Aiškėja rekonstruojamos Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžos kontūrai. Galutinai tapo aišku, kad dešinysis posūkis bus leidžiamas dviejose fazėse - jau įrengti atskiri šviesoforai važiavimui tiesiai ir į dešinę. Dar viena naujovė - Šiaurės pr. šioje sankryžoje bus pagrindinis kelias, o ne šalutinis, kaip iki šiol.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAtvaizdas
Man nesuprantama kodėl nėra dar vieno šviesoforo į dešinę nuo raudonai degančio. Dalinai suprantama, bet tokiu atveju reikėjo perkelti vieną žalią šviesoforą nuo dešinės gembės ant kairės gembės (kur dabar nieko nėra). Tada būtų aiškesnė linija, kur yra tiesiai/žaliai degantis srautas. Dabartiniu atveju daugiau laiko reikia susivokt, kad ten kur nėra šviesoforo irgi eismas tiesiai/žalias, o ne raudonas. Taip, yra lentelė tiesiai, bet vis tiek būtų daug aiškiau jei ten būtų perstumtas vienas šviesoforas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAiškėja rekonstruojamos Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžos kontūrai. Galutinai tapo aišku, kad dešinysis posūkis bus leidžiamas dviejose fazėse - jau įrengti atskiri šviesoforai važiavimui tiesiai ir į dešinę. Dar viena naujovė - Šiaurės pr. šioje sankryžoje bus pagrindinis kelias, o ne šalutinis, kaip iki šiol.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl Olandų žiedo atskira kalba. Nereikia pasiduoti masinei isterijai ir iškart kritikiuoti "šviesoforų gausą". Šviesoforai buvo įjungti vos pusdieniui, ir nespėjus sureguliuoti fazių, savivaldybė nurodė juos išmontuoti. Tai apie ką mes kalbam?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMan irgi lyg norėjosi šviesoforo ant kairės gembės, bet projektuotojai nusprendė taip, kaip yra dabar
Comment
-
Gruodžio 1 d. įjungti naujos sankryžos Kaune ties prekybos centru "Molas" šviesoforai. Sankryža įrengta ties seniau buvusia nereguliuojama pėsčiųjų perėja - akivaizdžiai padidėjęs pėsčiųjų eismo saugumas.
Ypatingai dėl to, kad naujoje sankryžoje posūkis į dešinę iš prekybos centro apsaugotas (be abejo nėra ir lentelės su žalia rodykle). Kai sukama į dešinę, pėstiesiems dega raudonas signalas:
Pėstieji eina tuomet, kai transportas iš prekybos centro suka į kairę:
Įdomu ir tai, kad išvažiavime iš prekybos centro šviesoforai ant gembės įrengti toliau nuo vairuotojų, o šalia važiuojamosios dalies - arčiau jų. Galbūt ir geresnis variantas, nei įrengti visus kartu per vidurį perėjos. Tokiu būdu užtikrinamas geresnis šviesoforų virš važiuojamosios dalies matomumas (lenkiškas, portugališkas variantas) ir "Stop" linija taip toli neatitraukima nuo šviesoforų:
Šviesoforai ant gembių visoje sankryžoje dėl geresnio matomumo palenkti į vairuotojus:
Šviesoforų veikimo išvažiavime iš "Molo" video:
Comment
-
Atvažiavus nuo centro numatytos 4 eismo juostos. Visoms, įskaitant ir apsisukimą, numatyti šviesoforai be rodyklių. Kadangi priešpriešiniame eisme yra apsaugotas kairysis posūkis, nėra lentelės su žalia rodykle. Tai užtikrina didesnį pėsčiųjų eismo saugumą, nes jiems žalias signalas uždegamas 1 s anskčiau nei transportui, tad jiems lengviau patekti į važiuojamąją dalį, kol perėjos neprivažiavo transporto priemonės:
Šviesoforų Baršausko g. nuo miesto centro pusės veikimo video:
Comment
-
Baršausko gatvėje pagaliau numatytas saugus posūkis į prekybos centrą. Seniau reikėdavo apsisukti gan judrioje gatvėje ir tada pasukti į dešinę į prekybos centrą. Dabar saugų posūkį garantuoja atskiras šviesoforas į kairę:
Pėsčiųjų šviesoforai šioje vietoje įrengti per vidurį perėjos:
Šviesoforų Baršausko g. link miesto centro veikimo video:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąParašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąČia tik nuotraukose tie šviesoforai tokie šleivi ir kreivi ar ir realybėje jie taip atrodo ?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip tas mygtukas pakeičia visą algoritmą?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTokiomis sąlygomis galėjo būti atgaivintas kairys posūkis į Pašilės gatvę, bei visa Pašilės sankryža įtraukta į šviesoforų sistemą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaip ten veikia šitas pėsčiųjų žalio signalo iškvietimo mygtukas? Aš įsivaizduoju, kad ir be to mygtuko pėstiesiems tam tikru metu užsidegt turi žalias, dėl to, kad tam tikru metu susidaro tokia eismo situacija, kurios metu saugu eiti per perėją.
Kaip tas mygtukas pakeičia visą algoritmą?
Comment
-
Aha, nepagalvojau, kad vairuotojams dešinys tada ilgiau dega nesant pėsčiųjų, galvojau vis tiek tada žalias pėstiesiems užsidega įsijungus kairiajam posūkiui.
Sakyčiau sveikintinas dalykas, dabargi daugumoje senų sankryžų neišnaudojamas tas iškvietimas panašiu principu kaip čia, tai yra net nesant pėsčiųjų automobiliams vis tiek dega raudonas.
O pėstysis žalią signalą iki kada gali spėt išsikviest? Iki pat užsidegant kairiojo oranžiniam signalui? Tai yra +- 1:57 video metu paspaudus iškvietimą pėsčiųjų žalias užsidegs po kelių sekundžių, ar jau tada teks laukti vėl visą pilną sistemos apsisukimą?Paskutinis taisė Gator; 2014.12.13, 23:08.
Comment
Comment