Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia kita problema, kad toks lenkimas nėra traktuojamas kaip chuliganiškas vairavimas. UK ar kitose civilizuotose šalyse tai yra laioma dangerous driving ir paprastai reiškia teisių praradimą+didelę baudą. Lietuvoje toks vairavimas kažkodėl yra laikomas normaliu.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
O ką keistų teisių atėmimas? Daugelis vairuotojų recidyvistų važinėja neturėdami teisių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mašinos konfiskavimas, įkalinimas. Yra būdų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Reikia. Norint kad būtų nubaustas bent koks reikšmingas pažeidėjų skaičius reikia. Todėl patruliai ir yra daug mažiau praktiškesnė priemonė.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aš labiau norėčiau, kad būtų ne nubaudžiamas „reikšmingas skaičius“, o pagerėtų eismo kultūra.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Eismo kultūra gerėja tik baudžiant blogos kultūros skleidėjus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kultūrai gerėjant kris nubaustųjų kiekis. Negerai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai nesupratote manęs. Nubaustųjų kiekis čia yra procentinė dalis nuo nusižengusių.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Idealiu atveju nusižengusiųjų tiek mažai, kad nėra prasmės jų gaudyti. Telieka priežiūra vardan pasirodymo, kad vis dar egzistuoja priežiūra. Kad nebūtų grįžta prie senų įpročių.
- 3 patinka
Comment
-
Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.
Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąDidžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.
Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
O siaip jau prasta smegenu bukle yra faktorius numeris vienas. Patarimas, neteisink debilu, nes teisindamas pats tokiu save pasidarai.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
pats istrauki is konteksto. 8 proc pesciuju, vat ir parasyta.
O siaip jau prasta smegenu bukle yra faktorius numeris vienas. Patarimas, neteisink debilu, nes teisindamas pats tokiu save pasidarai.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ačiū už diagnozę Kur pateisinu debilus? Ką traukiu iš konteksto?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
nesipusk, nebuk erelis. Matai, kad visus nervina tavo blondiniska nuomone. Ir ne del to, kad ji isskirtinai bloga, o, kad kartoji kaip putpele garde
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąDidžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.
Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą[ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":2108823}
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
"Baudų didinimas nieko nekeičia"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Čia kalbama ne apie didinimą, o kad dabar nėra visiškai baudos už greičio viršijimą.
- 11 patinka
Comment
Comment