Rekonstruotoje Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje Šiauliuose pagaliau perbraižė Stop linijas. Tiksliau reikėtų sakyti, kad Stop liniją, nes man pasirodė, kad linija buvo perbraižyta tik atvažiuojant nuo Baltų g./Išradėjų g. pusės, o kitos linijos nebuvo paliestos. Plius, perbraižė tik antros juostos liniją, pirmosios nelietė. Nemanau, kad šis variantas atitinka taisyklės, nes pirmoji juosta vis tiek lieka absurdiškai arti pėsčiųjų perėjos. Na, bent vairuotojai, kurie sustos antroje juostoje nuo šiol matys šviesoforą, vis geriau nei nieko . Beje, lentelė tebekabo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąRekonstruotoje Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje Šiauliuose pagaliau perbraižė Stop linijas. Tiksliau reikėtų sakyti, kad Stop liniją, nes man pasirodė, kad linija buvo perbraižyta tik atvažiuojant nuo Baltų g./Išradėjų g. pusės, o kitos linijos nebuvo paliestos. Plius, perbraižė tik antros juostos liniją, pirmosios nelietė. Nemanau, kad šis variantas atitinka taisyklės, nes pirmoji juosta vis tiek lieka absurdiškai arti pėsčiųjų perėjos. Na, bent vairuotojai, kurie sustos antroje juostoje nuo šiol matys šviesoforą, vis geriau nei nieko . Beje, lentelė tebekabo.
89. Jeigu sankryžos plotis yra mažas ir sukančios transporto priemonės turi užvažiuoti ant priešpriešinių eismo juostų, gali prireikti atitraukti „Stop“ liniją toliau nuo sankryžos. Tačiau atitraukiama turi būti kuo mažiau. Kai yra keletas eismo juostų, galima ženklinti perstumtas „Stop“ linijas.
Aš ir Šiaulių savivaldybei tai akcentavau. Tai yra normali praktika.
Kaunas
Berlynas:
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąT formos sankryža, kurioje nėra pėsčiųjų, bet negalima suukti į dešinę.
Parašė Romas Rodyti pranešimąTokiais atvejais dažnai pirmiausiai reikia tam, kas pardavinėja ar įrenginėja tuos šviesoforus...
Parašė Romas Rodyti pranešimąKlausimas, ar ten būna pėsčiųjų
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJei galėtum padaryti foto, pasakyčiau, ar atitinka naujas taisykles. Kitų privažiavimų "Stop" linijų ir nereikėjo perbraižyti, nes jos atitinka naujas taisykles. Tavo minimame privažiavime iš Išradėjų gatvės atstumo netenkino tik "Stop" linija antroje eismo juostoje. Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės leidžia atitraukti vieną "Stop" liniją:
89. Jeigu sankryžos plotis yra mažas ir sukančios transporto priemonės turi užvažiuoti ant priešpriešinių eismo juostų, gali prireikti atitraukti „Stop“ liniją toliau nuo sankryžos. Tačiau atitraukiama turi būti kuo mažiau. Kai yra keletas eismo juostų, galima ženklinti perstumtas „Stop“ linijas.
Aš ir Šiaulių savivaldybei tai akcentavau. Tai yra normali praktika.
Kaunas
Atvaizdas
Berlynas:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAbejose nuotraukose Stop linijos yra toliau, nei Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje Šiauliuose. Be to, nemanau, kad Stop linija tenkina ir pirmoje juostoje, jei Šiaulių atvejį palyginsime su Jūsų pateiktu pavyzdžiu iš Berlyno.
Be abejo, "Stop" linijas galima atitraukti ir toliau. Bet tai sprendžia specialistai, įvertinę vietines aplinkybes.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBe abejo, "Stop" linijas galima atitraukti ir toliau. Bet tai sprendžia specialistai, įvertinę vietines aplinkybes.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGatvės ženklinamos pagal taisykles. Šviesoforais reguliuojamos sankryžos ženklinamos pagal šį paveikslą:
Atvaizdas
Be abejo, "Stop" linijas galima atitraukti ir toliau. Bet tai sprendžia specialistai, įvertinę vietines aplinkybes.
Google Street View peržiūrėjau turbūt visas Šiaulių šviesoforinės sankryžas ir manau, kad tik Aušros al./J. Basanavičiaus g. bei J. Basanavičiaus/Birutės g. sankryžose Stop linijos nubrėžtos taip arti kaip rekonstruotoje Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje.
Įdomu į kokias vietinės aplinkybes atsižvelgė tie specialistai .Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.25, 16:15.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTikrai galėjo ir turėjo atitraukti Stop liniją toliau nuo pėsčiųjų perėjos. Net prieš sankryžos rekonstrukcija Stop linija buvo toliau.
Google Street View peržiūrėjau turbūt visas Šiaulių šviesoforinės sankryžas ir manau, kad tik Aušros al./J. Basanavičiaus g. bei J. Basanavičiaus/Birutės g. sankryžose Stop linijos nubrėžtos taip arti kaip rekonstruotoje Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje.
Įdomu į kokias vietinės aplinkybes atsižvelgė tie specialistai .
Privažiavimas iš Pramonės g. (nuo "Bruklino"/Tilžės g.). Atstumas tikrai normalus:
Privažiavimas iš Pramonės pr. nuo Pabalių turgaus. Tikrai atstumas nuo "Stop" linijos iki šviesoforų didesnis nei 3,5 m:
Privažiavimas iš Išradėjų g. (nuo K. Donelaičio kapinių):
Išradėjų g. "Stop" linijos. Foto prieš tai. Antroje eismo juostoje paženklinta tikrai netinkamai, bet pirmoje eismo juostoje sustojęs vairuotojas tikrai matys dešinėje esantį šviesoforą, kuris dar ir pasuktas į vairuotojus (aišku, kažkiek patraukti liniją galėjo, juo labiau perbraižė antroje eismo juostoje):
Nereikia perlenkti lazdos su atstumais, nes kai jie per dideli, netvarkingi vairuotojai mėgsta jas kirsti:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPažiūrėkim, į visų šios sankryžų privažiavimų "Stop" linijas.
Privažiavimas iš Pramonės g. (nuo "Bruklino"/Tilžės g.). Atstumas tikrai normalus:
Atvaizdas
Atvaizdas
Privažiavimas iš Pramonės pr. nuo Pabalių turgaus. Tikrai atstumas nuo "Stop" linijos iki šviesoforų didesnis nei 3,5 m:
Atvaizdas
Privažiavimas iš Išradėjų g. (nuo K. Donelaičio kapinių):
Atvaizdas
Atvaizdas
Išradėjų g. "Stop" linijos. Foto prieš tai. Antroje eismo juostoje paženklinta tikrai netinkamai, bet pirmoje eismo juostoje sustojęs vairuotojas tikrai matys dešinėje esantį šviesoforą, kuris dar ir pasuktas į vairuotojus (aišku, kažkiek patraukti liniją galėjo, juo labiau perbraižė antroje eismo juostoje):
Atvaizdas
Atvaizdas
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNereikia perlenkti lazdos su atstumais, nes kai jie per dideli, netvarkingi vairuotojai mėgsta jas kirsti:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTaip, matys, bet liniją tikrai galėjo patraukti. Ypač turint omenyje, kad, kaip jau minėjau, prieš rekonstrukciją linija buvo toliau.
Nereikia kalbėti apie tokius kraštutinius variantus. Bent kalbant apie Šiaulius ir imant bendrą sankryžų vaizdą, linija yra per arti, (kalbu apie pirmąją juostą). Svarbiausia, kad buvo perbraižyta antros justos linija, užteks ir to.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSiūlau ramiai kaip vairuotojui pravažiuoti sankryžą pačiam iš visų privažiavimų ir įsitikinti, ar gerai matosi. Aš pats buvau sustojęs pirmas prieš "Stop" liniją iš Išradėjų g. nuo kapinių pusės. Tai viskas puikiausiai matėsi
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTai, kad aš kalbu apie Stop liniją priešingoje Išradėjų gatvės pusėje (nuo Baltų g.). Šviesoforas nuo K. Donelaičio kapinių ne prie ko.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš suprantu Bet "Stop" linijų atstumai visuose privažiavimuose panašūs, tad manau, ir iš priešingos pusės bus panašiai
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPanašūs ? Siūlau Jums savo paties nuotraukuose dar kartą palyginti visų keturių privažiavimų atstumus nuo Stop linijų iki perėjų. Trijų (Pramonės g. ir nuo K. Donelaičio kapinių) panašūs ir normalūs, o nuo Išradėjų/Baltų g., atstumas ryškiai skiriasi nuo kitų trijų ir yra akivaizdžiai mažesnis.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNufotografuok atnaujintas "Stop" linijas iš šono, bus galima palyginti. O šiaip siūlau pravažiuoti ir įsitikinti, ar tikrai matomumas blogas. Kiek matau, jis turėtų būti normalus.
Perbaižyta tik viena Stop linija ir tik antrosios juostos, nuo Baltų/Išradėjų g. Bent mano nuomone, dabar ji visai tinka. Kaip ir prie kitų trijų privažiavimų. Iš konteksto iškrenta tik pirmoji juosta nuo Išradėjų/Baltų g., bet, kaip ir sakiau, ji nebuvo perbraižyta, palikta tokia kaip ir anksčiau. Tai ir nėra tragedija, svarbiausia, kad buvo perbraižyta antroji, nes prieš tai vairuotojai negalėjo matyti šviesoforo esančio kairėje.
O Stop liniją nufotografuosiu .Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.25, 20:03.
Comment
-
Manau, kad šis klausimas labiau tinka šiai temai. Taigi...
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKadangi lentelės su žaliomis rodyklėmis bus naudojamos iki 2020 m., reikalingi sprendimai pralaidžiam dešiniojo posūkio reguliavimui tose vietose, kur yra nemažas srautas, sukantis į dešinę. Absoliučioje daugumoje sankryžų lentelės su žaliomis rodyklėmis išvis nereikalingos, nebent tam, kad naktį pasuktum nelaukdamas žalio signalo. Tačiau dabar diegiamos išmaniosios sankryžos, kaip pvz.: naujai įrengta Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža Šiauliuose - naktį visiems dega raudonas, o tik privažiavus prie sankryžos, šviesoforas įsijungia žaliai. Taigi lentelių pranašumai panašu blėsta.
Grįžtant prie sankryžų, kuriose dešinysis posūkis turėtų būti leidžiamas ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, realiausias variantas - papildoma sekcija prie raudono šviesoforo signalo. Dega žalias, o papildoma sekcija išjungta - sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius (ir dviratininkus). Dega raudonas su papildoma sekcija į dešinę, sukama nesusikertant su kitomis kryptimis (vairuotojui sukti saugu, nereikia nieko praleisti). Užsidega raudonas be papildomos sekcijos - stovima, nes eismas vyksta skersine kryptimi.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąManau, kad šis klausimas labiau tinka šiai temai. Taigi...
Klausimas: kodėl posukį į dešinę reguliuoti papildoma sekcija galima, bet posukio į kairę reguliuojamo papildoma sekcija bijoma kaip velnio ?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNelabai supratau klausimo. Mano siūlomas variantas yra naujas Lietuvos eismo reguliavimo istorijoje. Papildoma sekcija prie raudono signalo nedraudžia sukti į dešinę, jei ji nedega, bet dega žalias signalas. Ką turi omeny su kairiuoju posūkiu?
Atvaizdas
Man atrodo, kad Jūsų siūlomas variantas įneštų tik daugiau painiavos. Pagalvokite, jei atsirado žmonių, kurie po KET pasikeitimų pradėjo sustoti prieš sukdami į dešinę per žalią, ką atneštų ši naujovė.Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.27, 10:30.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTą ir turiu, kodėl atsisakoma sekcijų reguliuojančių posukį į kairę, kurių nesupranta vakariečiai (kas forume rašė, kad vairuotojai iš Vakarų Europos nesupranta kaip naudotis papildomomis sekcijomis ?), bet siūlote "pusiau veikiančią" sekciją į dešinę ? Ar pagalvote apie tai ar mūsų tautiečiai supratų jų veikimo principą ? Situacija šiek tiek skiriasi, bet ar ne geriau būtų įrengti pilnavertį šviesoforą į dešinę ? Man atrodo, kad Jūsų siūlomas variantas įneštų tik daugiau painiavos. Pagalvokite, jei atsirado žmonių, kurie po KET pasikeitimų pradėjo sustoti prieš sukdami į dešinę per žalią, ką atneštų ši naujovė.
Lietuvoje yra 21 šviesoforas - visi jie Vilniuje - su papildomomis sekcijomis į dešinę. Gal kažkaip būtų laikas bent dešinįjį posūkį reguliuoti su papildomomis sekcijomis kaip visame pasaulyje, o ne kaip USSR? Taip, gal bus paniavos pradžioje. Bet visos naujovės pradžioje ne visiems aiškios.
Papildoma sekcija prie raudono turi privalumą - nedegant jai, bet degant žaliam signalui, tu suki į dešinę praleisdamas pėsčiuosius (padidėja pralaidumas), o degant papildomai sekcijai su raudonu suki apsaugotai. Trijų sekcijų šviesoforai ir toliau bus naudojami, bet tik ten, kur dešinysis posūkis dėl eismo saugumo negali kirstis su pėsčiaisiais:
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.26, 00:11.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąEsmė ta, kad vakariečiai, jei nedega papildoma sekcija, į ją ir nereaguoja, o vadovaujasi pilnaverčių šviesoforu. Dėl to jie suka į kairę, kai dega žalias, bet nedega papildoma sekcija.
Lietuvoje yra 21 šviesoforas - visi jie Vilniuje - su papildomomis sekcijomis į dešinę. Gal kažkaip būtų laikas bent dešinįjį posūkį reguliuoti su papildomomis sekcijomis kaip visame pasaulyje, o ne kaip USSR? Taip, gal bus paniavos pradžioje. Bet visos naujovės pradžioje ne visiems aiškios.
Papildoma sekcija prie raudono turi privalumą - nedegant jai, bet degant žaliam signalui, tu suki į dešinę praleisdamas pėsčiuosius (padidėja pralaidumas), o degant papildomai sekcijai su raudonu suki apsaugotai. Trijų sekcijų šviesoforai ir toliau bus naudojami, bet tik ten, kur dešinysis posūkis dėl eismo saugumo negali kirstis su pėsčiaisiais:
Youtube video
Comment
Comment