsį į pirmą horizonte pamatę susiaurėjimą, šimto metrų kamščio nebūtų.
                                        na taip, būtų du šimtai metrų kamščio ir dar per abi juostas.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Jei vairuotojai išnaudotų abi juostas, o ne grūstųsį į pirmą horizonte pamatę susiaurėjimą, šimto metrų kamščio nebūtų.
                                          Jei prieš susiaurėjimą nėra sankryžos, kurią užkimštum, koks skirtumas, kur tas kakliukas darysis ar prie pat susiaurėjimo ar 50-100m iki jo. Vis tiek visiems reik sutilpt i vieną eilę. Važiuoti iki galo ir daryti užtrauktuką pavyks tik jei abiejų juostų vairuotojai elgsis atsakingai, sąžiningai ir stropiai. Jei vieni žiopsos, nedarys tarpų iš toliau, o kiti naglai visus prašvilpę lys - bus eilinis chaosas. Ir pirma juosta pradės stabčiot. Todėl pradėt mastyt rikiuotis reik šiek tiek anksčiau, neįleis vienas piktas, įleis kitas pareigingas. Ir eilė tikrai judės sklandžiau, nei šiaip dabar.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X