Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš nesuprantu, kaip šio forumo administratoriai šio akivaizdaus trolio nepašalina bent iš šitos temos.
Comment
-
Pagal gautą informaciją, Kauno savivaldybė įvertino pastabas dėl dešiniojo posūkio iš Šiaurės pr. į Sukilėlių pr. ir naujai rekonstruotoje sankryžoje užkilus ant kalno planuojama dešinįjį posūkį leisti ne tik su važiuojančiais tiesiai, bet ir kartu su sukančiais į kairę iš Sukilėlių prospekto į Šiaurės pr. nuokalnę. Turėsime tikrai pralaidų dešinįjį posūkį, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjos, tai ir su važiuojančiais tiesiai neturėsime nieko praleisti:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPagal gautą informaciją, Kauno savivaldybė įvertino pastabas dėl dešiniojo posūkio iš Šiaurės pr. į Sukilėlių pr. ir naujai rekonstruotoje sankryžoje užkilus ant kalno planuojama dešinįjį posūkį leisti ne tik su važiuojančiais tiesiai, bet ir kartu su sukančiais į kairę iš Sukilėlių prospekto į Šiaurės pr. nuokalnę. Turėsime tikrai pralaidų dešinįjį posūkį, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjos, tai ir su važiuojančiais tiesiai neturėsime nieko praleisti:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąDabartinėje sankryžoje gerai neina suprasti, kur yra, o kur nėra pėsčiųjų perėjos. Ar atsiras pėsčiųjų perėjos naujoje sankryžoje? Juk jos turi būti bent jau 3 tokioje sankryžoje.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąČia sovietiniais laikais pėsčiųjų nelaikė žmonėmis ir jie turėjo vadovautis įsivaizduojamomis pėsčiųjų perėjomis ir transporto šviesoforais. Rekonstravus sankryžą bus įrengtos 3 pėsčiųjų perėjos Nebus tik pėsčiųjų perėjos per Sukilėlių pr., kurią turėtų kirsti pasukę į dešinę iš Šiaurės pr. į Sukilėlių pr. užkilus ant kalno, kad nebūtų trukdoma sukantiems į dešinę.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąPasakyk tai pėstiesiems, kad sankryžoje nėra perėjos... Kaip ir iš K. Petrausko sukant į dešinę teoriškai perėjos nėra, netgi stovi tvorelė, kad kiek apsunkint gyvenimą, bet pėstieji kaip ėjo taip ir eina.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.17, 19:54.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Pėsčiųjų patogumas turėtų būti prioritetu prieš automobilistų patogumą.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąŠiek tiek skirtingas yra pėsčiųjų srautas Šiaurės pr. ir čia. Su Šiaurės - Sukilėlių sankryžos planu viskas ok, tuo tarpu čia pėsčiųjų daug ir jiems tikrai nepatogu ratais kvadratais vaikščiot, retas taip iš tikrųjų daro.
Pėsčiųjų patogumas turėtų būti prioritetu prieš automobilistų patogumą.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPaskutinis taisė PoDV; 2014.10.17, 22:50.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTvoreles reik pratęst iki artimiausių įvažiavimų. Tą patį reik padaryt ir su Sukilėlių pr. sankryža.
Comment
-
Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža, rekonstruota 2014 m. spalio 1 d.
Privažiavimas iš Išradėjų g. (nuo K. Donelaičio kapinių). Prieš tai šviesoforai buvo išdėstyti taip:
Dabar privažiavimas atrodo taip:
Šviesoforai įrengti dešinėje ir kairėje kelio pusėse bei virš važiuojamosios dalies. Šalia kelio įrengti šviesoforai pasukti į vairuotojus, kad jiems būtų užtikrintas geresnis matomumas:
Pėstiesiems žalias signalas uždegamas 2 s anksčiau nei transporto priemonėms:
Privažiavimas iš Pramonės g. (nuo "Bruklino"/Tilžės g.) prieš tai atrodė taip:
Dabar pakeistas šviesoforų išdėstymas:
Šviesoforai pasukti į vairuotojus (salelėje įrengtas papildomas šviesoforas):
Nors logiškiau šiame privažiavime būtų buvę padaryti tris eismo juostas, vieną iš jų skiriant posūkiui į kairę, nes priešingoje kryptyje eismas tiesiai leidžiamas tik viena eismo juosta, o antra eismo juosta nenaudojama ir už sankryžos tuoj pat pasibaigia:
Seniau pėstieji turėdavo vadovautis transporto šviesoforais:
Dabar pėstiesiems įrengti pėsčiųjų šviesoforai ir jie preciziškai pasukti į pėsčiųjų perėjos centrą, kad būtų geriau matomi pėstiesiems iš bet kurios perėjos vietos:
Išradėjų g. Prieš tai privažiavimas atrodė taip:
Dabar, pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, įrengta lentelė su žalia rodykle. Savivaldybė informuota, atsakymas laukiamas:
1:28 - ar užsidegus žaliam signalui, automobilis būtų suspėjęs sustoti, jei pėstysis būtų žengęs į pėsčiųjų perėją? Jei nebūtų lentelės su žalia rodykle, automobilis nuo "Stop" linijos būtų pajudėjęs tik 1:30:
"Stop" linija per arti šviesoforų ir pėsčiųjų perėjos (Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklių pažeidimas):
Ir privažiavimas iš Pramonės pr. nuo Pabalių turgaus. Posūkis į kairę buvo neapsaugotas:
Po rekonstrukcijos pirmą kartą Šiauliuose kairiajam posūkiui įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.18, 01:13.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža, rekonstruota 2014 m. spalio 1 d.
Nors logiškiau šiame privažiavime būtų buvę padaryti tris eismo juostas, vieną iš jų skiriant posūkiui į kairę, nes priešingoje kryptyje eismas tiesiai leidžiamas tik viena eismo juosta, o antra eismo juosta nenaudojama ir už sankryžos tuoj pat pasibaigia:
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAnksčiau ar vėliau Pramonės g. dalis, kuri tėra 2 juostų bus rekonstruota į 4, o tada tos juostos ir prireiks. Be to, sukančių į kairę nuo "Bruklino"/Tilžės g. pusės yra tikrai mažai.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBet rekosntrukcija ir prasidės nuo tos vietos, kur dabar susiaurėjimas? Tai ta kišenėlė sukantiems į kairę niekam nekliūdytų. Aišku, kai aš buvau prie sankryžos, tai išvis nemačiau, kad kas suktų į kairę, tai iš tiesų, turbūt nelabai trukdo važiuojantiems tiesiai.
Be to, kai bus pradėta galvoti apie gatvės platinimą, nauja fazė į kairę iš Pramonės g., gali padaryti meškos paslaugą, nes ta juosta tiesiai vis tiek nebus galima važiuoti. Tam, kad tiesiai būtų galima važiuoti 2 juostomis gali tekti įrengti papildomą juostą dešinėje sankryžos pusėje (atvažiuojant Pramonės g. nuo Pabalių turgaus).
Tokiu atveju kišenė taip ir liktų nenaudojama, o ten įrengti atskirą juostą posukiai į kairę visiškai nėra prasmės, nes į kairę, link K. Donelaičio kapinių, beveik niekas nesuka. Tiesa, jei, visgi, ta kišėnė taip ir liktų nenaudojama, toks scenarijus (įrengti atskirą juostą posukiui į kairę) turbūt būtų pats logiškiausias. Bet tai tikrai tolima ateitis.....
Ir šiaip, ši sankryža suprojektuota negalvojant ateitį (kalbu ne apie naujai įrengtus šviesoforus).Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.18, 18:40.
Comment
-
Šiandien pasitaikė proga Panevėžy pravažiuot pro naujai įrengtą Molainių - Projektuotojų šviesoforą, jeigu neklystu - pirmą tokį mieste. Galiu pasakyt tiesiai šviesiai - gaidys. Ta dalis be rodyklių įžiūrima puikiai, o tešviečianti rodyklė, ko gero, normaliai bus įžiūrima tik prieblandoje ir naktį. Dėl viso pikto palikau kadrų iš kur ir kaip matosi senieji šviesoforai ir kas vyksta su naujuoju.
Beje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, o kas bus kai Alanto gatvę prijungs...
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąŠiandien pasitaikė proga Panevėžy pravažiuot pro naujai įrengtą Molainių - Projektuotojų šviesoforą, jeigu neklystu - pirmą tokį mieste. Galiu pasakyt tiesiai šviesiai - gaidys. Ta dalis be rodyklių įžiūrima puikiai, o tešviečianti rodyklė, ko gero, normaliai bus įžiūrima tik prieblandoje ir naktį. Dėl viso pikto palikau kadrų iš kur ir kaip matosi senieji šviesoforai ir kas vyksta su naujuoju.
Beje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, o kas bus kai Alanto gatvę prijungs...
Youtube video
Dėl susidarusios eilės - įrengus šviesoforą, kažkam tenka pastovėti prie raudono.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNežinau, nespėjau pamatyt. Ką mačiau, kad pėstiesiems negalima eit kai bent kas nors gatve juda - bent vienas privalumas. Bet šiap žiauriai nepatiko tas mažiukas šviesoforas į kairę. Gal kada nors prie progos reikės ištyrinėt tą sankryžą.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.20, 20:10.
Comment
Comment