Istoriškai, Antakalnio g. yra pagrindinė gatvė į centrą nuo Nemenčinės pusės.
Netiesa, pagrindinės tranzitinės gatvės nuo Nemenčinės į centrą yra Kareivių, Ozo ir GV. Antakalnio gatvė yra/turėtų būti skrita tik vietiniam susisiekimui. Tokį maršrutą net navigacija siūlo:
Netiesa, pagrindinės tranzitinės gatvės nuo Nemenčinės į centrą yra Kareivių, Ozo ir GV. Antakalnio gatvė yra/turėtų būti skrita tik vietiniam susisiekimui. Tokį maršrutą net navigacija siūlo:
Keistokas maršrutas per Kalvarijų - Ozo - Kareivių sankryžą.
Ačiū už nuorodą, tačiau ji siūlo iš Nemenčinės plento į centrą važiuoti būtent Antakalnio gatve:
Per Antakalnio g. 19 min, 7,7 km
Per Kareivių - Geležinio Vilko g. 19 min. 8,8 km
Iš kokio Saulėtekio tai nėra kitų variantų nei per Antakalnio g.
Antakalnio g. aptarta aukščiau, kad yra kairiųjų posūkių problema.
Įrengus "A" juostą vien siaurinant gatvę gal ir atsirastų kitų siūlomų variantų dėl dirbtinai sukurtos kamščių situacijos.
Gal ir gerai, kad ten neskubėjo su " A" juosta.
Bet kairiuosius posukius panaikinti cia sunkiau nei pvz. Švitrigailos g. - ten yra iš esmės stačiakampis gatvių tinklas ir tu gali apvažiuoti (kad ir nedideliu ratu). Antakalnio g. praktiškai visos gatvės yra "akligatviai" (išskyrus Šilo/Tramvajų/Klinikų)
Važiuojant nuo Nemenčinės pl Maximos iki Filaretų g. google skaičiuoja 13 min per Antakalnio g. ir 14 min per Žirmūnų g. Žinoma, kad niekas Antakalnio gatvės neuždarytų, bet visi atvažiuojantys nuo Nemenčinės turėtų būti paskatinti važiuoti per Žirmūnų g.. O tai įgyvendinama paprastai - padarius gatvę nepatrauklia tranzitiniui eismui, pvz ją sulėtinus ir tam pakaktų įrengti A juostas. Vietiniai gyventojai džiaugtųsi sumažėjusiu eismu, VT keleiviai pagreitėjusiomis kelionėmis, o tranzitinis eismas prisitaikytų
Važiuojant nuo Nemenčinės pl Maximos iki Filaretų g. google skaičiuoja 13 min per Antakalnio g. ir 14 min per Žirmūnų g.
Žinoma, kad niekas Antakalnio gatvės neuždarytų, bet visi atvažiuojantys nuo Nemenčinės turėtų būti paskatinti važiuoti per Žirmūnų g.. O tai įgyvendinama paprastai - padarius gatvę nepatrauklia tranzitiniui eismui, pvz ją sulėtinus ir tam pakaktų įrengti A juostas.
Kur kas teisingesnis ir atspindintis transporto srautus skaičiavimas būtų ne nuo Valakampių Maximos, o nuo Saulėtekio ar Antakalnio žiedo, kur yra koncentruoti srautus generuojantys taškai
Dabar ta "laiko ekonomija" važiuojant aplink per Žirmūnus gaunasi tik todėl, kad be suatojimų važiuojama 70 km/h O.Milašiaua gatve.
Žirmūnų gatvė ir taip vakarais užkimšta prie Šilo tilto ir Kareivių gatvės sankryžų.
Dėl objektyvių priežasčių "A" juostos Antakalnio gatvėje įrengimas vien siaurinant gatvę būtų tik dar vienas eismo dirbtinis ir savitikslis eismo sąlygų bloginimas nesiūlant alternatyvų.
Labai gerai, kad neskubėjo gadinti Antakalnio gatvės.
Kur kas teisingesnis ir atspindintis transporto srautus skaičiavimas būtų ne nuo Valakampių Maximos, o nuo Saulėtekio ar Antakalnio žiedo, kur yra koncentruoti srautus generuojantys taškai
Dabar ta ekonomija ratais kvadratais per Žirmūnus gaunasi,b nes sustojimų važiuojama 70 km/h O.Milašiaua gatve.
Žirmūnų gatvė ir taip vakarais užkimšta prie Šilo tilto ir Kareivių gatvės sankryžų.
Dėl objektyvių priežasčių "A" juostos Antakalnio gatvėje įrengimas vien siaurinant gatvę būtų tik dar vienas eismo dirbtinis ir savitikslis eismo sąlygų bloginimas nesiūlant alternatyvų.
Labai gerai, kad neskubėjo gadinti Antakalnio gatvės.
O kokie tie taškai Saulėtekyje generuojantys srautus? Universitetai, bendrabučiai, bibliotekos, tyrimų centrai ir laboratorijos? Kiek jų lankytojų turi mažamečius vaikus kuriuos reikia vežti į mokyklą kitam miesto gale?
A juostų įrengimas NĖRA iškart automatinis eismo bloginimas, automobilių eismas nėra VISAS eismas. Galbūt bendrai visame mieste VT ir naudojasi tik 20 procentų, bet jei imti tik Antakalnio gatvę, tai tas procentas bus tikrai didesnis.
Taigi Antakalnio gatvėje ir norėjo daryti kišenes kairiems posūkiams, kad nesistabdytų tas eismas. Bet matau, kai kam svarbu paprieštaraut, nes skriaudžia kažkas kažkaip automobilistus.
O kokie tie taškai Saulėtekyje generuojantys srautus? Universitetai, bendrabučiai, bibliotekos, tyrimų centrai ir laboratorijos? Kiek jų lankytojų turi mažamečius vaikus kuriuos reikia vežti į mokyklą kitam miesto gale?
A juostų įrengimas NĖRA iškart automatinis eismo bloginimas, automobilių eismas nėra VISAS eismas. Galbūt bendrai visame mieste VT ir naudojasi tik 20 procentų, bet jei imti tik Antakalnio gatvę, tai tas procentas bus tikrai didesnis.
Kai VT nebestriktų spustyse važiuodamas A juosta, tada ir besinaudojančių būtų daugiau, metro irgi niekas nesinaudotų, jei jis važiuotų kartu su automobiliais gatvėse.
Taigi Antakalnio gatvėje ir norėjo daryti kišenes kairiems posūkiams, kad nesistabdytų tas eismas. Bet matau, kai kam svarbu paprieštaraut, nes skriaudžia kažkas kažkaip automobilistus.
Kalbant apie kišenes... Dar svarbu, kad padarius A juostas visoje gatvėje, ten kur stoja G autobusai būtų panaikintos stotelių kišenės, nes šiek tiek sutrumpintų autobusų sustojimo ir įsibėgėjimo laiką
Kalbant apie kišenes... Dar svarbu, kad padarius A juostas visoje gatvėje, ten kur stoja G autobusai būtų panaikintos stotelių kišenės, nes šiek tiek sutrumpintų autobusų sustojimo ir įsibėgėjimo laiką
Kaip tuomet G autobusai aplenks įprastus ir troleibusus?
Kaip tuomet G autobusai aplenks įprastus ir troleibusus?
Ai tai apie šitas kišenes klausei? Tai sako žmogus - ten kur stoja greitieji. Nors aš siūlyčiau naikinti ir ten kur nestoja. Bet čia jau maršrutų išdėstymo klausimas.
Ai tai apie šitas kišenes klausei? Tai sako žmogus - ten kur stoja greitieji. Nors aš siūlyčiau naikinti ir ten kur nestoja. Bet čia jau maršrutų išdėstymo klausimas.
Anksčiau rašiau apie "kišenes" posūkių į kairę vietoje. Dabar - apie VT stotelių kišenes. O šiaip tai tikrai grafikų klausimas. Nežinau, ar VT yra daug tarpusavio lenkimų.
Taip, kišenių nepalikti reiktų ten, kur stoja G autobusai. Kitur jos liktų ir jie aplenktų.
O kas dėl šiaip lenktyniavimo autobusų, tai matyt tą lemia ištempti grafikai, kai kai kurie autobusai turi stoviniuoti po 2 minutes stotelėse ir judėti 20 km/h. Bet ištisinės A juostos didžiosiose gatvėse sumažintų VT vėlavimą dėl kamščių ir leistų geriau sudaryti tvarkaraščius, tai kaip ir išsispręstų bėda ir nereiktų autobusai lenkti vienas kito
A juostų žemėlapis "suprojektuotos", "projektuojamos" bei "perspektyvinės"
Projektuojamos ir maža dalis suprojektuotų:
Kalvarijų g. (tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g.) abipusė.
Kalvarijų g. (tarp Žalgirio ir Lukšio g. iki esamos juostos) šiaurės kryptimi.
Kareivių g. (tarp Žirmūnų g ir Kalvarijų g.) vakarų kryptimi.
Ozo g. (tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.) rytų kryptimi.
Narbuto g. (tarp Laisvės pr. ir kažkodėl Erelių g. [projekte tik iki Narbuto stotelės rytų kryptimi]) abipusė.
Kitos kelios atkarpos pažymėtos kaip perspektyvinės iki 2023m. (Šeimyniškių, prie Žaliojo tilto, Pilaitės pr. ties aplinkkelio viaduku, Buvydiškių, Kudirkos g.)
Įdomu koks ten projektavimas vyksta. Tas juostas įrengti užtektų kibiro dažų ir teptuko. Neskaitant Kareivių ir Narbuto pradžios, kur kaip suprantu bus platinama.
Narbuto g. (tarp Laisvės pr. ir kažkodėl Erelių g. [projekte tik iki Narbuto stotelės rytų kryptimi]) abipusė.
Tai viskas gerai. Nuo Erelio g. iki pat Šeimyniškių jau yra A juosta rytų kryptimi. O ties „Panorama” gal ten net poreikio nėra tai A juostai vakarų kryptimi.
Įdomu koks ten projektavimas vyksta. Tas juostas įrengti užtektų kibiro dažų ir teptuko. Neskaitant Kareivių ir Narbuto pradžios, kur kaip suprantu bus platinama.
Jei platina Narbuto pradžioje (viršuje), tai platins ir apačioje. Juk kalno apačioj didžiausias transporto užsikimšimas. Įtariu nukasinės šlaitą šiaurinėje pusėje ir kirs visą augmeniją, nes apčioje ten visiškai beveik nebėra centrinės skiriamosios juostos, o pietuose dvirtakis ten gana arti gatvės suprojektuotas jau, nebent sugalvos griaut ir pristumt prie šaligatvio, nes nuo kalno vidurio takai atsišakoja.
A juostų žemėlapis "suprojektuotos", "projektuojamos" bei "perspektyvinės"
Projektuojamos ir maža dalis suprojektuotų: Kalvarijų g. (tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g.) abipusė. Kalvarijų g. (tarp Žalgirio ir Lukšio g. iki esamos juostos) šiaurės kryptimi.
Comment