Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Sustojimai ant pėsčiųjų perėjos ir drąsus sukimas į dešinę, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę. Kas baisiausia, kad daug kas suka net nepristabdydamas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kad laikytis taisyklių, tai jas visų pirma reikia žinoti ir mokėti. Pas mus gi norma yra eiti laikyti KET egzamino tik pasprendus testukus, bet pačių taisyklių dorai net neperskaičius. Tada kažkaip iš 5-6 karto pavyksta išlaikyt ir gali išdidžiai vadintis vairuotoju.
Comment
-
Eismo intensyvumas ir vidutines keliones trukme skiriasi Vilniuje ir Klaipėdoje. Manau skirtumas iš esmės dėl to.
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNet jei ir taip, vistiek keista, koks didelis skirtumas tarp skirtingų miestų vairavimo kultūros. Klaipėdoje yra atvirkščiai - prie raudono nesustoja gal tik 1 iš 20.
Comment
-
Šiandien apturėjau situaciją, kurioje išryškėja dar vienas lentelės trūkumas. Žemaičių pl. - Baltijos g. - Grušo g. sankryža. Iš pradžių važiuojama visomis kryptimis iš Baltijos g. Kitos kryptys stovi. Pasibaigus fazei iš Baltijos g., prieš užsidegant žaliam iš Grušo g., iš Baltijos g. dar keli automobiliai pasuka į dešinę degant raudonam signalui su lentele. Užsidega žalias Grušo g. ir nebėra kur sukti į kairę, nes Žemaičių pl. užsikimšęs.
Kažkas gerai pasakė: kuo tas dešinysis posūkis toks nusipelnęs, kad jam skiriama tiek dėmesio. Kodėl neskiriama tiek dėmesio kairiajam posūkiui, pėstiesiems. Ši situacija parodo, kad kartais suteikdami prioritetą vieniems, pabloginam situaciją kitiems.
Comment
-
Mūsų kaime lenteles nuo šviesoforų nuėmė dar prieš Vėlines.
Minusas sakyčiau tik vienas - kartais reikia ilgiau palaukti prie šviesoforo.
Pliusų daugiau:
+ išnyko konfliktinė situacija, kai tiesiai važiuojantis stovi pirmoje juostoje, o jam už nugaros pypia norintis sukti į dešinę, t.y. mažiau lygioj vietoj nutinkančių road rage atvejų;
+ prie to paties - visi važiuojantys tiesiai nebesigrūda antroje juostoje, nes pirmą pagal paniatkes reikia palikti laisvą sukantiems į dešinę;
+ pėstiesiems be abejo saugiau ir ramiau eiti per gatvę, kai niekas nebando ant jų užvažiuoti sukdamas į dešinę;
+ jei jau tenka pastovėti prie šviesoforo, galima užsiimti dzin budizmu, kas vėlgi turėtų sumažinti road rage atvejų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMūsų kaime lenteles nuo šviesoforų nuėmė dar prieš Vėlines.
Minusas sakyčiau tik vienas - kartais reikia ilgiau palaukti prie šviesoforo.
Pliusų daugiau:
+ išnyko konfliktinė situacija, kai tiesiai važiuojantis stovi pirmoje juostoje, o jam už nugaros pypia norintis sukti į dešinę, t.y. mažiau lygioj vietoj nutinkančių [I]road rage atvejų
+ prie to paties - visi važiuojantys tiesiai nebesigrūda antroje juostoje, nes pirmą pagal paniatkes reikia palikti laisvą sukantiems į dešinę;
+ pėstiesiems be abejo saugiau ir ramiau eiti per gatvę, kai niekas nebando ant jų užvažiuoti sukdamas į dešinę;
+ jei jau tenka pastovėti prie šviesoforo, galima užsiimti dzin budizmu, kas vėlgi turėtų sumažinti road rage atvejų.
Tas pirmos juostos atlaisvinimo sindromas labai gajus Kaune. Vilniečiai, atlikę Kauno sankryžų auditą, iškart pasakė, kad Kaune daug kas stengiasi nestoti į pirmą juostą. Aš kažkada stebėjau Taikos pr. - Savanorių pr. sankryžą ne piko metu, kaip važiuojama, kai buvo įrengta lentelė. Dauguma susigrūda į antrą ir trečią juostas, o pirma pustuštė. Rezultate antraeilininkai ir trečiaeilininkai nespėja pravažiuoti per pirmą žalią, o pirma juosta degant žaliam signalui praktiškai tuščia.Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.08, 22:07.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tas pirmos juostos atlaisvinimo sindromas labai gajus Kaune. Vilniečiai, atlikę Kauno sankryžų auditą, iškart pasakė, kad Kaune daug kas stengiasi nestoti į pirmą juostą. Aš kažkada stebėjau Taikos pr. - Savanorių pr. sankryžą ne piko metu, kaip važiuojama, kai buvo įrengta lentelė. Dauguma susigrūda į antrą ir trečią juostas, o pirma pustuštė. Rezultate antraeilininkai ir trečiaeilininkai nespėja pravažiuoti per pirmą žalią, o pirma juosta degant žaliam signalui praktiškai tuščia.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Dabar kai kuriose nestos į pirmą, nes jei ten bus norintis pasukti į dešinę turės praleisti pėsčiuosius ir greičiausiai nespės pravažiuoti per žalią. Kaip pavyzdys - Kaune Utenos/Savanorių sankryža - ten realiai pasukti į dešinę gali tik per raudoną fazę, plius per vieną iš raudonų fazių ten nėra pėsčiųjų bei eismo iš kairės. Užsidegus žaliai užsidega ir žalia pėstiesiems. Kadangi Savanorių toje vietoje yra 6 juostos, užtrunka kol pėstieji pereina, ir jei sąžiningai praleidinėjant (o tą darau), faktiškai visada pravažiuoju jau tik mirksint žaliam arba net per raudoną. Tad jei man reikės tiesiai - niekada nestosiu į pirmą juostą.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šiaip ten jau seniai pėstiesiems gerokai sutrumpinta fazė lyginant su transportu, tai neįsivaizduoju, kaip neišeina pabaigti per žalią. Reikės pastebėti
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Hmm, aš galvojau, kad pėstiesiems tokio pat ilgumo fazė, nes pradėjus sukti nebežinai koks signalas yra automobiliams, tai orientuojuosi pagal pėsčiųjų šviesoforą (tas nesidubliuojančių šviesoforų "patogumas").
Comment
-
Grįžtu prie Vilniaus Kalvarijų - Juozapavičiaus sankryžos. Dabar kabo lentelė iš Kalvarijų g. Atskira juosta į dešinę yra.
Kaip vyks eismas nuėmus lentelę? Degant žaliam signalui, bus sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Ir viskas? Numačius įrengti papildomą sekciją pagal 2019 m. šviesoforų įrengimo taisyklių redakciją, atsiranda galimybė dešinį posūkį leisti kartu su važiuojančiais iš Juozapavičiaus g. Tokiu būdu dalis automobilių į dešinę pasuks netrukdomai, o degant žaliam signalui sumažės automobilių, kurie suka į dešinę kartu su pėsčiaisiais ir dviratininkais. Šiuo atveju papildoma sekcija nepablogina pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo, o priešingai - jį padidina.
Pasidalinsiu įžvalgomis su miesto savivaldybės eismo specialistais.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Pagal KET reikia vadovautis transporto šviesoforo signalais. Pėsčiųjų šviesoforai skirti pėstiesiems
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Taip laikantis KET realiai negali pajudėt iš vietos, kol visi pėstieji neperėjo gatvės. Per tą laiką jau būtų susiformavęs "angry mob" iš paskui stovinčių automobilių ir laukčiau su išdaužytais langais, kol kas prasisuku su sveikais langais ir tik piktais signalais iš galo, nes laukiu kol pėstysis baigs pereiti gatvę.
Comment
-
Nuotaikingas delfi video apie žalių rodyklių nuėmimą ir naujas papildomas sekcijas.
https://www.delfi.lt/video/laidos/sp...01&jwsource=cl
- 1 patinka
Comment
-
Šiandien po ilgesnio laiko teko važiuoti per Ozo ir Buivydiškių sankryžą. Galiu tik konstatuoti, kad net po šio reportažo https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=81790803 nieks nepasikeitė: sukantys į kairę nepraleidžia sukančių į dešinę iš Buivydiškių gatvės. Dauguma į dešinę suką, degant raudonam signalui. Jei žalią lentelę nukabins po sausio 1 d. ir dar nebus šviesoforas su papildoma sekcija į kairę, garantuotos avarijos.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kalbu apie vadovavimąsi šviesoforų signalais, ne pėsčiųjų praleidimo per perėją pareigomis
Kalbant apie tą pačią sankryžą kaip sakei ne piko metu pirma juosta būdavo tuščia, bet ne pirko metu ten ir iš 2-3 juostų spėdavo pervažiuoti visi stovintys. Pirma tuščia nes visi laimingai pasuko per žalią lentelę. Nežinau kada pasikeitė tvarka, bet bent aš niekad į pirmą juostą ten nestodavau ne dėl kažkokio solidarumo bet dėl to kad kirtus savanorius tvirtovės alėjoje pirmoj juostoje buvo galima laikyti automobilius gana arti iki sankryžos https://www.google.lt/maps/@54.91218...7i13312!8i6656 (na techniškai ant šaligatvio, bet iš esmės jokio skirtumo, pirma juosta nepravažiuojama. Todėl jeigu gali spėti antra/trečia juosta kirsti sankryžą kad ir 10tas ar 15tas, tai bus greičiau nei stovint pirmam pirmoje juostoje, ir kirtus savanorius laukti kol tie patys 15 automobilių pravažiuos antroje juostoje ir galėsi persirikiuoti. Apie piko metą net nešneku - keli automobiliai važiuojantys tiesiai iš pirmos juostos ir jau sankryža blokuojama
- 1 patinka
Comment
Comment