Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
    Kurios vietos šitame sakinyje tu nesupratai?

    Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Aš darau taip, kaip ėjau greitai, taip ir priartėju prie pat pat perėjos, periferiniu matymu įvertinu ar lėtėja mašina ar ne. Negaudyt kontakto akim dar net geriau, nes mašinai greitai judant ji gali tikėtis, jog pagavęs tavo žvilgsnį bijosi įžengti, nes jis greitai važiuoja. Kai kontakto nemato, tai nežino ar stosi ar ne, tai tada jis jau staigiau stabdo.
      Lygiai taip pat darau, ypač jei pamatau, kad atlekia greitai siauroje vietoje ir nesiruošia stabdyti.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Ar galvos peršvietimas kaip nors įtakos eismo saugumą? "kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau" Taip tik yra vienas "bet" - pagarba nebūna vienpusė. Tik abipusis supratingumas veda link to.
        Na ne, nereikia jokio abipusio supratingumo ar pagarbos pėstiesiems iš vairuotojų. Vairuotojams tereikia laikytis KET ir gatvėse bus daug saugiau. O kai pradedi vairuodamas dar galvoti, kad čia pėstysis turi taip elgtis, ten kitaip, čia turi jis pagarbą parodyti, kitoje vietoje aš turiu parodyti - tai ir gaunasi taip, kad skirtingai suprasdami tą pagarbą sukelia balaganą, kuriame nebūtinai visi žino kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. O juk vairuotojui tereikia laikytis KET - prilėtinti prieš kiekvieną perėją ir sustoti praleisti bet kurį artėjantį prie važiuojamosios dalies pėsčiąjį negalvojant, kad ai, jis čia lėtai eina, dar spėsiu prašokti, ar, ai, jis eina ir net nežiūri, tai gal aš jį pamokysiu. Ir t.t.

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

          Na ne, nereikia jokio abipusio supratingumo ar pagarbos pėstiesiems iš vairuotojų. Vairuotojams tereikia laikytis KET ir gatvėse bus daug saugiau. O kai pradedi vairuodamas dar galvoti, kad čia pėstysis turi taip elgtis, ten kitaip, čia turi jis pagarbą parodyti, kitoje vietoje aš turiu parodyti - tai ir gaunasi taip, kad skirtingai suprasdami tą pagarbą sukelia balaganą, kuriame nebūtinai visi žino kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. O juk vairuotojui tereikia laikytis KET - prilėtinti prieš kiekvieną perėją ir sustoti praleisti bet kurį artėjantį prie važiuojamosios dalies pėsčiąjį negalvojant, kad ai, jis čia lėtai eina, dar spėsiu prašokti, ar, ai, jis eina ir net nežiūri, tai gal aš jį pamokysiu. Ir t.t.
          Tai ir apsispręskit reik tos pagarbos ar nereik Taisyklių laikymasis iš abieju pusių jau yra mano įvardijama pagarba.
          Apie KET reik ir tai pridėti
          44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            O tai tu eidamas per per perėją visada žinai, kad vairuotojas tave užmuš?
            Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

            Kokia problema?

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

              Kokia problema?
              Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
                Kartais tenka susidurti su pėsčiaisiais (dažnai vyresnio amžiaus žmonės), kurie atėję prie perėjos ir akivaizdžiai besiruošiantys ja eiti, "praleidžia" mašinas. Kartais net ranka moja, maždaug važiuok. Tokiais atvejais sustoju ir laukiu, kol susiprotės, kad visgi reikia ne mojuoti ir trikdyti vairuotojus, o eiti per tą nelemtą perėją, kad jau iki jos atėjai.

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
                  Mano gyvenime yra daugiau spalvų nei juoda - balta...

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

                    Kokia problema?
                    Taip ir neatsakei, ar nebaisu tau įeiti į pastato vidų, gi gali stogas ant galvos užgriūti. Ar perki maistą tik atvirame turguje - gi nesunku, ir laiko neprarandi. O saugumo - gauni.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Kartais tenka susidurti su pėsčiaisiais (dažnai vyresnio amžiaus žmonės), kurie atėję prie perėjos ir akivaizdžiai besiruošiantys ja eiti, "praleidžia" mašinas. Kartais net ranka moja, maždaug važiuok. Tokiais atvejais sustoju ir laukiu, kol susiprotės, kad visgi reikia ne mojuoti ir trikdyti vairuotojus, o eiti per tą nelemtą perėją, kad jau iki jos atėjai.
                      Užknisa kai važiuoji su mašina, iki perėjos dar 100 metrų, ten stovi koks nors golfietis. Galėtų du kartus pirmyn atgal suvaikščioti, kol iki perėjos privažiuosi, bet ne, jie kantriai laukia, kol tu privažiuosi, sustosi, tada paknopstom skuos per gatvę. Jiems nesunku, jie laiko turi....
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Taip ir neatsakei, ar nebaisu tau įeiti į pastato vidų, gi gali stogas ant galvos užgriūti. Ar perki maistą tik atvirame turguje - gi nesunku, ir laiko neprarandi. O saugumo - gauni.
                        Kiek pėsčiųjų per metus yra nutrenkiama ir ant kiek stogas ant galvos nukrenta?

                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Užknisa kai važiuoji su mašina, iki perėjos dar 100 metrų, ten stovi koks nors golfietis. Galėtų du kartus pirmyn atgal suvaikščioti, kol iki perėjos privažiuosi, bet ne, jie kantriai laukia, kol tu privažiuosi, sustosi, tada paknopstom skuos per gatvę. Jiems nesunku, jie laiko turi....
                        Jeigu eičiau per gatvę ar dviračiu važiuočiau nepristabdęs ties visokiais įvažiavimais į kiemą "ant šarano borankos sukiotojo pasitikėjimo" jau senai būčiau negyvas. Jūs turbūt ir savo vaikus mokot, kad gali eiti per gatvę neapsidairę, nes "vairuotojas turi praleist"?
                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.09, 19:26.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Kiek pėsčiųjų per metus yra nutrenkiama ir ant kiek stogas ant galvos nukrenta?
                          Na, pavyzdžiui nesenai Latvijoje stogas užkrito ant galvos 54 žmonėms. Pagal kai kuriuos čia forume jie patys kaip ir savižudžiai, nereikėjo eiti į tą Akropolį.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Na, pavyzdžiui nesenai Latvijoje stogas užkrito ant galvos 54 žmonėms. Pagal kai kuriuos čia forume jie patys kaip ir savižudžiai, nereikėjo eiti į tą Akropolį.
                            LT per metus žuvo 234 pėstieji, kiek užmušė stogas nežinau, bet spėju mažiau, plius saugotis automobilių paprasčiau nei stogų.
                            Flickr

                            Comment


                              Visa šita diskusija įrodo vienintelį dalyką - žmogus apskritai yra dūchas. Daugiau tokio kvailo padaro be savisaugos instinkto, greičiausiai gamtoje nėra.

                              "Kitas privalo mane praleisti". Po galais, nei juoktis, nei verkti

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose.
                                prioretizavimo pvz.?

                                -

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Jeigu eičiau per gatvę ar dviračiu važiuočiau nepristabdęs ties visokiais įvažiavimais į kiemą "ant šarano borankos sukiotojo pasitikėjimo" jau senai būčiau negyvas. Jūs turbūt ir savo vaikus mokot, kad gali eiti per gatvę neapsidairę, nes "vairuotojas turi praleist"?
                                  Yra skirtumas tarp sedėjimo prie perėjos iki kol vairuotojas sustos prie jos kad pradėti pereiti, ir paprasčiausio patikrinimo ar nėra artėjančių automobilių atstumu mažesniu nei saugus stabdymo atstumas (mieste dieną na max 50m kažkur) prieš pradedant eiti perėja. Taip, gal reikės automobiliui kokiam tai pristabdyti, bet jeigu nėra kažkoks absoliutus idiotas kuriam teisių niekada ir nereikėjo duoti, pristabdys. Ir tiek vargo.

                                  Pamatuotos rizikos. Lygiai tokios pat kaip prisiimate važiuodami automobiliu nes lygiai tokie pat šansai kad tas pats idiotas į jus automobilyje trenksis.

                                  Comment


                                    Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      LT per metus žuvo 234 pėstieji, kiek užmušė stogas nežinau, bet spėju mažiau, plius saugotis automobilių paprasčiau nei stogų.
                                      234 pėstieji per metus žuvo? Čia įskaičiuojant pėsčius barsukus ir stirnas, bėgusius per kelią?
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                        Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
                                        Apsidairai prieš įvažiuodamas į sankryžą arba prieš pradedant judėti. Tai yra išgelbeję vieną kartą visos mano šeimos gyvybes, keletą kartų šiaip išvengta avarijos

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                          Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
                                          Demagogijos pabaigai atsakyk vienintelį klausimą: KET VI. Pėsčiųjų pareigos (36-48 p.) skirta "lochams" arba vairuotojams? Nemirtingiems pėstiesiems jos neprivalomos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X