Na Taikos Savanorių sankryžą stebėjau iš abiejų pusių. Rezultatai tie patys. Pirma eilė be reikalo tuščia. O šiaip ten į tą dešinę mažai sukančių yra. Gal labiau iš Tvirtovės al. suka.
Lietuviai išskirtinė tauta pasaulyje kaip antraeilininkai.
Aš daug kur kamščius lenkiu važiuodamas pirma eile.
Lietuviai išskirtinė tauta pasaulyje kaip antraeilininkai.
Aš daug kur kamščius lenkiu važiuodamas pirma eile.
Aš bandžiau suprasti, kodėl UK nors ir prie šviesoforo pirmoje eilėje kelios mašinos, o antroje eilėje tuščia, vistiek dar kelios mašinos atvažiuos į pirmą eilę, o ne į antrą ir lauks žalio signalo. Kartais pirmoje eilėje gali būti 10 automobilių, o antroje tuščia. Gal turite kokių minčių? Mokymo procesas? Baudos nenaudojant pirmos juostos?
Kaune nuimtos dar trys lentelės su žaliomis rodyklėmis ir vietoje jų įjungtos papildomos sekcijos. Viena iš jų vakar Raudondvario pl. - Vakarinio aplinkkelio sankryžoje iš Raudondvario pl. pusės. Kitos dvi šiandien Pramonės pr. - Elektrėnų g. sankryžoje, iš Pramonės ir Elektrėnų g.
Taip pat įrengtos dar dvi, kurios pakeis lenteles. Jurbarko - Krikščiukaičio - Brastos g. sankryžoje, iš Brastos pusės (planuojama įjungti rytoj):
Karaliaus Mindaugo - Mickevičiaus g. sankryžoje, iš Žalgirio arenos:
Sparčiai Kaunas tvarkosi, smagu skaityti. Kiek jau įrengta naujų sekcijų?
Yra sąrašas. Raudonai pažymėtos sekcijos dar neįjungtos.
Sankryžos pagal KŠĮT 2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija išjungta degant žaliam ir dega nustatytą laiką su raudonu)
Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr., įjungta 2019-11-04.
Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į Kaunakiemio g.), papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-04.
Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža, iš Kaunakiemio g., įjungta 2019-11-04.
Neries kr. – Varnių g. sankryža, iš Neries kr., įjungta 2019-11-04.
Jonavos g. – Šiaurės pr. sankryža, iš Jonavos g., papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-06.
Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža, iš Jonavos g., įjungta 2019-11-06.
Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža, iš Nuokalnės g., papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-06.
Raudondvario pl. – Vakarinio aplinkkelio sankryža, iš Raudondvario pl., įjungta 2019-11-11.
Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Pramonės pr., įjungta 2019-11-12.
Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Elektrėnų g., įjungta 2019-11-12.
Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į A. Mickevičiaus g.).
Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš A. Mickevičiaus g.
Veiverių g. – Europos pr. sankryža, iš Veiverių g. nuo centro.
Veiverių g. – Europos pr. sankryža, iš Veiverių g. link centro.
H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryža, iš H. ir O. Minkovskių g.
H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryža, nuo M. K. Čiurlionio tilto nuvažiavimo.
Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryža, iš Baltijos g. (į Žemaičių pl.).
Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryža, iš Žemaičių pl. (į Baltijos g.).
Islandijos pl. – Užnerio g. – „Mega“ sankryža, iš Islandijos pl.
Savanorių pr. – S. Žukausko g. – Birželio 23-iosios g. sankryža, iš S. Žukausko g.
S. Žukausko g. – P. Lukšio g., iš S. Žukausko g. (nuo Šiaurės pr.).
Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Sukilėlių pr. (nuo Utenos g.)
Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Tvirtovės al. (nuo Taikos pr. pusės).
Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Tvirtovės al. (nuo Klinikų pusės).
Savanorių pr. – Aukštaičių g. – Zanavykų g. sankryža, iš Zanavykų g.
Sankryžos pagal KŠĮT 2012/2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija dega visą žalio signalo laiką ir nustatytą laiką su raudonu)
Šiaurės pr. – Sukilėlių pr. sankryža, iš Šiaurės pr. (nuo Jonavos g. pusės), įjungta 2015-12-10.
Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryža, iš Prietilčio g. (atvažiavus tiltu nuo Aleksoto pusės), įjungta 2015-05-26.
Jonavos g. – Islandijos pl. sankryža, iš Jonavos g., įjungta 2019 m.
M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryža, iš M. K. Čiurlionio g., įjungta 2019-10-17_18.
Jurbarko g. – A. Krikščiukaičio g. – Brastos g. sankryža, iš Brastos g.
Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš Žalgirio arenos.
Sankryžos pagal KŠĮT 2012/2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija dega visą laiką)
M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryža, iš Vytauto pr., įjungta 2019-10-17_18.
Baltų pr. – Rasytės g. sankryža, iš Baltų pr. (nuo centro), įjungta 2019-10.
Sankryžos pagal LST 1405 (pagrindinis žalias su rodyklėmis, draudžiama sukti, kol nedega papildoma sekcija)
Gimnazijos – Šv. Gertrūdos g. sankryža, iš Gimnazijos g. (nuo Karaliaus Mindaugo pr. pusės), įjungta iki 2012 m.
Baršausko – Breslaujos g. sankryža, iš Breslaujos g. pusės, įjungta apie 2015 m.
Pirma situacija yra tiesiog įprastinis šviesoforas su žaliu signalu. Dažnai privažiavęs prie sankryžos, kai užsidega žalias, stovite ir nevažiuojate, nes "neprivaloma"? Šiaip neprivaloma apskritai išvažiuoti į gatvę ir judėti joje.
Pirma situacija yra tiesiog įprastinis šviesoforas su žaliu signalu. Dažnai privažiavęs prie sankryžos, kai užsidega žalias, stovite ir nevažiuojate, nes "neprivaloma"? Šiaip neprivaloma apskritai išvažiuoti į gatvę ir judėti joje.
Per pastarąjį mėnesį specialiai sekiau komentarus internete, kad matyčiau liaudies nuomones... Bet vos ne kasdien išgirstu tai, ko net nesusapnuočiau Nuo kada degant žaliam skritulio formos signalui neprivaloma važiuoti? Jeigu signalas galioja visoms kryptims, tai ir privalai jomis važiuoti. Papildoma sekcija nuo lapkričio 1 d. nebeteko draudžiamosios funkcijos.
Na tada man būtų įdomu sužinoti, kodėl neprivaloma važiuoti į dešinę, kai dega žalias skritulio formos signalas ir nedega papildoma sekcija.
Dabar pagalvojau.
Nebent neprivaloma sukti į dešinę, nes dar galima ir tiesiai, ir į kairę. Tiesa, žinant juostų konfigūracijas, tai irgi kažkaip nelogiškai skamba, nes jei esi juostoje tiesiai, tai ne tai, kad neprivaloma, o draudžiama, jei nesirikiuoji O jei jau lieki juostoje dešinėje, tai privaloma, o ne noriu nenoriu
Trečiam papildau "...ir jei suki į dešinę, sustojęs praleidi viską iš eilės, kol neužsidegė žalia".
Antram, jei praktiškai, pirmumą turi prieš KET pažeidėjus, nes visi tavo trajektoriją kertantys elementai bus KET pažeidėjai (išskyrus tuos, kurie su žiburėliais).
Įspūdžiai iš pirmadienį pakeistos Raudondvario pl. - Via Baltica sankryžos. Nuėmus lentelę, įjungta papildoma sekcija į dešinę. Vairuotojų elgesys įvairus
Pramonės - Elektrėnų g. lentelės nukabintos vakar ir įjungtos papildomos sekcijos į dešinę. Iš Pramonės pr. dar trūksta pažymėti atskirą juostą į dešinę. Tiesiog kol kas likusi labai plati pirma juosta, kurioje telpa du automobiliai:
Iš Elektrėnų gatvės juosta į dešinę buvo ir anksčiau:
Ką tik gavau šviežias foto iš Vilijampolės ir Šilainių.
Jurbarko - Krikščiukaičio - Brastos sankryža dalinai rekonstruota. Nuimta lentelė su žalia rodykle iš Brastos g. Papildoma sekcija dega su žaliu arba su raudonu signalu:
Žemaičių pl. - Baltijos -Grušo g. sankryža. Iš Baltijos g. nuimta lentelė. Papildoma sekcija dega tik su raudonu signalu:
Iš Žemaičių pl. lentelė nuimta, papildoma sekcija taip pat dega tik su raudonu signalu:
Ką tik gavau foto iš Alytaus! Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje iš Statybininkų g. ir iš Naujosios g. nuimtos lentelės ir įrengtos papildomos sekcijos!
Vaizdas iš Statybininkų g. Papildomą sekciją po mano pavyzdžių iš Vakarų irgi pritvirtino jau ne su medvaržčiais, o vakarietiškai civilizuotai su atskiru laikikliu
Įspūdžiai iš pirmadienį pakeistos Raudondvario pl. - Via Baltica sankryžos. Nuėmus lentelę, įjungta papildoma sekcija į dešinę. Vairuotojų elgesys įvairus
Pro čia važiuoju kas dien ~9val ryto. Ir vakar pastebėjau, kad labai jau eilė nutysus... pasirodo nuėmė rodyklę. Nežinau kas darosi prieš 8val. kai srautas tikrai didesnis, bet apie 9val akivaizdžiai susidaro eilė. Plius užgesus sekcijai į dešinę, priverstinai sustabdomas eismas keliom sekundėm ir tada užsidega žalias blynas. Tad srautas yra priverstas sustoti vos keletai sekundžių ir vėl pajudėti kas atrodo gan kvaila. Šitoje vietoje (ir turbūt kitose analogiškose) galėtų tiesiog žalią rodyklę iškarto pakeisti žalias signalas, nebūtų to srauto sustabdymo.
Dar labai knieti kaip bus su Raudondvario pl. nusukimu link Regitros/Romainių. Ten pirma juosta praktiškai be perstojo juda srautas link Romainių.
Comment