Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTaip jau gaunasi, kai gatvės ne guminės, o norisi viską sutalpinti. Sutalpinti daugiau mažiau viską galima, jeigu pakaktų drąsos padaryti daugiau vienakrypčių gatvių. Aš manau, jog toks eismo organizavimas būtų įmanomas, VT kursuotų ir toliau įprastomis trasomis, visa centrinė miesto dalis būtų išvaduota nuo tranzitinio eismo, o Pylimo gatvėje liktų tik VT ir pėstieji su dviratininkais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, vienos krypties gatvių tinklas gerokai praleidesnis, pvz. dabar nėra jokių kamščių problemos Mindaugo, Vasario 16-osios gatvėse net per pagrindinį piką, kai šalia esančios gatvės užsikemša.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kai bus nutiestos Šiaurinė ir M. Lietuvio gatvės, nebebus problemų su susisiekimu šia kryptimi.
Paskutinis taisė liootas; 2020.05.06, 10:49.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą4 juostos automobiliams vidury miško, kur mažai pėsčiųjų - visiškai normalu, be to, kaip sakė, čia vienas iš kelių vakarų-rytų sujungimų. Geriau jau panaikintų stotelių įvažas. Kam jų reikia iš viso kai yra A juosta ištisinė???Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenasPaskutinis taisė Lettered; 2020.05.06, 11:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenas
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenas
Anksčiau reisinė mašina į Rygą vakarinio piko metu važiuodavo 1-1,5 h per Vilnių, dabar pavyksta ir per 20 min. (jei nebūna kamštuko Tūkstantmečio g.)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Išsprendė, pvz. seniau vakarais Laisvės pr. kamštis būdavo nuo tilto iki spaudos rūmų, dabar ten tuščia. Rytais nuo fabų irgi pan. situacija pasikeitė. Dėl GV, tai vien trumpas praplatinimas ties Ukmergės sankryža davė didelį efektą, rytais kamštis juda kokius 3-4 kartus greičiau. Plius dar nepamirškim, kad Vilniaus regione kasmet daugėja gyventojų apie 10 tūkst., auga ekonomika, daugiau fūrų, ofisų ir pan., didėja mobilumas, tai sakyti, kad va pastatėm viaduką prieš 10 metų ir dabar vėl kamščiai tokie pat nelabai teisinga, nes be to viaduko dar 5 kartus kamščiai būtų didesni.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenas
- 1 patinka
Comment
-
Dideli pokyčiai judriausiose sostinės gijose: atsiras A juostos, bus platinama T. Narbuto gatvė
Dar vienas straipsnis, ten plačiau komentuojami želdynai.
Bet galvojau, įrengiant naują stotelę Konstitucijos - Kalvarijų sankryžoje, kaip turėtų keistis greitųjų autobusų sustojimai? 1G labai daug stotelių išeina, turbūt turėtų 1G praleisti Kalvarijų turgų, stoti tik Žalgirio, naujojoje stotelėje ir Žaliajame
Be to, kvaila, kad stotelė atsiranda Š-P kryptimi, šalia Lvovo stotelė, bet visi nuo Centro važiuojantys 3G, 56 ir kt. sukantys į kairę, stos tik Europos aikštėje? Keistoka
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGalėtų Lvovo stotelę perkelti iš karto už sankryžos, ten kaip tik yra niekam nereikalinga greitėjimo juosta. O sukantys į kairę iš Šeimyniškių g. į Kalvarijų g. vis tiek joje nestoja.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGavau atsakymus į PP pasiūlymus. Tiek Ozo g., tiek Kalvarijų g. įrengiant A juostas stotelėse, kuriose stoja visas VT, nebus įrengiamos įvažos!
Comment
-
Dar trumpai apie Kalvarijų g.: siaurins juostas, likusį plotą skirs šaligatvių platinimui, dėl kintamo bendro kelio pločio svarstys galimybę įrengti dviračių taką ar bent vieną juostą, svarstys galimybę įrengti daugiau žalumos dėl siaurinamos gatvės, kairių posūkių daug kur neliks, kad nestrigtų automobilių eismas, nukreipimo salelių nežymės – pavers saugumo salelėmis įremintomis bortais viduryje gatvės.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
Comment