Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąToks gal keistas klausimas. Ar yra koks nors normatyvas, apibrėžiantis, kokiu minimaliu atstumu galima įrenginėti šviesoforus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje yra pėsčiųjų perėjos šviesoforas ties Antakalnio poliklinika, kitas šviesoforas yra už 90 metrų (!) sankryžoje su Žolyno gatve. Kartais važiuojant bent jau man taip gaunasi, žiūri į šviesoforą, kuris yra toliau, o arčiau esančio nepastebi. Grynai psichologiškai, nes jie labai arti vienas kito.
Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418375/asr
55. Rekomenduojama, kad šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, šviesoforais reguliuojamas pėsčiųjų perėjas galima įrengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos, tačiau ne mažesniu kaip nustatyta Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėse. Dėl saugumo reikia vengti viena po kitos pasikartojančių reguliuojamų ir nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Kad pėstieji naudotųsi šviesoforais reguliuojamomis pėsčiųjų perėjomis, kitų priemonių, lengvinančių kelio kirtimą (pavyzdžiui, salelių), arti šių perėjų neturėtų būti.
PĖSČIŲJŲ PERĖJIMO PER KELIUS IR GATVES ORGANIZAVIMO TAISYKLĖS https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8db9b69006/asr
21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
21.5. pėsčiųjų perėja yra 100 m ir mažesniu atstumu iki toje pačioje gatvėje esančios šviesoforais reguliuojamos perėjos, požeminės pėsčiųjų perėjos ar pėsčiųjų perėjos virš kelio;
21.7. pėsčiųjų perėja yra gatvės ruože, kuriame yra koordinuoto veikimo šviesoforų postai („žalioji banga“);
21.8. pėsčiųjų perėja yra šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje. Šis reikalavimas negalioja dešiniojo posūkio eismo juostai, nuo kitų eismo juostų atskirtai trikampe ar kitos formos iškiliąja saugos salele.
22. Siekiant išsaugoti esamą pėsčiųjų perėją, ji turi būti atnaujinama pagal šio skyriaus antrojo skirsnio reikalavimus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Tai vairuotojo atsakomybė, stebėti reikiamą šviesoforą. Nors tokia pavojingesnė vieta yra ir Kudirkos / Čiurliono, kur važiuojant pietų kryptimi užsižiūri į Švitrigailos / Basanavičiaus šviesoforą.
Man Vilniuje pikta dėl šviesoforų, nes neaišku, pagal kokį standartą jie daromi (žinau, jokį) ir blogiausia, kai pristato "štangų", tačiau kad matyti signalą, tenka lenktis prie priekinio stiklo arba sukti galvą. Tuo pačiu, vairuotojas blogiau stebi pačią sankryžą. JAV daug logiškiau padaryta, kai šviesoforai yra viršuje, bet už sankryžos.Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.29, 08:31.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKur jūs išskaitėte "nepatogu"? Ne nepatogu, bet pavojinga, nes matai tolimesnį šviesoforą, o nepamatai artimesnio.Paskutinis taisė Riedutis; 2024.10.29, 09:35.
- 7 patinka
Comment
-
Lazdynėlių g.
Vyksta intensyviai darbai, formuojama sankasa, klojamos ir tvarkomos komunikacijos.
Tačiau eilinį kartą liūdina, jog visiškai ignoruojami pėstieji, neusudaromos sąlygos normaliai pereiti gatves, nueiti iki parduotuvių, stotelių, nors net laikinai yra suformuotas kelias nenutrūkstamam eismui (pirmai buvo eismas reguliuojamas šviesoforu, po milžiniškų spūsčių ir gyventojų skundų perdarė).
Paskutinis taisė Kaid; 2024.10.29, 10:34.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mayro Rodyti pranešimą
nu jo zjbs, susipazinimas su projektiniais pasiūlimais Šiauliuose...
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nenumatyta to pasekmė - dabar beveik visi vairuotojai stoja iki 5 metrų iki sankryžos STOP linijos, kad nereiktų kaip vieversėliui sėdėt užrietus kaklo. Tai negana to, kad ir taip per pastaruosius kelis metus visas sankryžų STOP linijas atitraukė iki, rodos, 5 metrus nuo pėsčiųjų, bet dabar dažnas vairuotojas dar ir palieka 1-2 automobilių papildomą tarpą.
-
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Turėtų būti ir Vilnius.lt įkelta, bet nei tokiai datai yra išvis kažkoks viešinimas, nei tokio projekto nėra paskelbta.
- 1 patinka
Comment
-
Kas nors turi info kas per Cirkas darosi Skroblu g.
Vilniaus miesto becirkiniu atsakymai.
"Pagal Viešųjų pirkimų įstatymą 2023 metais Skroblų gatvės kapitalinio remonto darbams vykdyti buvo parinktas rangovas – UAB Kamitra ir ko. 2023 metų rudenį buvo nufrezuota Skroblų gatvės ruožas......."
Žiemai prasideda nufrezavimo darbai?
"....... Šaltuoju metu, nesant techninių galimybių tęsti darbus, Skroblų gatvės kapitalinio remonto darbai buvo sustabdyti,......."
Ne nu jo, matyt Lietuvoi žiema +30⁰C?
visa žiema be kelio dangos, SUPER!
"......dėl elektros tinklo savininko (ESO) iškeltų papildomų sąlygų, objekte darbų vykdymas laikinai buvo sustabdytas...."
Na nors gerai kad stabdo darbus kol "vamždžiai" nepakeisti,
".....Nuo šių metų rugsėjo 2 d. gatvės kapitalinio remonto darbus atnaujino ir UAB ,,Kamitra" ir ko."
"....darbų užbaigimas numatytas 2025 metų pirmoje pusėje....."
Įdomų ar po stadiono darbo užbaigimo ar prieš?
Gatve pradeda 2023 tvarkyti ir tikisi užbaigt 2025?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąPagaliau tvarkomas Baltasis skersgatvis Užupyje
Pagaliau įamžina sovietines klaidas dar 20-30 metų, ane?
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSu granitinias bortais ir 15 cm pločio takais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGal tiesiog tokias siauras gatveles, kur pločio normaliai visiems įsitelkt nėra tiesiog versti gyvenamosiom zonom (nepamenu tikslaus termino), kur pėstieji turi pirmenybę, o leistinas greitis stipriai ribotas ?
- 11 patinka
Comment
Comment