Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Konkrečiai Utenos/Savanorių sankryžoje raudona rodyklė yra būtina, nes degant žaliai pasukti iš Utenos į Savanorius yra itin sudėtinga, nes tuo pat metu žalia dega pėstiesiems kertantiems Savanorius ir kol jie ten pražingsniuoja tol baigia ir žalia degti.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą
      Konkrečiai Utenos/Savanorių sankryžoje raudona rodyklė yra būtina, nes degant žaliai pasukti iš Utenos į Savanorius yra itin sudėtinga, nes tuo pat metu žalia dega pėstiesiems kertantiems Savanorius ir kol jie ten pražingsniuoja tol baigia ir žalia degti.
      Tipinis mąstymas "lentelė viską išsprendžia". Kodėl nepagalvojate, kad pralaidumą galima padidinti pakoregavus valdymo programą, pvz., pėstiesiems skirti trumpesnį žalio signalo laiką - tiek, kad užtektų pereiti gatvę. Jiems nebūtinas ilgas žalio signalo laikas, kaip dabar.

      Comment


        Reguliojama sankryza turi buti reguliojama, be jokiu lyriniu nukreipimu. Sunku pasukti del pesciuju, reiskia reikalinga atskira sviesoforo faze pestiesiems... gali buti on-request...

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Tipinis mąstymas "lentelė viską išsprendžia". Kodėl nepagalvojate, kad pralaidumą galima padidinti pakoregavus valdymo programą, pvz., pėstiesiems skirti trumpesnį žalio signalo laiką - tiek, kad užtektų pereiti gatvę. Jiems nebūtinas ilgas žalio signalo laikas, kaip dabar.
          Pėstiesiems jau raudona, o mašinoms dar 5 sek. žalia - po kiek laiko žmonės pradės rašyti skundus, kad "mus skriaudžia, grąžinkite mums žalią šviesą"?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Pėstiesiems jau raudona, o mašinoms dar 5 sek. žalia - po kiek laiko žmonės pradės rašyti skundus, kad "mus skriaudžia, grąžinkite mums žalią šviesą"?
            Trolinate. Kokius dar skundus? Pėstiesiems turi būti užtikrinta, kad jie pereitų gatvę. Koks jiems skirtumas, kad dar 10-15 s važiuos automobiliai.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Trolinate. Kokius dar skundus? Pėstiesiems turi būti užtikrinta, kad jie pereitų gatvę. Koks jiems skirtumas, kad dar 10-15 s važiuos automobiliai.
              Trolini čia tu su savo propagandinemis teorijkomis, kad lentelės yra negerai. Geros tos lentelės, jos padėda taupyti laiką ir degalus.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Trolini čia tu su savo propagandinemis teorijkomis, kad lentelės yra negerai. Geros tos lentelės, jos padėda taupyti laiką ir degalus.
                Gerai ar negerai, parodys laikas. Atsakingiems asmenims atlikus tyrimus, bus padarytos atitinkamos išvados.

                Tada ir paaiškės, kuris iš mudviejų trolina.
                Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.13, 14:02.

                Comment


                  pėstieji irgi ne šventieji, sėkmingai vaikšto ir jau užgesus žaliam signalui, ar net draudžiamam degant... Keliom sekundėm ilgiau deganti žalia padės gal vienam dviem automobiliui pravažiuot, bet iš esmės problemos nesprendžia
                  Šiaip tikrai nematau jokios problemos su žalia lentele jei visi laikosi tvarkos ir taisyklių.

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                    pėstieji irgi ne šventieji, sėkmingai vaikšto ir jau užgesus žaliam signalui, ar net draudžiamam degant... Keliom sekundėm ilgiau deganti žalia padės gal vienam dviem automobiliui pravažiuot, bet iš esmės problemos nesprendžia
                    Šiaip tikrai nematau jokios problemos su žalia lentele jei visi laikosi tvarkos ir taisyklių.
                    Panašu, kad ne visi laikosi, ką rodo mano per pusvalandį užfiksuoti pažeidimai video. Nepraleidžiami pėstieji, blokuojamos pėsčiųjų perėjos. Tad lentelės idealūs privalumai yra tik teorija. Dėl lentelės aukojamas eismo saugumas. Kaip minėjo agnette, pėstiesiems ten galbūt reikėtų atskiros fazės. Ir tai turėjo numatyti projektuotojai projekte.

                    P.S. Lentelė Utenos g. įrengta neteisėtai. Susisiekimo ministerija tai jau irgi užfiksavo.

                    Comment


                      O kas ja ten irenge, pradzioje gi jos nebuvo?

                      Comment


                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                        O kas ja ten irenge, pradzioje gi jos nebuvo?
                        Projekte jos nebuvo, nes ji pagal šviesoforų taisykles šioje vietoje negalima. Savivaldybė vėliau ją įrengė savavališkai.

                        Comment


                          Tai dar viena priezastis jas naikinti, nes jos atsiranda belekur, neaisku kodel... ir niekas neatsako uz tai.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Trolini čia tu su savo propagandinemis teorijkomis, kad lentelės yra negerai. Geros tos lentelės, jos padėda taupyti laiką ir degalus.
                            Prašom pakantumo kitai nuomonei. Jei yra pakantumo trūkumas, siūlau eiti paūgėti ir grįžti po kelerių metų.

                            Kalbant apie lenteles, mano manymu, geriausias variantas yra šviesoforo sekcija. Ne ką mažiau vertas dėmesio ir kitoks variantas - geltonas mirksintis šviesoforo sekcijos signalas, leidžiantis sukti į dešinę tik tam tikrų fazių metu, tačiau vis tiek praleidžiant srautą. Fazė būna sureguliuota taip, kad sukantieji netrukdytų pėstiesiems.
                            Parašė evil Rodyti pranešimą
                            pėstieji irgi ne šventieji, sėkmingai vaikšto ir jau užgesus žaliam signalui, ar net draudžiamam degant... Keliom sekundėm ilgiau deganti žalia padės gal vienam dviem automobiliui pravažiuot, bet iš esmės problemos nesprendžia
                            Šiaip tikrai nematau jokios problemos su žalia lentele jei visi laikosi tvarkos ir taisyklių.
                            Nematau nieko blogo, jei pėstysis eina per gatvę degant raudonam šviesoforo signalui, jei tuo metu gatvėje nėra automobilių. Bet veikiausiai paminėjai kitokį variantą - kai pėstieji trukdo eismui.
                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Tai dar viena priezastis jas naikinti, nes jos atsiranda belekur, neaisku kodel... ir niekas neatsako uz tai.
                            Jei Susisiekimo ministerija tikrai atsakingai dirbtų savo darbą, tuomet paduotų į teismą Kauno miesto savivaldybę už savivalę. Bet greičiausiai taip neįvyks...
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2014.04.13, 15:15.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Tai dar viena priezastis jas naikinti, nes jos atsiranda belekur, neaisku kodel... ir niekas neatsako uz tai.
                              Įvykus eismo įvykiui draudimo kompanija gali žalą išieškoti iš savivaldybės.

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Jei Susisiekimo ministerija tikrai atsakingai dirbtų savo darbą, tuomet paduotų į teismą Kauno miesto savivaldybę už savivalę. Bet greičiausiai taip neįvyks...
                                Jei nenuims lentelės gražiuoju, visko gali būti.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Gerai ar negerai, parodys laikas. Atsakingiems asmenims atlikus tyrimus, bus padarytos atitinkamos išvados.
                                  Tada ir paaiškės, kuris iš mudviejų trolina.
                                  Kol tyrimų nėra, abudu esame teisus savaip. Bet aš esu teisesnis, nes esu nešališkas asmuo.
                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Nematau nieko blogo, jei pėstysis eina per gatvę degant raudonam šviesoforo signalui, jei tuo metu gatvėje nėra automobilių.
                                  Žmogus nepamatė automobilio, pradėjo eiti, staiga iš posukio atvažiuoja mašina (jos vairuotojas mato žalią ir nemažina greičio) ir... Forume prasidėda eilinė diskusija, tik dabar jau apie raudona šviesą pėstiesiems.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Žmogus nepamatė automobilio, pradėjo eiti, staiga iš posukio atvažiuoja mašina (jos vairuotojas mato žalią ir nemažina greičio) ir... Forume prasidėda eilinė diskusija, tik dabar jau apie raudona šviesą pėstiesiems.
                                    Vakarų Europoje vairuotojai atsakingesni ir jiems svarbiau ne žalias šviesoforo signalas, bet pėstysis. Nebent apkvaišęs nuo alkoholio ar narkotikų nesustotų, bet visi kiti sustoja ir praleidžia pėsčiąjį, nesvarbu, jis eina esant raudonam ar žaliam signalui. Tai vadinama abipuse pagarba. Atkreipiu dėmesį, kad šiuo atveju kalbu apie situaciją, kai pėstysis įžengė į gatvę jam nematant automobilių, o ne šokant priešais jį, kas jau būtų nepagarba vairuotojui, atsakomybės primetimas jam žaidžiant savo saugumu.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Kol tyrimų nėra, abudu esame teisus savaip. Bet aš esu teisesnis, nes esu nešališkas asmuo.
                                      Tyrimų palaukime. O dėl nešališkumo tai nusikalbėjai.

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Vakarų Europoje vairuotojai atsakingesni ir jiems svarbiau ne žalias šviesoforo signalas, bet pėstysis. Nebent apkvaišęs nuo alkoholio ar narkotikų nesustotų, bet visi kiti sustoja ir praleidžia pėsčiąjį, nesvarbu, jis eina esant raudonam ar žaliam signalui. Tai vadinama abipuse pagarba.
                                        Aš girdėjau, kad Šiaurės Europoje taip priimta, bet pietinėje dalyje su pagarba pėsčiajam šiek tiek silpniau (pats mačiau Romoje ir Barselonoje tokius vairuotojus). Todėl norint įteisinti raudoną šviesą pėsčiajam reikia daug daug dirbti, kol visuomenė bus tam pasiruošusi. Tuo labiau ne visose sankryžose būtų galima tai įteisinti dėl prasto matomumo (kreivės, pastatai ir t.t.).

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Aš girdėjau, kad Šiaurės Europoje taip priimta, bet pietinėje dalyje su pagarba pėsčiajam šiek tiek silpniau (pats mačiau Romoje ir Barselonoje tokius vairuotojus). Todėl norint įteisinti raudoną šviesą pėsčiajam reikia daug daug dirbti, kol visuomenė bus tam pasiruošusi. Tuo labiau ne visose sankryžose būtų galima tai įteisinti dėl prasto matomumo (kreivės, pastatai ir t.t.).
                                          Nenukrypkime nuo temos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X