Nuotrauka ne visai graži, bet paplatinimas, naujos juostos ir net gi nutrinta senoji matosi Atvaizdas
Įdomu ar gatves platindami sugeba išlaikyti kelio skersinį profilį - ar nebus, kad vanduo bėgs praplatintos juostos viduriu, o žiemą ten pat formuosis ledas?
Vairuotojas neįvertino greit lakstančio G autobuso? Baikim juokus, pasižiūrėkime tvarkaraščius ir suprasime, kad tie G autobusai jau seniai nebe greiti. Važinėja tokiu pat greičiu, kaip ir paprasti autobusai bei net troleibusai.
Kitas dalykas - bet kokiu atveju, jis turėjo praleisti autobusą, nekreipiant dėmesio į tai, ar jis lėkė, ar važiavo vėžlio greičiu.
2013-09-02 / 20:54 — LRT radijo laida „60 minučių Eismo įvykių dėl greitųjų autobusų gali padažnėti
Vigilijus Sadauskas tikisi, kad, laikui bėgant, naujoji sistema bus įvertinta ir pertvarkyta taip, kad bent jau pusei Vilniaus vairuotojų ir pusei keleivių sąlygos būtų sugrąžintos tokios, kokios buvo iki tol. V. Sadausko įsitikinimu, projektuojant tokias sistemas, kalti ne vien viešojo transporto įmonių vadovai.
„Daugiau kalti tie politikai, kurie nusprendžia, kaip daryti. O kas turi padaryti? Tai turi padaryti specialistai. Jeigu specialistai nedrįsta politikams pasakyti, kad taip padaryti negalima, kad per siaurą kanalą negalima pervaryti milijono automobilių... Deja, prasti tada specialistai, kurie neišdrįsta savo politikams, vadovams pasakyti, kad nedarys, kad viešai pasakys, jog vadovai neteisūs“, – įsitikinęs V. Sadauskas.
Deja, prasti tada specialistai, kurie neišdrįsta savo politikams, vadovams pasakyti, kad nedarys, kad viešai pasakys, jog vadovai neteisūs““, – įsitikinęs V. Sadauskas
Specialistų kompetencija su drąsa nelabai susiję. Arba pritempinėji taisykles prie vadovų fantazijų, arba apseis ir be tavęs.
Pagrindinė problema Narbuto gatvėje išlieka pėsčiųjų perėjos ir nuvažiavimas į Žvėryną, o, nesant geram automobilių judėjimui, susiformuoja grūstys. Todėl T. Narbuto gatvėje nuo Laisvės pr. ir Pilaitės pr. atvažiuojant nuo Pilaitės mikrorajono susiformuoja ilgos transporto priemonių eilės. Tai pilnai užpildo T. Narbuto g. gatvę ir sustabdo transportą, atvažiuojantį nuo Pilaitės, Karoliniškių, Viršuliškių. Planuojama situaciją iš dalies išspręsti įrengiant reguliuojamą vietoj nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos prie T. Narbuto stotelės.
Kaip ir kasmet stipriai persipildė Laisvės pr. -Justiniškių g. sankryža. Tačiau ši situacija bus įspręsta, kai bus atidarytas Pilaitės pr. viadukas ir vakarinio aplinkkelio dalis nuo Pilaitės pr. link Lazdynų. Tą planuojama atlikti jau iki šių metų pabaigos.
Įdomu, ką jie galvojo (jei išvis galvojo), kai sugalvojo tas nesąmones su "A" juostomis.
Nors tai kas vyksta dabar su tomis gatvėmis, tai tik žiedeliai, palyginus su artėjančiu rudens košmaru.
Bogotos buvęs meras Enrique Peñalosa, kuris uždraudė iki tol paplitusį parkavimą ant šaligatvių, yra pasakęs kažką tokio, kad jei nori padaryt miestą patogų žmonėms, turi padaryt jį nepatogų mašinoms. Tik automobilinių kelionių trūkumai ir nepatogumai (kad ir dirbtinai sukurti) privers vilniečius persėsti į visuomeninį transportą.
Tik automobilinių kelionių trūkumai ir nepatogumai (kad ir dirbtinai sukurti) privers vilniečius persėsti į visuomeninį transportą.
/\ Gal pavyzdžiu tarnaujančioje Bogotoje be nepatogumų vairuotojams buvo sukurti kažkokie patogumai viešojo transporto keleiviams.
Deja, po tos neapgalvotos VT reformos pasidarė sunkiau naudotis viešuoju transportu ir daugumai VT keleivių. Ji gal kažkiek geresnė tiems, kieno abiejose stotelėse stoja "G" autobusai. Bet daugumai nuo tų pasikeitimų tapo tik blogiau:
- Didžiausias idiotizmas yra tai kad G autobusais stoja tik persėdimų punktuose arba prie prekybos centrų ir nėra tas pačias trasas dubliuojančių paprastų autobusų. O stotelės, aplink kurias gyvena gal pusė kokio kaimiško rajono, išvis liko be patogaus VT.
- Apie persėdimo du-tris kartus "patogumus" bus galima kalbėti, kai ateis žiema
- Iškart po liepos 1 "optimizavimo" pasimatė to, ko niekad nebuvo - prie stotelių stovi minios žmonių.
- Žvelgiant iš ekonominio taško, matosi tai, ko nebuvo anksčiau - kelis kartus dažniau ne piko metu braižosi tušti dvigubi autobusai. Apie kitus žemyn smingačio VVT ekonominius rezultatus nesinori ir kalbėti.
Šis kelias veda niekur. Nepatenkinti ir viešojo transporto naudotojai, ir kiti eismo dalyviai.
Perdaug išsiplėsti nesinori, nes apie nemokšišką "sistemą" yra tema "Viešojo transporto" skiltyje.
Šita tema - apie eismo pasikeitimus dėl "A" juostų. Diskusiją apie viešąjį transportą galima pratęsti anoje temoje.
Nemanau, kad įmanoma iš karto sukurti tobulą sistemą. Čia panašiai kaip tikėtis, kad po TSRS griuvimo kitais metais jau gyvensim kaip Vakarai. Deja, bet ir čia tenka prakentėt. Gatvių platinimas kamščių tikrai nepadidins, o A juostų sukūrimas viešojo transporto eismo irgi nepablogins.
Jei to mikriuko vairuotojas nesugeba pasukti galvos link šoninio veidrodėlio ir normaliai persirikiuot keisdamas juostas, tai A juostos čia yra visai ne prie ko.
Na Jums dabar visada trukdys "A" juostos Galima bus greit automobilininkams naują diagnozę rašyti - "A" juosta mane pavijo".
O jei rimtai, toks žioplas vairuotojas, kuris į veidrodėlį žiūri tik kai važiuoja atbulai arba nejaučia savo mašinos gabaritų (arba nejaučia kas vyksta nematomoje zonoje) ir be "A" juostos persirikiuodamas pateks į avariją, taip kad nereikia kelti bangų ten, kur jie "ramiai sau guli".
/\ Aišku, kad šiuo atveju kaltas tas mikriuko vairuotojas.
Bet galime pažiūrėti, kokios absurdiškos avarinės situacijos su tomis "A" juostomis užprogramuotos Švitrigailos - Basanavičiaus ar Kalvarijų - Didlauko ir ypač Kalvarijų - Ozo - Kareivių - Žvalgų g. sankryžose, kur į avariją gali patekti bet kas.
/\ Siūlau dažniau pasivažinėti minėtomis gatvėmis.
Tomis vietomis važinėju gan dažnai ir tikrai nesu matęs ten nei avarijų, nei avarinių situacijų.
Ir šiaip, tu, matau, esi megėjas pasiskųsti kad tas negerai su A juostomis, anas negerai, tas negerai su VT, anas negerai. Bet ar tu rašei laiškus savivaldybei ir SM su pasiūlymai kaip išspręsti kažkokias problemas? Kažkaip labai abejoju.
Comment