Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Teisingai pastebėta, jog būtų toks 2023 metų rezultatas, didžioji darbų dalis (suplanuoti, paruošti ir patvirtinti TS ir sutartis, atlikti VP, pasirašyti sutartis ir t.t.) buvo padaryta dar 2022 metais.
    Dauguma suplanuota, bet yra darbų kurie yra Benkūnsko nuopelnas, kaip pvz saltoniškių g. sankryžos rekonsturkcijos sabotažas.

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą
      Teisingai pastebėta, jog būtų toks 2023 metų rezultatas, didžioji darbų dalis (suplanuoti, paruošti ir patvirtinti TS ir sutartis, atlikti VP, pasirašyti sutartis ir t.t.) buvo padaryta dar 2022 metais.
      Aišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.
      Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Aišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.
        Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?
        Niekas nedaro jokių projektų. Ateina, pamosikuoja ranka ką daryti ir tiek.
        Pats kalbinau Grindos darbų vadovą, kai asfaltavo senamiestyje Mėsinių ir Šiaulių gatves. Visaip vartėsi vartėsi, bet galiausiai prisipažino - jokio projekto ir jokių derinimų su KPD ir panašiai neturi.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Aišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.
          Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?
          Ką vadinsim atnaujinimu. Pilnai humanizuoti gatvę ir tiesiog perasfaltuoti - truputi skirtingo indėlio reikalaujantys darbai

          Comment


            Net neabejoju, kad nebūtini jokie projektai, kad ir KPD zonoj. Net įvedant atskirą dviračių infrą, stumdant bortus, kreivinant gatvę keičiant eismo organizavimą (dviračių juosta ten vienpusis tik būtų) ir apsižioplinus, kad pritrūko centimetrų, nes ne taip paskaičiavo "Anthony & Co. prie VMS" – buvo viskas pagal pačių papaišytą schemą:

            Before (2021 m.):

            Click image for larger version  Name:	Before.png Views:	1 Size:	1,75 MB ID:	2099384

            During (2022 m.):

            Click image for larger version  Name:	During.png Views:	1 Size:	1,89 MB ID:	2099385

            After (2023 m.):

            Click image for larger version  Name:	After.png Views:	1 Size:	1,89 MB ID:	2099386
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Aišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.
              Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?
              Tai 2023 metais atliktiems tvarkymo darbams projekto turbūt niekur nereikėjo. Bet turėjo būti suplanuotas biudžetas, tikrai stipriai virš pusės metų užima paruošti ir patvirtinti TS ir sutartis, atlikti VP, pasirašyti sutartis ir atlikti pačius darbus.
              Bet aš tokius "laurus" geriau ir priskirčiau tam, kuris tuo giriasi. O senai kadencijai humanizuotas gatves, kuriomis mano širdis džiaugiasi.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Dauguma suplanuota, bet yra darbų kurie yra Benkūnsko nuopelnas, kaip pvz saltoniškių g. sankryžos rekonsturkcijos sabotažas.
                Šitą dar ilgai prisiminsim. Į vadovėlius bus galima traukti ateities kartoms.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Net neabejoju, kad nebūtini jokie projektai, kad ir KPD zonoj. Net įvedant atskirą dviračių infrą, stumdant bortus, kreivinant gatvę keičiant eismo organizavimą (dviračių juosta ten vienpusis tik būtų) ir apsižioplinus, kad pritrūko centimetrų, nes ne taip paskaičiavo "Anthony & Co. prie VMS" – buvo viskas pagal pačių papaišytą schemą:

                  After (2023 m.):

                  Click image for larger version Name:	After.png Views:	1 Size:	1,89 MB ID:	2099386
                  Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?

                  Comment


                    Turime pavyzdžių ne tik kai šaligatvį be projekto praplatina, bet ir kai be jokio projekto jį nutiesia naujoje vietoje, bet visiškai jokių normų neatitinkančio pločio.
                    Pvz. čia: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/311153
                    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-12-27 143026.jpg
Views:	1424
Size:	62,2 kB
ID:	2099474

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
                      Buvo iš pusmetrinių (didesnių plytelių) viso 1,5 m, o viena plytelė buvo beveik apsinešusi žemėmis nuo šlaito. Nuvalė žemes ir praplatino vos 0,425 m. Jei buvo projektas nebūtų darbų sprendiniai keitinėjami, o statybos leidimą vargu ar būtų gavę paliekant šį stulpą dėl, kurio nesigauna STR atitiktis šaligatvio pločiui. Taip pat yra vietų kur trijų po 0,375 m pločio plytelių šaligatvis (per siauras būti legaliu, o medžiai irgi ne visur trukdė).

                      Didžiausio kilometražo pavyzdys be projekto būtų 2018 m. nutiestas dviračių takas ir remontuotas šaligatvis per beveik visą Laisvės pr. jungiant kelis mikrorajonus. Antras pavyzdys Justiniškių g. nuo Rygos g. iki Laisvės pr., kur net panaikino lietaus surinkimo sistemą, nes matyt per žioplumą ir nebuvus vietoje nepamatė, jog reikia perpiešti esamą latakų sistemą ant naujos darbų schemos. Ten buvo pieštiniai Zuoko takai, tai sakykim "rekonstrukcija". Pilnai naujas dvirtakis, kurio niekada nebuvo atsirado visoje Architektų g., kur neatitinka legalaus išilginio nuolydžio ir yra tiesiog absurdas. Norint vis tiek daryti ten, buvo įmanoma padaryti legaliai, viena atkarpa net buvo aptarta ir išspręsta čia forume, pvz. prie "Litexpo".

                      Edit: Aš asmeniškai nieko prieš darant be projektų, dėl to pats siūliau pvz. Latvių dviračių gatvės schemą dar ir dėl to, kad užbėgt įvykiams už akių ir nesuprojektuot blogose gatvėse, kaip yra planuojama, bet turi gautis bent maždaug gerai ir būtinai legaliai.
                      Paskutinis taisė dondc; 2023.12.27, 16:59.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Jei darytų ir taktinę dviračių infrastruktūrą be projektų, tai nesupyktume turbūt ne vienas, praktika deja rodo kad išasfaltuojama taip, kad kuo plačiau automobilistams.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
                          Platesnis, bet iš skirtingų plytelių, tai ten gal kažkosk techninis šaligatvis priklijuotas ar kas?

                          Comment


                            Forumiečiai, na jus ar kokia momentinė amnezė ištiko ar kas : )? Juk nereikia projekto plytelių pakeitimui ir persafaltavimui.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
                              Ne tik praplatino, bet ir įrengė: Saulės gatvėje nesiruošė net įrengti šaligatvio ištisai asfaltuodami palei 2019 m (ten šaligatvio net nebuvo). Įrengė kai aš su VMS pakariavau apie 3 mėnesius. Taip pat šaligatvį dalyje praplatino iš 70 cm pločio iki 1 m.

                              Beveik tas pats įvyko Paco gatvėje palei 2020.

                              Jei dar atsiversčiau savo papkutę apie Antakalnio gatvių asfaltavimus ir šaligatvių tiesimus (ir ką jie ten pridarė) nenustebčiau jei ir ten kažkas pasimatytų.

                              Comment


                                Gatvių tvarkyt pagal galiojančius STR negalima nes nepravažiuos gaisrinės ir Janina su 4G autobusu, bet užstatyt viską griozdiškais traktoriais tai ok.

                                Comment


                                  Ruošiamasi pirkti kapitalinio remonto darbus Riovonių g. Projektas:

                                  https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-riovoniu-g/











                                  Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.23, 13:11.

                                  Comment


                                    Dviračių takas tiesiog idealiai baigiasi, tiesiai į sanryžos vidury.

                                    Kiek girdėjau, šitas projektas niekaip nepraėjo ekspetizės, todėl labai abejoju ar gatvė liko "ramaus eismo".
                                    Paskutinis taisė Kaid; 2024.01.23, 13:16.

                                    Comment


                                      Atnaujinau postą su naujais brėžiniais iš pirkimo. Su minimaliais pagerinimais liko.

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                        Gatvių tvarkyt pagal galiojančius STR negalima nes nepravažiuos gaisrinės ir Janina su 4G autobusu, bet užstatyt viską griozdiškais traktoriais tai ok.
                                        Man labiau šitas protestas būtų įrodymas, kaip viena centrinių miesto gatvių galėtų būti uždaryta.
                                        __________________________________________________ __________________________________

                                        Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas

                                        „Mačiau sklando nuogąstavimai, kad neatlaikys asfaltas ar Gedimino pr. trinkelės. (...) „Grindos“ barstytuvai ir kita technika sveria ženkliai daugiau už šiandien atvažiavusius traktorius, o jų kiekis mūsų taip pat negąsdina. Keliais gali važiuoti tik tos transporto priemonės, kurių ašiai tenka ne didesnė nei 11,5 tonos apkrova. Būtent taip ir yra suprojektuoti visi keliai. O jei po šio renginio bus padaryta žala miesto infrastruktūrai, organizatoriai privalės padengti tvarkymo išlaidas. Puikus to pavyzdys – Kariuomenės paradas, kuomet nesėkmingai parkuojantis buvo išmalti Upės g. esantys bortai“, – socialiniame tinkle nurodė A. Bužinskas.
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1706013818


                                        Palyginimui. Galingiausias John Deere traktorius sveria 9,5 t, Lietuvos kariuomenės tankas (Haubica) - apie 50 t

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                          Palyginimui. Galingiausias John Deere traktorius sveria 9,5 t, Lietuvos kariuomenės tankas (Haubica) - apie 50 t
                                          John Deere spaudimas į gruntą 0,05-0,08 MPa, Leo-2 - 0,083 MPa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X