Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Didžiausi automarozai yra ir didžiausi idiotai, kurie net nesupranta paprasto užtrauktuko principo ir rikiuojasi likus n km prieš susiaurėjimą. Kaip netikėta.... /s
    Sėkmės su tokia logika, tik susiaurėjimo pačiame gale po to nenutaisinėk graudžių akučių kai reik įleidinėti.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
      105. Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią.

      Pagal šį punktą privaloma įleisti tik JEI susidarė eilė. Jei pirmoj eilėj yra eilė, o antroj nėra - nereikia... Nebent yra kitas punktas, kur tai parašyta aiškiau.

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Pagal šį punktą privaloma įleisti tik JEI susidarė eilė. Jei pirmoj eilėj yra eilė, o antroj nėra - nereikia... Nebent yra kitas punktas, kur tai parašyta aiškiau.
        Na jei eilės nėra, tai reiškia ir mašinų nėra - oro nepraleidinėsi. Atvažiuos dvi antroje juostoje ir stovės - jau reikės įleisti, nes susidarė eilė Šiaip čia eina kalba apie eilę pačiame kelyje, o ne konkrečioje eismo juostoje...

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
          Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?
            Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.

            Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?
              Gal tuo, kad be reikalo sudaromas ilgas kamštis, galimai užkemšantis ir kitą ir dar kitą sankryžą, kai šalia yra visiškai laisva juosta? Gal galite parašyti, kokiu atveju pagal jus naudojamas užtrauktuko principas? (tik nereikia pasakoti apie kažkokį ilgą užtrauktuką vos pamačius, kad formuojasi eilė, nes tokio dalyko nėra).

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.

                Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
                Sėkmės, tik pakelk akis į temą... Vilnius Kaunas.. kokios sankryžos, koks užkimšimas?

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Sėkmės, tik pakelk akis į temą... Vilnius Kaunas.. kokios sankryžos, koks užkimšimas?
                  Taip, užmiesty nėra prieš tai esančių sankryžų. Bet chaotiškas persirikiavimas išlieka ir jis pavojingesnis nei mieste.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Taip, užmiesty nėra prieš tai esančių sankryžų. Bet chaotiškas persirikiavimas išlieka ir jis pavojingesnis nei mieste.
                    O kaip atrodo tas chaotiškas persirikiavimas? Ar persirikiuoti tiesiog prilėtinant įleidžiančiajam yra taip nesaugu? Tai tada ir eilinis persirikiavimas magistralėje yra chaotiškas ir nesaugus?

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      O kaip atrodo tas chaotiškas persirikiavimas? Ar persirikiuoti tiesiog prilėtinant įleidžiančiajam yra taip nesaugu? Tai tada ir eilinis persirikiavimas magistralėje yra chaotiškas ir nesaugus?
                      Kai vairuotojai kerta per stabdžius pamatę radarą - siaubingai nesaugu, bet kai kerta per stabdžius, kad įlįstų į besiformuojančią eilę, nors šalia visiškai laisva juosta - visiškai normalu ir saugu, ar ne?

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Kai vairuotojai kerta per stabdžius pamatę radarą - siaubingai nesaugu, bet kai kerta per stabdžius, kad įlįstų į besiformuojančią eilę, nors šalia visiškai laisva juosta - visiškai normalu ir saugu, ar ne?
                        O kas liepia kirsti per stabdžius? Koks asilas pamatęs kelio susiaurėjimo įspėjimo ženklą kerta per stabdžius? Ar čia iš savos praktikos?

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          O kas liepia kirsti per stabdžius? Koks asilas pamatęs kelio susiaurėjimo įspėjimo ženklą kerta per stabdžius? Ar čia iš savos praktikos?
                          Jie kerta per stabdžius ir dėl tokių kaip jūs, nes bijo važiuoti į priekį, kadangi bus laikomi "mandrais", o "chebra nenorės daryti užtrauktuko".

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Jie kerta per stabdžius ir dėl tokių kaip jūs, nes bijo važiuoti į priekį, kadangi bus laikomi "mandrais", o "chebra nenorės daryti užtrauktuko".
                            čia kažkas naujo ant Lietuvos... gal skirtinguose kraštuose gyvename... kuriems čia su X6, Q7 baimės jausmą sukėliau?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.

                              Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
                              O kaip manai kam yra ženklai iš anksto statomi pvz susiaurėjimas už 200 m ir panašūs? Gal, kad jau pradėtų žmonės rikiuotis? Pabandyk Vokietijoje taip vat jau ten kur buvo ženklas apie susiaurėjimą prasinešti per antrą juostą ir pačiame gale tik rikiuotis. Baudą gausi. Nerandu greituoju būdu per Youtube. Kažkada žiūrėjau laidą su Vokietijos kelių patruliais - iškart baudavo tuos, kurie dar po ženklo apie būsimą susiaurėjimą toliau mynė su tikslu aplenkti pirmos juostos lėčiau judančiuosius, kurie iš anksto jau buvo persirikiavę ir todėl vyko judėjimas į priekį.

                              Comment


                                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                                O kaip manai kam yra ženklai iš anksto statomi pvz susiaurėjimas už 200 m ir panašūs? Gal, kad jau pradėtų žmonės rikiuotis? Pabandyk Vokietijoje taip vat jau ten kur buvo ženklas apie susiaurėjimą prasinešti per antrą juostą ir pačiame gale tik rikiuotis. Baudą gausi. Nerandu greituoju būdu per Youtube. Kažkada žiūrėjau laidą su Vokietijos kelių patruliais - iškart baudavo tuos, kurie dar po ženklo apie būsimą susiaurėjimą toliau mynė su tikslu aplenkti pirmos juostos lėčiau judančiuosius, kurie iš anksto jau buvo persirikiavę ir todėl vyko judėjimas į priekį.
                                Tai jei visiškai normalus eismas ir gali persirikiuoti iš anksto, tai be abejo reikia rikiuotis. Bet jei po įspėjamojo ženklo eismas itin didelis ir pirma juosta jau užimta ir neina pilnai nesustojus persirikiuoti, tai tikrai nereikia stoti kur šauna į galvą ir prašyti užleisti, nes taip stabdai eismą iš galo. Tada jau važiuok į priekį ir formuosis užtrauktukas.

                                Comment


                                  Straßenverkehrs-Ordnung (StVO)
                                  § 7 Benutzung von Fahrstreifen durch Kraftfahrzeuge


                                  4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein Fahrstreifen, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können (Reißverschlussverfahren).

                                  Paskutinis taisė Tomas; 2023.11.17, 12:12.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Tai jei visiškai normalus eismas ir gali persirikiuoti iš anksto, tai be abejo reikia rikiuotis. Bet jei po įspėjamojo ženklo eismas itin didelis ir pirma juosta jau užimta ir neina pilnai nesustojus persirikiuoti, tai tikrai nereikia stoti kur šauna į galvą ir prašyti užleisti, nes taip stabdai eismą iš galo. Tada jau važiuok į priekį ir formuosis užtrauktukas.
                                    Tai apie tai ir buvo pirminė mintis... kad informacinis papildomas susiaurėjimo ženklas su atstumu būtų žymiai iš toliau. kad turėtum daugiau laiko pasiruošti ir surasti progų persirikiavimui, kol pirma eilė dar neužsipildė. O apie sustojimą persirikiavimui puskilometris iki susiaurėjimo net kalbos nėra.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Straßenverkehrs-Ordnung (StVO)
                                      § 7 Benutzung von Fahrstreifen durch Kraftfahrzeuge


                                      4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein Fahrstreifen, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können (Reißverschlussverfahren).

                                      Tai va, net rodo, kad negalima važiuoti pirma juosta prilipus vienam prie kito, kad esant reikalui, iš antros juostos galėtų persirikiuoti į pirmą. O pas mus tokiais atvejais važiuojantys antra juosta laikomi "mandrais" ir "pirmos eilės chebra iš principo nenori užtrauktuko".

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Tai apie tai ir buvo pirminė mintis... kad informacinis papildomas susiaurėjimo ženklas su atstumu būtų žymiai iš toliau. kad turėtum daugiau laiko pasiruošti ir surasti progų persirikiavimui, kol pirma eilė dar neužsipildė.
                                        Tai reikia žiūrėti, ar pas mus tie perspėjimai tikrai per mažais atstumais padaryti, ar visgi normaliai lyginant su saugiomis Europos šalimis.

                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        O apie sustojimą persirikiavimui puskilometris iki susiaurėjimo net kalbos nėra.
                                        Bet jei likus tam puskilometriui pirma juosta jau tankiai važiuoja ir nėra galimybės saugiai persirikiuoti, tai ir važiuoji į priekį pamažu mažindamas greitį, o ties susiaurėjimu persirikiuoji.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Tai va, net rodo, kad negalima važiuoti pirma juosta prilipus vienam prie kito, kad esant reikalui, iš antros juostos galėtų persirikiuoti į pirmą. O pas mus tokiais atvejais važiuojantys antra juosta laikomi "mandrais" ir "pirmos eilės chebra iš principo nenori užtrauktuko".
                                          Mandrais laikomi tada, kai pirma eilė faktiškai juda minimaliu greičiu, o antra užuot prilėtinus ir įjungus posūkio signalą judant link susiaurėjimo bandyti įsilieti, mina gazas-dugnas, tada faktiškai sustoja gale, tada pirma juosta irgi turi sustoti, kad įleisti. Na ir turim daug piktų O pavyzdyje idealiai užtrauktukas veikia, kai nei viena juosta eismas nesustoja. Abi juostos juda vienodu greičiu, pirmoje išlaikomi tarpai. Žodžiu reikalinga abipusė pagarba.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X