Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kokie būtų siūlymai? Galima ir kitoje temoje.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kokie būtų siūlymai? Galima ir kitoje temoje.
1.
Vienas 43 metų senumo - nutiesti Šiaurinę gatvę.
2.
Kitas receptas naujesnis.
Bent pusmečiui uždaryti Ozo gatvę tarp Akropolio ir Kuro aparatūros sankryžos. Formali priežastis būtų koks nors remontas. Ozo gatvės neatidaryti iki tol, kol Šiaurinės gatvės priešininkai kaukdami patys prašys nutiesti Šiaurinę gatvę.
Dar padaryti analogišką remontą kur nors miesto centre, kol nebus gautas finansavimas Šiaurinės gatvės tiesimui.
Toliau - kaip p.1.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąOzo-Kalvarijų- Kareivių g. sankryžoje sugebama padaryti kamščius net ir šestadieniais.
Bet tai jau kitos temos objektas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąYra du nelabai originalūs, bet veiksmingi receptai.
1.
Vienas 43 metų senumo - nutiesti Šiaurinę gatvę.
2.
Kitas receptas naujesnis.
Bent pusmečiui uždaryti Ozo gatvę tarp Akropolio ir Kuro aparatūros sankryžos. Formali priežastis būtų koks nors remontas. Ozo gatvės neatidaryti iki tol, kol Šiaurinės gatvės priešininkai kaukdami patys prašys nutiesti Šiaurinę gatvę.
Dar padaryti analogišką remontą kur nors miesto centre, kol nebus gautas finansavimas Šiaurinės gatvės tiesimui.
Toliau - kaip p.1.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai kad nėra savaitgaliais tų kamščių, kiek važiuoju su 5G visada savaitgaliai lenvai pravažiuoja ruožą nuo Akropolio iki Kalvarijų. Taip, darbo dienos gale būna tenka pastovėti kamštyje tarp Akropolio ir Ozo, bet ir šitas tuoj bus išspręsta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTies Kareivių/Verkių paskutinį pusmetį padidėję kamščiai dėl nuotekų rekonstrukcijų.
Kai bus platinama Kareivių gatvė, bus daug darbo su nuotekų ir elektros tinklais. Kam tenka ten važinėti, teks pagalvoti apie laikinas alternatyvas.
Parašė John Rodyti pranešimąO ties Ozo/Kalvarijų/Kareivių sankryža kamščių savaitgaliais nėra ir niekada nebuvo. Gali būti, kad Romas tiesiog supainiojo sankryžas
Comment
-
Parašė RomasNelieka suderinto "prasiurbimo" sankryžoje su Lukšio gatvė. Pravažiavus viena sankryžą užsidega raudona ties Lidl.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Lukšio g. pravažiavimas yra pagrindinė priežastis kodėl esama A juosta Ozo g. neturi prasmės. Pagal idėją rekonstravus Kareivių-Verkių sankryžą, joje bus nereguliuojamas posūkis į dešinę (link Š.miesto), kas galbūt paskatins daugiau naudotis ta kryptimi. Žinoma didžiausia paskata bus viadukas jungiantis Ozo-Kareivių gatves.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RomasMes tiesiog su tavim per tą sankryžą važinėjam skirtingomis kryptimis. Savaitgaliais nevykusiai pakeičiamas šviesoforų ciklas. Nelieka suderinto "prasiurbimo" sankryžoje su Lukšio gatvė. Pravažiavus viena sankryžą užsidega raudona ties Lidl.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAtsirado A juostos ant Valakampių tilto.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Ar tikrai šioje vietoje A juostos - reikalingos? Neįsiminė, kad virš tilto dažnai susidarytų spūstys, o VT ten pravažiuoja viena kas 10min?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąA juostos ant Valakmapių tilto jau nuo vasario mėnesio.
Čia tik nesenai nubraižė juostas, ženklas stovėjo taip pat nuo vasario.
Toks eismo organizavimas, nes susilpnėjo tilto atramos. Todėl numatytos A juostos ir uždraustas sukiasvorių (virš 40t) eismas.
Galbut furu vairuotojai pakomentuos, ar egzistuoja ir ar jie naudojasi navigacija, kuri paiso marsruta ivertindama tonazo ribojimo zenklus?
- 1 patinka
Comment
-
Atsiradus horizontaliam A juostos ženklinimui ant Valakampių tilto iš kelių pravažiavimų pastebėjau kad situacija radikaliai pasikeitė: anksčiau turbūt 90% ignoruodavo vertikalų ženklinimą ir toliau važiavo 1 juosta, ne kartą važiuodamas 50 km/h antra juosta sulaukdavau spaudimo iš galo, signalizavimo, mirksėjimo. Piko metu pagal taisykles išsukti nuo tilto Antakalnio kryptimi (autobusų juosta baigiasi prieš pat lėtėjimo juostą) nestabdant eismo antroje juostoje buvo beveik neįmanoma. Dabar 90% transporto persirikiuoja į antrą juostą ir nebevažiuoja A juosta.
Įdomu tai, kad nors pagal KET horizontalus ženklinimas yra svarbesnis, bet tai visiškai neveikia su A juostomis. Gal vien pavadinimas A juostą sufleruoja vairuotojams tai, kad juosta turi būti dažais pažymėta ant asfalto. Spėju pastačius ženklą kuris leistų važiavimą abiem juostom, bet nenutrynus dažų, daugiau vairuotojų važiuotų pagal A juostos taisykles.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąSpėju pastačius ženklą kuris leistų važiavimą abiem juostom, bet nenutrynus dažų, daugiau vairuotojų važiuotų pagal A juostos taisykles.
- 1 patinka
Comment
Comment